Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Апарат Ради національної безпеки і оборони України; вул. П. Болбочана, 8, м. Київ, 01601, Україна; 21656169; Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг:
- станція технічного обслуговування в м. Києві (для скорочення транспортно-експлуатаційних витрат Замовника, станція технічного обслуговування повинна розміщуватись у Печерському/ або у Голосіївському/ або у Солом’янському/ або у Шевченківському/ або у Подільському/ або у Оболонському районах м. Києва та мати зручну транспортну розв’язку міського транспорту для оперативного переміщення водіїв до та від станцій технічного обслуговування). У разі розташування станцій технічного обслуговування в інших районах м. Києва, доставлення транспортного засобу Замовника до таких станцій технічного обслуговування в межах м. Києва, а також повернення транспортних засобів Замовнику після надання послуг, здійснюється з використанням евакуатора відповідної вантажопідємності за рахунок Учасника за умови дотримання передбачених тендерною документацією вимог щодо передавання/приймання транспортного засобу;
- станції технічного обслуговування в межах обласних центрів Закарпатської, Тернопільської, Волинської, Вінницької, Чернівецької, Одеської, Сумської, Полтавської, Дніпропетровської, Кіровоградської та Чернігівської областей.
Обсяг послуг: 1 послуга (28 транспортних засобів згідно переліком, визначеним Додатком № 5 тендерної документації).
Обсяг, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені в Додатку 5 до тендерної документації, відповідно до потреб Замовника з урахуванням вимог законодавства;
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 2 154 949,94 грн. (два мільйони сто п’ятдесят чотири тисячі дев’ятсот сорок дев’ять гривень 94 копійки) з ПДВ;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 20.12.2024 року;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 03.04.2024 року до 00 год. 00 хв. за київським часом;
7) умови оплати: Підставою для оплати Послуг Замовником є підписаний Сторонами Акт здачі-приймання наданих послуг і виставлений згідно його рахунок. Оплата здійснюється Замовником протягом 7 (семи) робочих днів з дня отримання Акту здачі-приймання, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, готуються українською мовою;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається;
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Завершена
2 154 949.94UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 549.50 UAH
Період уточнення:22.03.2024 14:46 - 31.03.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:b001ead1add041e0a0619ccdadd0d608
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:26.03.2024 17:12
Опис:Шановний Замовнику,
скільки має бути аналогічних договорів?
У формі довідки Ви пишете два, а документи вимагаєте по трьом. Внесіть відповідні зміни у документацію, будь ласка.
Відповідь:«Шановний Учаснику, уважно розглянувши Ваше звернення щодо виявлених Вами розбіжностей у вимогах до кількості аналогічних договорів, повідомляємо наступне.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» необхідно учаснику надати довідку та копії не менше 2 (двох) аналогічних договорів.
Відповідно до принципів публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо за необхідне внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення невідповідностей, які будуть оприлюднені відповідно до чинного законодавства.».
Дата відповіді:28.03.2024 11:46
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:ec0dfbd645a94a299aa1500a5d8ca78f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:25.03.2024 16:00
Опис:Шановний Замовнику,
просимо прибрати дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме:
1. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно місцезнаходження СТО Учасників у Печерському/ або у Голосіївському/ або у Солом’янському/ або у Шевченківському/ або у Подільському районах м. Києва або додати до списку Оболонський район м. Києва, тому що відстань від Замовника до можливих СТО Учасників в Голосіївському або у Солом’янському районах м. Києва може складати більше 15 км, що є більшою відстанню ніж від Замовника до можливих Учасників в Оболонському районі м. Києва з відстанню до 15 км. Дана вимога обмежує права на участь у закупівлі інших можливих Учасників в Оболонському районі м. Києва.
2. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника дилерських/дистриб’юторських договорів з імпортерами не менше 2 (двох) марок транспортних засобів або змінити вимогу на наявність у Учасника дилерського/дистриб’юторського договору з імпортерами однієї з марок транспортних засобів, тому що дана вимога значно звужує кількість можливих Учасників. До автопарку Замовника входять негарантійні автомобілі марок Volkswagen (5 авто), Skoda (1 авто), Toyota (4 авто), Ford (1 авто), Mitsubishi (2 авто), CATERPILLAR (один), тому вимога про наявність у Учасників не менше 2 (двох) дилерських договорів марок транспортних засобів звужує кількість можливих Учасників до одного або двох та обмежує права на участь у закупівлі інших Учасників, які мають один дилерський договір по одній з марок автомобілів Замовника та мають можливість забезпечити обслуговування інших марок автомобілів Замовника.
3. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно забезпечення Учасником можливості надання послуг мийки транспортних засобів Замовника в територіально найближчій мийці до місцезнаходження Замовника на відстані, що не перевищує 2 км дорогами загального значення та наявності не менше ніж 4 (чотирьох) постів мийки, Учасник повинен надати документи, які підтверджують право власності або договір оренди приміщень на відстані 2км від Замовника. Дана вимога зменшує кількість Учасників до одного та обмежує права на участь у закупівлі інших Учасників, які мають пости мийки за власним місцезнаходженням. Вважаємо, що Учасник повинен забезпечувати послуг мийки транспортних засобів Замовника за місцезнаходженням самого Учасника та мати не менше 2-х постів мийки, що буде достатнім для оперативного і якісного виконання робіт.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь:Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення з вимогами щодо усунення можливих дискримінаційних умов з подальшим внесенням змін до тендерної документації, повідомляємо наступне.
Так, відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
При підготовці тендерної документації та здійсненні публічних закупівель Замовник керується усіма зазначеними принципами проведення публічних закупівель, зокрема принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Таким чином, враховуючи викладене, вважаємо за необхідне внести відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені відповідно до чинного законодавства.
Дата відповіді:28.03.2024 11:30
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:b75a0d91edba4e65923155ea8ba57271
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:25.03.2024 15:54
Опис:Шановний Замовнику, просимо відмінити дискримінаційні вимоги з подальшим внесенням змін до тендерної документації, а саме:
1. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно місцезнаходження СТО Учасників у Печерському/ або у Голосіївському/ або у Солом’янському/ або у Шевченківському/ або у Подільському районах м. Києва або додати до списку Оболонський район м. Києва, тому що відстань від Замовника до можливих СТО Учасників в Голосіївському або у Солом’янському районах м. Києва може складати більше 15 км, що є більшою відстанню ніж від Замовника до можливих Учасників в Оболонському районі м. Києва з відстанню до 15 км. Дана вимога обмежує права на участь у закупівлі інших можливих Учасників в Оболонському районі м. Києва.
2. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника дилерських/дистриб’юторських договорів з імпортерами не менше 2 (двох) марок транспортних засобів або змінити вимогу на наявність у Учасника дилерського/дистриб’юторського договору з імпортерами однієї з марок транспортних засобів, тому що дана вимога значно звужує кількість можливих Учасників. До автопарку Замовника входять негарантійні автомобілі марок Volkswagen (5 авто), Skoda (1 авто), Toyota (4 авто), Ford (1 авто), Mitsubishi (2 авто), CATERPILLAR (один), тому вимога про наявність у Учасників не менше 2 (двох) дилерських договорів марок транспортних засобів звужує кількість можливих Учасників до одного або двох та обмежує права на участь у закупівлі інших Учасників, які мають один дилерський договір по одній з марок автомобілів Замовника та мають можливість забезпечити обслуговування інших марок автомобілів Замовника.
3. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно забезпечення Учасником можливості надання послуг мийки транспортних засобів Замовника в територіально найближчій мийці до місцезнаходження Замовника на відстані, що не перевищує 2 км дорогами загального значення та наявності не менше ніж 4 (чотирьох) постів мийки, Учасник повинен надати документи, які підтверджують право власності або договір оренди приміщень на відстані 2км від Замовника. Дана вимога зменшує кількість Учасників до одного та обмежує права на участь у закупівлі інших Учасників, які мають пости мийки за власним місцезнаходженням. Вважаємо, що Учасник повинен забезпечувати послуг мийки транспортних засобів Замовника за місцезнаходженням самого Учасника та мати не менше 2-х постів мийки, що буде достатнім для оперативного і якісного виконання робіт.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь:Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення з вимогами щодо усунення можливих дискримінаційних умов з подальшим внесенням змін до тендерної документації, повідомляємо наступне.
Так, відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
При підготовці тендерної документації та здійсненні публічних закупівель Замовник керується усіма зазначеними принципами проведення публічних закупівель, зокрема принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Таким чином, враховуючи викладене, вважаємо за необхідне внести відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені відповідно до чинного законодавства.