-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів
Завершена
928 707.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 643.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 643.54 UAH
Період оскарження:
18.03.2024 13:56 - 28.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
72e0d5cee7044df88d59b71da092a3d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-18-007025-a.c2
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» вважає, що рішення тендерного комітету Замовника щодо визначення ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" переможцем процедури закупівлі прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі наступного: 17.04.2024 Замовником було розміщено повідомлення Учаснику ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі складі тендерної пропозиції.
ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 24.04.2024 10:02
- Скарга_(текст).doc 24.04.2024 10:02
- 1) 88-протокол акцепт – експертне.doc 24.04.2024 10:02
- 2) 10ву довідка мтб.pdf 24.04.2024 10:02
- 3) 2ву аналогічний договір субпідрядник.pdf 24.04.2024 10:06
- 4) 3ву аналогічний акт субпідрядник.pdf 24.04.2024 10:06
- sign.p7s 24.04.2024 10:14
- sign.p7s 24.04.2024 10:15
- рішення від 26.04.2024 №7455.pdf 26.04.2024 16:19
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2024 №7980.pdf 07.05.2024 12:38
- рішення від 06.05.2024 №7980.pdf 07.05.2024 19:13
- Пояснення по суті Скарги.docx 30.04.2024 15:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2024 10:24
Дата розгляду скарги:
06.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.04.2024 16:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.05.2024 19:14
Пункт скарги
Номер:
8cf1f5d495a04d6eaed6d8d2e189d918
Заголовок пункту скарги:
порушення процедури закупівлі в діях Замовника, які мали місце під час розгляду пропозиції учасника
Опис заперечення:
Протоколом рішення уповноваженої особи №88 від 19.04.2024р., Замовником прийняте рішення обрання переможця та опублікований намір укласти договір про закупівлю із учасником – ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" (код 44075190). При цьому наявне порушення відповідно до п.44 : учасник процедури закупівлі:
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
17.04.2024 Замовником було розміщено повідомлення Учаснику ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі складі тендерної пропозиції.
Повідомленням було зазначене, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником визначено невідповідність в інформації та документах у складі тендерної пропозиції учасника, подання яких вимагалось Замовником.
ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» вважає, що учасником ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" не виконана вимога Замовника щодо усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі складі тендерної пропозиції (вимоги № 1, 2 та 5В) з наступних причин:
Не підтверджено наявність у фахівця Горбенко Є.І. кваліфікації не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю (VT, UT, MT) у виробничому секторі «вантажопідіймальні споруди»
Довідка, що міститься в файлі «10ву довідка мтб.pdf» за № 10ву від 17.04.2024р. містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази субпідрядника. Іншої інформації щодо наявності саме в Учасника обладнання та матеріально – технічної бази не надано.
Інформацією, що міститься в файлах «2ву аналогічний договір субпідрядник.pdf» та «3ву аналогічний акт субпідрядник.pdf» зазначено щодо виконання субпідрядником ТОВ «Український центр «Експерт 1» договору з експертного обстеження водогрійного котла.
Водночас, розділом І Додатка 2 тендерної документації встановлено визначення аналогічного договору, а саме:
Під аналогічним договором мається на увазі договір, укладений за предметом закупівлі згідно коду CPV ДК 021:2015 - 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду(паспортів) вантажопідіймальних механізмів).
Таким чином, наданий досвід з виконання обстеження водогрійного котла не відповідає вимогам Замовника щодо аналогічного договору.
Таким чином, ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Повідомленням було зазначене, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником визначено невідповідність в інформації та документах у складі тендерної пропозиції учасника, подання яких вимагалось Замовником.
ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» вважає, що учасником ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" не виконана вимога Замовника щодо усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі складі тендерної пропозиції (вимоги № 1, 2 та 5В) з наступних причин:
Не підтверджено наявність у фахівця Горбенко Є.І. кваліфікації не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю (VT, UT, MT) у виробничому секторі «вантажопідіймальні споруди»
Довідка, що міститься в файлі «10ву довідка мтб.pdf» за № 10ву від 17.04.2024р. містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально – технічної бази субпідрядника. Іншої інформації щодо наявності саме в Учасника обладнання та матеріально – технічної бази не надано.
