-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Виконання будівельних робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації та системи пожежогасіння будівлі технічного корпусу Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" за адресою: проспект Перемоги, 151 у Святошинському районі м.Києва)
45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Виконання будівельних робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації та системи пожежогасіння будівлі технічного корпусу Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" за адресою: проспект Перемоги, 151 у Святошинському районі м.Києва) - 1 робота. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Завершена
2 212 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 061.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 061.50 UAH
Період оскарження:
21.03.2024 17:00 - 30.03.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
235e63c89c034fccaff26d6d56752613
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-21-012261-a.c3
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- КНУ РЕКНму (Збірник №10).pdf 21.05.2024 21:57
- Рішення від 08.08.2023 № 12320.pdf 21.05.2024 21:57
- рішення від 07.08.2023 № 12184 (3).pdf 21.05.2024 21:57
- Скарга на рішення Замовника про незаконне визнання Переможця (5).pdf 21.05.2024 21:57
- Рішення від 10.01.2024 № 600.pdf 21.05.2024 21:57
- Скарга на рішення Замовника про незаконне визнання Переможця.docx 21.05.2024 21:57
- Рішення суду 320_1523_24.pdf 21.05.2024 21:57
- КНУ Настанова.pdf 21.05.2024 21:57
- sign.p7s 21.05.2024 21:58
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
22.05.2024 00:03
Пункт скарги
Номер:
47ad7c242f364728ac51127cd5d65b15
Заголовок пункту скарги:
16.05.2024 року Протоколом №119/О Уповноваженої особи було визнано переможцем ТОВ «ФАЄР-КОНТРОЛЬ» та прийнято рішення про намір укласти договір.
З рішенням Замовника не погоджуємося та аргументуємо це наступним.
Опис заперечення:
У пункті 1 розділі ІІІ Інструкція з пілготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлена вимога: «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає ціну пропозиції учасника (кошторисну документацію), складену згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від № 281 від 01.11.2021 в програмному комплексі АВК 5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з АВК 5 в форматі інформаційний блок даних (ІБД-5).
Ціна пропозиції учасника повинна бути у складі:
- договірна ціна;
- локальний(і) кошторис(и);
- підсумкова відомість ресурсів.
Ціну пропозиції учасника (кошторисну документацію) надати в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd та pdf. Ціна пропозиції учасника (кошторисна документація), надана в форматі «imd» повинна повністю узгоджуватися з наданою ціновою пропозицією учасника (кошторисною документацією) у форматі «pdf».
Ціна пропозиції учасника (кошторисна документація), яка надана учасником процедури закупівлі, повинна містити всі види робіт, матеріальних ресурсів, які визначені затвердженою проектною документацією та відомістю обсягів робіт, яка є додатком до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до тендерної документації).»
Відповідно до умов тендерної документації встановлено, що кошторисна документація повинна бути розрахована на підставі Відомості об ємів робіт. В додатку 1 ТД містяться технічні вимоги з НАЙМЕНУВАННЯМ РОБІТ ТА ВИТРАТ з переліком робіт та обладнання. Тобто, кошторисна документація повина бути складена відповідно до Технічного завдання, встановленого Замовником в тендерній документації.
У пункті 1 розділі ІІІ Інструкція з пілготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлена вимога: «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає ціну пропозиції учасника (кошторисну документацію), складену згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від № 281 від 01.11.2021 в програмному комплексі АВК 5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з АВК 5 в форматі інформаційний блок даних (ІБД-5).
Ціна пропозиції учасника повинна бути у складі:
- договірна ціна;
- локальний(і) кошторис(и);
- підсумкова відомість ресурсів.
Ціну пропозиції учасника (кошторисну документацію) надати в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd та pdf. Ціна пропозиції учасника (кошторисна документація), надана в форматі «imd» повинна повністю узгоджуватися з наданою ціновою пропозицією учасника (кошторисною документацією) у форматі «pdf».
Ціна пропозиції учасника (кошторисна документація), яка надана учасником процедури закупівлі, повинна містити всі види робіт, матеріальних ресурсів, які визначені затвердженою проектною документацією та відомістю обсягів робіт, яка є додатком до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до тендерної документації).»
