-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж технологій та дизайну одягу» на земельній ділянці за адресою просп. Леоніда Каденюка, 22 у Деснянському районі м. Києва»
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
мін. крок: 1% або 31 600.00 UAH
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерної документації
- Скарга 2.pdf 13.04.2024 23:24
- Скарга 2.pdf.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 1 Рішення від 04.04.2024 №6111.pdf 13.04.2024 23:24
- Доказ 1 Рішення від 04.04.2024 №6111.pdf.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 2 ТД (нова редакція) від 12.04.2024.doc.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 2 ТД (нова редакція) від 12.04.2024.doc 13.04.2024 23:24
- Доказ 5 ТД від 20.03.2024 р.doc.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 5 ТД від 20.03.2024 р.doc 13.04.2024 23:24
- Доказ 6 Додатки до ТД від 20.03.2024 р.doc 13.04.2024 23:24
- Доказ 6 Додатки до ТД від 20.03.2024 р.doc.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 7 Закон України .docx.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 7 Закон України .docx 13.04.2024 23:24
- Доказ 8 Особливості .docx 13.04.2024 23:24
- Доказ 8 Особливості .docx.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 9 Договір 113 з експертизою.pdf 13.04.2024 23:24
- Доказ 10 Договір № 489-Т.pdf 13.04.2024 23:24
- Доказ 9 Договір 113 з експертизою.pdf.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 11 Додаткова угода №1 від 22.12.2023.pdf 13.04.2024 23:24
- Доказ 10 Договір № 489-Т.pdf.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 11 Додаткова угода №1 від 22.12.2023.pdf.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 12 489-Т акт приймання-передачі ПД.pdf.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 13 Акт виконаних робіт №1 489-Т.pdf 13.04.2024 23:24
- Доказ 12 489-Т акт приймання-передачі ПД.pdf 13.04.2024 23:24
- Доказ 13 Акт виконаних робіт №1 489-Т.pdf.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 14 Договір № 37.pdf 13.04.2024 23:24
- Доказ 14 Договір № 37.pdf.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 16 Розпорядження 1560рг.pdf 13.04.2024 23:24
- Доказ 15 Договір 486-ЯБ.pdf 13.04.2024 23:24
- Доказ 15 Договір 486-ЯБ.pdf.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 3 Додатки (нова редакція) від 12.04.2024.doc 13.04.2024 23:24
- Доказ 16 Розпорядження 1560рг.pdf.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 3 Додатки (нова редакція) від 12.04.2024.doc.p7s 13.04.2024 23:24
- Доказ 4 Лист зі змінами 12.04.2024.doc 13.04.2024 23:24
- Доказ 4 Лист зі змінами 12.04.2024.doc.p7s 13.04.2024 23:24
- sign.p7s 13.04.2024 23:26
- рішення від 16.04.2024 № 6680.pdf 16.04.2024 16:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 № 7214.pdf 24.04.2024 13:56
- рішення від 23.04.2024 № 7214.pdf 26.04.2024 12:30
- НК 018_2023.pdf 18.04.2024 23:28
- Пояснення по скарзі UA-2024-03-20-011042-a.b3.pdf 18.04.2024 23:28
- ДБН А.2.2-3_2014.pdf 18.04.2024 23:28
- Пояснення по скарзі UA-2024-03-20-011042-a.b3.docx 18.04.2024 23:28
- ДСТУ 8907_2019.pdf 18.04.2024 23:28
Пункт скарги
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до пункту 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Натомість, Замовник не виконав рішення № 6111-р/пк-пз, необґрунтовано та безпідставно обмежує коло учасників процедури закупівлі UA-2024-03-20-011042-a, що призводить до обмеження конкуренції у зв’язку з тим, що у новій редакції ТД (з урахуванням переліку змін № 1 до ТД від 12.04.2024) залишено без змін пункт 3 Додатку 4 Документації, який містить перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, необхідність встановлення яких у вказаній редакції згідно мотивувальної частини рішення № 6111-р/пк-пз Замовником не обґрунтувано, а саме:
- у п. 3.1. залишаються обмеження щодо кількості аналогічних договорів, а саме вимагається сканкопія з оригіналу або копія аналогічного1 за предметом закупівлі договору (не менше двох).
- у п. 3.4. залишається вимога щодо надання сканкопїї з оригіналу або копії позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації, від експертної організації, що відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про яку внесені до переліку експертних організацій.
Також, всупереч мотивувальній частині рішенні № 6111-р/пк-пз Замовник не усуває дискримінаційні вимоги стосовно визначення поняття аналогічного договору в контексті даної закупівлі, кількості договорів і вимог до класу наслідків (відповідальності) об’єктів за цими договорами.
Так, згідно переліку змін № 1 до ТД від 12.04.2024 у новій редакції ТД Замовником встановлюється наступне визначення аналогічного договору, яке не розширило поняття аналогічного договору та не усунуло дискримінаційні вимоги стосовно визначення кількості (не менше двох) і класу наслідків (відповідальності) (не менше одного з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 та не менше одного з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 аналогічних договорів, а також наявності позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору а саме:
« 1 Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти: не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2;
та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3.
