-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
напівбрикети торф'яні, торф фрезерний паливний
Завершена
1 698 857.07
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 494.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 494.29 UAH
Номер:
9050a474d1614d299be19ec79169abd3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-08-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2024 00:00
Період моніторингу:
08.05.2024 15:21 - 30.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2024 № 96
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.05.2024 № 96.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-03-15-002821-a, 15.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника
ТОВ «Лопатинський ТБЗ» встановлено порушення вимог пункту 3 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 – вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Лопатинський ТБЗ» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-03-15-003289-a); оголошення про проведення відкритих торгів; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та вимоги про усунення порушень при проведенні процедури закупівлі, а також відповіді Замовника на такі звернення та вимоги; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ТОВ «ГазенергоТрейд» умов тендерної документації та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 02.04.2024 №5902-р/пк-пз); тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Лопатинський торфобрикетний завод» (далі – ТОВ «Лопатинський ТБЗ»), опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Лопатинський ТБЗ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 18.04.2024; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюдненні ТОВ «Лопатинський ТБЗ» як переможцем процедури закупівлі документи; договір поставки від 24.04.2024 №156; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У пункті 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Отже, норми частини другої статті 41 Закону під час проведення досліджуваної процедури закупівлі не застосовувалися та вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі Замовнику під час укладення договору копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, у пункті 17 Особливостей №1178, відсутня.
Водночас, моніторингом встановлено, що у пункті 3 розділу VI тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Також, згідно з вимогами пункту 3.7. розділу 3 (Інші документи) Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати заяву-погодження на обробку персональних даних за формою, зазначеною у Додатку 5 до тендерної документації, від кожного суб’єкта, чиї персональні дані вказано у документах тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що відповідно до умов пункту 3.1. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (юридичної особи) підтверджується протоколом (випискою з протоколу/витягом з протоколу) засновників або наказом про призначення керівника організації-учасника, а за вимогами пункту 3.3. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати сканований оригінал або копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
Крім того, у пункті 3.1. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що з метою дотримання вимог статей 44-46 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в складі тендерної пропозиції додатково надається: відповідна згода вищого органу управління товариства (учасника) – у випадку, якщо вартість правочину за результатами даної процедури закупівлі перевищуватиме 50 відсотків вартості чистих активів товариства (учасника) – для товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю.
Моніторингом встановлено, що на підтвердження повноваження представника учасника на підписання тендерної пропозиції та підписання договору ТОВ «Лопатинський ТБЗ» у складі тендерної пропозиції надано лист (№240410-15 від 10.04.2024, файл «15-1 ПОвноваження_page-0001.pdf»), у якому зазначено, що особою, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час та після проведення процедури закупівлі UA-2024-03-15-002821-a, підписувати документи тендерної пропозиції та договір за результатами торгів та будь-які документи, а також вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника, є громадянин України Бойко Роман Ігорович, який займає посаду директора ТОВ «Лопатинський ТБЗ» (далі – товариство) та діє на підставі Статуту товариства.
При цьому, у вищевказаному листі №240410-15 від 10.04.2024 зазначено, що повноваження Бойка Р.І. представляти інтереси учасника (в тому числі повноваження і правомочність підпису документів тендерної пропозиції, укладання і підпису договору про закупівлю та будь-яких інших документів, а також вчинення інших юридично значущих дій від імені учасника) підтверджено протоколом загальних зборів учасників (засновників) товариства №09/04/24-1 від 09.04.2024, який додається у складі тендерної пропозиції.
Окрім того у листі №240410-15 від 10.04.2024 учасником вказано, що у складі тендерної пропозиції ним надається копія Статуту товариства, затвердженого рішенням загальних зборів учасників №04/01 від 04.01.2024; копія протоколу загальних зборів учасників товариства №3/11 від 21.11.2019, копія наказу про вступ на посаду директора №104 від 21.11.2019, копія протоколу загальних зборів учасників товариства №09/04/24-1 від 09.04.2024.
Відповідно до інформації у копії Статуту товариства, затвердженого рішенням загальних зборів учасників №04/01 від 04.01.2024 (файл «28-Статут (нова редакція)_2024-COPY+ORIG.pdf»), учасниками товариства є Савчук Вадим Васильович (від імені та в інтересах якого діє Савчук Надія Миколаївна на підставі посвідченої довіреності) та Савчук Василь Якович.
