Номер:
23af848708844cb5b2b41b203aac1f71
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
22.03.2024 14:14
Опис:
Шановний Замовник! Відповідно до вимог п. 3 Додатку 4 тендерної документації тендерної документації передбачено:
Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти: не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років)
на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності; та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років)
на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 або на об’єкті будівництва не нижче V категорії складності.
Відповідно до п. 1.1 ДБН В 2.2.5-97 Захисні споруди цивільної оборони ( який наразі втратив чинність) передбачено: «захисні споруди цивільної оборони призначаються для захисту в мирний час персоналу, який переховується від наслідків аварій, катастроф та стихійного лиха, які загрожують масовому ураженню людей, а також у воєнний час – від сучасної зброї масового ураження. В мирний час захисні споруди використовуються для господарчих потреб.
Сховища діляться на класи, а протирадіаційні укриття (ПРУ) – на групи згідно з додатком 1*.»
Тобто відповідно до вищезазначеного нормативу всі захисні споруди (сховища) були спорудами подвійного призначення.
При цьому, наразі з 01.11.2023р. діє ДБН В.2.2-5:2023 ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ зі Зміною № 1. , відповідно до п. 5.1 даного нормативу визначено: «Захисні споруди цивільного захисту (далі – захисні споруди) та споруди подвійного призначення (далі – СПП) проєктуються та будуються таким чином, щоб протягом певного часу (до 48 годин) створити належні умови для перебування людей, що підлягають укриттю, та забезпечити відповідний ступінь їх захисту від прогнозованих впливів небезпечних чинників, які можуть виникнути як складова частина небезпечних явищ надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів.»
Тобто фактично взагалі таке поняття як споруди подвійного призначення було введено в листопаді 2023р., даним ДБН, до цієї дати всі споруди цивільного захисту (сховища) і так були подвійного призначення.
Відповідно, враховуючи введення поняття «споруди подвійного призначення» чотири місяці назад, наявність одразу двох аналогічних один з яких за класом наслідків СС 3 є умовою, що обмежує учасників.
Окрім цього надати аналогічні договори на проектування споруди подвійного призначення за період 2021,2022 є неможливим, оскільки відповідно до ДБН В 2.2.5-97 Захисні споруди цивільної оборони вважалися подвійного призначення. Враховуючи вищезазначене, просимо надати уточнення:
Чи може учасник надати аналогічний договір на проектування захисної споруди, що був виконаний до набрання чинності ДБН В.2.2-5:2023 ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ оскільки дана споруда була запроектована за ДБН, що визначав її подвійне призначення.?
У разі негативної відповіді, просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до чинних нормативів.
Відповідь:
Відповідно до вимог п. 3 Додатку 4 тендерної документації передбачено надання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше двох), а саме:
не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності;
та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 або на об’єкті будівництва не нижче V категорії складності.
Оскільки закупівельне законодавство не дає визначення поняття «аналогічний договір», цей критерій допомагає Замовнику переконатися, що учасник вже виконував подібні договори і зможе впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом. Замовник в тендерній документації самостійно встановлює кваліфікаційний критерій та визначає, яку саме інформацію та документи надати учаснику в складі тендерної пропозиції.
Замовник формує даний критерій у тендерній документації та має право вимагати від учасника не один, а декілька аналогічних договорів; вимагати документи, що підтверджують наявність такого досвіду, та визначає, що аналогічним має бути тільки договір щодо предмета закупівлі, яку проводить замовник.
Замовник встановлюючи, даний критерій, повинен бути впевнений та переконаний, в тому, що учасник закупівлі має досвід повного виконанння робіт щодо предмета закупівлі та виконував весь комплекс робіт, що включає отримання та збирання вихідних даних, Технічних умов, проведення геологічних та геодезичних вишукувань, розробку проєктно-кошторисної документації, повний супровід при проведення експертизи проектно-кошторисної документації, з подальшим Наданням проектних рішень на погодження до Замовника та на розгляд до Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також дані проектні рішення мають бути надані на розгляд та погоджені відповідними профільними організаціями КО «Муніципальна охорона», СКП «Київтелесервіс», КП «Інформатика» та іншим зацікавленим організаціям з метою реалізації вимог Концепції безпеки закладів освіти (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.04.2023 №301-р).
Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям є виправданими для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт. Замовником визначається, що виконання всього комплексу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні не лише ключових видів робіт та не може бути доручено учасникам без відповідної кваліфікації.
У зв'язку з тим, що ДБН В 2.2.5-97 Захисні споруди цивільної оборони, наразі втратив чинність, проектування споруди подвійного призначення в період з 2021-2022 роки є помилковим. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної пропозиції.
Учасник у складі пропозиції має надати аналогічні договори на проектування захисної споруди, враховуючи вимоги п.13 «Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об'єкта» Завдання на проєктуванння (Додаток №2 до даної закупівлі), відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ.
Дата відповіді:
25.03.2024 16:45