У мотивувальній частині рішення № 6111-р/пк-пз щодо наявності дискримінаційних вимог у пункті 3 Додатку 4 до ТД для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Колегією зазначено:
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 4 Документації містить перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)1.
3.1. Сканкопію з оригіналу або копії аналогічного1 за предметом закупівлі договору (не менше двох).
3.2. Сканкопію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації (всіх актів приймання-передачі виконаних робіт або актів виконаних робіт). Відповідний(і) акт(и) повинен (і) містити посилання на номер договору.
3.3. Сканкопію з оригіналу або копії завдання на проектування до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації.
3.4. Сканкопію з оригіналу або копії позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації, від експертної організації, що відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про яку внесені до переліку експертних організацій.
3.5. Сканкопію з оригіналу або копії позитивного відгуку від замовника кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації.
1 Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти: не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності;
та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 або на об’єкті будівництва не нижче V категорії складності.
В разі якщо наданий аналогічний договір або наданий акт (-и) приймання-передачі виконаних робіт (або наданих послуг) (або акт здачі-прийняття робіт (або наданих послуг)) не містить в собі інформацію стосовно класу наслідків (відповідальності) об‘єкта будівництва або категорії складності об’єкта будівництва, Учасником в обов’язковому порядку додатково надається будь-який(і) інший (і) документ(ти), що містить(ять) таку інформацію (допускається без додатків).
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) - протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва саме споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності;
та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва саме споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 або на об’єкті будівництва не нижче V категорії складності., що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
Натомість, Замовник у переліку змін № 1 до ТД від 12.04.2024 у новій редакції ТД залишає без змін пункт 3 Додатку 4 Документації, який містить перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, необхідність встановлення яких у вказаній редакції згідно мотивувальної частини рішення № 6111-р/пк-пз Замовником не обґрунтувано, а саме:
- у п. 3.1. залишає обмеження щодо кількості аналогічних договорів, а саме вимагає сканкопію з оригіналу або копії аналогічного1 за предметом закупівлі договору (не менше двох).
- у п. 3.4. залишає вимогу щодо надання сканкопїю з оригіналу або копії позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації, від експертної організації, що відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про яку внесені до переліку експертних організацій.
Також, у супереч мотивувальній частині рішенні № 6111-р/пк-пз Замовник не усуває дискримінаційні вимоги стосовно визначення поняття аналогічних договорів в контексті даної закупівлі, їх кількості і класу наслідків (відповідальності).
Так, згідно переліку змін № 1 до ТД від 12.04.2024 у новій редакції ТД Замовником встановлюється наступне визначення аналогічного договору, яке не розширило поняття аналогічного договору та не усунуло дискримінаційні вимоги стосовно визначення кількості (не менше двох) і класу наслідків (відповідальності) (не менше одного з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 та не менше одного з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 аналогічних договорів, а також наявності позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору а саме:
« 1 Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти: не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2;
та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3.
В разі якщо наданий аналогічний договір або наданий акт (-и) приймання-передачі виконаних робіт (або наданих послуг) (або акт здачі-прийняття робіт (або наданих послуг)) не містить в собі інформацію стосовно класу наслідків (відповідальності) об‘єкта будівництва, Учасником в обов’язковому порядку додатково надається будь-який(і) інший (і) документ(ти), що містить(ять) таку інформацію (допускається без додатків)».
Враховуючи вищенаведене, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО не виконав рішення № 6111-р/пк-пз, не усунув дискримінаційні вимоги у пункті 3 Додатку 4 до нової редакції ТД (а саме підпункти 3.1. та 3.4. та визначення Замовником розуміння поняття аналогічного договору у контексті даної закупівлі) та обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути потенційно визнані переможцем торгів.
Скаржник зазначає, що має досвід виконання договорів у сфері розробки проектно-кошторисної документації і в змозі виконати розроблення проєктної документації по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж технологій та дизайну одягу», але не має можливості прийняти участь в даній закупівлі, оскільки Замовник, порушуючи норми статей 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу першого пункту 28 Особливостей Закону, не виконав рішення № 6111-р/пк-пз, не усунув дискримінаційні вимоги у пункті 3 Додатку 4 до нової редакції ТД (а саме підпункти 3.1. та 3.4. та визначення Замовником розуміння поняття аналогічного договору у контексті даної закупівлі) щодо вимагання наявності в учасника не менше двох аналогічних договорів з експертним звітом (або позитивною експертною оцінкою) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору. Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі Замовник розуміє: не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва тільки і саме споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2; ТА не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва тільки і саме споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3.
Такі вимоги ТД призводять до того, що з усього досвіду Скаржника, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, виконанні Скаржником, що позбавляє Скаржника, як потенційного учасника, можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію, взяти участь у закупівлі UA-2024-03-20-011042-a та добросовісно і вільно конкурувати з іншими учасниками цієї закупівлі.