Відповідно до умов пункту 7.1. наданого ТОВ «Лопатинський ТБЗ» Статуту вищим органом товариства є загальні збори учасників, а у пункті 7.4. Статуту визначено, що до компетенції загальних зборів учасників товариства відноситься, зокрема, обрання директора та прийняття рішення щодо надання згоди на вчинення правочину(ів), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, а саме, але не обмежуючись: купівлі-продажу, поставки, дарування, оренди, лізингу, підряду, страхування, перевезення, зберігання, доручення, комісії та інші правочини у відповідності до чинного законодавства України.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лопатинський ТБЗ» міститься схема структури власності товариства (файл «28-структура власності 2024-COPY+ORIG.pdf»), у якій наведено інформацію про кінцевих бенефіціарних власників товариства: Савчука Вадима Васильовича (частка – 50%) та Савчука Василя Яковича (частка – 50%), із зазначенням їх дати народження, паспортних даних, місця реєстрації та реєстраційного номера облікової картки платника податків.
У наданому ТОВ «Лопатинський ТБЗ» у складі тендерної пропозиції копії протоколу загальних зборів учасників товариства №04/01 від 04.01.2024 (яким затверджено нову редакцію Статуту товариства, файл «15-Протокол-засновників04.01..pdf»), наведено відповідні персональні дані (дати народження, паспортні дані, місця реєстрації та реєстраційні номера облікової картки платника податків) Савчук Надії Миколаївни (яка на підставі посвідченої довіреності діє від імені Савчука Вадима Васильовича – учасника товариства), Савчука Вадима Васильовича (володіє 50% статутного капіталу товариства) та Савчука Василя Яковича (володіє 50% статутного капіталу товариства).
Крім того, у наданому учасником протоколі №09/04/24-1 від 09.04.2024 загальних зборів учасників товариства (у якому зазначено прийняте рішення про призначення уповноваженої особи на вчинення усіх необхідних дій по укладанню та підписанню тендерної документації, а також підписання договору про закупівлю від імені ТОВ «Лопатинський ТБЗ» та участі у закупівлі UA-2024-03-15-002821-a) також наведено відповідні персональні дані (дати народження, паспортні дані, місця реєстрації та реєстраційні номера облікової картки платника податків) учасників (засновників) ТОВ «Лопатинський ТБЗ», які в сукупності володіють 100 % голосів, а саме: Савчука Вадима Васильовича (частка у статутному капіталі - 50 %) та Савчука Василя Яковича (частка у статутному капіталі - 50 %).
Відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Аналогічна норма зазначена і у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації та у розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації (із зазначенням, що якщо під час подання тендерної пропозиції учасника буде відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначених у пункті 47 Особливостей №1178 учасник має надати відповідну довідку в довільній формі).
Серед підстав, відсутність яких повинен підтвердити учасник процедури закупівлі шляхом самостійного декларування, у пункті 47 Особливостей №1178 вказані, зокрема, наступні підстави: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) (підпункт 9), учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА (підпункт 11).
Учасником ТОВ «Лопатинський ТБЗ» у складі тендерної пропозиції надано Довідку-декларацію №240410-10 від 10.04.2024 (файл «2-14-Dovidka -пп1-14п47_page-0001.pdf») про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) (підпункт 9 пункту 47 Особливостей №1178), а також про те, що учасник або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» (підпункт 11 пункту 47 Особливостей №1178).
При цьому, у вищевказаній Довідці-декларації №240410-10 від 10.04.2024 ТОВ «Лопатинський ТБЗ» наведено перелік засновників (учасників) юридичної особи (Савчук Вадим Васильович та Савчук Василь Якович), із зазначенням інформації про їх частки, реєстраційні номери облікової картки платника податків, паспортних даних, місця реєстрації.
Враховуючи вищенаведене, у документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «Лопатинський ТБЗ» містяться персональні дані засновників (учасників, кінцевих бенефіціарів) ТОВ «Лопатинський ТБЗ» Савчука Вадима Васильовича та Савчука Василя Яковича.
Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Лопатинський ТБЗ» у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду від 10.04.2024 №240410-30-1 (файл «30-1-ПерсДані_page-0001.pdf») на обробку персональних даних директора ТОВ «Лопатинський ТБЗ» Бойка Р.І. (за підписом Бойка Р.І.).
Однак, заяв-погоджень на обробку персональних даних за формою, зазначеною у Додатку 5 до тендерної документації, від Савчука Вадима Васильовича та Савчука Василя Яковича, чиї персональні дані вказано у документах тендерної пропозиції учасника, ТОВ «Лопатинський ТБЗ» у складі тендерної пропозиції не надано.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що при подачі тендерної пропозиції ТОВ «Лопатинський ТБЗ» в особі директора Бойка Р.В. було надано лист-згоду від 10.04.2024 №240410-30-1 на обробку персональних даних, так як в документах тендерної пропозиції використовуються персональні дані директора, а також зазначено, що Замовником розглянуто документи тендерної пропозиції ТОВ «Лопатинський ТБЗ» саме на відповідність вимогам тендерної документації, а оскільки вимогами тендерної документації не було встановлено, що учасник повинен надати документи, які затверджують чи вносять зміни у Статут, то наданий учасником Протокол загальних зборів учасників від 04.01.2024 №04/01 на відповідність вимогам тендерній документації не розглядався та, відповідно, учасник виконав вимогу пункту 3.7 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Проте, саме за вимогою пункту 3.1. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (юридичної особи) підтверджується протоколом (випискою з протоколу/витягом з протоколу) засновників або наказом про призначення керівника організації-учасника, а за вимогами пункту 3.3. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати сканований оригінал або копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу.
Крім того, саме Замовником у пункті 3.1. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу про надання учасниками у складі тендерної пропозиції відповідної згоди вищого органу управління товариства (учасника) – у випадку, якщо вартість правочину за результатами даної процедури закупівлі перевищуватиме 50 відсотків вартості чистих активів товариства (учасника) – для товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю
Також, у примітках у Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що документи, які не передбачені чинним законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності чи для даного предмета закупівлі – не подаються останніми в складі своєї пропозиції, про це такий учасник повинен зазначити у своїй пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації, а у пункті 2 розділу V тендерної документації зазначено, що у разі якщо учасник не повинен складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Відповідно до умов пункту 7.1. наданого учасником ТОВ «Лопатинський ТБЗ» Статуту (який вимагався від учасника відповідно до пункту 3.3. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації) вищим органом товариства є загальні збори учасників, а у пункті 7.4. Статуту ТОВ «Лопатинський ТБЗ» визначено, що до компетенції загальних зборів учасників товариства відноситься, зокрема, прийняття рішення щодо надання згоди на вчинення правочину(ів), якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, а саме, але не обмежуючись: купівлі-продажу, поставки, дарування, оренди, лізингу, підряду, страхування, перевезення, зберігання, доручення, комісії та інші правочини у відповідності до чинного законодавства України.
Учасником ТОВ «Лопатинський ТБЗ» на підтвердження повноваження представника учасника на підписання тендерної пропозиції та підписання договору у складі тендерної пропозиції надано лист №240410-15 від 10.04.2024, у якому зазначено, що повноваження Бойка Р.І. представляти інтереси учасника підтверджено протоколом загальних зборів учасників (засновників) товариства №09/04/24-1 від 09.04.2024, а також надано копію протоколу №09/04/24-1 від 09.04.2024 загальних зборів учасників товариства, у якому наведено відповідні персональні дані (дати народження, паспортні дані, місця реєстрації та реєстраційні номера облікової картки платника податків) учасників (засновників) ТОВ «Лопатинський ТБЗ» Савчука В.В. та Савчука В.Я.
Окрім цього, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лопатинський ТБЗ» міститься Довідка-декларація №240410-10 від 10.04.2024 про відсутність підстав для відхилення учасника за підпунктами 9 та 11 пункту 47 Особливостей №1178, у якій наведено персональні дані (реєстраційні номери облікової картки платника податків, паспортних даних, місця реєстрації) учасників (засновників) ТОВ «Лопатинський ТБЗ» Савчука В.В. та Савчука В.Я.
