• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів

Завершена

928 707.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 643.54 UAH
Період уточнення: 18.03.2024 13:56 - 28.03.2024 00:00
Відповідь надана

посилання на наказ, який втратив чинності

Номер: b1a26415b4844c688493bc9f20714d6b
Дата опублікування: 25.03.2024 17:47
Опис: Добрий день! Кваліфікаційні критерії до учасника Закупівлі містять у собі посилання на наказ, який втратив чинність, а саме на: Наказ Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 № 118, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за №374/2178. Виправте, будь ласка, вимоги тендерної документації так, щоб вони посилались на чинні закони та нормативні акти. Дякую!
Відповідь: Ваші зауваження враховано, та Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 26.03.2024 15:58
Відповідь надана

не відповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства з питань закупівель

Номер: 708568093b4c4377997d5c699d9a5454
Дата опублікування: 22.03.2024 21:24
Опис: Шановний Замовнику, вимоги Тендерної документації на закупівлю послуг предметом закупівлі: згідно коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів). Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями, що зазначені нижче, є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ і звужують коло конкуренції та є такими, що не відповідають пункту 4 статті 5 та пункту 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників … 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;» «Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій … 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». 1. В позиції 4 підпункту І пункту 1 додатку 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА при закупівлі послуг за кодом СРV ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів) зазначено наступне: «4. Для виконання обстеження будівельних конструкцій, проведення вишукувань, розрахунків на міцність – не менше двох експертів з обстеження будівельних конструкцій і споруд класу наслідків СС3, не менше одного інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань, не менше двох інженерів-проектувальників у частині забезпечення механічного опору та стійкості з урахуванням класу наслідків (відповідальності) відповідно до предмету закупівлі». Нами ретельно було опрацьована Тендерна документація та додатки 1 та 4 (технічне завдання, проєкт договору) до неї, але, на жаль, ми не мали змоги знайти вимоги до БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ І СПОРУД та ВИКОНАННЯ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ, що мають бути піддані обстеженню саме фахівцями, кваліфікація яких зазначена у цьому пункті. На нашу думку це має бути визначено, оскільки витрати на проведення цих робіт мають бути враховані під час розрахування вартості послуг за цією закупівлею. Вважаємо, що вимога щодо наявності в Учасника працівників, які мають зазначену у цьому пункті кваліфікацію є зайвою, оскільки Тендерна документація не містить відповідного технічного завдання із зазначенням технічних характеристик будівель та споруд, які необхідно обстежити. Таким чином, ця вимога є такою, що не відповідає предмету закупівлі. 2. В позиції 2 підпункту І пункту 1 додатку 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА при закупівлі послуг за кодом СРV ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів) зазначено наступне: «2. Не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю (VT, UT, MT) у виробничому секторі «вантажопідіймальні споруди», атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 № 118, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за №374/2178;» На цей час проведення сертифікації фахівців неруйнівного контролю визначено такими документами: ДСТУ EN ISO 9712:2014 НЕРУЙНІВНИЙ КОНТРОЛЬ. КВАЛІФІКАЦІЯ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ НПАОП 0.00-1.63-13 Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю За статусом вони майже рівнозначні, але враховуючи, що Україна йде до Європи, перевага надається ДСТУ EN ISO 9712:2014 і більшість фахівців проходять сертифікацію на відповідність саме ДСТУ. Також, звертаємо увагу, що Державна регуляторна служба України неодноразово зауважувала Держпраці щодо скасування НПАОП 0.00-1.63-13, про що зазначалося в:  пункті 23 «Плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2016 р. № 615-р.» Державної регуляторної служби України  пункті 25 Розпорядження КМУ від 4 грудня 2019 р. N 1413-р «Про затвердження плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності та покращення бізнес-клімату, плану дій щодо покращення умов ведення бізнесу в Україні та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України»: 25. Скасування сертифікації (підтвердження кваліфікації) персоналу з неруйнівного контролю за НПАОП 0.00-1.63-13 «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» визнання таким, що втратив чинність, наказу МНС від 10 грудня 2012 р. № 1387 «Про