Так у рішенні № 6111-р/пк-пз та доказах при поданні скарги № UA-2024-03-20-011042-a.a2 зазначено, що у Скаржника наявні:
1) виконаний договір № 113 про надання послуг від 13.10.2023 р. (додається – Доказ 9) щодо розробки проектно-кошторисної документації (далі – ПКД): “Реконструкція підвальних приміщень адмінбудинку для використання під захисну споруду подвійного призначення за адресою: 03150, м. Київ, вул. Антоновича, 174” згідно з кодом ДК 021:2015 -“71320000-7 Послуги з інженерного проектування” з класом наслідків (відповідальності) СС2 (далі – Договір № 113) тобто договір щодо реконструкції не споруди, а приміщень, а також позитивний експертний звіт щодо вищезазначеної розробленої проектної документації, який проведено експертною організацією ДП «НДІпроектреконструкція», що відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про неї внесено до переліку експертних організацій, що підтверджується ПЕРЕЛІКОМ експертних організацій, що відповідають Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204 та можуть проводити експертизу проектів будівництва, який розміщено на офіційному сайті Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінінфраструктури) за посиланням https://mtu.gov.ua/content/perelik-ekspertnih-organizaciy.html.
2) виконаний договір № 489-Т на виконання проєктних робіт від 09.11.2023 р. (додається – Доказ 10) на розробку проєктно-кошторисної документації за проєктом: «Реконструкція головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» з термомодернізацією та ремонтом внутрішніх приміщень розташованого за адресою: 85300, Донецька обл., м. Покровськ вул. Руднєва, 73», код ДК 021:2015:71320000-7 – «Послуги з інженерного проектування» з класом наслідків (відповідальності) СС3 (далі - договір № 489-Т), тобто договір щодо реконструкції не споруди, а будівлі.
Відповідно до п. 14 Завдання на проектування, що є Додатком 2 до договору № 489-Т, передбачено проектування улаштування в підвальному приміщенні прибудови укриття на 350 осіб у І черзі будівництва. Згідно Акту № 1 від 15.12.2023 р. приймання-передавання проектно-кошторисної документації в рамках Договору № 489-Т від 09.11.2023 р. (додається – Доказ 12) відповідні розділи проекту по І черзі будівництва щодо улаштування укриття передані замовнику проекту - комунальному некомерційному підприємству «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування». У зв’язку з недостатністю у Замовника - комунального некомерційного підприємства «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» коштів для проведення у 2023 році експертизи, Додатковою угоду № 1 від 22.12.2023 р. до договору № 489-Т від 09.11.2023 р. (додається – Доказ 11) суму фінансування за договором № 489-Т було зменшено на 82 784,47 грн., що дорівнює вартості витрат на проведення експертизи, передбачених цим договором.
Разом з тим, договір № 489-Т Скаржником ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» виконано, що підтверджується Актом № 1 від 15.12.2023 р. приймання-передавання проектно-кошторисної документації в рамках Договору № 489-Т від 09.11.2023 р. (додається – Доказ 12) та Актом № 1 від 18.12.2023 р. Здачі-приймання виконаних робіт за договором № 489-Т від 09.11.2023 р. (додається – Доказ 13).
На теперішній час, у зв’язку з виділенням у 2024 році комунальному некомерційному підприємству «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» коштів для проведення експертизи, між Скаржником ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» та комунальним некомерційним підприємством «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» укладено Договір № 37 на виконання проєктних робіт від 14.03.2024 р. (додається – Доказ 14), який передбачає проходження експертизи проекту щодо реконструкції головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» з термомодернізацією та ремонтом внутрішніх приміщень розташованого за адресою: 85300, Донецька обл., м. Покровськ вул. Шпитальна (Руднєва), 73, яку виконує проектна організація (вул. Руднєва - перейменована згідно розпорядження начальника Покровської міської військової адміністрації Покровського району Донецької області від 22.09.2023 р. № 1560 рг, п.78 Додатку 2 – Доказ 16).
Отже, вищезазначена проєктно-кошторисна документація за проектом щодо реконструкції головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» з термомодернізацією та ремонтом внутрішніх приміщень розташованого за адресою: 85300, Донецька обл., м. Покровськ вул. Шпитальна (Руднєва), 73 з класом наслідків (відповідальності) СС3, знаходиться в стадії проходження експертної оцінки, на проведення якої між Скаржником та ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» укладено договір № 486-ЯБ від 21.03.2024 р., строк дії якого до 31.12.2024 р. (додається – Доказ 15). Експертна організація ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про неї внесено до переліку експертних організацій, що підтверджується ПЕРЕЛІКОМ експертних організацій, що відповідають Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204 та можуть проводити експертизу проектів будівництва, який розміщено на офіційному сайті Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінінфраструктури) за посиланням https://mtu.gov.ua/content/perelik-ekspertnih-organizaciy.html. З незалежних від Скаржника підстав (недостатність у 2023 році у Замовника по договору № 489-Т коштів на проведення експертизи проекту) експертизу проектної документації реконструкції будівлі з класом наслідків (відповідальності) СС3 розпочато у березні 2024 року і відповідно вона не буде завершена до кінцевого строку подання тендерних пропозицій по закупівлі UA-2024-03-20-011042-a, тобто до 11:00 год. 17 квітня 2024 року. Таким чином, на момент подання тендерної пропозиції у Скаржника відсутня можливість подати у складі своєї тендерної пропозиції позитивний експертний звіт (або позитивну експертну оцінку) щодо розгляду проектної документації до аналогічного договору з класом наслідків (відповідальності) СС3, який вимагається Замовником відповідно до пункту 3 Додатку 4 до нової редакції ТД.