Відповідно до умов тендерної документації встановлено, що кошторисна документація повинна бути розрахована на підставі Відомості об ємів робіт. В додатку 1 ТД містяться технічні вимоги з НАЙМЕНУВАННЯМ РОБІТ ТА ВИТРАТ з переліком робіт та обладнання. Тобто, кошторисна документація повина бути складена відповідно до Технічного завдання, встановленого Замовником в тендерній документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ФАЄР-КОНТРОЛЬ» було надано кошторисну документацію, підсумкова відомість якої НЕ ВІДПОВІДАЄ проектній документації та відомості обсягів робіт, яка є додатком до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до тендерної документації). А саме, до підсумкової відомості ресурсів безпідставно включено обладнання, яке відсутнє в Технічному завданні та проектній документації:
- В п. 10 розділу ІІІ Будівельні матеріали, вироби і комплекти Підсумкової відомості ресурсів зазначено – Гвинти з напівкруглою головкою, довжина 50 мм. – т. – 0, 0032.
- В п. 11 розділу ІІІ Будівельні матеріали, вироби і комплекти Підсумкової відомості ресурсів зазначено – Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 5 мм, довжина 70 мм. – т. 0,0185.
- В п.12 розділу ІІІ Будівельні матеріали, вироби і комплекти Підсумкової відомості ресурсів зазначено – Болти будівельні з гайками та шайбами – т – 0,0002.
- В п.21 розділу ІІІ Будівельні матеріали, вироби і комплекти Підсумкової відомості ресурсів зазначено – Дюбелі 658,У661 –100 шт. – 10, 368.
Хоча, ні в проектній документації ні в Додатку 1 (технічні характеристики) тендерної документації (Відомість обсягів робіт) вказане обладнання відсутнє. Таким чином, Підсумкова відомість ресурсів ТОВ «ФАЄР-КОНТРОЛЬ» не відповідає технічним, якісніим та кількісніим характеристикам предмета закупівлі (Додатку № 1 до тендерної документації).
Відповідно до умови тендерної документації встановлено, що кошторисна документація повинна бути розрахована на підставі Відомості об’ємів робіт, в додатку 1 Тендерної документації (технічне завдання) Замовником надано перелік найменування робіт та витрат, проте ТОВ «ФАЄР-КОНТРОЛЬ» була розрахована кошторисна документація ВСУПЕРЕЧ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ, тому тендерна пропозиція учасника переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ «ФАЄР-КОНТРОЛЬ» було надано кошторисну документацію, підсумкова відомість якої НЕ ВІДПОВІДАЄ проектній документації та відомості обсягів робіт, яка є додатком до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 1 до тендерної документації). А саме, до підсумкової відомості ресурсів безпідставно включено обладнання, яке відсутнє в Технічному завданні та проектній документації:
- В п. 10 розділу ІІІ Будівельні матеріали, вироби і комплекти Підсумкової відомості ресурсів зазначено – Гвинти з напівкруглою головкою, довжина 50 мм. – т. – 0, 0032.
- В п. 11 розділу ІІІ Будівельні матеріали, вироби і комплекти Підсумкової відомості ресурсів зазначено – Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 5 мм, довжина 70 мм. – т. 0,0185.
- В п.12 розділу ІІІ Будівельні матеріали, вироби і комплекти Підсумкової відомості ресурсів зазначено – Болти будівельні з гайками та шайбами – т – 0,0002.
- В п.21 розділу ІІІ Будівельні матеріали, вироби і комплекти Підсумкової відомості ресурсів зазначено – Дюбелі 658,У661 –100 шт. – 10, 368.
Хоча, ні в проектній документації ні в Додатку 1 (технічні характеристики) тендерної документації (Відомість обсягів робіт) вказане обладнання відсутнє. Таким чином, Підсумкова відомість ресурсів ТОВ «ФАЄР-КОНТРОЛЬ» не відповідає технічним, якісніим та кількісніим характеристикам предмета закупівлі (Додатку № 1 до тендерної документації).
Відповідно до умови тендерної документації встановлено, що кошторисна документація повинна бути розрахована на підставі Відомості об’ємів робіт, в додатку 1 Тендерної документації (технічне завдання) Замовником надано перелік найменування робіт та витрат, проте ТОВ «ФАЄР-КОНТРОЛЬ» була розрахована кошторисна документація ВСУПЕРЕЧ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ, тому тендерна пропозиція учасника переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Рішення суду №600-р/пк-пз від 10.01.2024 р.
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 10.01.2024 № 600.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ №12184-р/пк-пз від 07.08.2023 р.
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
рішення від 07.08.2023 № 12184 (3).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення
Номер:
4e633fb914094003b2be941199782095
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлена вимога: «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає ціну пропозиції учасника (кошторисну документацію), складену згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від № 281 від 01.11.2021 в програмному комплексі АВК 5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з АВК 5 в форматі інформаційний блок даних (ІБД-5).
