• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021: 2015 – 45450000-6 « Інші завершальні роботи» Згідно ДК 021: 2015 – 45454000-4 « Реконструкція» по об’єкту: «Реконструкція приміщення для створення відділення реабілітації в Лікувальному корпусі (літера «Г» ІІІ поверх) Комунального некомерційного підприємства «Уманська центральна районна лікарня» Паланської сільської ради, що знаходиться за адресою: Черкаська область, Уманський район, Паланська територіальна громада (UA71060190000086831), Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», вулиця Білогрудівська, будинок 2»

Завершена

7 790 179.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 901.79 UAH
Період уточнення: 12.03.2024 20:36 - 21.03.2024 00:00
Відповідь надана

З якою метою замовник вимагає в учасника закупівлі нотаріального посвідчення договорів оренди

Номер: 945337d2c40744ddbc1e4e0d5c5f8f59
Дата опублікування: 16.03.2024 13:43
Опис: З якою метою замовник вимагає в учасника закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений? Вимагаємо внести зміни в ТД і видалити цю вимогу, зазначену позицію також висловлює Комісія АМКУ №3312-р/пк-пз від 26.02.2017
Відповідь: Шановний Учаснику давайте звернемося до Цивільного Кодексу. Згідно з статтею 799 Цивільного кодексу України, договір найму транспортного засобу, який укладається за участю фізичної особи, підлягає нотаріальному посвідченню. Це означає, що для визнання такого договору дійсним, він повинен бути оформлений у письмовій формі та засвідчений нотаріусом12. Отже, якщо ви укладаєте договір оренди автомобіля з фізичною особою, нотаріальне посвідчення є обов’язковим. Це забезпечує правову вагу та визнання договору3. Будь ласка, зверніться до нотаріуса для оформлення такого договору згідно з вимогами законодавства. з цього можемо сказати, що це не забаганки Замовника, це Цивільний Кодекс, яким регламентується договірна робота. Що стосовно Комісія АМКУ №3312-р/пк-пз від 26.02.2017, надайте більш детальніше так як офіційному порталі Антимонопольного Комітету дану справу знайти не вдається. "Результати пошуку Ви шукали «№3312-р/пк-пз». Знайдено 0 матеріалів"
Дата відповіді: 17.03.2024 14:24
Відповідь надана

Навіщо замовник вимагає витяги з протоколів про проходження навчання ПО

Номер: 83ab580c561a4cbc8529fe627d19ed74
Дата опублікування: 16.03.2024 13:32
Опис: Навіщо замовник вимагає витяги з протоколів про проходження навчання, якщо замовник вимагає надити, Копію посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці??? Відповідно який документ важливіший для замовника (що нам надати витяги про навчання чи копії оригіналів посвідчень ОП)?
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник може вимагати обидва види документів – витяги з протоколів про проходження навчання та копії посвідчень про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці. Давайте розглянемо, які ці документи відображають: Витяги з протоколів про проходження навчання: Ці документи містять конкретні деталі про навчання, такі як дати, теми, тривалість, інструктори тощо. Замовник може бажати перевірити, чи працівник дійсно проходив навчання з питань охорони праці. Копії посвідчень про проходження навчання та перевірки знань: Ці документи підтверджують, що працівник успішно пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Вони можуть містити інформацію про теми, дати, результати тестів тощо. Обидва види документів є важливими для замовника, оскільки вони допомагають переконатися, що працівник має необхідні знання з питань охорони праці. Рекомендую надати обидва види документів для повної відповідності вимогам замовника.
Дата відповіді: 17.03.2024 14:09
Відповідь надана

Для чого замовник вимагає надати трудовий договір/довідка ОК-7/довідка ОК-5/договір про надання послуг???