Таким чином, Скаржник має досвід розроблення проектної документації щодо реконструкції будівель, приміщень (у складі яких є споруди) з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 та має експертний звіт тільки до одного договору щодо реконструкції приміщень (у складі яких є споруда) з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 та не має експертного звіту до виконаного договору щодо реконструкції будівель/споруд з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3.
Враховуючи вищезазначене, не виконання рішення № 6111-р/пк-пз, не усунення дискримінаційних вимог у пункті 3 Додатку 4 до нової редакції ТД щодо вимагання наявності в учасника не менше двох аналогічних договорів (вимагається підпунктом 3.1. пункту 3 Додатку 4 до нової редакції ТД) та експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору (вимагається підпунктом 3.4. пункту 3 Додатку 4 до нової редакції ТД), а також визначенням у пункті 3 Додатку 4 до нової редакції ТД поняття аналогічний договір в контексті закупівлі UA-2024-03-20-011042-a в редакції - не менше 1-го договору виконаного (завершеного) - протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва тільки і саме споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2; та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва тільки і саме споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та на рівних засадах конкурувати в цій закупівлі за визнання переможцем торгів.
Замовник у новій редакції ТД (з урахуванням змін переліку змін № 1 до ТД від 12.04.2024) не обґрунтував необхідність встановлення у Документації зазначених вимог Документації у вказаній редакції щодо вимагання наявності в учасника не менше двох аналогічних договорів та експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, а також визначення звуженого поняття аналогічний договір в контексті закупівлі UA-2024-03-20-011042-a, яке обмежується тільки договорами на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва споруд та не включає договори на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва інших типів об’єктів, наприклад, будівель/приміщень тощо, що є більш розповсюдженим чим споруда, а саме:
«3.1. Сканкопію з оригіналу або копії аналогічного1 за предметом закупівлі договору (не менше двох).
3.2. Сканкопію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації (всіх актів приймання-передачі виконаних робіт або актів виконаних робіт). Відповідний(і) акт(и) повинен (і) містити посилання на номер договору.
3.3. Сканкопію з оригіналу або копії завдання на проектування до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації
3.4. Сканкопію з оригіналу або копії позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації, від експертної організації, що відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про яку внесені до переліку експертних організацій.
3.5. Сканкопію з оригіналу або копії позитивного відгуку від замовника кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації.
1 Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти: не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2;
та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3.
В разі якщо наданий аналогічний договір або наданий акт (-и) приймання-передачі виконаних робіт (або наданих послуг) (або акт здачі-прийняття робіт (або наданих послуг)) не містить в собі інформацію стосовно класу наслідків (відповідальності) об‘єкта будівництва, Учасником в обов’язковому порядку додатково надається будь-який(і) інший (і) документ(ти), що містить(ять) таку інформацію (допускається без додатків)».
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають одночасно не менше двох виконаних аналогічних договорів в контексті даної закупівлі з експертним звітом (або позитивною експертною оцінкою) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, при цьому під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти: не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва тільки і саме споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2; ТА не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва тільки і саме споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників.
Натомість, діючим законодавством у сфері публічних закупівель, зокрема, пунктом 28 Особливостей та статтею 16 Закону «Про публічні закупівлі» не встановлено обмежень щодо типу та класу наслідків (відповідальності) об’єкту за предметом аналогічного договору, кількості аналогічних договорів та документів, які підтверджують виконання аналогічного договору по коду ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, зокрема обов’язкової наявності експертизи по кожному аналогічному договору на виконання проектних робіт.
Так, включення Замовником у розуміння поняття аналогічний договір в контексті закупівлі UA-2024-03-20-011042-a конкретного типу об’єкту - тільки споруди, позбавляє на рівних засадах конкурувати в цій закупівлі за визнання переможцем торгів учасників, зокрема, Скаржника, хто має досвід щодо виконання проектних робіт по іншим типам об’єктів – будівель, приміщень тощо, але не має досвіду щодо виконання проектних робіт з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва саме споруди, як окремого обєкту.
Крім того встановлення обмежень щодо кількості договорів по класу наслідків (відповідальності) об’єкту за предметом аналогічного договору з наданням експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору позбавляє на рівних засадах конкурувати в цій закупівлі за визнання переможцем торгів учасників, зокрема, Скаржника, хто має досвід щодо виконання проектних робіт з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва по об’єктах з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 з наданням експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації, але не має досвіду щодо виконання проектних робіт по іншим типам об’єктів – будівель, приміщень, але не має досвіду щодо виконання проектних робіт з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва по об’єктах з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 або має досвід щодо виконання проектних робіт з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва по об’єктах з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3, а але у зв’язку з продовженням проведення експертизи, не може надати експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації.
