• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Виконання будівельних робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації та системи пожежогасіння будівлі технічного корпусу Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" за адресою: проспект Перемоги, 151 у Святошинському районі м.Києва)

45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Виконання будівельних робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації та системи пожежогасіння будівлі технічного корпусу Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" за адресою: проспект Перемоги, 151 у Святошинському районі м.Києва) - 1 робота. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.

Завершена

2 212 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 061.50 UAH
Період уточнення: 21.03.2024 17:00 - 30.03.2024 00:00
Відповідь надана

Стосовно вимог Додатку 1

Номер: 08241b4817f3472ab4f88d58ba875b9a
Дата опублікування: 26.03.2024 19:24
Опис: Шановний Замовнику, в Додатку № 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації в пункті 3 частини 7 передбачена вимога «Договірну ціну до договору визначити згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від № 281 від 01.11.2021 (далі – Настанова) в програмному комплексі АВК 5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з АВК 5 в форматі інформаційний блок даних (ІБД-5). При складанні договірної ціни окремим рядком врахувати: - кошти в сумі 164534,4 гривень на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; - кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва–48500,4 грн; - кошти на залучення третьої сторони для перевірки відповідності системи протипожежного захисту – 30000 гривень.». Врахування вище перелічених коштів призводить до порушення одного з принципів здійснення публічних закупівель, такого як максимальна економія, ефективність та пропорційність. Також дана вимога складена з порушенням чинного законодавства, адже відповідно до Зміни № 3 (затвердженої Наказом Мінінфраструктури від 22.09.2023 № 854) до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) МОЖУТЬ ВРАХОВУВАТИСЯ кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Окрім того, згідно пункту 3.2 розділу 3.Договірна ціна Проєкту Договору «Договірна ціна Робіт є невід'ємною частиною самого Договору, є динамічною». А згідно пункту 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт за динамічної договірної ціни —НЕ ВРАХОВУЮТЬСЯ. Відповідно до Зміни № 3 до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» пункт 5.33. викладено в такій редакції: «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) МОЖУТЬ ВРАХОВУВАТИСЯ кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.». Отже учасник має законне право не враховувати в договірній ціні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що в свою чергу призведе до зменшення договірної ціни та економії державних коштів. Стосовно вимоги щодо врахування коштів на залучення третьої сторони для перевірки відповідності системи протипожежного захисту – 30000 гривень, зазначаємо, що встановлення конкретної суми коштів на залучення третьої сторони для перевірки відповідності системи протипожежного захисту теж є порушенням чинного законодавства в сфері публічних закупівель, а саме пункту 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Адже учасник може передбачити меншу суму на залучення третьої сторони для перевірки відповідності системи протипожежного захисту, що призведе до зменшення договірної ціни та економії державних коштів. Отже, враховуючи вище викладене, просимо привести Додаток № 1 до тендерної документації у відповідність чинному законодавству та вимогу «При складанні договірної ціни окремим рядком врахувати: - кошти в сумі 164534,4 гривень на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; - кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва–48500,4 грн; - кошти на залучення третьої сторони для перевірки відповідності системи протипожежного захисту – 30000 гривень.» викласти в наступній редакції: «При складанні договірної ціни окремим рядком врахувати: - кошти на залучення третьої сторони для перевірки відповідності системи протипожежного захисту.
Відповідь: Відповідно до абзацу 1 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та завантаження наступних файлів та/або інформації, зокрема інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до ТД) (передбачено абз.1 пп.2 п.1 Розділу ІІІ ТД). Підпунктом 3 пункту 7 Додатку № 1 до ТД передбачено «договірну ціну до договору визначити згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від № 281 від 01.11.2021 (далі – Настанова) в програмному комплексі АВК 5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з АВК 5 в форматі інформаційний блок даних (ІБД-5). При складанні договірної ціни окремим рядком врахувати кошти в сумі 164534,4 гривень на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва–48500,4 грн; кошти на залучення третьої сторони для перевірки відповідності системи протипожежного захисту – 30000 гривень.». Додаток 1 до ТД складений у відповідності до затвердженої проектної документації, відповідно до якої передбачені суми з ПДВ вищевказаних коштів. Таким чином, вимога щодо врахування вищевказаних витрат у договірній ціні є виключно компетенцією замовника, не призводить до порушення принципів здійснення публічних закупівель щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності. Дана вимога стосується всіх учасників закупівлі, є такою, що не обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі і не ставить учасників у нерівні умови.
Дата відповіді: 28.03.2024 15:42
Відповідь надана

