-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
напівбрикети торф'яні, торф фрезерний паливний
Завершена
1 698 857.07
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 494.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 494.29 UAH
Період уточнення:
15.03.2024 10:37 - 10.04.2024 00:00
Відповідь надана
Якісний товар
Номер:
51800e0bd44f45c9b43fe612e5ed1cd9
Дата опублікування:
21.03.2024 20:02
Опис:
Проте керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р., Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника відділу ОДЗО Радехівської міської ради , а також Бюджетним кодексом України, Господарським та Цивільним Кодексами та рядом інших нормативно-правових актів ЗОБОВ’ЯЗАНА забезпечити проведення закупівлі ЯКІСНОГО товару з врахуванням вимог держстандартів.
Замовник стверджує, що він зацікавлений у закупівлі ЯКІСНОГО товару! Тоді просимо пояснити, чому замовник закупляє напівбрикети торф'яні, а не БРИКЕТИ ТОРФ'ЯНІ, якісні показники яких відповідно до ДСТУ є значно вищими, ніж у напівбрикетів торф'яних при тих самих розмірах і тому самому продукті виробництва - ТОРФУ!!! Якби замовник був ДІЙСНО ЗАЦІКАВЛЕНИЙ У ЯКОСТІ ТОВАРУ, то закуповував би БРИКЕТИ ТОРФ'ЯНІ, а не встановлював завищені вимоги то напівбрикетів торф'яних, які мають значно гірші згідно держстандартів показники зольності, вологості, механічної міцності і, що найважливіше - ТЕПЛОТИ ЗГОРАННЯ!!! При чому абсолютно незрозуміло, чому замовник у вимогах до предмету закупівлі не вказує самий важливий показник якості брикетів/напівбрикетів торф'яних - ТЕПЛОТУ ЗГОРАННЯ!?
Якщо замовник хоче дійсно якісний продукт, рекомендуємо замінити предмет закупівлі на БРИКЕТИ ТОРФ'ЯНІ з відповідністю ДСТУ 2042-92!!!
Зауважимо, що БРИКЕТИ ТОРФ'ЯНІ якраз відповідають вимозі замовника - механічна міцність більше 94%, а також мають нижчі показники зольності і вологості!
Однак цілком очевидно, що замовник не зацікавлений у закупівлі дійсно якісного товару, а зацікавлений у відвертій дискримінації учасників і ігноруванню вимог держстандартів і законодавства!
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р. (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок. Замовником встановлено якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів. Встановлені вимоги не суперечать затвердженим вимогам національних стандартів даного товару.
Вимогами пункту 29 Особливостей встановлено : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Крім того, слід зазначити, що потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок. Замовником встановлено якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів. Встановлені вимоги до предмету закупівлі в жодному разі не порушують вимоги національного стандарту, а лише уточнюють які саме характеристики товару необхідні замовнику для забезпечення проведення опалювального сезону та використання максимально ефективно котельних установок.
Відповідно до положень пункту 29 Особливостей замовником не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом, тому замовником не встановлено будь-які інші технічні та якісні вимоги, що не передбачені відповідним ДСТУ
Дата відповіді:
23.03.2024 15:41
Відповідь надана
Ваги
Номер:
ad2bc5132a81418a8ab0ad833a217413
Дата опублікування:
21.03.2024 19:46
Опис:
Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність автомобільних ваг з інформацією про найменування автомобільних ваг, право власності та термін дії сертифікації даних ваг.
Дана вимога є незаконною, оскільки порушує п.29 Особливостей:
у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаємо прибрати незаконну вимогу!
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р. (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини 2 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону….
Вимогами пункту 29 Особливостей встановлено : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Відтак законодавством дозволено замовнику встановлювати вимоги положення 3) та 4) частини другої статті 16 Закону.
З врахуванням вищевикладеного у Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до положення 3) частини другої статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів
Дата відповіді:
23.03.2024 15:40
Відповідь надана
Уповноважена особа
Номер:
4f2ffe8b8a434dd7908872592835acb3
Дата опублікування:
21.03.2024 19:34
Опис:
Проте керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р., Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника відділу ОДЗО Радехівської міської ради , а також Бюджетним кодексом України, Господарським та Цивільним Кодексами та рядом інших нормативно-правових актів ЗОБОВ’ЯЗАНА забезпечити проведення закупівлі ЯКІСНОГО товару з врахуванням вимог держстандартів.