Отже, не виконання рішення № 6111-р/пк-пз та безпідставне залишення в умовах нової редакції ТД (з урахуванням переліку змін № 1 до ТД від 12.04.2024) обмежуючих вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів,
Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ ТА ОБМЕЖУЄ коло потенційних учасників закупівлі UA-2024-03-20-011042-a, що позбавляє, зокрема Скаржника, як потенційного учасника, можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію, прийняти участь у закупівлі UA-2024-03-20-011042-a та добросовісно і вільно конкурувати з іншими учасниками цієї закупівлі, а тому дискримінує Скаржника, в частині порушення його права на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до нього.
Висновок із наведеного вище:
Замовник необґрунтовано та безпідставно не виконав рішення № 6111-р/пк-пз та залишив в умовах нової редакції ТД (з урахуванням переліку змін № 1 до ТД від 12.04.2024) дискримінаційні вимоги, що обмежує коло учасників процедури закупівлі, які передбачають:
1) у п. 3.1. надання Сканкопії з оригіналу або копії аналогічного1 за предметом закупівлі договору (не менше двох);
2) у п. 3.4. надання Сканкопії з оригіналу або копії позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації;
3) визначення поняття аналогічний договір в контексті закупівлі UA-2024-03-20-011042-a в редакції - не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва тільки і саме споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2; та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва тільки і саме споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3- не менше одного з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 та не менше одного з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3, кожний з яких з згідно умов п.3.4. повинен мати позитивний експертний звіт (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації.
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають не менше двох аналогічних договорів в контексті закупівлі UA-2024-03-20-011042-a, кожен з яких має позитивний експертний звіт (або позитивну експертну оцінку) щодо розгляду проектної документації, а саме
не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва тільки і саме споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2
та
не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва тільки і саме споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3,
кожний з яких з згідно умов п.3.4. повинен мати позитивний експертний звіт (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників.
-
Назва доказу:
Документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів
-
Опис доказу:
Замовник у новій редакції ТД (з урахуванням змін переліку змін № 1 до ТД від 12.04.2024) не обґрунтував необхідність встановлення у Документації зазначених вимог Документації у вказаній редакції щодо вимагання наявності в учасника не менше двох аналогічних договорів та експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, а також визначення звуженого поняття аналогічний договір в контексті закупівлі UA-2024-03-20-011042-a, яке обмежується тільки договорами на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва споруд та не включає договори на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва інших типів об’єктів, наприклад, будівель/приміщень тощо, що є більш розповсюдженим чим споруда, а саме: «3.1. Сканкопію з оригіналу або копії аналогічного1 за предметом закупівлі договору (не менше двох). 3.2. Сканкопію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації (всіх актів приймання-передачі виконаних робіт або актів виконаних робіт). Відповідний(і) акт(и) повинен (і) містити посилання на номер договору. 3.3. Сканкопію з оригіналу або копії завдання на проектування до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації 3.4. Сканкопію з оригіналу або копії позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації, від експертної організації, що відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про яку внесені до переліку експертних організацій. 3.5. Сканкопію з оригіналу або копії позитивного відгуку від замовника кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.3.1. п.3 Додатку 4 до тендерної документації. 1 Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти: не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2; та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3. В разі якщо наданий аналогічний договір або наданий акт (-и) приймання-передачі виконаних робіт (або наданих послуг) (або акт здачі-прийняття робіт (або наданих послуг)) не містить в собі інформацію стосовно класу наслідків (відповідальності) об‘єкта будівництва, Учасником в обов’язковому порядку додатково надається будь-який(і) інший (і) документ(ти), що містить(ять) таку інформацію (допускається без додатків)». За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають одночасно не менше двох виконаних аналогічних договорів в контексті даної закупівлі з експертним звітом (або позитивною експертною оцінкою) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, при цьому під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти: не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) -протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва тільки і саме споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2; ТА не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва тільки і саме споруди з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3 Додатки (нова редакція) від 12.04.2024.doc
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі за предметом: за предметом: Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж технологій та дизайну одягу» на земельній ділянці за адресою просп. Леоніда Каденюка, 22 у Деснянському районі м. Києва» (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71320000-7 Послуги з інженерного проектування), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-20-011042-a. 3 Зобов’язати Замовника - Комунальний заклад професійної (професійно-технічної ) освіти «Київський професійний коледж технологій та дизайну одягу» привести нову редакцію тендерної документації на закупівлю UA-2024-03-20-011042-a (з урахуванням переліку змін № 1 до ТД від 12.04.2024) у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до нової редакції тендерної документації в частині виключення дискримінаційних вимог, які містяться у пункті 3 Додатку 4 нової редакції тендерної документації (а саме підпункти 3.1. та 3.4. та визначення Замовником розуміння поняття аналогічного договору у контексті даної закупівлі).