Ціна пропозиції учасника повинна бути у складі:
- договірна ціна;
- локальний(і) кошторис(и);
- підсумкова відомість ресурсів.»
Тобто з умов документації чітко слідує, що ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.» (далі по тексту – Настанова)
Опис заперечення:
Згідно п.1.1. Настанови передбачено - Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до пункту 2.1 Настанови - Локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією
Так як Локальний кошторис це документ що визначає кошторисну вартість, тому він являється документом що відноситься розрахунку ціни тендерної пропозиції, тому згідно умов Тендерної документації даний документ повинен бути складений відповідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Також Локальний конторис, є розрахуноком що підтверджує статті витрат договірної ціни, а умовами Тендерної документації (пункт 6.4 Розділу 3 ) вказано також надати «підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281»
Відповідні до пункту 2.1 Настанови - Кошторисні нормативи – нормативні показники витрат ресурсів (трудовитрат, часу роботи будівельних машин та механізмів, витрат матеріалів, виробів і комплектів), встановлені на прийняті вимірники будівельних робіт, виражених у натуральних (фізичних) одиницях виміру; нормативні показники (вартісні, відсоткові, індексні, ресурсні) встановлені на прийняті одиниці виміру робіт (послуг) у будівництві;
Відповідно п. 2.3 Настанови До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми
(далі – КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ).
Проаналізувавши Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 наданий в складі пропозиці ТОВ «ФАЄР-Контроль», вбачається що він розрахований з порушенням кошторисних норм України, а саме:
- Порушено вимоги КНУ РЕКНб (Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи)
- Порушено вимоги КНУ РЕКНму (Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування)
Наводимо невідповідності Локального кошторису наданого в складі пропозиці ТОВ «ФАЄР-Контроль» вимогам Кошторисних норм України
1. В пунктті 1 Локального кошторису №02-01-01, вказана робота «(Демонтаж)Блок базовий на 20 променів приймально-контрольного пускового концентртора ПС» шифр роботи «КМ10-667-2» в графі 11 вказано витрати труда робітників в кількості 21, 8880 люд/год
Відповідно Таблиці 254 КНУ РЕКНму (Збірник №10), передбачено, що витрати труда робітників для робіт за шифром «10-667-2» повинна становити 60,8 люд/год.
2. В пункті 2 Локального кошторису №02-01-01, вказана робота «(Демонтаж) Сповіщувач ПС автоматичний димовий фотоелектричний,радіозотопний, світловий у нормальному виконанні» шифр роботи «КМ10-668-2» в графі 11 вказано витрати труда робітників в кількості 1,1520 люд/год
Відповідно Таблиці 257 КНУ РЕКНму (Збірник №10), передбачено, що витрати труда робітників для робіт за шифром «10-668-2» повинна становити 3,2 люд/год.
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до пункту 2.1 Настанови - Локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією
Так як Локальний кошторис це документ що визначає кошторисну вартість, тому він являється документом що відноситься розрахунку ціни тендерної пропозиції, тому згідно умов Тендерної документації даний документ повинен бути складений відповідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Також Локальний конторис, є розрахуноком що підтверджує статті витрат договірної ціни, а умовами Тендерної документації (пункт 6.4 Розділу 3 ) вказано також надати «підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281»
Відповідні до пункту 2.1 Настанови - Кошторисні нормативи – нормативні показники витрат ресурсів (трудовитрат, часу роботи будівельних машин та механізмів, витрат матеріалів, виробів і комплектів), встановлені на прийняті вимірники будівельних робіт, виражених у натуральних (фізичних) одиницях виміру; нормативні показники (вартісні, відсоткові, індексні, ресурсні) встановлені на прийняті одиниці виміру робіт (послуг) у будівництві;
Відповідно п. 2.3 Настанови До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми
(далі – КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ).
Проаналізувавши Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 наданий в складі пропозиці ТОВ «ФАЄР-Контроль», вбачається що він розрахований з порушенням кошторисних норм України, а саме:
- Порушено вимоги КНУ РЕКНб (Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи)
- Порушено вимоги КНУ РЕКНму (Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування)
Наводимо невідповідності Локального кошторису наданого в складі пропозиці ТОВ «ФАЄР-Контроль» вимогам Кошторисних норм України
1. В пунктті 1 Локального кошторису №02-01-01, вказана робота «(Демонтаж)Блок базовий на 20 променів приймально-контрольного пускового концентртора ПС» шифр роботи «КМ10-667-2» в графі 11 вказано витрати труда робітників в кількості 21, 8880 люд/год
Відповідно Таблиці 254 КНУ РЕКНму (Збірник №10), передбачено, що витрати труда робітників для робіт за шифром «10-667-2» повинна становити 60,8 люд/год.
