-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з нанесення дорожньої розмітки на дорожнє покриття шляхової мережі ШЕУ Солом'янського району
Завершена
2 756 905.73
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 784.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 784.52 UAH
Період уточнення:
25.03.2024 15:10 - 30.03.2024 00:00
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
f3423b0245c942e9816a1c9a981fbb3e
Дата опублікування:
28.03.2024 15:13
Опис:
В Технічному завданні нанесення дорожньої розмітки 1.10.2, 3 прописана кількість 1 203 та одиниця виміру в м2. Згідно ЗМІНИ від 26.03.2024 р. ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В РЕДАКЦІЇ від 25.03.2024 року №25/03/3 вказано, що визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг». В цьому стандарті дорожня розмітка 1.10.2 відноситься до повздовжньої горизонтальної розмітки з нормами витрат фарб на 1 км. Просимо надати роз`ясення з приводу правильного прорахунку розмітки 1.10.2, 3 або внести зміни до тендерної документації
Відповідь:
Доброго дня. Технічним завданням замовника визначено дорожню розімітку 1.10.2,3 в кв.м. Оскільки це не впливає на цінову пропозицію, пропонуємо Вам прораховувати з розрахунку 1кв.м.=10п.м
Дата відповіді:
29.03.2024 16:54
Відповідь надана
Вимоги додатку 3 до тендерної документації, щодо надання: -Копії діючого сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 щодо надання послуг з нанесння дорожньої розмітки.
Номер:
6680ffae5eef4b6dbf01ccda0ba52382
Дата опублікування:
27.03.2024 01:58
Опис:
Шановний Замовнику! В Додатку 3 тендерної документації встановлено, що додатково учасник в складі своєї пропозиції надає: Копію діючого сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 щодо надання послуг з нанесення дорожньої розмітки.
Зауважуємо, що підприємства, які надають послуги з нанесення дорожньої розмітки здійснюють господарську діяльність згідно Класифікації видів економічної діяльності (далі – КВЕД) відповідно до КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад, цей клас включає у тому числі фарбування та маркування доріг, інформація про який вноситься до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) та при здійснені господарської діяльності за цим КВЕД 42.11 зазначається в бухгалтерському обліку та податковій звітності. Враховуючи те, що згідно КВЕД такого виду економічної діяльності як нанесення дорожньої розмітки - не передбачено, тому у сертифікатах на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 повинен вказуватися вид господарської діяльності згідно КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад, що включає фарбування та маркування робіт тобто послуги з нанесення дорожньої розмітки. Враховуючи вище зазначене просимо внести відповідні зміни до Додатку 3 тендерної документації та врахувати у сертифікаті на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 наявність саме КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад, замість фрази «щодо надання послуг з нанесення дорожньої розмітки», виклавши цю вимогу в новій редакції, а саме: Копію діючого сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 зі сферою сертифікації згідно КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад або підтвердити можливість надання сертифікату управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 зі сферою сертифікації за КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад, у противному випадку ця вимога суперечить принципам здійснення публічних закупівель та має ознаки дискримінації учасників, що звужує їх коло. Частиною 4 статті 5 ЗУ Про публічні закупівлі від 25 грудня 2015 року № 922-VIII встановлено: «4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Відповідь:
Шановний Учаснику, як Ви правильно зазначили, надання послуг з нанесення дорожньої розмітки відноситься до виду діяльності згідно КВЕД 42.11. будівництво доріг та автострад. Разом з тим до вищезазначеного виду діяльності окрім фарбування та маркування доріг також відносяться:
- будівництво автострад, вулиць, доріг, інших транспортних і пішохідних доріжок;
- укладання поверхонь вулиць, доріг, автострад, мостів та тунелів:
* асфальтування доріг;
* установлення аварійних загороджень, світлофорів та іншого подібного устатковання;
- будівництво злітно-посадкових смуг.
Тобто, надання учасником закупівлі сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 із зазначенням у такому сертифікаті лише коду «42.11 Будівництво доріг і автострад» без розшифрування на який саме підвид діяльності поширюється дія сертифікату ДСТУ ISO, створює можливість потенційному учаснику закупівлі, який пройшов перевірку та отримав сертифікат, до прикладу, на будівництво злітно-посадкових смуг, надати той самий сертифікат і на послуги з нанесення дорожньої розмітки, у той час, як перевірка відповідності послуг з нанесення дорожньої розмітки таким учасником не проводилась.
Таким чином, для усунення можливості маніпуляцій та зловживань щодо відповідності тендерної пропозиції учасника закупівлі вимогам тендерної документації, сертифікат відповідності на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, у якому буде вказано вид діяльності згідно КВЕД 42.11, повинен мати розшифрування такого виду діяльності - надання послуг з нанесення дорожньої розмітки.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників та запобігання зловживанням. Вимога тендерної документації щодо надання копії діючого сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 щодо надання послуг з нанесення дорожньої розмітки направлена саме на запобігання порушення потенційними учасниками закупівлі принципів, закріплених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, прохання Учасника підлягає відхиленню.
Дата відповіді:
27.03.2024 23:18