Вимоги щодо інженера-кошторисника

Номер: fd3e7ff00eea4fe5a3d634fdf87c717d
Дата опублікування: 26.03.2024 17:35
Опис: В частині 3 Додатку № 2 до тендерної документації наявна вимога щодо надання в складі пропозиції на підтвердження інженера-кошторисника «протокол або витяг з протоколу та посвідчення про проходження навчання (або перевірки знань) з питань охорони праці (Загальний курс з ОП), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), посвідчення та/або протокол або витяг з протоколу та/або журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В), протокол або витяг з протоколу та посвідчення про перевірку знань/навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум).» Відповідно до ПРАВИЛ охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 N 62: Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (далі - Правила) поширюються на суб'єктів господарювання, які організовують або виконують роботи на висоті, у тому числі верхолазні роботи, і встановлюють вимоги безпеки і охорони праці під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об'єктів. Правила встановлюють єдиний порядок організації і виконання робіт на висоті з метою забезпечення безпеки працівників. До виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: - професійний добір відповідно до Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 23.09.94 N 263/121 ( z0018-95 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.01.95 за N 18/554; - спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 N 15 ( z0231-05 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за N 231/10511 (далі - НПАОП 0.00-4.36-05); - навчання та перевірку знань з протипожежної безпеки осіб, які виконують вогневі роботи, відповідно до вимог Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 19.10.2004 N 126 ( z1410-04 ), зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 04.11.2004 за N 1410/10009 (далі - НАПБ А.01.001-04). Згідно ПРАВИЛ охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.12.2013 № 966: 1.2. Ці Правила встановлюють вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням інструменту та пристроїв. 1.3. Ці Правила є обов’язковими для роботодавців та працівників, які виконують роботи із застосуванням інструменту та пристроїв. До робіт з інструментами і пристроями належать роботи з обробки металу та деревини на верстатах ( металообробних верстатах, а саме: на металообробних верстатах токарної групи, на металообробних верстатах фрезерної групи, на металообробних верстатах стругальної, довбальної та протяжної груп, на металообробних верстатах свердлильної та розточувальної груп), роботи з різання металу та обробки металу на згинальних, профілезгинальних верстатах, роботи на деревообробних верстатах, роботи із застосуванням інструменту (ручного електрифікованого інструменту, ручного слюсарно-ковальського інструменту, пневматичного інструменту), виконання робіт із застосуванням вантажопідіймальних машин, вантажозахоплювальних органів та пристроїв, інших пристосувань (лебідок, талів та кішок, блоків та поліспастів, канатів, стропів, ланцюгів та шнурів, домкратів, драбин), виконання зварювальних та вогневих робіт (електрозварювальних та газозварювальних робіт, газополуменевих робіт, паяльних робіт). Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ ПОРЯДКУ затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 05 грудня 2019 року № 1021 особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Згідно пункту 3 розділу І ПОРЯДКУ затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 05 грудня 2019 року № 1021 працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою,- працівники, що здійснюють роботи в приміщеннях, будинках та зовнішніх установках з категорією щодо вибухопожежної, пожежної небезпеки А, Б, В, Аз, Бз та Вз, у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах або здійснюють електро-, газозварювальні роботи та роботи з відкритим вогнем, а також інші працівники, діяльність яких потребує додаткових знань з питань пожежної безпеки та навичок на випадок виникнення пожежі. Оскільки інженер-кошторисник не виконує роботи, що є предметом закупівлі, а залучається учасником до розробки кошторисної документації, діяльність інженера-кошторисника не пов’язана з експлуатацією електроустановок, не пов’язана з підвищеною пожежною небезпекою, він не виконує роботи на висоті чи роботи з інструментом та пристроями, то вимога вимога щодо надання в складі пропозиції на підтвердження інженера-кошторисника «протокол або витяг з протоколу та посвідчення про проходження навчання (або перевірки знань) з питань охорони праці (Загальний курс з ОП), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), посвідчення та/або протокол або витяг з протоколу та/або журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В), протокол або витяг з протоколу та посвідчення про перевірку знань/навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум).» є незаконною та дискримінаційною, такою, що обмежує наше право на участь у даній закупівлі. Просимо вилучити наявну в частині 3 Додатку № 2 до тендерної документації вимогу щодо надання в складі пропозиції на підтвердження інженера-кошторисника «протокол або витяг з протоколу та посвідчення про проходження навчання (або перевірки знань) з питань охорони праці (Загальний курс з ОП), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), посвідчення та/або протокол або витяг з протоколу та/або журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В), протокол або витяг з протоколу та посвідчення про перевірку знань/навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум).»
Відповідь: Відповідно до вашого звернення до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 27.03.2024 16:23
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 00ddd807c8c843d1ad49e6244dce28f3
Дата опублікування: 26.03.2024 17:34
Опис: В пункті 2 частини першої розділу III тендерної документації наявна дискримінаційна та незаконна вимога " Учасник надає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану згідно вимог постанови КМУ № 77 від 3 лютого 2021 р., видану на учасника або на субпідрядника. В такій декларації у графі «місце виконання робіт підвищеної небезпеки» повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено найменування об’єкту замовника, або «згідно укладеного договору на об’єкті замовника» або «об’єкти замовника на території України»". Порушення наших прав як потенційного учасника цією вимогою пояснюється наступним. Отримання дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки регулюється Постановою КМУ "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" від 26 жовтня 2011 року № 1107, якою затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Ми, як потенційний учасник, на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, маємо Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці, проте у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки зазначається «об’єкти «Замовників», згідно укладених договорів», що не відповідає вимозі Замовника, якою передбачено, що "у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено найменування об’єкту замовника, або «згідно укладеного договору на об’єкті замовника» або «об’єкти замовника на території України»". Отже, вимога пункту 2 частини першої розділу III тендерної документації є дискримінаційною для нас, як для учасника торгів, та є такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, у яких в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки буде зазначена адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено найменування об’єкту замовника, або «згідно укладеного договору на об’єкті замовника» або «об’єкти замовника на території України»". Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до пункту 2 частини першої розділу III тендерної документації, а саме виключити вимогу, якою передбачено, що: «В такій декларації у графі «місце виконання робіт підвищеної небезпеки» повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено найменування об’єкту замовника, або «згідно укладеного договору на об’єкті замовника» або «об’єкти замовника на території України»". Або внести відповідні зміни до пункту 2 частини першої розділу III тендерної документації таким чином, аби ми, як потенційний учасник закупівлі, перебували в рівних умовах з іншими учасниками, та змогли надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці, у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки якої зазначається «об’єкти «Замовників», згідно укладених договорів». Згідно рішення АМКУ № 31-р/пк-пз від 02.01.2023, №1191-р/пк-пз від 20.01.2022 аналогічні вимоги були визнані дискримінаційними.
Відповідь: Відповідно абзацу 2 п. 1 п.п. 2 Розділу III Інстукції з підготовки тендерної документації, Учасник надає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану згідно вимог постанови КМУ № 77 від 3 лютого 2021 р., видану на учасника або на субпідрядника. В такій декларації у графі «місце виконання робіт підвищеної небезпеки» повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено найменування об’єкту замовника, або «згідно укладеного договору на об’єкті замовника» або «об’єкти замовника на території України». Відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 Порядку. Згідно з формою додатку 8 у графі «місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» зазначається: за місцезнаходженням роботодавця _______________________________________ (адреса) та/або за постійним місцезнаходженням об’єкта _______________________ (адреса) або за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється ___________________ ___________________________________________________________________________, (регіон, область тощо) та підстави (за договорами, за контрактами тощо, що зберігаються у роботодавця). З огляду на наявність законодавчо встановленої форми декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, замовником встановлена вимога щодо відповідності зареєстрованих декларацій учасників цій формі. Разом з цим звертаємо увагу, що згідно з пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій. Виходячи з цього, замовник вважає цю вимогу законною та недискримінаційною.