Товар вважається ЯКІСНИМ, якщо він відповідає встановленим до такого товару ПОКАЗНИКАМ ЯКОСТІ, ВИЗНАЧЕНИМ У ВІДПОВІДНОМУ ДЕРЖСТАНДАРТІ! Якщо товар не відповідає показникам, зазначеним у держстандарті, тоді він вважається не якісним! Для цього й існують держстандарти - визначати якісні показники товару! Вимагати до предмету закупівлі показники, які є вищими ніж ті, які вимагає держстандарт, є ПЕРЕВИЩЕННЯМ СЛУЖБОВИХ ПОВНОВАЖЕНЬ ваших уповноважених осіб! Тому й вимагається приведення вимог замовника у відповідність держстандарту!
Якщо Вашу уповноважену особу не влаштовують вимоги держстандартів, які встановлені до товару даного виду, то нехай змінює предмет закупівлі на той, показники якого відповідають потребам замовника!
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р. (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок. Замовником встановлено якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів. Встановлені вимоги не суперечать затвердженим вимогам національних стандартів даного товару.
Вимогами пункту 29 Особливостей встановлено : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для предмету закупівлі Торф паливний фрезерний затверджено національний стандарт ДСТУ 2043-92, яким встановлено наступні показники:
- Масова доля загальної вологи, (Wp) – до 50 % ( у замовника до 38%, що не суперечить вимогам держстандарту);
- Зольність, (Ad) - до 20%, (у замовника до 15%, що не суперечить вимогам держстандарту);
- Засміченість (торф розміром більше 25мм) - до5,0 %, (у замовника до 4,5 %, що не суперечить вимогам держстандарту)
- Теплота згорання, Ккал/кт Теплота згорання. МДж/кг – більше 3500 (у замовника такий самий показник);
- Забруднення радіонуклідами не нормується (у замовника без радіонуклідів; оскільки паливо використовується у навчальних закладах, в яких перебуває багато дітей, то замовник зобов’язаний передбачити, що поставлений товар є безпечним для здоров’я школярів та не випромінює радіації, тобто учасник повинен підтвердити відповідним документом, виданим уповноваженим органом, що торф є безпечним для життя та здоров’я дітей та не містить радіонуклідів).
Відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів замовником встановлено якісні та технічні вимоги до палива, які в жодному разі не порушують вимоги національного стандарту, а лише уточнюють які саме характеристики товару необхідні замовнику для забезпечення проведення опалювального сезону та використання максимально ефективно котельних установок.
Відповідно до положень пункту 29 Особливостей замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом, тому замовником не встановлено будь-які інші технічні та якісні вимоги, що не передбачені відповідним ДСТУ.
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, оскільки будь-який виробник чи постачальник може провести дослідження своєї продукції у відповідних лабораторіях та отримати відповідний сертифікат
Дата відповіді:
23.03.2024 15:39
Відповідь надана
Неправомірні вимоги!!!
Номер:
acc6969880b94963ba0f933645325098
Дата опублікування:
21.03.2024 15:51
Опис:
Замовником встановлено якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів. Встановлені вимоги не суперечать затвердженим вимогам національних стандартів даного товару.
Як це не суперечать вимогам національних стандартів даного товару, якщо держстандарт встановлює величину механічна міцність не менше 93%, а замовник вказує - не менше 94%!? Це суперечить держстандарту! Замовник самовільно міняє показники держстандарту і створює дискримінаційні вимоги!
Як це не суперечать вимогам національних стандартів даного товару, якщо держстандарт встановлює величину Масова доля загальної вологи, (Wp) – до 50 % , а замовник собі вказує Масова доля загальної вологи, (Wp) – до 38 %!!! А де діапазон від 38% до 50% подівся?! Замовник очевидно вважає себе АКРЕДИТОВАНИМ органом, уповноваженим на встановлення технічних і якісних характеристик торфової продукції!? Тепер технічні і якісні характеристики товару встановлюються не діючими держстандартами, а ВІДДІЛОМ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ?! Вимоги Закону, Особливостей і держстандартів запросто можуть бути скасовані Уляною Маховською, бо їй потрібні інші ніж у держстандартах показники товару?
Вимагаємо привести вимоги до предмету закупівлі у відповідність діючим держстандартам!!!
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р. (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок. Ними ж запропоновано якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів.
Вимогами пункту 29 Особливостей встановлено : у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Технічні та якісні вимоги для предмету закупівлі напівбрикети торф'яні торф фрезерний паливний регламентовані відповідними держстандартами.
Відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів замовником встановлено якісні та технічні вимоги до палива, які в жодному разі не порушують вимоги національного стандарту, а лише уточнюють які саме характеристики товару необхідні замовнику для забезпечення проведення опалювального сезону та використання максимально ефективно котельних установок.
Відповідно до положень пункту 29 Особливостей замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом, тому замовником не встановлено будь-які інші технічні та якісні вимоги, що не передбачені відповідним ДСТУ.
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, оскільки будь-який виробник чи постачальник може провести дослідження своєї продукції у відповідних лабораторіях та отримати відповідний сертифікат.
