• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги їдалень

Послуги їдалень

Завершена

547 008.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 735.04 UAH
Період уточнення: 21.03.2024 17:05 - 19.04.2024 00:00
Відповідь надана

як визначити ціну?

Номер: 9b6c5268cdd148a4a9a5c40e83d447e9
Дата опублікування: 17.04.2024 12:52
Опис: Шановний замовнику, ви пишите 42 учбові дні і 12012 дітей. Це кожного дня повинна харчуватися така кількість дітей? (тоді виходить ціна 1,08 грн на дитину: оголошена вартість поділити на кількість днів та результат поділити на кількість дітей). Яким чином розрахувати ціну пропозиції за одиницю? Деталізуйте що означає відстоки відшкодування. Повідомляємо, що формальна відповідь, яка не дасть змоги зрозуміти як прорахувати ціну буде приводом до звернення до ДАСУ через ненадання роз'яснень на вимоги ТД.
Відповідь: Шановний учаснику! У ТД помилково до категорії "діти" було внесено значення "дітодні". Наразі помилка виправлена. Відповідні зміни внесені до ТД Вартість харчування 1 особи становить 55 грн відповідно до рішення виконкому Ірпінської міської ради Київської області № 55/1 від 23.09.2022 Розрахунок: Вартість за 1 особу * кількість днів * кількість дітей 40% - відшкодування, що здійснюється за рахунок місцевого бюджету
Дата відповіді: 17.04.2024 14:39
Відповідь надана

щодо цін

Номер: bbdf88303e134c8ea00ff71cc3c52c46
Дата опублікування: 17.04.2024 12:47
Опис: Шановний замовнику, просимо деталізувати як визначити ціну пропозиції. Ви прописували посилання на рішення міської ради, проте, воно відсутнє за вказаним посиланням. Наявне рішення Про внесення змін в рішення Ірпінської міської ради від 22.08.2022 року №2191-23-VІІІ | №2239-24-VIII від 13.10.2022 і відразу рішення від 08.12.2022 року «Про внесення змін до Програми «Безпечна Ірпінська міська територіальна громада на 2021-2024 роки» затвердженої рішенням Ірпінської міської ради №35-4-VIII від 24 грудня 2020 року | №2250-25-VIII. Тобто рішення від 25.10.22 року немає. Аналогічно немає рішення і від 23.09.2022 року. Повідомляємо, що у разі неконкретизації , зважаючи на порядок процедури закупівлі, замовник зобов’язаний буде укласти договір відповідно до цін, які запропонує переможець закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Вартість харчування 1 особи становить 55 грн відповідно до рішення виконкому Ірпінської міської ради Київської області № 55/1 від 23.09.2022 Відповідні зміни внесені до ТД
Дата відповіді: 17.04.2024 14:40
Відповідь надана

Щодо умов ТД (Додаток 2)

Номер: 9231541bb3cc44619bcd069c7cc995c0
Дата опублікування: 16.04.2024 17:18
Опис: Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на умови технічної специфікації (Додаток 2) до Тендерної документації. Оскільки кількість учбових днів (42 дні) є однаковою як в ТД від 21.03.2024 року так і в ТД від 15.04.2024 року, а 8548 (100% відшкодування) та 3444 (40% відшкодування) в сумі не дають 12012 (дітей). Відтак задля правильного визначення цінової пропозиції потенційного Учасника, просимо надати уточнення, а також внести відповідні зміни до Тендерної документації в розрізі вищевикладеного. Завчасно дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику! У ТД помилково до категорії "діти" було внесено значення "дітодні". Наразі помилка виправлена. Відповідні зміни внесені до ТД
Дата відповіді: 17.04.2024 14:40
Відповідь надана

щодо тд

Номер: 54749abecd5848aca184ae27329a3c90
Дата опублікування: 12.04.2024 14:52
Опис: Шановний замовнику, коли ви приводили у відповідність ТД до змін 09.04 (чого не треба було робити) ви в додатку 1 видалили спосіб підтвердження переможцем ФОП та ЮО відповідніості абз.14 п.47. Наразі ТД знову потребує змін. Також підстави відхилення викладені у новій редакції: 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених упідпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; ЯКА НЕ ВРАХОВУЄ АБЗ 14 П.47. Для потенційного учасника це не дискримінація, проте, якщо буде проведено моніторинг, уо притягнуть до відповідальності по ст.164-14 КУпАП по ч.1.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Дата відповіді: 15.04.2024 11:10
Відповідь надана

щодо категорій учнів

Номер: 019527624a5d4731a1d5fa0b38fca6f4
Дата опублікування: 12.04.2024 09:27
Опис: Шановний замовнику, в ТД ви пропписуєте про харчування учнів пільгової категорії Ірпінського ліцею № 3 Ірпінської міської рад Київської області . При цьому в п. 6.3.9 проекту договору ви вказуєте: ....готуватися гарячі обіди для учнів пільгових категорій (1-11(12) класи) та вихованців НВО «Джерельце» (вікова категорія – 5-6(7) років). Тобто в проекті договору міститься інформація про вихованців НВО Джерельце. Просимо чітко деталізувати категорії дітей, харчування яких відбуватиметься за даною закупівелею та внести зміни до ТД сьогодні до 15 год (з врахуванням строку оскарження даної неузгодженості). Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Дата відповіді: 12.04.2024 12:26
Відповідь надана