Дата відповіді: 28.03.2024 15:40
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 65e42de3c3a24891a868442620cf21a4
Дата опублікування: 25.03.2024 16:22
Опис: Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації (Розділ III Інстукції з підготовки тендерної документації, п. 1, п.п. 2, абзац 2) передбачено зазначення в декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра у графі «місце виконання робіт підвищеної небезпеки» адреси, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або найменування об’єкту замовника, або «згідно укладеного договору на об’єкті замовника» або «об’єкти замовника на території України». Відповідно до п. 14 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок) лише дія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки поширюється на всю територію України. «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.» ( п. 7 Порядку). Згідно п. 21 Порядку «Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.» Відповідно Декларація видається Територіальним органом Держпраці в межах їх повноважень та лише в межах дії їх юрисдикції м. Київ або Київська область. Предметом даної закупівлі є «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Виконання будівельних робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації та системи пожежогасіння будівлі технічного корпусу Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" за адресою: проспект Перемоги, 151 у Святошинському районі м.Києва) ДК 021:2015 – 45220000-5» Наше Підприємство має декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану згідно вимог постанови КМУ № 77 від 3 лютого 2021 р. (Додаток 8 до Порядку), в якій зазначено місце виконання робіт/експлуатації, а саме, м. Київ, проте в у графі «місце виконання робіт підвищеної небезпеки» не зазначено адреси, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або найменування об’єкту замовника, або «згідно укладеного договору на об’єкті замовника» або «об’єкти замовника на території України». Відповідно до вищенаведеного, просимо видалити дискримінаційну вимогу в частині зазначення в декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра у графі «місце виконання робіт підвищеної небезпеки» адреси, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або найменування об’єкту замовника, або «згідно укладеного договору на об’єкті замовника» або «об’єкти замовника на території України», оскільки ми змушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Відповідно абзацу 2 п. 1 п.п. 2 Розділу III Інстукції з підготовки тендерної документації, Учасник надає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану згідно вимог постанови КМУ № 77 від 3 лютого 2021 р., видану на учасника або на субпідрядника. В такій декларації у графі «місце виконання робіт підвищеної небезпеки» повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею, або повинно бути зазначено найменування об’єкту замовника, або «згідно укладеного договору на об’єкті замовника» або «об’єкти замовника на території України». Відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 Порядку. Згідно з формою додатку 8 у графі «місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» зазначається: за місцезнаходженням роботодавця _______________________________________ (адреса) та/або за постійним місцезнаходженням об’єкта _______________________ (адреса) або за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється ___________________ ___________________________________________________________________________, (регіон, область тощо) та підстави (за договорами, за контрактами тощо, що зберігаються у роботодавця). З огляду на наявність законодавчо встановленої форми декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, замовником встановлена вимога щодо відповідності зареєстрованих декларацій учасників цій формі. Разом з цим звертаємо увагу, що згідно з пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій. Виходячи з цього, замовник вважає цю вимогу законною та недискримінаційною.
Дата відповіді: 27.03.2024 16:26
Відповідь надана