Проте, як зазначено вище, заяв-погоджень на обробку персональних даних за формою, зазначеною у Додатку 5 до тендерної документації, від Савчука В.В. та Савчука В.Я., чиї персональні дані вказано у документах тендерної пропозиції учасника, ТОВ «Лопатинський ТБЗ» у складі тендерної пропозиції не надано, чим недотримано вимог пункту 3.7. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Таким чином, на порушення норм підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Лопатинський ТБЗ» (яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону), а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю від 24.04.2024 №156.
Період усунення порушень:
29.05.2024 15:31 - 13.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2024 15:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись пунктом 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою усунення порушень у сфері публічних закупівель, повідомляємо, що зобов’язання за укладеним за результатами тендери договором №156 від 24 квітня 2024 року, припинено шляхом його розірвання.
Замовником вжито заходи щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р при складанні тендерної документації, а саме проведено роз’яснювальну роботу та зобов’язано уповноважену особу пройти економічні навчання.
Уповноваженою особою прослухано навчальні вебінари за покликаннями:
- https://www.youtube.com/watch?v=2sSA4sRJz6Q щодо невідповідностей, недостовірностей та формальних помилок у тендерній пропозиції;
- https://www.youtube.com/watch?v=dAyGuwe6zrg щодо нових змін у закупівлях під час воєнного стану;
- https://www.youtube.com/watch?v=QxMwGqyU0w0 щодо проведення відкритих торгів з особливостями.
Крім того, подано заявку у Львівську торгово-промислову палату на економічні навчання щодо нових правил роботи в електронній системі закупівель після останніх змін до Особливостей, організованих ПП ЮФ «Світ Права». Навчання відбудеться 12 червня 2024 року.
Дата публікації звіту:
04.06.2024 16:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
07.10.2024 12:30
Запити/Пояснення
Номер:
66372db38e0a4c7ab24b23ac9d6ba202
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.05.2024 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2024-03-15-002821-a, яка проводиться Відділом організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
efd62833a2934c3a992a3ff3725d266d
Назва:
Пояснення на запит від 13.05.2024року
Дата опублікування:
15.05.2024 17:19
Опис:
На виконання Вашого запиту від 13 травня 2024 року про надання пояснення за процедурою відкритих торгів (ID закупівлі: UA-2024-03-15-002821-a), відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» відділ організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради повідомляє наступне
1. Розмір очікуваної вартості предмету закупівлі напівбрикети торф'яні, торф фрезерний паливний за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020р. №275, а саме: методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Способом отримання інформації про ціну напівбрикетів торф’яних та торфу фрезерного паливного взято дані із цінових пропозицій потенційних постачальників (додаються), а саме
напівбрикети торф'яні, грн торф паливний фрезерний, грн
ФОП Іскрун Віктор Петрович 4647,32 4570,6
ТОВ "ЛЕНД ГРОУ" 3791,13 4204
ПП "ВестЕнерджиГруп" 3500 3000
середня вартість за 1 тонну, грн. 3979,48 3924,87
Середня ціна за одну тонну напівбрикетів торф’яних становить (4647,32+3791,13+3500)/3= 3979,48 гривень .
Середня ціна за тонну торфу паливного фрезерного становить (4570,6+4204+3000)/3=3924,87 гривень.
Потребу у закупівлі твердого палива визначено на підставі службової записки про потребу у твердому паливі підготовленої начальником групи централізованого обслуговування відділу ОДЗО Радехівської міської ради Казьмірчуком Богданом Володимировичем (додається). Згідно отриманої інформації, загальна кількість напівбрикетів торф’яних становить 420 тонн та торфу паливного фрезерного – 7 тонн.
Відтак, очікувана вартість предмету закупівлі становить:
- торфу фрезерного 3924,87 грн.*7т. = 27474,09 грн.
- напівбрикетів торф’яних 3979,48грн*420т = 1671382,98грн
27474,09грн.+1671382,98 грн. = 1 698 857,07 грн.
Обгрунтування бюджетного прозначення.