2. В пункті 2 Локального кошторису №02-01-01, вказана робота «(Демонтаж) Сповіщувач ПС автоматичний димовий фотоелектричний,радіозотопний, світловий у нормальному виконанні» шифр роботи «КМ10-668-2» в графі 11 вказано витрати труда робітників в кількості 1,1520 люд/год
Відповідно Таблиці 257 КНУ РЕКНму (Збірник №10), передбачено, що витрати труда робітників для робіт за шифром «10-668-2» повинна становити 3,2 люд/год.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З вище викладеного слідує, що кошторисний розрахунок (а саме Локальний кошторис який є складовим кошторисного розрахунку) учасника ТОВ «ФАЄР-Контроль» розрахований з порушенням ― КНУ РЕКНму.
Тому з даного слідує що і підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складені з порушенням вимог КНУ РЕКНму. Так як Локальний кошторис є основним документом в якому возначається вартість усіх робіт. І сукіпність усіх витрат згідно локального кошторису відображується в договірній ціні а саме в пункті «ПРЯМІ ВИТРАТИ».
Дані прямі витрати включають в себе такий розрахунок як «Розрахунок N1» (Заробітна плата) .
Відповідно до пункту 4.3 Настанови вказано «4.3 Розрахунок заробітної плати провадиться на підставі нормативно-розрахункових трудовитрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів.»
Так як було сказано вище, що трудовитрати в локальному кошторису Переможця, не відповідають тим трудовитратам котрі передбачені Кошторисними нормами України, тому з даного слідує «Розрахунок N1» (Заробітна плата) складений з порушенням Кошторисних норм України, так як при його визначення були застосовані трудовитрати людино годин не такі як передбачені в КНУ РЕКНму.
Тому керуючись пунктом 2.3 Настанови, випливає що дані розрахунки не відповідають Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281»
Тому з даного слідує що і підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складені з порушенням вимог КНУ РЕКНму. Так як Локальний кошторис є основним документом в якому возначається вартість усіх робіт. І сукіпність усіх витрат згідно локального кошторису відображується в договірній ціні а саме в пункті «ПРЯМІ ВИТРАТИ».
Дані прямі витрати включають в себе такий розрахунок як «Розрахунок N1» (Заробітна плата) .
Відповідно до пункту 4.3 Настанови вказано «4.3 Розрахунок заробітної плати провадиться на підставі нормативно-розрахункових трудовитрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів.»
Так як було сказано вище, що трудовитрати в локальному кошторису Переможця, не відповідають тим трудовитратам котрі передбачені Кошторисними нормами України, тому з даного слідує «Розрахунок N1» (Заробітна плата) складений з порушенням Кошторисних норм України, так як при його визначення були застосовані трудовитрати людино годин не такі як передбачені в КНУ РЕКНму.
Тому керуючись пунктом 2.3 Настанови, випливає що дані розрахунки не відповідають Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281»
×
-
Назва доказу:
в КНУ РЕКНму. (10)
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
КНУ РЕКНму (Збірник №10).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
3596552db01642299dd2c783227a8fa7
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлена вимога: «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає ціну пропозиції учасника (кошторисну документацію), складену згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від № 281 від 01.11.2021 в програмному комплексі АВК 5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з АВК 5 в форматі інформаційний блок даних (ІБД-5).
