• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Перемоги (від вулиці Дружби Народів до вулиці Миру) в с-ще Новогуйвинське Житомирського району Житомирської області

Завершена

247 046.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 235.23 UAH
Період оскарження: 22.03.2024 15:01 - 31.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Стосовно не правомірних дій замовника

Номер: cafc1983334e488faaa7aeff96eba210
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-22-008824-a.b1
Назва: Стосовно не правомірних дій замовника
Вимога:
Шановний Замовник! За результатами аукціону, який відбувся 04 квітня 2024, найбільш економічно вигідною пропозицією серед учасників стала тендерна пропозиція ПАТ "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19". Протоколом № 54 від 10.04.2024р. переможцем закупівлі визнано ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" , проте, ми не погоджуємось з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують права та інтереси інших учасників, а також, ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: В Додатку 7 до Тендерної документації, форма 2 вказано: До переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться: 1) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 2) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 3) Інженер-кошторисник Проте, ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19 надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг, в якій відсутній Інженер-кошторисник у штаті, даний працівник залучений на підставі ЦПХ. Проаналізувавши відповідні положення Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України "Про охорону праці", зроблено висновок про те, що особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника, а тому дана невідповідність суперечить умовам тендерної документації. Про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р. Також, ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19 у складі своєї тендерної документації надав Пояснювальну записку, де вказана середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 167,33 люд.год та розрядi робiт 3,8) Проте, Президентом України 6 лютого 2024 року підписано Закон України№3564 – IX «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", цим законом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 14 лютого 2024 року строком на 90 діб до 13 травня 2024р. Відповідно до Закону України від 15.03.2022 №2136– IX (із змінами) на час дії воєнного часу не діють норми статті 73 та 53 КзпП. Тобто, у зв’язку з продовженням воєнного стану, внесено зміни щодо тривалості робочого часу, а саме: при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 1 робітника становить 170,25 люд.год (2043/12=170,25), Застосування учасником середньомiсячної норми тривалостi робочого часу 167,33 люд.год призводить до заниження розрахунку Договірної ціни. Дані похибки учасника грубо порушують умови Тендерної документації та в кінцевому результаті впливають на вартість виконання робіт, технічні вимоги встановлені Замовник. В Додатку 7 до Тендерної документації, форма 1 вказано «Обов´язково до даних відомостей Учасник зобов´язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної (дорожної) машини та механізмів, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої (лізинг, надання послуг та /або інше) будівельної (дорожної) машини та механізмів та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення та завірені копії технічних паспортів або іншими реєстраційними документами (у разі якщо технічні паспорти не передбачено)», проте у складі тендерної документації учасника відсутній розрахунок вартості оренди 1-ї машино-години орендованої (лізинг, надання послуг та /або інше) будівельної (дорожної) машини та механізмі. Відповідно до постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі Особливості) зі змінами п.43 зазначено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Враховуючи вищевикладене, надана пропозиція ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" не відповідає умовам технічної специфікації, тому вона мала бути відхилена Замовником. Замовник, не відхиливши пропозицію ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Замовником рішення є незаконним, прийнятим з порушенням норм чинного Законодавства України та таким, що порушує права інших учасників. Просимо Вас скасувати своє рішення про визнання переможця ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19", зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 54 від 10.04.2024р, у іншому випадку будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, оскільки це грубе порушення норм чинного законодавства та принципів здійснення закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник, в результаті розгляду отриманої вимоги, з метою усунення допущеної помилки уповноваженої особи Замовника, забезпечення виконання та дотримання основних вимог та принципів Закону України "Про публічні закупівлі" щодо об’єктивного та чесного вибору переможця, Замовником було прийнято рішення скасувати рішення про намір укласти договір з ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19"
Статус вимоги: Задоволено