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
- Скарга.pdf 24.03.2024 16:28
- Доказ 1 ТД розроблення проєктної документації.doc.p7s 24.03.2024 16:28
- Скарга.pdf.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 1 ТД розроблення проєктної документації.doc 24.03.2024 16:28
- Доказ 3 Закон України Про публічні закупівлі.docx 24.03.2024 16:28
- Доказ 2 Додатки до ТД.doc 24.03.2024 16:28
- Доказ 2 Додатки до ТД.doc.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 3 Закон України Про публічні закупівлі.docx.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 4 Особливості.docx 24.03.2024 16:28
- Доказ 5 Договір 113 з експертизою.pdf.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 4 Особливості.docx.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 5 Договір 113 з експертизою.pdf 24.03.2024 16:28
- Доказ 6 perelik-za-pidsumkamy-актуальна 2024.xlsx 24.03.2024 16:28
- Доказ 7 Завдання на розроблення розділу ІТЗ ЦЗ проекту.pdf 24.03.2024 16:28
- Доказ 6 perelik-za-pidsumkamy-актуальна 2024.xlsx.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 7 Завдання на розроблення розділу ІТЗ ЦЗ проекту.pdf.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 8 Договір № 489-Т.pdf.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 8 Договір № 489-Т.pdf 24.03.2024 16:28
- Доказ 9 Додаткова угода №1 від 22.12.2023.pdf 24.03.2024 16:28
- Доказ 10 489-Т акт приймання-передачі проектної документації.pdf 24.03.2024 16:28
- Доказ 10 489-Т акт приймання-передачі проектної документації.pdf.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 9 Додаткова угода №1 від 22.12.2023.pdf.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 12 Договір № 37.pdf.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 11 Акт виконаних робіт №1 489-Т.pdf 24.03.2024 16:28
- Доказ 11 Акт виконаних робіт №1 489-Т.pdf.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 12 Договір № 37.pdf 24.03.2024 16:28
- Доказ 14 Рішення від 19.02.2024 № 3028.pdf 24.03.2024 16:28
- Доказ 13 Договір 486-ЯБ.pdf 24.03.2024 16:28
- Доказ 13 Договір 486-ЯБ.pdf.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 14 Рішення від 19.02.2024 № 3028.pdf.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 15 Рішення від 26.06.2023 №9329.pdf 24.03.2024 16:28
- Доказ 15 Рішення від 26.06.2023 №9329.pdf.p7s 24.03.2024 16:28
- Доказ 16 Розпорядження 1560рг.pdf 24.03.2024 16:28
- Доказ 16 Розпорядження 1560рг.pdf.p7s 24.03.2024 16:28
- sign.p7s 24.03.2024 16:30
- рішення від 26.03.2024 №5431.pdf 26.03.2024 18:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2024 №6111.pdf 05.04.2024 13:41
- рішення від 04.04.2024 №6111.pdf 09.04.2024 14:38
- Пояснення по скарге UA-2024-03-20-011042-a.docx 28.03.2024 23:31
- Пояснення по скарге UA-2024-03-20-011042-a.pdf 28.03.2024 23:31
- Лист зі змінами 12.04.2024.doc 12.04.2024 15:24
Пункт скарги
надання учасником не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) - протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва саме і тільки споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності; та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва саме і тільки споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 або на об’єкті будівництва не нижче V категорії складності, а також надання позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору (пункт 3 Таблиці Додатку 4 до ТД).
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники,
- які мають не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) - протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва саме і тільки споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності; та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва саме і тільки споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 або на об’єкті будівництва не нижче V категорії складності, а також нададуть позитивний експертний звіт (або позитивну експертну оцінку) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників.
1) виконаний договір № 113 про надання послуг від 13.10.2023 р. (додається – Доказ 5) щодо розробки проектно-кошторисної документації (далі – ПКД): “Реконструкція підвальних приміщень адмінбудинку для використання під захисну споруду подвійного призначення за адресою: 03150, м. Київ, вул. Антоновича, 174” згідно з кодом ДК 021:2015 -“71320000-7 Послуги з інженерного проектування” з класом наслідків (відповідальності) СС2 (далі – Договір № 113), а також позитивний експертний звіт щодо вищезазначеної розробленої проектної документації, який проведено експертною організацією ДП «НДІпроектреконструкція», що відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про неї внесено до переліку експертних організацій, що підтверджується ПЕРЕЛІКОМ експертних організацій, що відповідають Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204 та можуть проводити експертизу проектів будівництва, який розміщено на офіційному сайті Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінінфраструктури) за посиланням https://mtu.gov.ua/content/perelik-ekspertnih-organizaciy.html (додається - Доказ 6).