затвердження Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» - Мінекономіки Держпраці IV квартал 2020 р. Таким чином, вимога щодо підтвердження кваліфікації фахівців, що виконують неруйнівний контроль, на відповідність нормативному акту, який не відповідає чинному законодавству є дискримінаційною… 3. В пункті 2.2 розділу ІІ додатку 1 «Технічне завдання» до Тендерної документації зазначено: 2.2. Учасник повинен надати Замовнику цінову пропозицію (з ПДВ та без ПДВ), яку підтвердити кошторисом або калькуляцією, розробленої у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 або ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 на підставі Галузевих норм часу на проведення експертних робіт у сфері охорони праці та промислової безпеки, частина IV, із зазначенням вартості послуг по кожній одиниці обладнання, враховуючи вартість всіх витрат, податків та зборів, інших платежів. Пунктом 2 Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374, ВИЗНАНІ ТАКИМИ, ЩО ВТРАТИЛИ ЧИННІСТЬ. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів) Зазначені ДСТУ мають назву та мають поширення відповідно до назви на будівництво: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Частина IV «Галузевих норм часу на проведення експертних робіт у сфері охорони праці та промислової безпеки» визначає норми часу на проведення: Технічні огляди (випробування) і експертне обстеження парових та водогрійних котлів; посудин, які працюють під тиском; наповнювальних станцій; трубопроводів пари і гарячої води Технічне діагностування та огляд автоклавів Технічні огляди та експертне обстеження підіймальних споруд Діагностика технічного стану об’єктів газового комплексу, технологічного обладнання нафтопереробних, нафтохімічних і хімічних виробництв, Технічний огляд технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування. Тобто, яким чином норми щодо визначення вартості будівництва мають бути застосовані під час розрахунку вартості послуг з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду. Враховуючи викладене вище, Керуючись вимогами ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси всіх учасників, які бажають прийняти участь у процедурі зазначеної закупівлі, та принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», Шановний замовник, чи не бажаєте привести Тендерну документацію у відповідність із чинним законодавством та вилучити вимоги, які не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Виключити позицію 4 підпункту І пункту 1 додатку 2 до Тендерної документації. 2. Позицію 2 підпункту І пункту 1 додатку 2 викласти у такий спосіб: 2. Не менше двох фахівців е нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю (VT, UT, MT) у виробничому секторі «вантажопідіймальні споруди», атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 № 118, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за №374/2178 або, які атестовані відповідно до ДСТУ EN ISO 9712:2014 Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю. 3. Вилучити посилання на нормативні документи, які втратили чинність, та зазначити такі, що відповідають предмету закупівлі.
Відповідь: Замовником було вивчено Ваші зауваження та прийнято рішення : 1) Виключити з вимог тендерної документації вимоги п.п.4 п.1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації. 2) Виключити вимогу тендерної документації щодо надання до цінової пропозиції. 3) З огляду на вимоги пункту 31 ч.1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасників працівників відповідної кваліфікації. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Водночас будь-які рішення щодо закупівель, у тому числі щодо визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, приймаються замовником самостійно з дотриманням вимог законодавства в цілому. Відповідно вимога тендерної документації стосовно наявності не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю (VT, UT, MT) у виробничому секторі «вантажопідіймальні споруди», атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 № 118, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за №374/2178 не суперечить вимогам законодавства публічних закупівель та в цілому.
Дата відповіді: 25.03.2024 16:02
Відповідь надана

Щодо деталізації предмету закупівлі

Номер: e61c1716d6db4ddb916616166f2e6b0e
Дата опублікування: 19.03.2024 13:43
Опис: Шановний Замовнику! Зважаючи на те, що трудомісткість робіт з експертного обстеження (технічного діагностування) та технічного огляду вантажопідіймального обладнання залежить від його типу, вантажопідіймальності, величини прольоту (прогону) з метою визначення реальної вартості послуг просимо в тендерній документації конкретизувати інформацію щодо вантажопідіймального обладнання, зазначивши його тип, вантажопідіймальність, величину прольоту (прогону).
Відповідь: Шановний Учаснику! Перелік вантажопідіймального обладнання, його тип, вантажопідйомність зазначено у файлі "Додаток 3 до Договору".
Дата відповіді: 21.03.2024 09:56