Уповноважена особа не наділена повноваженнями змінювати вимоги держстандартів. Проте керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.22р., Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника відділу ОДЗО Радехівської міської ради , а також Бюджетним кодексом України, Господарським та Цивільним Кодексами та рядом інших нормативно-правових актів ЗОБОВ’ЯЗАНА забезпечити проведення закупівлі ЯКІСНОГО товару з врахуванням вимог держстандартів.
Дата відповіді:
21.03.2024 18:30
Відповідь надана
середній діаметр часток фрезерного торфу
Номер:
14b12dc2e5364a15a3a4e0920fcf067f
Дата опублікування:
21.03.2024 12:50
Опис:
Оскільки торф фрезерний не має таких параметрів, як довжина, висота, ширина, та національним держстандартом не передбачено таких розмірів, то при заповненні таблиці про характеристики фрезерного торфу учасник може вказати : «торфова крихта» або середній діаметр часток фрезерного торфу
Просимо пояснити, як можна вказати "середній діаметр часток фрезерного торфу"? Це приблизно те саме, що вказати середній діаметр часток муки! Чи могли би Ви поміряти середній діаметр часток муки? Що це за абсурдна вимога?
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Ваші зауваження враховано та внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
21.03.2024 17:59
Відповідь надана
Торфова крихна чи торф фрезерний?
Номер:
5dd053c246264da9ad86dca1a74c3e3a
Дата опублікування:
21.03.2024 12:45
Опис:
Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за звернення.
Оскільки торф фрезерний не має таких параметрів, як довжина, висота, ширина, та національним держстандартом не передбачено таких розмірів, то при заповненні таблиці про характеристики фрезерного торфу учасник може вказати : «торфова крихта» або середній діаметр часток фрезерного торфу
Просимо пояснити, що означає "учасник може вказати : «торфова крихта»"? До чого тут торфова крихта? Ви розумієте різницю між торфовою крихтою і торфом фрезерним? Торфова крихта не є предметом закупівлі, як можна вказувати в розміри торфу фрезерного визначення "торфова крихта"?
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Ваші зауваження враховано та внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
21.03.2024 17:58
Відповідь надана
Торф паливний фрезерний
Номер:
806a732a1eec4b64880803ade4bb7989
Дата опублікування:
20.03.2024 11:53
Опис:
Доброго дня! Замовник стверджує, що для предмету закупівлі "Торф паливний фрезерний" затверджено національний стандарт ДСТУ 2043-92. Однак повна назва даного держстандарту:
ДСТУ 2043-92 “Торф фрезерний для виробництва брикетів. Технічні умови”. Тобто в даному ДСТУ не вказано, що торф фрезерний є "паливним"! З чого замовник взяв, що даний торф є паливним? Чому найменування предмету закупівлі не відповідає найменуванню даного товару згідно ДСТУ, на яке посилається замовник?
Відповідь:
«Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за звернення.
Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону України 2Про публічні Закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Порядок визначення предмета закупівлі регламентовано Наказом Мінекономрозвитку №708, а порядок оприлюднення інформації в електронній системі закупівель визначено Наказом Мінекономрозвитку №1082.
Потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок.
Слід зазначити, що національний стандарт ДСТУ 2043-92 регламентує вимоги до технічних та якісних показників фрезерного торфу , а не зобов’язує замовника встановлювати конкретну назву предмету закупівлі.»
Дата відповіді:
21.03.2024 17:54
Відповідь надана
Неправомірні та дискримінаційні вимоги!
Номер:
bdf87f9f92324149969fb3f48c4e1f2e
Дата опублікування:
19.03.2024 15:00
Опис:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на те, що для предмету закупівлі «Торф паливний фрезерний» затверджено національний стандарт ДСТУ 2043-92, яким встановлено та регламентуються наступні показники:
- Масова доля загальної вологи в робочому стані палива, (Wp), не більше – 50 %;
- Зольність, (Ad), не більше - 20%;
- Насипна щільність при умовній вологості, 40% (v40), кг/м3, не більше – 200;
- Засміченість сторонніми горючими домішками (шматки розміром понад 25мм), %, не більше – 5.
Більше жодних додаткових показників якості даний державний стандарт не визначає, не встановлює та не регламентує.
Отже, встановлені у тендерні документації вимоги щодо: «Теплота згорання, Ккал/кт Теплота згорання. МДж/кг - більше 3500» є безпідставними, оскільки державним стандартом ДСТУ 2043-92 не встановлено та не регламентується такий показник, як «Теплота згорання, Ккал/кт Теплота згорання. МДж/кг».