Розробленою згідно договору № 113 проектно-кошторисною документацією передбачено (пункт 5 Завдання на розроблення розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту в складі проектної документації на будівництво об’єктів в рамках виконання Договору № 113 – Завдання надається у складі доказів – Доказ 7), що згідно проекту захисна споруда подвійного призначення буде мати після реконструкції захисні властивості протирадіаційного укриття, але назва предмету договору безпосередньо НЕ МІСТИТЬ посилання на захисні властивості протирадіаційного укриття захисної споруди подвійного призначення, яка підлягає реконструкції, тобто предмет договору № 113 не повторює в точності контекст, визначений згідно Додатку 4 до ТД, розуміння Замовником аналогічності договору даної закупівлі, що надає можливість і підстави для непрозорого і необ’єктивного розгляду і оцінки Замовником того, чи вважається договір № 113 аналогічним у контексті закупівлі UA-2024-03-20-011042-a, а тому прийняття Замовником рішення щодо відповідності Скаржника кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) буде залежати від суб’єктивної думки та рішення уповноваженої особи Замовника, що позбавляє Скаржника об’єктивності і прозорості під час розгляду та оцінки його тендерної пропозиції, та дискримінує Скаржника, в частині порушення його права на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до нього.
2) виконаний договір № 489-Т на виконання проєктних робіт від 09.11.2023 р. (додається – Доказ 8) на розробку проєктно-кошторисної документації за проєктом: «Реконструкція головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» з термомодернізацією та ремонтом внутрішніх приміщень розташованого за адресою: 85300, Донецька обл., м. Покровськ вул. Руднєва, 73», код ДК 021:2015:71320000-7 – «Послуги з інженерного проектування» з класом наслідків (відповідальності) СС3 (далі - договір № 489-Т).
Відповідно до п. 14 Завдання на проектування, що є Додатком 2 до договору № 489-Т, передбачено проектування улаштування в підвальному приміщенні прибудови укриття на 350 осіб у І черзі будівництва. Згідно Акту № 1 від 15.12.2023 р. приймання-передавання проектно-кошторисної документації в рамках Договору № 489-Т від 09.11.2023 р. (додається – Доказ 10) відповідні розділи проекту по І черзі будівництва щодо улаштування укриття передані замовнику проекту - комунальному некомерційному підприємству «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування». Разом з тим, посилання в п. 14 Завдання на проектування на захисні властивості протирадіаційного укриття захисної споруди подвійного призначення відсутнє, тобто назва предмету договору № 489-Т не повторює в точності контекст, визначений згідно Додатку 4 до ТД, розуміння Замовником аналогічності договору даної закупівлі, що надає можливість і підстави для непрозорого і необ’єктивного розгляду і оцінки Замовником того, чи вважається договір № 489-Т аналогічним у контексті закупівлі UA-2024-03-20-011042-a, а тому прийняття Замовником рішення щодо відповідності Скаржника кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) буде залежати від суб’єктивної думки та рішення уповноваженої особи Замовника, що позбавляє Скаржника об’єктивності і прозорості під час розгляду та оцінки його тендерної пропозиції, та дискримінує Скаржника, в частині порушення його права на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до нього.
Крім того, у зв’язку з недостатністю у Замовника - комунального некомерційного підприємства «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» коштів для проведення у 2023 році експертизи, Додатковою угоду № 1 від 22.12.2023 р. до договору № 489-Т від 09.11.2023 р. (додається – Доказ 9) суму фінансування за договором № 489-Т було зменшено на 82 784,47 грн., що дорівнює вартості витрат на проведення експертизи, передбачених цим договором.
Разом з тим, договір № 489-Т Скаржником ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» виконано, що підтверджується Актом № 1 від 15.12.2023 р. приймання-передавання проектно-кошторисної документації в рамках Договору № 489-Т від 09.11.2023 р. (додається – Доказ 10) та Актом № 1 від 18.12.2023 р. Здачі-приймання виконаних робіт за договором № 489-Т від 09.11.2023 р. (додається – Доказ 11).
На теперішній час, у зв’язку з виділенням у 2024 році комунальному некомерційному підприємству «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» коштів для проведення експертизи, між Скаржником ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» та комунальним некомерційним підприємством «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» укладено Договір № 37 на виконання проєктних робіт від 14.03.2024 р. (додається – Доказ 12), який передбачає проходження експертизи проекту щодо реконструкції головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» з термомодернізацією та ремонтом внутрішніх приміщень розташованого за адресою: 85300, Донецька обл., м. Покровськ вул. Шпитальна (Руднєва), 73, яку виконує проектна організація (вул. Руднєва - перейменована згідно розпорядження начальника Покровської міської військової адміністрації Покровського району Донецької області від 22.09.2023 р. № 1560 рг, п.78 Додатку 2 – Доказ 16). Отже, вищезазначена проєктно-кошторисна документація за проектом щодо реконструкції головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування» з термомодернізацією та ремонтом внутрішніх приміщень розташованого за адресою: 85300, Донецька обл., м. Покровськ вул. Шпитальна (Руднєва), 73 з класом наслідків (відповідальності) СС3, знаходиться в стації проходження експертної оцінки, на проведення якої між Скаржником та ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» укладено договір № 486-ЯБ від 21.03.2024 р. на проведення експертизи проекту будівництва, строк дії якого до 31.12.2024 р. (додається – Доказ 13) Експертна організація ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про неї внесено до переліку експертних організацій, що підтверджується ПЕРЕЛІКОМ експертних організацій, що відповідають Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 № 204 та можуть проводити експертизу проектів будівництва, який розміщено на офіційному сайті Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінінфраструктури) за посиланням https://mtu.gov.ua/content/perelik-ekspertnih-organizaciy.html (додається – Доказ 6).
