-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень)
місце знаходження замовника: 33028 м. Рівне, вул. Соборна, 12А
Торги відмінено
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період уточнення:
14.03.2024 17:49 - 05.04.2024 00:00
Відповідь надана
Про внесення змін у ТД з метою виключення дискримінаційних умов
Номер:
1fc52a3471c448d8bae8872884e669c4
Дата опублікування:
03.04.2024 12:05
Опис:
Дискримінаційна вимога
У підпункті додатку 1 підпункту 1.3. Додатку №1 до Тендерної документації міститься дискримінаційна вимога, а саме – надати копії дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771
Неможливість виконання вимог згідно "Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами" затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013, оскільки для Національної поліції передбачено окремий порядок видання дозволів, а самі дозволи не мають значення, більш того автотранспорт поліції згідно з чинним ПДР має пріоритет над приватними охоронними організаціями, тому безумовно має можливість реагувати, а сама вимога про це є дискримінаційною.
Відповідно до положень ч. 3 ст. 13 Закону України «Про Національну поліцію», у складі поліції функціонують: 1) кримінальна поліція; 2) патрульна поліція; 3) органи досудового розслідування; 4) поліція охорони 5) спеціальна поліція; 6) поліція особливого призначення; 7) інші підрозділи, діяльність яких спрямована на виконання завдань поліції або на забезпечення її функціонування, рішення про створення яких приймається керівником поліції за погодженням з Міністром внутрішніх справ.
Відповідно до Постанови КМУ від 22.03.2017 року №176 «Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах», спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору можуть установлюватися за наявності дозволу, виданого уповноваженим органом Міністерства внутрішніх справ з дотриманням установлених Міністерством внутрішніх справ вимог, виключно на транспортних засобах, які використовуються Національною поліцією. Наказ МВС України від 23.12.2019 року №1080 «Про порядок оформлення, видачі та обліку дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв синього кольору на транспортних засобах» установлює вимоги до оформлення, видачі та обліку дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв синього кольору (далі - дозвіл) виключно на транспортних засобах, які використовуються Національною поліцією України.
Дозвіл видається за умови відповідності кольорографічних схем, розпізнавальних знаків, написів на транспортному засобі вимогам ДСТУ 3849:2018 «Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів. Загальні вимоги» (далі - ДСТУ 3849:2018). Спеціальні звукові та світлові сигнальні пристрої синього кольору, які встановлюються на транспортний засіб, мають відповідати вимогам ДСТУ 3849:2018.
«Порядок обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» затверджений Наказом МВС України №375 від 18.04.2013 року» на який посилається Замовник, стосується усіх суб’єктів охоронної діяльності окрім тих, що не входять до складу Національної поліції, враховуючи, що погодження проходить по зовсім іншій процедурі та з видачею синіх номерних знаків для таких транспортних засобів, які не видаються приватним суб’єктам охоронної діяльності. Учасником буде завантажено техпаспорти (що безсумнівно являються «документами» за своєю суттю та посвідчують право власності на транспортний засіб) на власні автотранспортні засоби які мають спеціальну відмітку «спеціальний легковий універсал» або «спеціальний легковий – спеціалізований легковий оперативний-В». В підтвердження буде завантажено фото, де чітко видно наявність на власних транспортних засобах спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв. Відповідно до пункту 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідь:
Правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони майна визначає Закон України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 4616-VІ (зі змінами), (далі – Закон № 4616), який згідно з частиною першою статті 3 «Сфера дії Закону», регулює відносини суб’єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності. Пункт другий статті 3 говорить про те, що дія Закону №4616 поширюється на правовідносини правоохоронних органів та військових формувань у процесі надання ними послуг з охорони власності та громадян у частині, що не регулюється законодавчими актами, які регламентують їх діяльність.
Згідно з нормами абзацу одинадцятого частини першої статті 1 «Визначення термінів» Закону № 4616 транспорт реагування – це транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Частиною п’ятою ст. 6 Закону № 4616 визначено, що: «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.» Крім того, порядок, який зазначається в частині п’ятій ст. 6 Закону № 4616 регламентований наказом МВС України від 09.08.16 № 771 «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності». Аналізуючи норми законодавства, які регулюють сферу охоронної діяльності, замовником була встановлена дана вимога.
Крім того, 03 квітня 2024 року, замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Охоронні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони майна і приміщень)
Дата відповіді:
04.04.2024 15:59