Крім того, звертаємо увагу на абсурдність встановленої вимоги для товару «Торф паливний фрезерний» щодо показника: «Теплота згорання, Ккал/кт Теплота згорання. МДж/кг - більше 3500». Абсурдність полягає в тому, що навіть з точки зору здорової логіки товар «Торф фрезерний», який має вищий показник вологості, жодним чином не може мати еквівалентний фактичний показник Теплоти згорання, як, наприклад, у Брикетів торф’яних та/або Напівбрикетів торф’яних, де передбачено показники вологості на рівні до 20% та/або до 25% відповідно.
Також пунктом 3 Додатку 4 Тендерної документації встановлено форму таблиці, в якій містяться наступні Параметри, яким мають відповідати «Напівбрикет торф’яний» та «Торф паливний фрезерний»:
- Розміри(довжина, ширина, висота);
- Механічна місткість;
- Теплота згорання, Ккал/кт Теплота згорання. МДж/кг.
Звертаємо Вашу увагу на те, що для предмету закупівлі «Напівбрикет торф’яний» затверджено національний стандарт РСТ УРСР 1297-82, яким встановлено та регламентуються наступні показники, а саме:
1. Розміри напівбрикетів визначаються конструкцією штемпельного пресу, який застосовується і має бути в межах:
Довжина: 80-200мм;
Ширина: 45-200мм;
Товщина: 15-70мм
2. Торф’яні напівбрикети мають відповідати наступним вимогам:
- Масова доля вологи (W), при штучному сушінню сировини, %, не більше – 25;
- Зольність, (Aс), при штучному сушінню сировини, %, не більше – 25;
- Масова доля дріб’язку (куски розміром не більше 25мм.), при штучному сушінню сировини, %, не більше – 7;
- Механічна міцність при випробуванні в барабані (залишок кусків розміром більше 25мм.), %, не менше - 93
Таким чином, державними стандартами РСТ УРСР 1297-82 та/або ДСТУ 2043-92 взагалі НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО таких показників, як:
- Розміри (ВИСОТА) – має бути ТОВЩИНА;
- Механічна МІСТКІСТЬ - має бути Механічна МІЦНІСТЬ;
- Теплота згорання, Ккал/кт Теплота згорання. МДж/кг – має бути ВИКЛЮЧЕНО, оскільки взагалі не регламентується та не встановлюється державними стандартами.
Звертаємо увагу та підкреслюємо те, що якісні та технічні вимоги до Товару закупівлі мають ґрунтуватися на базі вимог Державних стандартів, в той же час учасники закупівлі можуть пропонувати Товари, якість яких є вищою ніж встановлено Державними стандартами. Але пропонувати Товари вищої якості є правом учасників та не є обов’язком.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести до відповідності державним стандартам якісні та технічні вимоги до Товарів, які передбачено тендерною документацією, для збереження основних принципів проведення закупівлі, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Ваші зауваження враховано та внесено відповідні зміни
Крім того, слід зазначити, що потребу навчальних закладів замовника у твердому паливі визначено відповідними працівниками замовника, до повноважень та обов’язків яких входить облік твердого палива, забезпечення обслуговування та експлуатації котельних установок. Замовником встановлено якісні та технічні вимоги , які відповідають фактичній потребі відповідно до технічних можливостей котельних установок, з врахуванням максимальної тепловіддачі установок та ефективного використання котлів. Встановлені вимоги до предмету закупівлі в жодному разі не порушують вимоги національного стандарту, а лише уточнюють які саме характеристики товару необхідні замовнику для забезпечення проведення опалювального сезону та використання максимально ефективно котельних установок.
Відповідно до положень пункту 29 Особливостей замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом, тому замовником не встановлено будь-які інші технічні та якісні вимоги, що не передбачені відповідним ДСТУ.
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, оскільки будь-який виробник чи постачальник може провести дослідження своєї продукції у відповідних лабораторіях та отримати відповідний сертифікат
Дата відповіді:
21.03.2024 17:33
Відповідь надана
Механічна місткість
Номер:
76b43872821646b58a87b209ca479c3d
Дата опублікування:
19.03.2024 14:04
Опис:
Для торфу фрезерного паливного не існує таких параметрів як "механічна місткість" чи "механічна міцність"! Для чого замовник встановлює неіснуючі показники для предмету закупівлі?
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Ваші зауваження враховано та внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
21.03.2024 17:17
Відповідь надана
Механічна місткість
Номер:
2b86d59777124e2a938b382beeb0352c
Дата опублікування:
19.03.2024 14:03
Опис:
Згідно Додатку 4 замовник вимагає заповнити таблицю з інформацією про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, зокрема - Механічна місткість! Не існує такого показника для напівбрикетів торф'яних і для торфу фрезерного паливного, як "механічна місткість"! Вимагаємо вилучити даний параметр зі списку! Існує параметр для напівбрикетів торф'яних - механічна міцність!
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за звернення. Ваші зауваження враховано та внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
21.03.2024 17:18