-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб (Надання послуг з підтр имання експлуатаційної придатності систем протипожежного призначення)
Завершена
1 696 333.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 963.33 UAH
мін. крок: 1% або 16 963.33 UAH
Період уточнення:
12.03.2024 11:32 - 07.04.2024 00:00
Відповідь надана
невідповідність ТД відомостям, що містяться в ПРОЗОРО
Номер:
ff7d4614cb9d46f9b26a43c0af1b4641
Дата опублікування:
04.04.2024 20:54
Опис:
Шановний Замовник! Згідно вашої ТД вказано, що Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.04.2024 року до 10.00 год;
Натомість, в оглошені системи ПРОЗОРО міститься інформація, що Подача пропозицій 12 бер. 11:32 – 8 квіт. 11:00.
Просимо привести у відповідність відомості ТД.
Відповідь:
Внесо відповідні зміні до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.04.2024 11:16
Відповідь надана
Акт огляду об'єкту
Номер:
83369ba5da8146cf9592166c6c22bf6b
Дата опублікування:
04.04.2024 20:00
Опис:
Шановний замовнику.
як вбачається з тексту рішення АМКУ, потрібно було внести зміни до ТД стосовно виключення акту огляду об'єкту з переліку документів, які потрібен надати учасник.
Проте, у змінах до ТД замовником не було внесення змін стосовно цього приводу, чим порушено норми чинного законодавства.
Підкажіть, чи будуть внесені відповідні зміни? чи все ж таки потрібно їхати представникам учасника і отримувати такий документ?
Відповідь:
Доброго дня. Зазначена в зверненні інформація не міститься в вимогах тендерної документації. Даний пункт, на виконання рішення АМКУ, було видалено. Перевірити зазначену інформацію можна ознайомившись з Додатком 2 до ТД, який викладено в новій редакції
Дата відповіді:
05.04.2024 09:05
Відповідь надана
Вимога, яка не стосується до предмета закупівлі. Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
Номер:
c896b2a361204fb5a8d4453193a5f73d
Дата опублікування:
13.03.2024 20:01
Опис:
Замовник, Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, згідно з роз'ясненням ДСНС оформлюється:
-При використанні торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
-У разі використання об’єкту нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на цей об’єкт, за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано власником.
-При використанні об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
-При використанні торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду.
Тобто Ви потребуєте документ, який повинен бути у Вас. Ця декларація не стосується предмета закупівлі. У вз'язку з узагальненням практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації опубліковано АМКУ. АМКУ опубліковало перелік порушень, а саме Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки не передбачена законодавством та/або не узгоджуються з предметом закупівлі.
Негайно прибирить цю вимогу, інакше буде подана скарга до АМКУ!!!!!!!!!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, вимога щодо наявності декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки встановлена у відповідності до норм чинного законодавства.
Отримання декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки регламентується Порядком подання і реєстрації декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 (далі – Порядок).
Цей Порядок визначає процедуру подання і реєстрації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі – декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Декларація не подається:
- у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
- орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно – правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником;
- у разі використання об’єктів, зо в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Зважаючи на все вищевикладене, Учасник повинен надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на об’єкт нерухомості, видану на Учаснику (у разі якщо Учасник реєстрував об’єкт нерухомості), або видану на орендодавця, який самостійно реєстрував об’єкт нерухомості.
Тобто, в Учасника є можливість надати декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, видану або на його ім’я, або на ім’я орендодавця, що не є дискримінацією по відношенню до Учасників.
Таким чином, дана вимога відповідає нормам чинного законодавства, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.03.2024 08:56
Відповідь надана
Вимога ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачаня» яка не передбачена законодавством та/або не узгоджуються з предметом закупівлі
Номер:
1f51ffe74e474d4e862636f098355a14
Дата опублікування:
13.03.2024 19:52
Опис:
Шановний Замовник є узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації опубліковано АМКУ. Де АМКУ опубліковало перелік порушень, а самме ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачаня» не передбачена законодавством та/або не узгоджуються з предметом закупівлі. Негайно прибирить цю вимогу, інакше буде подана скарга до АМКУ!!!!!!!!!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Вимога щодо наявності сертифікату ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання» передбачена законодавством, а саме: статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 2 наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.08.2008 № 268.
Крім того, в технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що термін прибуття обслуговуючого персоналу Учасника на об’єкт Замовника для усунення несправності в будь який день терміну дії Договору складає не більше 12 годин після одержання повідомлення від Замовника про виявлену несправність в роботі Систем протипожежного захисту.
