-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Апарат Ради національної безпеки і оборони України; вул. П. Болбочана, 8, м. Київ, 01601, Україна; 21656169; Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: - станція технічного обслуговування в м. Києві (для скорочення транспортно-експлуатаційних витрат Замовника, станція технічного обслуговування повинна розміщуватись у Печерському/ або у Голосіївському/ або у Солом’янському/ або у Шевченківському/ або у Подільському/ або у Оболонському районах м. Києва та мати зручну транспортну розв’язку міського транспорту для оперативного переміщення водіїв до та від станцій технічного обслуговування). У разі розташування станцій технічного обслуговування в інших районах м. Києва, доставлення транспортного засобу Замовника до таких станцій технічного обслуговування в межах м. Києва, а також повернення транспортних засобів Замовнику після надання послуг, здійснюється з використанням евакуатора відповідної вантажопідємності за рахунок Учасника за умови дотримання передбачених тендерною документацією вимог щодо передавання/приймання транспортного засобу; - станції технічного обслуговування в межах обласних центрів Закарпатської, Тернопільської, Волинської, Вінницької, Чернівецької, Одеської, Сумської, Полтавської, Дніпропетровської, Кіровоградської та Чернігівської областей. Обсяг послуг: 1 послуга (28 транспортних засобів згідно переліком, визначеним Додатком № 5 тендерної документації). Обсяг, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені в Додатку 5 до тендерної документації, відповідно до потреб Замовника з урахуванням вимог законодавства; 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 2 154 949,94 грн. (два мільйони сто п’ятдесят чотири тисячі дев’ятсот сорок дев’ять гривень 94 копійки) з ПДВ; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 20.12.2024 року; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 03.04.2024 року до 00 год. 00 хв. за київським часом; 7) умови оплати: Підставою для оплати Послуг Замовником є підписаний Сторонами Акт здачі-приймання наданих послуг і виставлений згідно його рахунок. Оплата здійснюється Замовником протягом 7 (семи) робочих днів з дня отримання Акту здачі-приймання, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, готуються українською мовою; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
мін. крок: 1% або 21 549.50 UAH
Щодо неправомірного визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Автосоюз»
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 15.04.2024 12:45
- рішення від 07.06.2023 №8247.pdf 15.04.2024 12:45
- рішення від 24.04.2023 №5294.pdf 15.04.2024 12:45
- Скарга УКРАВТО UA-2024-03-22-008125-a від 15.04.2024.pdf 15.04.2024 12:45
- sign.p7s 15.04.2024 12:47
- рішення від 17.04.2024 №6823.pdf 17.04.2024 15:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2024 №7395.pdf 26.04.2024 14:50
- рішення від 25.04.2024 №7395.pdf 30.04.2024 12:11
- Пояснення АМКУ.docx 19.04.2024 13:53
- 1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 3).pdf 19.04.2024 13:53
- 1.1. Завірена копія Договору оренди пиміщень.pdf 19.04.2024 13:53
- 8. Гарантійний лист на підтвердження надання послуг та вимог до них (Додаток 5).pdf 19.04.2024 13:53
- 8.1. Система управління якістю UA.MQ.240103.04-24 (до 05.02.27).pdf 19.04.2024 13:53
- Пояснення АМКУ.pdf 19.04.2024 13:53
- Пояснення АМКУ.pdf 23.04.2024 09:56
- Протокол про скасування рішення.docx 03.05.2024 13:44
Пункт скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автосоюз»
1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - згідно Додатку № 5 цієї тендерної документації;
Згідно Додатком 5 до тендерної документації «На підтвердження надання послуг, вимог до них, зазначених в цьому додатку, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист. До листа додається копія сертифікату на відповідність вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT, Система управління якістю)»
Учасником ТОВ АВТОСОЮЗ на виконання зазначеної вимоги було надано наступні документи:
1. Файл «8.1. Система управління якістю UA.MQ.240103.04-24 (до 05.02.27)»
2. Файл «8. Гарантійний лист на підтвердження надання послуг та вимог до них (Додаток 5)»
Учасником ТОВ АВТОСОЮЗ у файлі «8. Гарантійний лист на підтвердження надання послуг та вимог до них (Додаток 5)» зазначено, що «на підтвердження надання послуг, вимог до них, зазначених в цьому додатку, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист. До листа додається копія сертифікату на відповідність вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT, Система управління якістю).»
Однак у файлі «8.1. Система управління якістю UA.MQ.240103.04-24 (до 05.02.27)» міститься сканована копія сертифікату на відповідність вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю. Вимоги) – ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ТА ІНФОРМАЦІЇ ЗАЗНАЧЕНОЇ УЧАСНИКОМ у файлі «8. Гарантійний лист на підтвердження надання послуг та вимог до них (Додаток 5)»
Варто зазанчити, що вимоги тендерної документації, які визначені замовником є обов’язковими до виконання, у разі невиконання вимог, які передбачає тендерна документації, Замовник на підставі п.44 Особливостей відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тобто, якщо вимогами Замовника встановлено саме надання сертифікату на систему управління якістю виробника на її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) то Учасник має надати сертифікат, який ДОСЛІВНО відповідає вимогі Замовника, а надання сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) вже є таким, що не відповідає вимогам Замовника.
Аналогічна позиція міститься у рішеннях Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
- РІШЕННЯ № 8247 -р/пк-пз від 07.06.2023 (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2023-05-04-007644-a.c1);
- РІШЕННЯ № 5294-р/пк-пз від 24.04.2023 (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2023-03-28-006535-a.c1).
Також звертаємо увагу Комісії Антимонопольного комітету України на те, що в учасника ТОВ АВТОСОЮЗ, була можливість отримати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) разом із сертифікатом ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
З огляду на викладене, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Автосоюз» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо визначення даного учасника переможцем є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Варто зазначити, що відповідно до п. 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких умов, враховуючи п. 43 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
З огляду на викладене, враховуючи саме відсутність інформації та документів про вищенаведені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, вказані вище невідповідності, на думку Скаржника, не підлягають усуненню згідно п. 43 Особливостей.
2. Відповідно до пункту 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям - згідно Додатку № 3 цієї тендерної документації;
Згідно з пп. 4 п. 1 Додатку 3 до тендерної документації «Документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» замовником визначено, що наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підтверджується копіями відповідних документів, гарантійними листами та іншим, що вимагається в Таблиці 1 Додатку № 5, а саме:
4) щодо надання послуг мийки транспортних засобів в м. Києві в територіально найближчій мийці до місцезнаходження Учасника на відстані, що не перевищує 2 км дорогами загального значення, – копія свідоцтва про право власності або копія договору оренди, витяг з державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або будь який інший подібний документ (п. 13 Таблиці 1 Додатку № 5).
З аналізу даної вимоги, чітко вбачається, що замовником ВИМАГАЛОСЯ НАДАННЯ ДОКУМЕНТУ, який ПІДТВЕРДЖУЄ, саме наявність мийки транспортних засобів в м. Києві в територіально найближчій мийці до місцезнаходження Учасника на відстані, що не перевищує 2 км дорогами загального значення. Документи, які підтверджують виконання даної вимоги, є правовстановлюючими або такими, які були видані третіми особами на підтвердження факту наявності в учасника мийки транспортних засобів.
Учасником ТОВ АВТОСОЮЗ на виконання зазначеної вимоги було надано наступні документи:
1. Файл «1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 3)»
2. Файл «1.1. Завірена копія Договору оренди пиміщень»
3. Файл «8. Гарантійний лист на підтвердження надання послуг та вимог до них (Додаток 5)»
Учасником ТОВ АВТОСОЮЗ у п.13 таблиці 1, файл «8. Гарантійний лист на підтвердження надання послуг та вимог до них (Додаток 5)» зазначено, що наявність мийки транспортних засобів в м. Києві в територіально найближчій мийці до місцезнаходження Учасника на відстані, що не перевищує 2 км дорогами загального значення підтверджується наступним документом: «КОПІЯ ОРЕНДИ ПРИМІЩЕНЬ». Звертаємо увагу, що учасником ТОВ АВТОСОЮЗ не конкретизовано, яким саме документом підтверджується виконання зазначеної вимоги. Однак з аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ АВТОСОЮЗ, можна прийти до висновку що цим документом є Договір оренди №11/01-2022 від 11.01.2022 р., щодо оренди приміщень (файл «1.1. Завірена копія Договору оренди пиміщень»). ОДНАК Договір оренди №11/01-2022 від 11.01.2022 р., щодо оренди приміщень НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ОРЕНДУ САМЕ ПРИМІЩЕННЯ МИЙКИ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ АВТОСОЮЗ міститься також файл «1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 3)», в якому учасник зазначає, що серед основних приміщень СТО є «Мийка транспортних засобів при заїзді». Однак враховуючи, що відповідно до тендерної документації, документами, які підтверджують виконання даної вимоги, є правовстановлюючими або такими, які були видані третіми особами на підтвердження факту наявності в учасника мийки транспортних засобів, НАДАННЯ ЄДИНИГО ДОКУМЕНТУ, ЯКИЙ ПІДТВЕРДЖУЄ НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА МИЙКИ «ДОВІДКИ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ» - є невідповідністю вимогам тендерної документації.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Автосоюз» не відповідає вимогам тендерної документації, а рішення щодо визначення даного учасника переможцем є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
-
Назва доказу:
Скарга у пдф форматі
-
Опис доказу:
Зміст у скарзі висвітлює неправомірність дій вчинених замовником
-
Повʼязаний документ:
Скарга УКРАВТО UA-2024-03-22-008125-a від 15.04.2024.pdf
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-03-22-008125-a; 3) Зобов’язати Замовника – Апарат Ради національної безпеки і оборони України – скасувати рішення Замовника, щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Автосоюз» та прийняття рішення укласти з ним договір на закупівлю, яке прийнято відповідно до Протоколу №б/н «уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення закупівель Апарату Ради національної безпеки і оборони України» від 10 квітня 2024 року Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.