• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з нанесення дорожньої розмітки на дорожнє покриття шляхової мережі ШЕУ Солом'янського району

Завершена

2 756 905.73 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 784.52 UAH
Період оскарження: 25.03.2024 15:10 - 30.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника

Номер: 7a2c9d64212d47b293d47d0eac6957a6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-25-008547-a.a1
Назва: Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.04.2024 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.04.2024 13:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення скасовано
Автор: ТОВ "Трафік Менеджмент Груп", Роман Сеник +380977115817, +380966060035, +380677684587 rozmitka@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 30d68ebf5131428ca53e5742498ac7d2
Заголовок пункту скарги: Рішення про дискваліфікацію ТОВ "ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП"
Опис заперечення: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 04/04/1 від 04.04.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення: Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги: 04.04.2024 року Замовник оприлюднив протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 04/04/1 яким дискваліфіковано пропозицію Учасника ТОВ " ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП " з огляду на наступних підстав:
«Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення дорожньої розмітки на дорожнє покриття шляхової мережі ШЕУ Солом'янського району) – ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" " у зв’язку з невідповідністю пропозиції вимогам Замовника та невідповідності технічній специфікації, зазначених в тендерній документації , а саме:
Додатку 3 до ТД Замовника (далі - Технічне завдання) встановлено наступне:
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій на роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати за отримання таких дозволів, ліцензій.
Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, про наявність у учасника комплексу АВК-5 в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або договір на складання кошторисної документації і завіреної належним чином копії ліцензії комплексу АВК-5.
В наданих Учасником документах, та копії ліцензії комплексу АВК-5 зазначено термін дії ліцензії до 18.03.2024. Оскільки датою початку тендеру є 25.03.2024, а закінчення 02.04.2024р. ліцензія не є дійсною, тобто – відсутня. Отже, надані Учасником документи не відповідають технічній специфікації Замовника, що в свою чергу призводить до його відхилення, відповідно до абз.1 п. п. 2 п.44. Особливостей»

Ми, як Учасник даної процедури закупівлі не погоджуємось з рішенням Замовника та вважаємо його таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників з наступних причин:
1. Так дійсно, учасник самостійно відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій на роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати за отримання таких дозволів, ліцензій, проте діяльність згідно предмету закупівлі «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення дорожньої розмітки на дорожнє покриття шляхової мережі ШЕУ Солом'янського району» не передбачає використання у своїй роботі об’єктів підвищеної небезпеки, а також самі послуги не входить до переліку небезпечних, які згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 потребують Дозвіл від Держгірпромнагляду.
Згідно з Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» - будівництво об’єкту, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність» повинна бути ліцензія. Згідно ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» - Усі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності): а саме: незначні наслідки - СС1; середні наслідки - СС2; значні наслідки - СС3.
Послуги згідно предмету закупівлі відносяться до класу наслідків СС1, тому на цей вид послуг (робіт) виготовлення ліцензії є необов’язковою, в наслідок чого остання в складі тендерної пропозиції не надавалась.
Щодо Ліцензії програмного комплексу АВК-5 вона не відноситься ліцензій для можливості надання послуг чи виконання робіт, а стосується правильності розрахунку (застосування актуальних та чинних розцінок) договірної ціни та в подальшому розрахунку актів виконаних робіт.

2. У відповідності до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 зі змінами (далі - Особливості) Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник не заперечує проти того, що він допустив невідповідність в частині наданих Учасником документах та копії ліцензії комплексу АВК-5. Проте як видно з наданої в складі тендерної пропозиції договірної ціни та розрахунку до неї Остання розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія (3.8.5.1) яка була чинною на момент подачі пропозиції учасника, оскільки в учасника на момент подачі була продовжена ліцензія до 18.03.2025 року на основі ліцензії №10/17398 (додається як додаток до скарги).
Тобто учасник завантажив в складі тендерної пропозиції попередню версію ліцензії, проте розрахунок розробив в актуальній версії програмному комплексі АВК-5, що в свою чергу не вплинуло на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції
Виходячи з усього вищенаведеного вважаємо, що Замовник зобов’язаний був надати можливість усунути невідповідність протягом 24 годин шляхом завантаження актуальної копії ліцензії програмного комплексу АВК-5 та довідки про наявність програмного комплексу АВК-5, проте з незрозумілих причин неправомірно відхилив тендерну пропозицію TOB "Трафік Менеджмент Груп" по закупівлі за предметом: «Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення дорожньої розмітки на дорожнє покриття шляхової мережі ШЕУ Солом'янського району ) Затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 25/03/3 від 25.03.2024 року. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-25-008547-a та порушив принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як Учасника процедури закупівлі. Аналогічної позиції притримується Антимонопольний комітет України в своїх рішеннях (додатки до скарги).
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)