Інформацією, що міститься в файлах «2ву аналогічний договір субпідрядник.pdf» та «3ву аналогічний акт субпідрядник.pdf» зазначено щодо виконання субпідрядником ТОВ «Український центр «Експерт 1» договору з експертного обстеження водогрійного котла.
Водночас, розділом І Додатка 2 тендерної документації встановлено визначення аналогічного договору, а саме:
Під аналогічним договором мається на увазі договір, укладений за предметом закупівлі згідно коду CPV ДК 021:2015 - 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» (Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду(паспортів) вантажопідіймальних механізмів).
Таким чином, наданий досвід з виконання обстеження водогрійного котла не відповідає вимогам Замовника щодо аналогічного договору.
Таким чином, ТОВ "НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОНБАС" не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Вирішена
дискримінація учасників у додатку 1
Номер:
00ffcf584f82494cb9199283582806ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-18-007025-a.a1
Назва:
дискримінація учасників у додатку 1
Вимога:
Шановна посадова особа Замовника, у разі не задоволення цієї вимоги – директор нашого підприємства, користуючись можливістю, яку надає йому Закон України «Про звернення громадян» - подасть до Держаудитслужби України звернення, щодо ймовірних порушень процедури Закупівлі з боку Замовника. Також ми передамо цю інформацію до інститутів громадянського суспільства (в СМІ та громадянські об’єднання) з проханням з їхнього боку звернутись до Держаудитслужби України з вимогою здійснити контроль за дотриманням законодавства про Закупівлі.
Нагадуємо вам, що згідно з положеннями Статті 164 Закону «Порушення законодавства про закупівлі» - «… несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; …. тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Окрім того «2. Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: …… інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону», тобто це підстава для проведення моніторингу процедури закупівлі, який може здійснюватися протягом дії договору по Закупівлі і як свідчить практика – може привести до зобов’язання розірвати договір, що перебуває на стадії виконання.
А тепер по суті:
Підпункт 2 пункту 1 розділу 3 додатку 1 вимагає від учасника надати у тому числі:
«2. Оригінал/копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляду) або Державною службою України з питань праці (Держпраці України), що дозволяє наступні роботи, зокрема(але не виключно):
- роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше на поверхнею ґрунту, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників;»
Просимо вас внести зміни у цю вимогу у зв’язку з наступним:
Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки регулюється Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 р. (надалі Порядок)
Згідно з Додатком 2 до Порядку роботи підвищеної небезпеки «18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм» входять у групу «Б» та виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Тобто у Учасника не має можливості отримати Дозвіл на виконання «верхолазних робіт», але є можливість отримати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Окрім того, цей вид робіт називається у Порядку «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм», а не так, як вимагаєте ви: «роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше на поверхнею ґрунту»
Вимога надати саме Дозвіл дискримінує тих учасників, які на законних підставах виконують верхолазні роботи на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Вимога надати дозвільні документи, саме на « роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше на поверхнею ґрунту» - дискримінує тих учасників, які виконують ці роботи на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконання «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм».
Додайте, будь ласка, можливість підтвердити спроможність виконувати верхолазні роботи на підставі наявності у учасника у тому числі і декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Сформулюйте, будь ласка, свою вимогу з урахуванням положень Порядку.
Стосовно «роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників» - отримання дозволу або декларації на ці види робот, взагалі, не передбачені чинним на сьогодні Порядком, таких робот не має ні в групі «А» ні в групі «Б».
Тобто, ваша вимога дискримінує тих Учасників, які на законних підставах виконують роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників
Сформулюйте, будь ласка, свою вимогу з урахуванням положень Порядку або видаліть її.
Дякую!
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога кривий ріг.docx 20.03.2024 17:30
Дата подачі:
20.03.2024 17:32
Вирішення:
Замовником розглянуто вимогу та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено