-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Перемоги (від вулиці Дружби Народів до вулиці Миру) в с-ще Новогуйвинське Житомирського району Житомирської області
Завершена
247 046.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 235.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 235.23 UAH
Період уточнення:
22.03.2024 15:01 - 31.03.2024 00:00
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
6c5f711878374d5ca5949ab354afb93e
Дата опублікування:
28.03.2024 16:01
Опис:
Доброго дня. Шановний замовнику, в п.1 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Аналогічним буде вважатися договір про виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції автомобільних доріг. Чи може учасник для підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію надати інформацію про виконання договору - Капітальний ремонт дорожнього покриття. Утримання вулично-шляхової мережі?
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Так, для підтвердження можна надати договір про виконання капітального або поточного ремонту дорожнього покриття.
Дата відповіді:
28.03.2024 16:47
Відповідь надана
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Номер:
5f0e914151a64d48ab0f2a15b0e98009
Дата опублікування:
25.03.2024 13:55
Опис:
Ознайомившись з вимогами Тенедерної документації для процедури закупівлі по предмету даної закупівлі виявлено вимогу згідно з якою до переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться:
1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 3) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
4) Інженер-кошторисник
Разом з тим - функції і обов’язки начальника дільниці, а також функції і обов’язки виконавця робіт які прописані в посадових інструкціях зазначених посад є практично однаковими - виконроб, як і начальник дільниці здійснюють керівництво об’єктом будівництва з підпорядкуванням безпосередньо керівнику – директору товариства.
Так, структура штатного складу працівників підприємства (установи, організації), найменування професій (посад), чисельність персоналу визначається з урахуванням конкретних питань і завдань які виконуються Товариством з урахуванням їхнього поточного обсягу.
Таким чином для Товариства не завжди економічно доцільно і обгрунтовано в штаті утримувати дві одиниці (в даному випадку – начальник дільниці і виконавець робіт) зі схожими посадовими обов’язками.
Крім цього, тендерна документація містить вимоги щодо загального стажу роботи головного інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві який має становити не менше 2-х років.
Дана вимога жодним чином не впливає на якість виконуваних робіт Учасником, які підтверджуються наданням Замовнику аналогічних договорів.
Дані умови Тендерної документації мають ознаки дискримінаційних та є такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Включенням таких умов Замовник встановлює бар’єри для участі у процедурі закупівлі та фактично обмежує коло учасників.
Поряд з цим, Товариство, як потенційний учасник процедури закупівлі, має досвід з капітального ремонту, реконструкції автомобільних доріг, що підтверджується наявністю позитивного листа-відгуку про належне виконання умов договору від замовника виконаних попередніх робіт.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які з огляду на обсяги виконуваних будівельних робіт та чисельність працівників можуть дозволити собі мати в штаті і виконавця робіт і начальника дільниці, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Товариства.
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Товариства можуть бути захищені шляхом внесення Замовником зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, викладених в даній Вимозі.
Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, чим порушено права та інтереси Товариства.
Порушення прав та інтересів Товариства полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовником, він матиме змогу прийняти участь в процедурі закупівлі, та у випадку визнання переможцем процедури закупівлі, Замовник повинен буде укласти договір про закупівлю, за результатами виконання якого Товариство матиме змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
ПРОШУ:
Усунути порушення під час проведення тендеру, а саме:
- вимогу згідно з якою до переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1), Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
- вимогу щодо загального стажу роботи головного інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві який має становити не менше 2-х років.
Відповідь:
Вимоги тендерної закупівлі повністю узгоджуються з положеннями ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, за даних обставин вказані вимоги не можна вважати дискримінаційними.Також про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р.
Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
Дата відповіді:
26.03.2024 16:38
Відповідь надана
тендерна документація
Номер:
d30dfb0200e34f669f1719e2fe8eb51f
Дата опублікування:
25.03.2024 12:51
Опис:
Доброго дня! Відповідно до вимог вашої документації Загальний стаж роботи - головний інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві має становити не менше 2-х років.
Повідомляємо що дана вимога нас як потенційного учасника дисткримінує та нічим не обгрунтована. Оскільки на нашому підприємсві є головний інженер, який був призначений на посаду 09.02.2024. Разом з тим, досвід роботи його на нашому підприємстві вже більше 10 років на посаді начальника дільниці. Таким чином, вимагати досвід роботи на підприємстві є дискрмінаціним. Прохання прибрати вимогу, бо кадри можуть змінюватися на підприємстві, тим паче у звязку з військовим станом дуже багато наших працівників було мобілізівовано, у звязку з чим, ми мали або брати на роботу інших працівників або переводити на інші посади, які вже були на нашому підприємстві.
Відповідь:
Вимоги тендерної закупівлі повністю узгоджуються з положеннями ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, за даних обставин вказані вимоги не можна вважати дискримінаційними.Також про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р.
Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
Дата відповіді:
26.03.2024 16:38