-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі, а саме технічних засобів регулювання дорожнього руху на території Полтавської міської територіальної громади
Торги відмінено
1 855 273.34
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 552.73 UAH
мін. крок: 1% або 18 552.73 UAH
Період уточнення:
12.03.2024 15:32 - 21.03.2024 00:00
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
8f07ff2e1aa545a8bea07154542427f2
Дата опублікування:
16.03.2024 10:03
Опис:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на розбіжності між показниками, зазначеними у таблиці 1 та таблиці 2 додатку 5, а саме: у п. 5 таблиці 1 вказано "встановлення вручну щитів дорожніх знаків або табличок -265", однак, якщо підсумувати кількість щитів, зазначених у таблиці 2 , то їх виходить 363. Розрахунок ціни повинен здійснюватись з урахуванням таблиці 1 та 2 додатку 5 , таким чином учасники закупівлі не можуть надати коректний кошторис на участь у даній закупівлі. Виправте невідповідності
Відповідь:
Доброго дня, шановний потенційний учасник, просимо уважніше перерахувати кількість щитів, зазначених у таблиці 2, їх кількість становить 377.
Дата відповіді:
19.03.2024 13:23
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
dd90ab9bedde40c887cddf24fd550ff7
Дата опублікування:
16.03.2024 09:55
Опис:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на помилку, допущену Вами у проекті договору, а саме у розділі "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін", де Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради зазначене надавачем послуг, а не замовником. Виправте невідповідності.
Відповідь:
Доброго дня, шановний потенційний учасник , додаток 4 тендерної документації є саме проєктом договору. У разі визначення переможця торгів, між замовником та потенційним надавачем послуг буде укладено договір у відповідності до законодавства та відредагований у розділі "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" .
Дата відповіді:
18.03.2024 11:27
Відповідь надана
Відстрочка платежу
Номер:
e36c7d118afd46bb9ba016ab3711fe77
Дата опублікування:
16.03.2024 09:51
Опис:
Шановний Замовник, відповідно до п.2 розділу ІІІ додатку 5 до тендерної документації "Для узгодження порядку розрахунків викладених умовами договору, учасник у складі пропозиції зобов'язаний надати інформацію про строк, протягом якого ним пропонується відстрочка платежу, що передбачається п. 4.3 проекту договору про закупівлю". Разом з тим у пункті 4.1.1 Проекту договору зазначено, що оплата за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання документів Замовником. Таким чином пропонування учасником будь-якого іншого строку відстрочення ніж 10 б.днів буде суперечити проекту договору та умовам тендерної документації. Внесіть зміни та виправте невідповідності.
Відповідь:
Доброго дня, шановний потенційний учасник, просимо правильно ознайомитись з умовами п. 4.3 проєкту договору.
В п. 4.3. зазначено що право на відстрочення застосовується, з наступного дня після завершення строку, а саме 10 банківських днів, після підписання документів
Замовником.
Дата відповіді:
18.03.2024 08:27