• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба

Завершена

129 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 290.00 UAH
Період уточнення: 14.03.2024 10:15 - 19.03.2024 00:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: e66c4c1b1a9b44b1bbb014c363cd5e79
Дата опублікування: 18.03.2024 15:11
Опис: В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за ваше зауваження. Звертаю вашу увагу що Замовником не висунута вимога обов'язкового підтвердження наданого Додатку №3- Проекту договору, як кваліфікаційна вимога. Також у назві Додатку 3 - "Проект договору", слово "проект" вказує на можливість при укладанні договору коррегувати пункти договору за згодою сторін у відповідності до Українського законодавства, окрім пунктів, що відносяться до істотних умов договору. Вказана вами вимога. не відноситься до істотних умов, тому згідно ваших рекомендацій, вона буде внесена до договору під час його укладання з переможцем.
Дата відповіді: 18.03.2024 20:50
Відповідь надана

проєкт

Номер: 5496cf8c5fb246aaba9fd3504cfe826a
Дата опублікування: 18.03.2024 15:10
Опис: В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану. Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за ваше зауваження. Згідно вашої рекомендації, під час укладання договру з переможцем, ми обов'язково більш даталізуємо умови форс-мажору.
Дата відповіді: 18.03.2024 20:40
Відповідь надана

проєкт

Номер: e9c910414eee46c2ae8b245c26894c0b
Дата опублікування: 18.03.2024 15:09
Опис: Пунктом 8.3. вказано,що Дія форс-мажорних обставин повинне бути підтверджене Торгово-Промисловою Палатою регіону, де зазначені обставини сталися. Після припинення дії форс-мажорних обставин, Сторона, що потерпіла від їх впливу, на протязі 24-х годин за допомогою листа з повідомленням чи по факсу направляє повідомлення іншій Стороні, зазначивши час початку продовження виконання своїх зобов’язань. Невиконання Стороною обов’язків, передбачених цим розділом, позбавляє її права посилатися на обставини непереборної сили при невиконанні своїх зобов’язань за цим договором. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк та/або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.3 та викласти у наступній редакції: 8.3. Дія форс-мажорних обставин повинне бути підтверджене Торгово-Промисловою Палатою регіону, де зазначені обставини сталися або іншим компетентним органом. Після припинення дії форс-мажорних обставин, Сторона, що потерпіла від їх впливу, на протязі 7 днів за допомогою листа з повідомленням чи по факсу направляє повідомлення іншій Стороні, зазначивши час початку продовження виконання своїх зобов’язань. Невиконання Стороною обов’язків, передбачених цим розділом, позбавляє її права посилатися на обставини непереборної сили при невиконанні своїх зобов’язань за цим договором.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за ваше зауваження. Нажаль вами не вказано до якого конкретно додатку поставлені ваші зауваження, але виходячи з назви питання та пунктів, припускаємо що вони відносяться до Додатку №3-Проект договору. Звертаю вашу увагу що Замовником не висунута вимога обов'язкового підтвердження наданого Додатку №3- Проекту договору, як кваліфікаційна вимога. Також у назві Додатку 3 - "Проект договору", слово "проект" вказує на можливість при укладанні договору коррегувати пункти договору за згодою сторін у відповідності до Українського законодавства, окрім пунктів, що відносяться до істотних умов договору. Вказаний вами п. 8.3. не відноситься до істотних умов, тому його буде відкореговано під час укладання договору.
Дата відповіді: 18.03.2024 20:36
Відповідь надана

проєкт

Номер: ba97b7dd780445de870bd56a882b2701
Дата опублікування: 18.03.2024 15:05
Опис: Пунктом 3.11. вказано, що Постачальник зобов'язаний у день поставки Товару, але в будь-якому випадку не пізніше 15-ти календарних днів після поставки, відправити Покупцю за допомогою електронного програмного забезпечення (M.E.Doc, EDI, тощо) податкову накладну в електронній формі зареєстровану, відповідно до діючого законодавства в Єдиному реєстрі податкових накладних. Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу ХХ «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (далі – Закон № 2876) підрозділ 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшено строки реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податкових накладних / розрахунків коригування, встановлені пунктом 201.10 статті 201 ПК. Нові строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування становлять: • для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; • для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). Враховучи вище викладене прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 3.11. Постачальник зобов'язаний зареєструвати Покупцю за допомогою електронного програмного забезпечення (M.E.Doc, EDI, тощо) податкову накладну в електронній формі в порядку і строки відповідно до діючого законодавства в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за ваше зауваження. Нажаль вами не вказано до якого конкретно додатку поставлені ваші зауваження, але виходячи з назви питання та пунктів, припускаємо що вони відносяться до Додатку №3-Проект договору. Звертаю вашу увагу що Замовником не висунута вимога обов'язкового підтвердження наданого Додатку №3- Проекту договору, як кваліфікаційна вимога. Також у назві Додатку 3 - "Проект договору", слово "проект" вказує на можливість при укладанні договору коррегувати пункти договору за згодою сторін у відповідності до Українського законодавства, окрім пунктів, що відносяться до істотних умов договору. Вказаний вами п. 3.11. не відноситься до істотних умов, тому його буде відкореговано під час укладання договору.
Дата відповіді: 18.03.2024 20:34
Відповідь надана

проєкт

Номер: c53fbd4255874c12b043791779577e24
Дата опублікування: 18.03.2024 14:57
Опис: Пунктом 3.6. вказно, що До кожної партії Товару Постачальник надає належним чином оформлені документи: • документи, передбачені діючим законодавством, що підтверджують якість та безпечність Товару, а саме сертифікат якості та відповідності Товару регламенту; Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації. Постачальник не зобов’язаний мати такий документ, а Замовник не може визначити сертифікат якості як обов’язковий документ при поставці товару. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує кількість учасників у закупівлі. Уся лакофарбова продукція виготовляється за ТУ виробників. За результатом перевірки,Постачальник видає документ, що засвідчує відповідність товару ТУ. При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. З метою забезпечення участі більшої кількості учасників та реалізації чистої конкуренції у торгах, прошу виключити вимогу щодо надання сертифікату відповідності при поставці товару та викласти пункт договору у наступній редакції: 3.6. До кожної партії Товару Постачальник надає належним чином оформлені документи: • видаткові накладні в паперовій формі (з зазначенням асортименту (переліку), кількості, ціни та загальної вартості Товару, іншої необхідної інформації, передбаченої діючим законодавством України); • документи, передбачені діючим законодавством, що підтверджують якість та безпечність Товару, а саме сертифікат якості або паспорт якості, тощо; • інші документи, необхідні для категорії Товару, що постачається у відповідності з вимогами діючого законодавства України на момент поставки Товару.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за ваше зауваження. Нажаль вами не вказано до якого конкретно додатку поставлені ваші зауваження, але виходячи з назви питання та пунктів, припускаємо що вони відносяться до Додатку №3-Проект договору. Звертаю вашу увагу, що данний додаток не відноситься до кваліфікаційних та технічно-якісних вимог Додаток №1 та Додаток №2. Тобто він не впливає на критерії відбору переможця та не обмежує вашу можливість участі у відкритих торгах, а також не обмежує вошої можливості стати переможцем в разі відповідності вашої пропозиції вимогам Додатку №1, та Додатку№2 та перемозі в аукціоні. Також хочу звернути вашу увагу на назву Додатку 3 - "Проект договору", слово "проект" вказує на можливість при укладанні договору коррегувати пункти договору за згодою сторін у відповідності до Українського законодавства, окрім пунктів, що відносяться до істотних умов договору. Вказаний вами п. 3.6. не відноситься до істотних умов, тому його буде відкореговано під час укладання договору.
Дата відповіді: 18.03.2024 20:27