З приводу вимог щодо підтвердження інженера-кошторисника

Номер: ccbcc23e6611433698899d4b44e4161b
Дата опублікування: 25.03.2024 15:07
Опис: Шановний Замовнику. У пункті 3 додатку №2 до тендерної документації є вимога, що потрібно надати протокол або витяг з протоколу та посвідчення про проходження навчання та/або перевірки знань з питань «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» ((НПАОП 0.00-1.71-13), посвідчення та/або протокол або витяг з протоколу та/або журнал протоколів перевірки знань та/або навчання з електробезпеки (до 1000В), протокол або витяг з протоколу та посвідчення про перевірку знань та/або навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум). Ця вимога є хибною, оскільки інженер-кошторисник не приймає участі фізично під час виконання робіт. Внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до вашого звернення до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 26.03.2024 13:58
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо подачі Опису та документів від ЦНАП

Номер: bae626d0180446e9a92f1b3889b19024
Дата опублікування: 25.03.2024 12:26
Опис: Просимо Вас забезпечити рівність всіх учасників та внести зміни до даного пункту (п.1.Розділу 3), а саме, доповнити вимогу таким чином: Допускається надання замість цих документів декларації, отриманої згідно Постанови КМУ від 18.03.2022р. № 314, при цьому необхідно обов’язково додати опис документів, що надані до ЦНАП суб’єктом господарювання, громадянином для виконання адміністративної послуги щодо даного документу з додаванням підтвердження про завершення розгляду поданих документів (для юридичних осіб)» АБО декларації про провадження господарської діяльності (на період дії постанови Кабінету міністрів України від 18.03.2022 № 314), в якій вказано, що Учасник має ліцнзію/дозвіл на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей». При розгляді нашого «обговорення», зверніть увагу на наше пояснення та практику АМКУ. Вимога того, що потрібно надати опис документів, що надані до ЦНАП суб’єктом господарювання, громадянином для виконання адміністративної послуги щодо даного документу з додаванням підтвердження про завершення розгляду поданих документів (для юридичних осіб)» є дискримінаційною по відношенні до нашого підприємства. Причиною чого являється військова агресією Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року. Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг). органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)». Таким чином, нами як потенційним учасником отримано Декларацію про провадження господарської діяльності. Згідно даної декларації (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 2 декларації) нашим підприємством отримано такі дозвільні документи: - Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні) - Ліцензія здійснення діяльності з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту - Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень - Ліцензія на здійснення робіт з вогнезахисту, вогнезахисне просочування (глибоке та поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнювання - Ліцензія на здійснення діяльності з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, пінні, порошкові, газові вогнегасники) Тобто, дана Декларація підтверджує, що наше підприємство має Ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення, і може виконувати роботи передбачені умовами даної закупівлі. Але не може додати опис документів, що надані до ЦНАП , так ми не подавали документів до ЦНАП, так як вище зазначена декларація оформлювалася ЧЕРЕЗ ОНЛАЙН-СЕРВІС ДЕРЖАВНИХ ПОСЛУГ «ДІЯ» Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» Тому встановивши дану вимогу в тендерній документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників котрі отримували право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» в тому числі до нас як потенційного учасника. Як доказ порушення нашого порушеного права ми плануємо подати: - Декларацію про провадження господарської діяльності . Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - Рішення № 6553-р/пк-пз від 01.11.2022 - Рішення № 277-р/пк-пз від 09.01.2023 - Рішення № 5088-р/пк-пз від 12.07.2022 - Рішення №5090-р/пк-пз від 12.07.2022 - Рішення № 5082-р/пк-пз від 12.07.2022 Шановний Замовнику просимо внести зміни до документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ. Щоб не затягувати процедуру закупівлі, наполегливо просимо розглянути наше Обговорення та ознайомитися з практикою АМКУ. Про результати розгляду даного питання, просимо повідомити через електронну систему закупівель, в строки.
Відповідь: Відповідно до вашого звернення до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 26.03.2024 13:57
Відповідь надана

Щодо документів від ЦНАП

Номер: 57d52c0e27264af4b968696097049335
Дата опублікування: 22.03.2024 10:34
Опис: Доброго дня! Наше підприємство оформлювало Декларацію через ДІЯ! Видаліть дискримінаційну вимогу!
Відповідь: Відповідно до вашого звернення до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 25.03.2024 16:14