Опис заперечення:
Отже, на виконання вимоги тендерної документації, Переможцем було надано ІМД фал, при відкриття якого вбачається, що при формуванні договірної ціни пропозиції учасником було застосовано показник для покриття ризиків – 2,4%
Проте, звертаємо вашу увагу, що відповідно до п.5.31 Настанови з визначення вартості будівництва заначено,
5.31. «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування
2) виду будівництва
3);технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва
5) способів фінансування будівництва
6)виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт
Проте, звертаємо вашу увагу, що відповідно до п.5.31 Настанови з визначення вартості будівництва заначено,
5.31. «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування
2) виду будівництва
3);технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва
5) способів фінансування будівництва
6)виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Тому керуючись пунктом 5.31. Настанови, випливає що дані розрахунки не відповідають Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281»
×
-
Назва доказу:
КНУ Настанови з визначення вартості будівництва
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
КНУ Настанова.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Номер:
f27e164044c74be0abf8a52dff1d2096
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-21-012261-a.a2
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення щодо відхилення пропозиції (3).pdf 11.04.2024 17:03
- Сертифікат Системи якості. Вимоги.pdf 11.04.2024 17:03
- Скарга на рішення щодо відхилення пропозиції.docx 11.04.2024 17:03
- рішення від 02.08.2023 № 11988 (1).pdf 11.04.2024 17:03
- sign.p7s 11.04.2024 17:04
- Пояснення до скарги.docx 18.04.2024 14:21
- Пояснення до скарги.pdf 18.04.2024 14:21
- рішення від 15.04.2024 № 6601.pdf 15.04.2024 16:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2024 № 7092.pdf 23.04.2024 11:55
- рішення від 22.04.2024 № 7092.pdf 25.04.2024 12:15
- Відповідь АМКУ.pdf 17.04.2024 16:55
- Відповідь АМКУ.docx 17.04.2024 16:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2024 17:15
Дата розгляду скарги:
22.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2024 16:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.04.2024 12:17
Пункт скарги
Номер:
936724dd0dec4adca31b79ca72fd2224
Заголовок пункту скарги:
10.04.2024 р. Протокольним рішенням (Протоколом) №78/О щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» тендерну пропозицію ТОВ «ТОП ФАЄР» було відхилено.З рішенням Замовника не погоджуємося та аргументуємо це наступним
Опис заперечення:
Причиною відхилення Замовник вказує: «Всупереч вимогам абзацу 12 підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ ТД учасником надано Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» щодо встановлення/монтажу систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, введення даних систем в експлуатацію, зареєстрований у Реєстрі 08 квітня 2024 р. № UA.A.3614502b.-24, який не є чинний на дату розкриття пропозиції учасника»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
По друге. Звертаємо увагу, що Вимога про те, що Даний сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозиції учасника, стосується подання пропозиції. А в даному випадку, ТОВ «ТОП ФАЄР» виправляв невідповідність, яка була вказана у вимозі про виправлення невідповідностей.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОП ФАЄР», надавши на усунення невідповідностей новий Сертифікат, не порушив вимоги закону та Особливостей в цій частині.
Враховуючи наведене, зокрема, наданий на усунення невідповідностей Сертифікат, ТОВ «ТОП ФАЄР» виправив виявлені Замовником невідповідності.
Аналогічна позиція щодо документів, які учасники надають на виправлення невіповідностей протягом 24 години міститься у Рішенні АМКУ №11988-р/пк-пз від 02.08.2023 р., (стор 17 Рішення). Копя Рішення додається до Скарги як Доказ.
Враховуючи вищевказане, вважаємо Протокольне рішення №78/О від 10.04.2024 р. Замовника про відхилення нашої пропозиції незаконним та безпідставним.
По-перше, наданий нами Сертифікат, датований 08.04.2024 р. на момент завантаження його в електронну систему та на момент його розкриття в електронній системі закупівель є чинним.
Звертаємо увагу, що кожен документ завантажений в електронну систему закупівель є документом тендерної пропозиції учасника, відповідно і Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» був завантажений в електронну систему закупівель та розкритий в електронній системі закупівель 09.04.2024 р. о 10:09, є чинним.
В системі електронних закупівель на майданчику «Державні закупівлі онлайн», відображено, що даний Сертифікат розкрито 09.04.2024 10:09. Тобто, станом на момент розкриття документу пропозиції учасника, Сертифікат є чинним. Тому, нам як учаснику не зрозуміле твердження Замовника, що Сертифікат, який і є документом тендерної пропозиції є не чинним на момент його розкриття.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи наведене, ТОВ «ТОП ФАЄР», надавши на усунення невідповідностей новий Сертифікат, не порушив вимоги закону та Особливостей в цій частині.
Враховуючи наведене, зокрема, наданий на усунення невідповідностей Сертифікат, ТОВ «ТОП ФАЄР» виправив виявлені Замовником невідповідності.
Аналогічна позиція щодо документів, які учасники надають на виправлення невіповідностей протягом 24 години міститься у Рішенні АМКУ №11988-р/пк-пз від 02.08.2023 р., (стор 17 Рішення). Копя Рішення додається до Скарги як Доказ.
Враховуючи вищевказане, вважаємо Протокольне рішення №78/О від 10.04.2024 р. Замовника про відхилення нашої пропозиції незаконним та безпідставним.
×
-
Назва доказу:
- Рішення АМКУ №11988-р/пк-пз від 02.08.2023 р.
