• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Прокат плаский)

Прокат плаский для потреб Зміївської та Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго». Кількість: 685,42 т (в т.ч. Зміївська ТЕС-426,85 т; Трипільська ТЕС-258,57 т).

Торги не відбулися

27 683 408.59 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 276 834.09 UAH
Період уточнення: 18.03.2024 16:37 - 25.03.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 2ed540abe7e74274b94e1ebf813f0e46
Дата опублікування: 23.03.2024 22:14
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на той факт, що вимога, встановлена абзацом третім п.2 Додатку 2 суперечить ч.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Просимо не обмежувати коло потенційних учасників лише Метінвестом і видалити з Додатку 2 вимоги, що суперечать чинному законодавству України.
Відповідь: Шановний Учаснику! Підтвердження статусу Учасника, як уповноваженого представника Виробника (дилера чи дистриб’ютора) не являється дискримінаційною вимогою. Учасникам не заборонено законодавством здійснювати свою діяльність шляхом співпраці із Виробником, як дилер чи дистриб’ютор. Замовник, встановлюючи дану вимогу намагається отримати товар максимальної якості із найменшою ціною без «послуг» багатьох посередників.
Дата відповіді: 26.03.2024 13:46
Відповідь надана

ТД

Номер: 40c6024114e54142890814f71c5178bd
Дата опублікування: 21.03.2024 10:09
Опис: Доброго дня. Просимо не обмежувати коло потенційних учасників і видалити з Додатку 3 п.11.1 (про надання сертифікату ISO 50001:2018) як такий, що суперечить вимогам ч.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Відповідь на запитання підготовлена відділом-ініціатором процедури закупівлі: Доброго дня! Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2023 № 1178 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації. Законом України «Про стандартизацію» та згідно наказів ДП «УкрНДНЦ» міжнародні стандарти ISO – були прийняті у якості національного стандарту України. Ці стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасником процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Таким чином, застосування Учасниками у своїй діяльності вищезазначених стандартів є важливим для Замовника, у зв'язку з тим, що товар повинен відповідати вимогам нормативних актів, при цьому, всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на виробництво товару, знаходяться під контролем, недоліки в адмініструванні усуваються швидко, а Учасник постійно вживає відповідні заходи для поліпшення якості та безпечності товару, який він пропонує Замовнику. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання. Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, тому, будь-який Учасник, за власним бажанням має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги. Так, наявність сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT), підтверджує можливості організації Учасника створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Те що дана вимога не є дискримінаційною неодноразово підтверджено в рішеннях АМКУ та позиції суду: Рішення № 1137-р/пк-пз від 01.02.2023, оголошення № UA-2023-01-18-015548-a. Предмет закупівлі: Послуги з охорони приміщень Державної служби зайнятості працівниками охоронних служб в південних регіонах України. Рішення № 852-р/пк-пз від 25.01.2023, оголошення № UA-2023-01-11-008997-a. Предмет закупівлі: Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей. Рішення № 14-р/пк-пз від 02.01.2023, оголошення № UA-2022-12-21-019364-a. Предмет закупівлі: Кефір. Постанова Шостого апеляційного адміністративного суду по справі № 640/16240/19 від 25.08.2020 Постанова Шостого апеляційного адміністративного суду по справі № 640/16240/19 від 25.08.2020». Учасником не доведено, що вищевказані вимоги тендерної документації є дискримінаційними. Враховуючи вищезазначене у Замовника відсутні підстави у задоволенні Вашого прохання.
Дата відповіді: 22.03.2024 15:27
Відповідь надана

Кромка

Номер: f01984459f0540e1972dc3e327dc724d
Дата опублікування: 19.03.2024 12:35
Опис: У відповідності до тендерної документації передбачено постачання листа з обрізною кромкою, проте листи до 8 мм в Україні виготовляються з НЕ обрізною кромкою. Прошу розглянути можливість постачання даних листів та внести відповідні зміни у тех завдання. Пропонується прописати як обрізну так і не обрізну кромку
Відповідь: Доброго дня. Шановний потенційний Учаснику повідомляємо наступне: в 2023 році за результатами проведених електронних торгів Замовником для потреб ТЕС Товариства було проведено постачання листового прокату товщиною до 8 мм з обрізною кромкою вітчизняного виробництва. Враховуючи зазначене та беручи до уваги потребу Замовника саме в прокаті листовому з обрізною кромкою, зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Дата відповіді: 21.03.2024 09:16