• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах

Завершена

379 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 896.50 UAH
Період уточнення: 13.03.2024 15:51 - 17.04.2024 00:00
Відповідь надана

Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: e98ca501b37241ff9701ec660e6062e5
Дата опублікування: 16.04.2024 09:40
Опис: Додаток 2 тендерної документації містить дискримінаційні вимоги, а саме: " Вогнезахист дерев’яних конструкцій провести просочувальною сумішшю для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних елементів горищних покриттів з витратою готового розчину не більше 250г/м2 (без врахування технологічних втрат) за 1-3шари нанесення. " Ці вимоги є дискримінаційними та штучно звужують коло потенційних учасників. Немає жодного значення, яка витрата сертифікованої просочувальної суміші та кількість шарів нанесення, якщо за результатами просочення будуть досягнуті затребуівані показники вогнезахисної ефективності, а саме (згідно Додатку 2 тендерної документації): "Вогнезахист дерев’яних конструкцій речовиною повинен забезпечувати 1 групу (підгрупу 1А) вогнезахисної ефективності." Зазначення будь-якої витрати вогнезахисної суміші є свідомою дискримінацією тих учасників, які планують використати сертифіковані матеріали з більшою нормативною витратою речовини чи більшою кількістю шарів нанесення, які так само забезпечують 1 групу (підгрупу 1А) вогнезахисної ефективності. В разі якщо замовник не внесе відповідні зміни в додаток 2 тендерної документації, залишаємо за собою право звернутися до Постійнодіючої комісії АМКУ для відстоювання своїх прав
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник самостійно формує, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити з метою отримання якісних послуг, та у встановлені терміни. Зауважимо, що встановлені тендерною документацією вимоги не містять вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, а направлені на отримання якісних послуг, які будуть відповідати нормативним вимогам. Зазначаємо, що послуги протипожежного призначення, в тому числі і послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій регламентуються та регулюються великою кількістю нормативно-правових документів, які включають законодавчу базу з питань пожежної безпеки . Замовник несе відповідальність у подальшому за прийняття робіт, які повинні відповідати діючим нормам та вимогам щодо якості даного виду послуг / робіт з вогнезахисту. Ця вимога викладена таким чином, щоб Замовник міг отримати максимальну якість за мінімальну ціну. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 17.04.2024 17:23
Відповідь надана

Сума закупівлі завищена мінімум вдвічі, вимагаїмо направити кошти на ЗСУ

Номер: 7843346c4e00486c9969db4cd20f9cd4
Дата опублікування: 14.03.2024 11:17
Опис: Президент наголосив, що очікує від всіх відповідних структур та органів влади конкретних відповідей. Цитата: "Ресурс держави, ресурс бюджету, ресурс нашої уваги та емоцій, ресурс наших зусиль – усе це потрібно для нашої перемоги. Усі ми бачимо, як люди вимагають направити бюджетні ресурси не на бруківку й ремонти вулиць, а на допомогу обороні. Так і треба. Усі ресурси направляти на те, щоб Україна стала сильніше.". Шляхом простого моніторингу аналогічних закупівель в системі Прозорро, а саме вогнезахисту деревяних конструкцій з підготовкою поверхні дерев'яних конструкцій та гарантією п'ять років і вище можно легко виявити, що вартість таких робіт становить від 24 до 44 грм/м2 з ПДВ. Наприклад, кваліфіковані виконавці виконували ці роботи на аналогічних умовах за значно нижчими цінами ніж очікувана вартість даної закупівлі Замовника, а саме закупівля UA-2024-02-22-003480-a . Вимагаємо раціонально використовувати кошти та знизити суму закупівлі вдвічі.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за вашу увагу до даної закупівлі. Визначення очікуваної вартості здійснювалося з урахуванням якісного матеріалу, тому що згідно умов договору гарантійний термін придатності вогнезахисної обробки складає 5 (п’ять) років. Така умова зазначена Замовником в першу чергу для того, щоб отримати за результатами закупівлі якісні роботи від виконавця послуг. Ви можете зв’язатися із замовником, обстежити об’єкт і підписати вказаний акт у зручний для Вас час. Виходячи з вищезазначеного Замовником не було порушено законодавство у сфері публічних закупівлель. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 15.03.2024 17:25
Відповідь надана

Незаконна вимога щодо Розрахунку договірної ціни за розцінками для НОВОГО БУДІВНИЦТВА в Додатку 2 до тендерної документації