Таким чином, Скаржник має досвід розроблення проєктної документації щодо реконструкції споруди подвійного призначення із захисними властивостями укриття з класом наслідків (відповідальності) СС3, але предмет договору безпосередньо НЕ МІСТИТЬ у своїй назві і завданні на проектування посилання на реконструкцію споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття, і крім того ця проектно-кошторисна документація з незалежних від Скаржниках підстав (недостатність у 2023 році у Замовника по договору № 489-Т коштів на проведення експертизи проекту) тільки на теперішній час проходить експертизу, яка не буде завершена до кінцевого строку подання тендерних пропозицій по закупівлі UA-2024-03-20-011042-a, тобто до 11:00 год. 28 березня 2024. Таким чином, на момент подання тендерної пропозиції у Скаржника відсутня можливість подати у складі своєї тендерної пропозиції позитивний експертний звіт (або позитивну експертну оцінку) щодо розгляду проектної документації до другого аналогічного договору, який вимагається Замовником відповідно до пункту 3 Таблиці Додатку 4 до ТД.
Враховуючи вищезазначене, викладенням ТД в існуючій редакції щодо визначення Замовником розуміння аналогічного договору в контексті даної закупівлі UA-2024-03-20-011042-a, їх кількості - не менше двох, при чому не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) - протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності; та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 або на об’єкті будівництва не нижче V категорії складності, а також вимоги згідно підпункту 3.4. пункту 3 Таблиці Додатку 4 до ТД щодо надання позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та на рівних засадах конкурувати в цій закупівлі за визнання переможцем торгів.
Замовник у ТД не обґрунтував необхідність встановлення наведених вимог щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вказаній вище редакції.
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) - протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва саме і тільки споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності; та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва саме і тільки споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 або на об’єкті будівництва не нижче V категорії складності, а також нададуть позитивний експертний звіт (або позитивну експертну оцінку) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників.
Натомість, діючим законодавством у сфері публічних закупівель, зокрема, пунктом 28 Особливостей та статтею 16 Закону «Про публічні закупівлі» не встановлено обмежень щодо кількості аналогічних договорів, коду ДК 021:2015 та документів, які підтверджують виконання аналогічного договору.
Встановлення в умовах ТД вимоги щодо кількості аналогічних договорів (не менше двох - не менше 1-го договору з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 та не менше 1-го договору з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3), визначення розуміння яких Замовником в контексті даної закупівлі UA-2024-03-20-011042-a є досить звуженим і специфічним та обов’язкове надання позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки ) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ ТА ОБМЕЖУЄ коло потенційних учасників закупівлі UA-2024-03-20-011042-a, що позбавляє, зокрема Скаржника, як потенційного учасника, можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію, прийняти участь у закупівлі UA-2024-03-20-011042-a та добросовісно і вільно конкурувати з іншими учасниками цієї закупівлі, а тому дискримінує Скаржника, в частині порушення його права на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до нього.
Висновок із наведеного вище:
Замовник необґрунтовано та безпідставно встановлює у ТД дискримінаційні вимоги, що обмежує коло учасників процедури закупівлі, які передбачають:
1) обов’язковість відвідування об'єкта учасником та надання у складі тендерної пропозиції учасника оригіналу акту відвідування та огляду об'єкта (або іншого документа у довільній формі), із зазначенням адреси його місцезнаходження, завіреного підписом уповноваженої особи учасника та уповноваженої особи Замовника (підпункт 10.7. пункту 10 розділу ІІІ ТД);
2) надання учасником не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) - протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва саме і тільки споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності; та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва саме і тільки споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 або на об’єкті будівництва не нижче V категорії складності, а також надання позитивного експертного звіту (або позитивної експертної оцінки) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору (пункт 3 Таблиці Додатку 4 до ТД).
За таких умов прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники,
- яким Замовник підпише акт відвідування та огляду об'єкта (або інший документ у довільній формі), а також надасть можливість відвідати/оглянути об’єкт, та які зможуть надати оригінал такого акту відвідування та огляду об'єкта (або іншого документа у довільній формі), із зазначенням адреси його місцезнаходження, завіреного підписом уповноваженої особи учасника та уповноваженої особи та
- які мають не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) - протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/ будівництва саме і тільки споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 або на об’єкті будівництва не нижче ІІІ категорії складності; та не менше 1-го договору (виконаного (завершеного) протягом 2021-2024 років) на проектні роботи або на виконання/надання робіт/послуг з розробки/виконання/коригування проектно-кошторисної документації (або проекту) щодо нового будівництва/реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва саме і тільки споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 або на об’єкті будівництва не нижче V категорії складності, а також нададуть позитивний експертний звіт (або позитивну експертну оцінку) щодо розгляду проектної документації до кожного аналогічного за предметом закупівлі договору, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників.
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Щодо огляду об'єкту проектування
Документів не завантажено.