-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021: 2015 – 45450000-6 « Інші завершальні роботи» Згідно ДК 021: 2015 – 45454000-4 « Реконструкція» по об’єкту: «Реконструкція приміщення для створення відділення реабілітації в Лікувальному корпусі (літера «Г» ІІІ поверх) Комунального некомерційного підприємства «Уманська центральна районна лікарня» Паланської сільської ради, що знаходиться за адресою: Черкаська область, Уманський район, Паланська територіальна громада (UA71060190000086831), Комплекс будівель та споруд «Білогрудівка», вулиця Білогрудівська, будинок 2»
Завершена
7 790 179.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 901.79 UAH
мін. крок: 1% або 77 901.79 UAH
Номер:
0d16b144924b4788b4c07f86d72a7521
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
18.04.2024 17:34 - 10.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
18.04.2024 № 27-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2024 №27-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-03-12-013511-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «23» квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правомірності обрання та застосування процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" Паланської сільської ради (далі – Замовник) (протокол від 19 березня 2024 року №19-03-2024/2), тендерна пропозиція переможця – ТОВ "ВЛАДОМ", повідомлення про намір укласти договір; протокол рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця торгів від 01.04.2024 №01-04-2024, укладений договір від 08.04.2024 №77.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
23.04.2024 16:26 - 27.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2024 16:26