Номер: d15ecb4cfefa47539a89866888c0ccbc
Дата опублікування: 14.03.2024 11:03
Опис: Додаток 2 до тендерної документації, розділ 2, пункт 2.1 містить незаконну вимогу щодо Розрахунку договірної ціни, а саме: "2.1. Розрахунки договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281" Будівлі Замовника, щодо яких здійснюється закупівля, НЕ є об'єктами нового будівництва, вони давно здані в експлуатацію та функціонують, - тому Розрахунок договірної ціни повинен здійснюватись за збірником розцінок для РЕМОНТН-БУДІВЕЛЬНИХ робіт, затверджених згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 15 червня 2021 року № 156 - а саме за розцінкою КР20-21-3 "Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах" (шифр розцінки "КР" зі збірника для РЕМОНТН-БУДІВЕЛЬНИХ робіт). Недоброчесні виконавці для завищення ціні тендерної пропозиції та незаконного отримання державних коштів за актами виконаних робіт використовують кошторисні розцінки КБ13-73-1 та КБ 13-73-3 та інші зі збірника розцінок для НОВОГО БУДІВНИЦТВА (шифр розцінок "КБ" - затверджених САМЕ наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281). В подальшому це призводить до накладення штрафів на посадових осіб замовника та підрядника (виконавця) Держаудитслужбою (раніше назва - "КРУ") при документальних перевірках правильності складення Розрахунку договірної ціни. Таким чином, згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації, розділ 2, пункт 2.1 в поточному вигляді неможливо разрахувати договірну ціну на законних підставах. У зв'язку з цим, вимагаємо видалити незаконну вимогу Розрахунку договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 та додати вимогу складання Розрахунку договірної ціни згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 15 червня 2021 року № 156 - а саме за розцінкою КР20-21-3 "Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах" за збірником розцінок для РЕМОНТН-БУДІВЕЛЬНИХ робіт.
Відповідь: Шановний Учасник! В тендерній документації Замовника відсутня інформація щодо застосування кошторисних розцінок КБ13-73-1 та КБ 13-73-3, або будь якого посилання на інші розцінки. Закупівля проводиться з метою визначення найкращої пропозиції за найкращою ціною. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 15.03.2024 17:25
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога гарантійний лист від виробника(-ів) вогнезахисної суміші

Номер: 3ab61d3eb10e4f9e9d2ab7f6fda53808
Дата опублікування: 14.03.2024 10:47
Опис: Тендерна документація, а саме Додаток 2 до тендерної документації, розділ 1, пункт 1.2 містить дискримінаційну вимогу: "1.2.Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист від виробника(-ів) вогнезахисної суміші (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва(-в) чи філії виробника(-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера(-ів), в якому виробник(-и) (або представництво(-а) чи філія виробника(-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель." Згідно багаточисельних рішень Постійно діючої комісії АМКУ, така вимога є дискримінаційною та направлена на встановлення в Тендерній документації штучних перепон для участі максимальної кількості потенційних учасників торгів. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник несе відповідальність у подальшому за прийняття робіт, які повинні відповідати діючим нормам та вимогам щодо якості даного виду послуг / робіт з вогнезахисту у т. ч. ДБН В.1.1.-7:2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва». Вогнезахист дерев’яних конструкцій речовиною повинен забезпечувати 1 групу вогнезахисної ефективності. Підтвердження оригінальності засобів які ви використовуєте, в своєї роботи - не є дискримінаційною. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 15.03.2024 17:24
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо видів діяльності