щодо буфетної продукції

Номер: 178227de129541d6b0a9b784aafdb9f7
Дата опублікування: 11.04.2024 08:34
Опис: Зановнику, надання послуг буфету є правом учасника відповідно до вимог ТД, а не предметом закупівлі. При цьому потенційний учасник не буде надавати цих послуг, то чому він зобов'язаний надавати вам перелік буфетної продукції, затв. Держпродспоживслужбою? Пропишіть вимогу ТД таким чином, що даний перелік надають ті учасники, які будуть надавати буфетні послуги.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Дата відповіді: 11.04.2024 15:14
Відповідь надана

щодо меню

Номер: 15014872c71c4db99cb0536bd1642434
Дата опублікування: 11.04.2024 08:25
Опис: Шановний замовнику, рішенням АМКУ по закупівлі встановлено: За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати наведені вище документи, розроблені відповідно за погодженням з територіальним саме у Бучанському районі Київській області органом Держпродспоживслужби, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Враховуючи, що під час розгляду скарги Вами було висловлено, що наявне меню, яке було додатком до скарги не відповідає вимогам ТД, таким чином, у потенційного учасника немає меню затвердженого Держпродспоживслужбою у Київській області; щодо меню буфетної продукції у Скаржника взагалі його не було подано до скарги, проте АМКУ встановив незаконність в частині ВИЗНАЧЕННЯ Вами І ВІДДІЛУ, І ОБЛАСТІ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ. Пропонуємо також ознайомитися із рішенням АМКУ по закупівлі UA-2024-03-21-003567-a, де при аналогічній вимозі у скаржника було меню в Рівненській області і АМКУ при цьому встановив незаконність та зобов'язав виключити конкретне відсилання до органу. Таким чином повідомляємо, що у разі невидалення вимоги ТД про Київську область до 16 год 11.04.2024 року дані дії будуть кваліфікуватися як невиконання рішення органу оскарження, що матиме наслідком повторне подання скарги до АМКУ (сьогодні останній для цього день) та накладення на уо замовника штрафу як результат притягнення до адміністративної відповідальності.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Дата відповіді: 11.04.2024 15:15
Відповідь надана

щодо внесених змін в ТД

Номер: c9e97a166e0e4eca9c7652dfc738ebe7
Дата опублікування: 11.04.2024 08:17
Опис: Шановний замовнику, на якій підставі ви намагалися провели ТД у відповідність до змін в публчних закупівлях ід 09.04.24, якщо закупівля оголошена 21 березня 2024 року? Пропонуємо ознайомитися із п. 2 постанови КМУ від 02 квітня 2024 р. № 382 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178": Установити, що закупівлі, розпочаті до набрання чинності цією постановою, завершуються в порядку, що діяв до набрання чинності цією постановою. Крім цього, для майбутнього оголошення зверніть увагу, що в додатку 1 вже ж наявна вимога "Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої В АБЗАЦІ 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі." Дана закупівля наразі є з допущеними порушеннями, а тому вимагаємо внести зміни в ТД аби в майбутньому дана закупівля не стала об'єктом аудиторського контроль із зобов'язанням припинити договірні відносини. Очікуємо зміни до 16 год 11.04.2024 року, в інакшому випадку оскаржуватимемо вимоги ТД до АМКУ
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Дата відповіді: 12.04.2024 08:39
Відповідь надана

щодо вартості

Номер: 544933d54779490da046c291274b0a4d
Дата опублікування: 25.03.2024 15:01
Опис: Просимо деталізувати та визначити ВАРТІСТЬ ХАРЧУВАННЯ ОДНОГО УЧНЯ/ВИХОВАНЦЯ ЗАТВЕРДЖЕНУ РІШЕННЯМ СЕСІЇ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ №51/1 ВІД 23.09.2022 ТА №64 ВІД 25.10.2022
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Щодо вашого звернення повідомляємо, що ознайомитись з рішенням можливо за посиланням: https://imr.gov.ua/rishennia-mr-2022/
Дата відповіді: 27.03.2024 15:20
Відповідь надана

щодо меню

Номер: 998fe61a072248dfbf9edf9e3ec08002
Дата опублікування: 25.03.2024 10:23
Опис: Згідно ТД: Учасник надає сезонне чотиритижневе меню гарячого харчування (гарячий обід) для учнів пільгових категорій, які мають бути розроблені відповідно за погодженням з територіальним (у Бучанському районі Київській області) органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України (крім випадків, коли використовується меню, рекомендоване МОЗ) та зразки затверджених технологічних карток страв, що використовуються в запропонованому меню (на вибіркові страви). Просимо деталізувати: 1) КИМ ПОВИННІ БУТИ затвердженІ технологічнІ картКИ страв, що використовуються в запропонованому меню? 2) Що означає "на вибіркові старави", тобто ці картки подавати не на всі страви із меню? Крім цього деталізуємо, що у випадку ненадання конструктивної відповіді на питання та не розглдяду попередньої вимоги (видалення прив'язки до конкретного органу Держпродспоживслужби) 25.03.24 року буде подано скаргу до АМКУ. Тому з метою неблокування закупівлі, просимо розглянути поставлені питання до 15 год 25 березня. Дякуємо
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Ваше звернення буде розглянуте у відповідності до встановленого законодавством порядку, зокрема, з урахуванням рішення органу оскарження щодо скарги, поданої за даним тендером та яка по суті стосується тих самих питань, що викладені у зверненні.Принагідно повідомляємо, що у разі необхідності, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 27.03.2024 15:20