Рішення сесії Радехівської міської ради від 15 грудня 2023 року № 43 «Про місцевий бюджет Радехівської міської територіальної громади на 2024 рік» для закладів загальної середньої освіти за кодом економічної класифікації 2275 Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг затверджено бюджетні призначення на закупівлю твердого палива в розмірі 2457900 грн. (додається Кошторис на 2024 рік), в яких враховано видатки на закупівлю напівбрикетів торф’яних та торфу фрезерного в сумі 1698857,07грн.
Технічні та якісні характеристики визначено на підставі службової записки начальника групи централізованого обслуговування відділу ОДЗО Радехівської міської ради Казьмірчука Богдана Володимировича (додається) з врахуванням вимог держстандартів, а саме РСТ 1297-82 "Напівбрикетибрикети торф’яні. Технічні умови" та ДСТУ 2043-92 «Торф фрезерний для виробництва брикетів. Технічні умови» (додаються).
Відповідно до службової записки, для забезпечення проведення опалювального сезону 2024-2025 навчальних років тверде паливо повинно відповідати наступним показникам:
Напівбрикети торф’яні:
- Вологість – до 25%
- Зольність – до 25%
- Механічна міцність – не менше 94%
Торф фрезерний паливний:
Масова доля загальної вологи, (Wp) - до 38 %
Зольність, (Ad) - до 15%
Засміченість (торф розміром більше 25мм) - до 4,5 %
Теплота згорання, Ккал/кт Теплота згорання. МДж/кг - більше 3500
Без радіонуклідів
В процесі проведення процедури відкритих торгів технічні та якісні показники було уточнено.
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту відділу організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі :
https://radehiv.osv.org.ua/news/1710839387/
Номер:
49e8318afb7c4005a8ac5f08b3db9654
Назва:
Пояснення на запит від 13.05.2024р
Дата опублікування:
15.05.2024 17:17
Опис:
На виконання Вашого запиту від 13 травня 2024 року про надання пояснення за процедурою відкритих торгів (ID закупівлі: UA-2024-03-15-002821-a), відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» відділ організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради повідомляє наступне
1. Розмір очікуваної вартості предмету закупівлі напівбрикети торф'яні, торф фрезерний паливний за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020р. №275, а саме: методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Способом отримання інформації про ціну напівбрикетів торф’яних та торфу фрезерного паливного взято дані із цінових пропозицій потенційних постачальників (додаються), а саме
напівбрикети торф'яні, грн торф паливний фрезерний, грн
ФОП Іскрун Віктор Петрович 4647,32 4570,6
ТОВ "ЛЕНД ГРОУ" 3791,13 4204
ПП "ВестЕнерджиГруп" 3500 3000
середня вартість за 1 тонну, грн. 3979,48 3924,87
Середня ціна за одну тонну напівбрикетів торф’яних становить (4647,32+3791,13+3500)/3= 3979,48 гривень .
Середня ціна за тонну торфу паливного фрезерного становить (4570,6+4204+3000)/3=3924,87 гривень.
Потребу у закупівлі твердого палива визначено на підставі службової записки про потребу у твердому паливі підготовленої начальником групи централізованого обслуговування відділу ОДЗО Радехівської міської ради Казьмірчуком Богданом Володимировичем (додається). Згідно отриманої інформації, загальна кількість напівбрикетів торф’яних становить 420 тонн та торфу паливного фрезерного – 7 тонн.
Відтак, очікувана вартість предмету закупівлі становить:
- торфу фрезерного 3924,87 грн.*7т. = 27474,09 грн.
- напівбрикетів торф’яних 3979,48грн*420т = 1671382,98грн
27474,09грн.+1671382,98 грн. = 1 698 857,07 грн.
Обгрунтування бюджетного прозначення.
Рішення сесії Радехівської міської ради від 15 грудня 2023 року № 43 «Про місцевий бюджет Радехівської міської територіальної громади на 2024 рік» для закладів загальної середньої освіти за кодом економічної класифікації 2275 Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг затверджено бюджетні призначення на закупівлю твердого палива в розмірі 2457900 грн. (додається Кошторис на 2024 рік), в яких враховано видатки на закупівлю напівбрикетів торф’яних та торфу фрезерного в сумі 1698857,07грн.