Номер: 34ee4b6460bb4ce5a1187f4bd1a84657
Дата опублікування: 16.03.2024 13:26
Опис: Для чого замовник вимагає надати трудовий договір/довідка ОК-7/довідка ОК-5/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, сторінка, що містить запис про прийом на роботу та наступна сторінка)/інший документ. (без зазначення та/або) Ці всі документи потрібні для кваліфікації учасника закупівлі та визначення відповідності предмету закупівлі???
Відповідь: Згідно Додатку 1 п 2. Тендерної документації "Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" Замовник прописав наступні вимоги "На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Перелік обов’язкових працівників для виконання робіт: − виконавець робіт (виконроб) – не менше 1 особи; − інженер з охорони праці – не менше 1 особи; − робітники- будівельники та робітники монтажники – не менше 5 (п’яти) осіб. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати трудовий договір/довідка ОК-7/довідка ОК-5/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, сторінка, що містить запис про прийом на роботу та наступна сторінка)/інший документ. " Надаємо наступні пояснення знак "/" означає " або" а не " та" і тому в потенційного Учасника є можливість подати один будь який із цих документів який є в переліку для підтвердження наявності даних працівників в штаті Учасника. Згідно відкритого доступу до інформації в Інтернеті можна знайти наступну відповідь стосовно знака "/". Символ “/” використовується для різних цілей: Дробовий роздільник: У математиці та програмуванні символ “/” використовується як дробовий роздільник. Наприклад, 1/2 представляє дріб “одна друга”. Логічний оператор “або”: У логіці та програмуванні символ “/” може вказувати на логічний оператор “або”. Наприклад, в виразі A / B логічний оператор “або” означає, що вираз є істинним, якщо A або B (або обидва) є істинними. Роздільник у шляхах до файлів: У шляхах до файлів на комп’ютері символ “/” використовується для розділення каталогів та підкаталогів. Наприклад, /home/user/documents/file.txt - це шлях до файлу “file.txt” у каталозі “documents”, який знаходиться в підкаталозі “user”, який, в свою чергу, знаходиться в кореневому каталозі “home”. Роздільник в URL: У веб-адресах (URL) символ “/” використовується для розділення різних частин адреси. Наприклад, https://www.example.com/page1/page2 - це URL, де “/” вказує на те, що ми переходимо зі сторінки “page1” на сторінку “page2” на веб-сайті “example.com”. Якщо у вас є конкретний контекст або питання, пов’язані з символом “/”, будь ласка, надайте більше деталей, і я намагатимусь надати більш точну відповідь.
Дата відповіді: 17.03.2024 14:08
Відповідь надана

Який формат файлів сканованих оригіналів???

Номер: 375486c728a944cf9e0ba2e5175718fb
Дата опублікування: 16.03.2024 13:23
Опис: У якому форматі файлів сканованих оригіналів, замовник вимагає надавати тендерну пропозицію учаснику відповідно до вимог ст. 12 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII під час використання системи Прозорро, адже з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України: "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги". Чи не буде недотримання даного формату файлів підставою для відхилення?
Відповідь: Шановний Учаснику, Згідно Тендерної документації Розділу " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Згідно написаного ми бачимо, що формат документу не має значення, головне щоб документ легко відкривався і був читабельним. Також в цьому розділі вказано "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису. " Це означає, що Учасник може документи Тендерної пропозиції не завіряти фізичним підписом і печаткою ( за наявності такої) а кожен окремий документ підписати електронним підписом, який відповідає дійсності того хто має право підписувати такі документи від імені Учасника який подає ці документи.
Дата відповіді: 17.03.2024 13:55
Відповідь надана

Cтроки виконання робіт

Номер: 4453c3cc108241fb87f78dedca5816fe
Дата опублікування: 14.03.2024 15:25
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! ТД передбачено строки виконання робіт, надання послуг до 31.05.2024 року. Просимо відповісти, чи можна розраховувати на пролонгацію, зважаючи на значний обсяг робіт? Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Шановний учаснику, дані терміни встановлює Обласна Адміністрація і від цих термінів залежить фінансування
Дата відповіді: 14.03.2024 19:03