Номер: 01c01262b5a04b838be2585d608c872c
Дата опублікування: 14.03.2024 10:41
Опис: Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу щодо видів діяльності, а саме: Додаток 2 до тендерної документації, розділ 4, пункт 4.1: "Підтверджуючі документи стосовно наявності у Учасника ліцензії щодо виконання робіт  з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), згідно вимог ПКМУ від 23.11.2016 № 852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»" Закупівля здійснюється тільки щодо одного виду діяльності, а саме "вогнезахисного просочування поверхневого", що прямо вказано в Додатку 2 до тендерної документації, розділ 1, пункт 1.1: "Деревина, що оброблена ВОГНЕЗАХИСНИМ ПРОСОЧУВАННЯМ, має відповідати вимогам нормативно-правових актів:" і далі за текстом перелічені вимоги до вогнезахисного просочування поверхневого. Таким чином, закупівля послуги не може бути одночано вогнезахисним просочуванням поверхневим і вогнезахисним оброблянням (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення). Вимагаємо вилучити з тендерної документації вимогу наявності у Учасника видів діяльності, які не відносяться до предмету закупівля (вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) та будь-які інші окрім вогнезахисного просочування поверхневого)
Відповідь: Шановний учаснику, Замовника цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. Тому при складанні тендерної документації, замовником визначені певні вимоги, які будуть направлені на участь кваліфікованих учасників та отримання якісних послуг, які не є дискримінаційними. Наголошуємо, якщо у вас немає змоги надати той чи інший документ при наданні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, Замовник не має права змінювати вимоги до предмету закупівлі тільки тому, що у можливого учасника немає того чи іншого документа і він не хоче його отримувати. Зауважимо, що встановлені тендерною документацією вимоги не містять вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, а направлені на отримання якісних послуг, які будуть відповідати нормативним вимогам. Дивно, що ми на це вам вказуємо, але зазначаємо, що послуги протипожежного призначення, в тому числі і послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій регламентуються та регулюються великою кількістю нормативно-правових документів, які включають законодавчу базу з питань пожежної безпеки, охорони праці, техніки безпеки, медичних оглядів, розробки проектної та кошторисної документації, регулювання в сфері містобудівної діяльності, податкового кодексу та багатьох інших законів та підзаконних актів. Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. №852, зазначені вимоги до суб’єкта господарювання для отримання певних видів ліцензій протипожежного призначення, але не зазначені вимоги до проектувальників та кошторисників, не зазначені вимоги охорони праці, техніки безпеки, не зазначені вимоги перевірки якості, не зазначені вимоги проходження обов’язкових медичних оглядів і т.д., які суб’єкт господарювання, який отримав певну ліцензію повинен неухильно дотримуватися. Зазначаємо, що в чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних документів, які Замовник повинен або має право вимагати від учасників щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови, з метою отримання якісних послуг. Отримати необхідні посвідчення, довідки, сертифікати відповідності встановленим вимогам, тощо, може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності, який дотримується вимог безпеки, пожежної безпеки, екологічної безпеки, охорони праці і т.д.. Звертаємо увагу учасника, що на ринку виконання протипожежних послуг з’явилася тенденція створювати фірми, які займаються виконанням протипожежних послуг на один рік, а потім їх закривати. При цьому створені фірми-одногодки не мають власного штатного персоналу, і відповідно не отримують необхідні посвідчення, дозволи, декларації, сертифікати і т.д., які регламентують питання якості, пожежної безпеки, охорони праці, та ін., окрім ліцензії на протипожежні послуги. Також фірми-одногодки не мають на своєму балансі власної матеріально-технічної бази, необхідних інструментів та обладнання. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 15.03.2024 17:23
Відповідь надана

"Розгорнута площа"

Номер: 72e00219d26c427e983775ae224f86bb
Дата опублікування: 14.03.2024 07:35
Опис: Надайте будь-ласка відповідь, яким чином ви визначили "розгорнуту площу", яку необхідно обробити?
Відповідь: Шановний учасник! Замовником самостійно проводився розрахунок відповідно до технічного паспорту будівель за кожним об’єктом окремо. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 15.03.2024 17:23
Відповідь надана

Розгорнута площа

Номер: d3f86537f2d9405d86162837c30a375b
Дата опублікування: 14.03.2024 07:33
Опис: Якщо по факту площа буде відрізнятися в більшу сторону, чи потрібно буде обробляти надлишок дерева, який не вказано в наданій площі?
Відповідь: Шановний учасник! Послуги будуть проводитися відповідно до технічного завдання. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 15.03.2024 17:23
Відповідь надана

Це ПЛОЩА ДЕРЕВ'ЯНИХ КОНСТРУКЦІЙ ГОРИЩА чи ПЛОЩА САМОГО ГОРИЩА?

Номер: 4bc1e783cdba48538246d0dd5d83bb27
Дата опублікування: 14.03.2024 07:28
Опис: Добрий ранок. Вказана в ТЗ площа являється загальною площею горища, чи це вже площа дерев'яних конструкцій горища. Виходячи з практики провдення вогнезахисного просочування об'єктів освіти, вказана площа є замалою, як для ПЛОЩІ ДЕРЕВ'ЯНИХ КОНСТРУКЦІЙ горища!
Відповідь: Шановний учасник! Зазначена площа в технічній специфікації є загальною площею горища . Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 15.03.2024 17:22