Технічні та якісні характеристики визначено на підставі службової записки начальника групи централізованого обслуговування відділу ОДЗО Радехівської міської ради Казьмірчука Богдана Володимировича (додається) з врахуванням вимог держстандартів, а саме РСТ 1297-82 "Напівбрикетибрикети торф’яні. Технічні умови" та ДСТУ 2043-92 «Торф фрезерний для виробництва брикетів. Технічні умови» (додаються).
Відповідно до службової записки, для забезпечення проведення опалювального сезону 2024-2025 навчальних років тверде паливо повинно відповідати наступним показникам:
Напівбрикети торф’яні:
- Вологість – до 25%
- Зольність – до 25%
- Механічна міцність – не менше 94%
Торф фрезерний паливний:
Масова доля загальної вологи, (Wp) - до 38 %
Зольність, (Ad) - до 15%
Засміченість (торф розміром більше 25мм) - до 4,5 %
Теплота згорання, Ккал/кт Теплота згорання. МДж/кг - більше 3500
Без радіонуклідів
В процесі проведення процедури відкритих торгів технічні та якісні показники було уточнено.
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту відділу організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі :
https://radehiv.osv.org.ua/news/1710839387/
Номер:
5467f15efd80436e8b5404fa2a62d862
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2024 16:19
Опис:
Дата: 22.05.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2024-03-15-002821-a, яка проводиться Відділом організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 (Інші документи) Додатку 1 до тендерної документації Замовника в складі своєї пропозиції учасник повинен надати: «Заяву-погодження на обробку персональних даних за формою зазначеною у Додатку 5 необхідно надати від кожного суб’єкта, чиї персональні дані вказано у документах тендерної пропозиції».
Під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ЛОПАТИНСЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД» в складі пропозиції надано лист-згоду від 10.04.2024 №240410-30-1 на обробку даних директора учасника Бойка Р.І. (файл «30-1-ПерсДані_page-0001.pdf»).
Водночас, моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ЛОПАТИНСЬКИЙ ТОРФОБРИКЕТНИЙ ЗАВОД» в складі пропозиції надано протокол загальних зборів учасників від 04.01.02024 №04/01, в якому вказані власники, які володіють статутним капіталом товариства, а саме: Савчук Надія Миколаївна, яка діє від імені та в інтересах Савчука Вадима Васильовича та Савчук Василь Якович з інформацією про їх персональні дані (дата народження, місце проживання, паспортні дані та ІПН).
Однак, заяв-погоджень на обробку персональних даних за формою Додатку 5 тендерної документації Замовника від Савчук Надії Миколаївни, Савчука Вадима Васильовича та Савчука Василя Яковича, чиї персональні дані вказано у документах тендерної пропозиції учасника не надано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасником виконано вимогу пункту 3.7 розділу 3 (Інші документи) Додатку 1 до тендерної документації Замовника, відповідно до яких учасник повинен надати заяву-погодження на обробку персональних даних ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6e3c9eb0888c48268df0929672ff9a67
Назва:
на виконання запиту від 22 травня 2024 року
Дата опублікування:
23.05.2024 16:10
Опис:
На виконання Вашого запиту від 22 травня 2024 року про надання пояснення за процедурою відкритих торгів (ID закупівлі: UA-2024-03-15-002821-a), відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» відділ організації діяльності закладів освіти Радехівської міської ради повідомляє наступне
Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації у складі своєї пропозиції учасник повинен надати Заяву-погодження на обробку персональних даних за формою зазначеною у Додатку 5 від кожного суб’єкта, чиї персональні дані вказано у документах тендерної пропозиції.
При подачі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Лопатинський торфобрикетний завод» в особі директора Бойка Р.В. було надано лист-згоду від 10.04.2024 року №240410-30-1 на обробку персональних даних, так як в документах тендерної пропозиції використовуються персональні дані директора.
Відповідно до пункту 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Керуючись даним положенням Закону замовником розглянуто документи тендерної пропозиції ТОВ «Лопатинський торфобрикетний завод» саме на відповідність вимогам тендерної документації.
Оскільки вимогами тендерної документації не було встановлено, що учасник повинен надати документи, які затверджують чи вносять зміни у Статут, то наданий учасником Протокол загальних зборів учасників від 04.01.2024 року №04/01 на відповідність вимогам тендерній документації не розглядався.
Відповідно до вищевикладеного учасник виконав вимогу пункту 3.7 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації.