• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вікна металопластикові

Торги відмінено

515 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 577.50 UAH
Період уточнення: 22.03.2024 13:09 - 13.04.2024 00:00
Відповідь надана

Вимагаємо надати конкретну відповідь

Номер: ea16307fd1304e88892b75f99270278b
Дата опублікування: 27.03.2024 13:55
Опис: Чи буде відхилена пропозиція учасника, який у складі своєї пропозиції не надасть акт обстеження? Непотрібно писати багато, просто напишіть ТАК чи НІ
Відповідь: По-перше, Замовник самостійно визначає та вирішує скільки і як йому писати. По-друге, Замовник відхилятиме тендерні пропозиції з підстав, визначених п. 44, 45 Особливостей, які чітко прописані в тендерній документації.
Дата відповіді: 27.03.2024 14:11
Відповідь надана

щодо комплектності

Номер: 49dc50abf2ab41a4a7eb1d2b6f0c0a6f
Дата опублікування: 27.03.2024 12:11
Опис: У додатку 3 вказано : *До вартості товару включаються анкерні пластини та монтажна піна з розрахунком до конструкцій. Надайте будь ласка відповідь до наступних питань: - яка потрібна кількість анкерних пластин? - розмір анкерних пластин? - товщина анкерних пластин? - як потрібна кількість балонів піни? - яке фасування потрібно в балонах? (є балони 600мл, 650мл, 700мл, 750мл, 800мл, 850мл та інші) - який потрібен вихід піни з балону? - яка потрібна піна : професійна чи звичайна? - яка потрібна піна: літня, зимня чи всесезонна?
Відповідь: Шановний учасник! З приводу вашого звернення інформуємо вас, що ми не є компетентними в Державних Стандартах України, щодо правильності розміщення кріпильних елементів та їх кількості, їх розміру чи товщини, правильності розрахунку потреб, кількості та об’єму чи сезонності та призначення піни. Тому вимога щодо попереднього огляду об’єктів та здійснення замірів й розрахунків потреб на будівлі та споруди є вкрай важливою, що дозволяє Учасникам на місці оглянути та визначитись з розмірами конструкцій, з кількістю, товщиною, розміром анкерних пластин, прорахувати кількість, об'єм, сезонність монтажної піни, виходячи з габаритних розмірів конструкцій, в залежності від стінових пройомів, матеріалу стін, наявності четвертей та інших технологічних критеріїв і, відповідно, мати можливість точно скласти свою цінову пропозицію не допустивши в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у законі України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 27.03.2024 16:03
Відповідь надана

щодо горючості

Номер: ea7b2d933b28461fbb8a205701b3e171
Дата опублікування: 27.03.2024 12:07
Опис: якої групи горючості приймається товар?
Відповідь: Тендерною документацією вимагається надати відповідні документи щодо визначення групи горючості профілю ПВХ. яка саме група має бути не регламентовано.
Дата відповіді: 27.03.2024 16:08
Відповідь надана

щодо поставки товару

Номер: 115cf54e523347dd95bc07a58ead9285
Дата опублікування: 27.03.2024 12:05
Опис: Чи потрібен монтаж товару?
Відповідь: Всі умови передбачено у тендерній документації, яка станом на момент надання відповіді не містила інформацію про включення в ціну товару монтажу.
Дата відповіді: 27.03.2024 13:26
Відповідь надана

уточнення

Номер: 432a148352794e948de2afb21aa859be
Дата опублікування: 27.03.2024 12:00
Опис: Чи буде відхилена пропозиція учасника, який у складі своєї пропозиції не надасть акт обстеження?
Відповідь: Під час проведення процедури закупівлі буде дотримано вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р. "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами)
Дата відповіді: 27.03.2024 13:30
Відповідь надана

питання

Номер: 2871784d7066451b92119fbb7537f367
Дата опублікування: 27.03.2024 11:59
Опис: в чому відбулись зміни , окрім кінцевого терміну подачі пропозицій?
Відповідь: Другим абзацом самого документу "Зміни до тендерної документації" зазначено дослівно: "Додаток 3 викласти в новій редакції, виключивши посилання на ДСТУ Б В.2.6-15:2011". Тобто, Замовник виключив з тендерної документації посилання на ДСТУ Б В.2.6-15:2011:
Дата відповіді: 27.03.2024 13:22
Відповідь надана

присутні ознаки корупції

Номер: 27c94d93cf4542baa21002c9723a49e7
Дата опублікування: 26.03.2024 11:51
Опис: Ви проігнорували вимогу про дискримінаційні умови щодо акту обстеження. Подаємо скаргу в АМКУ
Відповідь: Законодавство передбачає таку можливість.
Дата відповіді: 26.03.2024 13:12
Відповідь надана

невідповідність діючому законодавству

Номер: 0231ce9d54d34d39a080eeedec041aa2
Дата опублікування: 26.03.2024 11:49
Опис: У ТД ви посилаєтесь на ДСТУ Б В.2.6-15:2011, але ж він є недіючим так як скасований 01.02.2021. Вимагаємо внести зміни
Відповідь: Відповідні зміни буде внесено
Дата відповіді: 26.03.2024 13:13
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 2755ab62315b4fef90e6740872729e09
Дата опублікування: 25.03.2024 15:52
Опис: В тендерній документації від учасників вимагається обстежити об’єкт, на якому мають надаватися послуги, виконати необхідні огляди та подати в складі пропозиції акт про огляд об’єкту, за підписом представника Замовника, датою огляду об’єкта. Антимонопольний комітет неоднарозово визнавав цю вимогу дискрімінаційною, тому вимагаємо НЕГАЙНО її відмінити.
Відповідь: Відповідь на звернення За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пунктом 8 Додатку 3 до Тендерної документації дійсно зазначено - під час подання тендерної пропозиції обов’язково додається «Акт обстеження об’єкта» (в довільній формі), що передбачає виїзд фахівця на об’єкт Замовника для уточнення розмірів та підписаний уповноваженими представниками сторін. Замовник вважає, що дана вимога жодним чином не дискримінує учасників та не обмежує участь жодного з бажаючих учасників у процедурі закупівлі з наступних причин: По-перше, замовник не має необхідних фахівців для здійснення замірів предмета закупівлі, а для закупівлі вікон є надважливими саме розміри, оскільки вони безпосередньо впливають на собівартість закуповуваного товару. Заміри, вказані в додатку 3 є орієнтовними, оскільки здійснювались самостійно Замовником. По-друге, Замовник надав достатню кількість часу для здійснення виїзду фахівця – 7 днів. За цей проміжок часу реально здійснити прибуття за адресами здійснення замірів, вказаними в тендерній документації, з будь-якої точки України, а також повернутись назад до свого місця дислокації. Практика АМКУ визначає дискримінаційними аналогічні вимоги Замовників в кожному випадку окремо, як наприклад обмеження виїзду для огляду об’єкта часовим проміжком - «період уточнення». Тобто, Замовник в даному випадку не обмежує конкуренцію Учасників та встановлює дискримінаційні вимоги, а навпаки надає Учасникам можливість самим для себе, маючи фактичні заміри, зроблені фахівцем, зрозуміти потреби Замовника, свої можливості та яку ціну вони реально можуть запропонувати.
Дата відповіді: 26.03.2024 11:04