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
-
Повʼязаний документ:
рішення від 02.08.2023 № 11988 (1).pdf
По-перше, наданий нами Сертифікат, датований 08.04.2024 р. на момент завантаження його в електронну систему та на момент його розкриття в електронній системі закупівель є чинним.
Звертаємо увагу, що кожен документ завантажений в електронну систему закупівель є документом тендерної пропозиції учасника, відповідно і Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» був завантажений в електронну систему закупівель та розкритий в електронній системі закупівель 09.04.2024 р. о 10:09, є чинним.
В системі електронних закупівель на майданчику «Державні закупівлі онлайн», відображено, що даний Сертифікат розкрито 09.04.2024 10:09. Тобто, станом на момент розкриття документу пропозиції учасника, Сертифікат є чинним. Тому, нам як учаснику не зрозуміле твердження Замовника, що Сертифікат, який і є документом тендерної пропозиції є не чинним на момент його розкриття.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат Системи якості. Вимоги.
-
Опис доказу:
Даний Доказ підтверджує, що ТОВ "ТОП ФАЄР" виправив невідповідність та надав чинний Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Системи якості. Вимоги.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Номер:
bd99980cd5974a71960c02f36a74fff1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-21-012261-a.c1
Назва:
Вимога скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Вимога:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції.
Вимога міститься у вкладеному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про скасування рішення.docx 10.04.2024 15:25
- Вимога про скасування рішення (1).pdf 10.04.2024 15:25
- рішення від 02.08.2023 № 11988 (1).pdf 10.04.2024 15:25
- Протокол УО № 81 Відповідь на вимогу Пожежна сигналізація ТК.doc 12.04.2024 15:39
Дата подачі:
10.04.2024 15:25
Вирішення:
Тендерну документацію (далі - ТД) розроблено Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до абзацу 1 пункту 1 розділу ІІІ ТД, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в ТД, та завантаження файлів та/або інформації.
Згідно пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Отже, для того, щоби Учаснику подати свою пропозицію, йому необхідно не тільки заповнити електронні форми з окремими полями, але й підготувати та прикріпити до своєї пропозиції певні документи, визначені Замовником у ТД.
Відповідно до абзацу 12 пункту 2 Розділу ІІІ ТД, Учасник мав надати у складі своєї тендерної пропозиції сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» щодо встановлення/монтажу систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, введення даних систем в експлуатацію. Даний сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозиції учасника.
Звертаємо увагу, що вимога Замовника про те, що сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозиції Учасника стосується саме подання пропозиції Учасником.
Відповідно до пункту 43 Особливостей в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР», а саме подання Учасником зазначеного вище документу.
Учасник повинен був надати документи з урахуванням вимог пункту 9 статті 26 Закону, в якій зазначено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Проте, оновлені документи у будь-якому випадку мали відповідати абзацу 12 підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
Всупереч вимогам абзацу 12 підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ ТД Учасником надано сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» щодо встановлення/монтажу систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, введення даних систем в експлуатацію, зареєстрований у Реєстрі 08 квітня 2024р. № UA. SV.A.3614502.b-24, який не тільки не був чинним, а навіть не існував на дату розкриття тендерної пропозиції Учасника. Це стало аргументом для Замовника про прийняття рішення для відхилення пропозиції Учасника.
Згідно пункту 39 Особливостей, розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу 3 частини 1 та абзацу 2 частини 2 статті 28 Закону не застосовуються).
Абзацом 2 частини 1 статті 28 передбачено, що розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в ТД, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Таким чином, при формуванні пропозиції у Учасника була можливість детально ознайомитися з ТД, заздалегідь проаналізувати всі недоліки і переваги та ризики в тому числі, і готувати свою пропозицію відповідно до конкретних вимог, викладених Замовником у ТД.
В разі наявності документів, які не відповідали вимогам ТД Замовника, у Учасника була можливість поновити, виправити тощо відповідні документи до подання їх у складі своєї пропозиції.
Разом з цим зазначаємо, абзацом 1 пункту 1 розділу ІІ порядку унесення змін та надання роз’яснень до ТД передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо ТД та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно, звернень фізичних/юридичних осіб, за роз’ясненнями щодо чинності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та в загальному питань по даному сертифікату через електронну систему закупівель до Замовника не надходило.
Отже, всім бажаючим, які планували прийняти, та які прийняли участь у даній закупівлі, всі вимоги, передбачені Замовником у ТД, були зрозумілими.
Статус вимоги:
Відхилено