Окрім того, в технічному завданні встановлено, що до подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості надання послуг, Учасник повинен оглянути об’єкти, ознайомитися з документацією та надати у складі пропозиції акт обстеження об’єктів, підписаного учасником та представником замовника.
Додатково повідомляємо, що тендерною документацією передбачено надання або сертифікату ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання», або сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання», що ніяким чином не може дискримінувати Учасників.
Таким чином, дана вимога передбачена законодавством та технічним завданням, а тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Замовник, при визначенні вимог до предмету закупівлі, розраховує на отримання якісних послуг постачальником яких є надійна організація з кваліфікованим персоналом за для безпеки працівників лікарні та пацієнтів ,які знаходяться на лікуванні .
Враховуючи, що наразі, ми живемо у війському стані щодня очікуємо ракетних ударів , які призводять до спалахів пожеж, масових надходжень до лікарень поранених та постраждалих за результатами військових дій, замовнику вкрай необхідно отримати гарантовані, якісні послуги з підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного призначення на об’єктах Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради
А за для отримання якісних послуг від надійного постачальника , замовник скористався своїм правом на підставі ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», встановивши вимогу, щодо надання відповідних сертифікатів підтверджуючих кваліфікаційність та надійність постачальника, що може свідчити про ефективність надання необхідних послуг замовнику.
Для стабільної та досвідченої організації ,не має ніяких перепон для підвищення обізнаності про небезпеки на всіх рівнях організації та отримання сертифікату ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання» . За допомогою інтернет – ресурсу можна отримати індивідуальну пропозицію на сертифікацію ISO 28000 ( наприклад на сайті https://www.dqsglobal.com/uk-ua/sertifikujte/iso-28000)
Дата відповіді:
18.03.2024 08:55
Відповідь надана
ISO Системи управління безпекою ланцюга постачання, не має відношення до закупівлі
Номер:
4ea81940336a45b0933933df95e5f2fb
Дата опублікування:
12.03.2024 13:22
Опис:
Вельма шановний замовник закупівлі, ви вимогаєте щоб у часника закупівлі був сертифікат ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання» або сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання». Даний сертифікат, тобто стандарт, установлює вимоги на управління безпекою, переміщення виробів по всьому ланцюгу постачання. А тепер надайте відповідь, що ви зібрались, щоб вам постачали, коли у вас послуга? Дана вимога не має жодного відношення до закупівлі. Приберить цю вимогу, тим паче є позитивні рішення АМКУ з цього приводу.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Дана вимога тендерної документації встановлена у відповідності до норм чинного законодавства.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Згідно зі статтею 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, пунктом 20 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що технічне завдання встановлюється у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч. 5 даної статті в частині сертифікатів. Процес надання послуг, передбачених технічним завданням, повинен відповідати якісним, екологічним, енергоефективним та іншим стандартам, прийнятим в Україні. Критерії управління якістю, екологічного, енергоефективності надання послуг (зокрема і в частині поліпшення використання та споживання енергії під час використання електроінструментів, електротехнічної лабораторії, засобів вимірювання тощо), інформаційної безпеки, забезпечення охорони праці, дотримання вимог пожежної безпеки повинні повністю узгоджуватись з державними стандартами.
Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання» прийнятий на підставі пункту 2 наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.08.2008 № 268 «Про затвердження національних стандартів України»: затвердити національні стандарти України з наданням чинності: з 1 січня 2009 р. ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання (ISO 28000:2007, IDT) – Вперше.
Цей стандарт застосовний до організацій будь – якого розміру, від малих до транснаціональних, залучених до виготовляння, обслуговування, зберігання чи транспортування на будь – якій стадії виробництва чи ланцюга постачання, які мають намір:
а) розробити, запровадити, підтримувати та поліпшувати систему управління безпекою;
b) забезпечувати відповідність проголошеній політиці у сфері управління безпекою;
с) демонструвати іншим цю відповідність;
d) сертифікувати/зареєструвати свою систему управління безпекою акредитованим незалежним органом сертифікації;
е) самостійно визначити та задекларувати відповідність цьому стандарту.
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління безпекою, зокрема стосовно аспектів, які є критичними щодо гарантування безпеки ланцюга постачання. Управління безпекою пов’язане з багатьма іншими аспектами керування підприємством. Ці аспекти охоплюють усі контрольовані організацією або залежні від неї види діяльності, які впливають на безпеку ланцюга постачання.
Як вбачається з вищевикладеного, цей стандарт установлює вимоги не тільки до переміщення виробів, а й більш ширші аспекти керування підприємством.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.03.2024 16:06