• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Тверде паливо

Завершена

1 071 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 357.50 UAH
Період уточнення: 08.03.2024 17:57 - 30.03.2024 00:00
Відповідь надана

сертифікату якості на напівбрикет торф'яний виданого Українською Інспекцією “Укрінспаливо”, вказаний сертифікат якості повинен бути виданий не раніше березня 2024 року; (а ви вимагаєте ще за березень 2023 рік)

Номер: 4cafb979515f4fffb5993fa582947514
Дата опублікування: 11.03.2024 20:27
Опис: Щановний замовнику поясніть для представника ФОП Іскрун В.П що вже наступив 2024 рік ( війна з росією триває вже третій рік) тому доцільно вимагати від учасників - Копію сертифікату якості на напівбрикет торф'яний виданого Українською Інспекцією “Укрінспаливо”, вказаний сертифікат якості повинен бути виданий не раніше березня 2024 року; (а ви вимагаєте ще за березень 2023 рік)
Відповідь: Добрий день. Замовник розглянув ваш запит, який не містить у собі вимоги чи запитання, просимо більш коректно формувати свої запитання. І Ви маєте повне право в своїй тендерній пропозиції надати копію сертифікату якості на напівбрикет торфяний з будь якою датою видачі але не раніше березня 2023 року.
Дата відповіді: 13.03.2024 14:45
Відповідь надана

Яким нормативном документом перебачено обовязок для учасника надавати такий документ що до підписання договору про закупівлю . Те ж саме запитання стосується фрезерного торфу.

Номер: acbe02e3040f4bb9bb0944d789ec6bb5
Дата опублікування: 11.03.2024 20:23
Опис: Ви вимагаєте від учасників торгів підтвердити якість усього обсягу напівбрикетів торф'яних, що пропонується до поставки, наданням в складі пропозиції оригінал документу передбаченого абзацом другим пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «Полубрикети торф'яні. Технічні умови» вказаний документ повинен бути виданий не раніше березня 2023 року. Уважно прочитайте пункт 2.1 2.1. РСТ УРСР 1297-82 . Там не вказано назву документа, Який документ крім сертифікату ви хочете бачити? Яким нормативном документом перебачено обовязок для учасника надавати такий документ що до підписання договору про закупівлю . Те ж саме запитання стосується фрезерного торфу. Прощу не ігнорувати наше запитання шляхом відписок щоб не затягувати закупівлію через оскарження! Дякую за розуміння.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У тендерній документації немає окремих вимог, для учасників стосовно фрезерного торфу. Абзацом другим пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «Полубрикети торф'яні. Технічні умови» передбачено видача такого документу як паспорт. Тендерні пропозиції учасники готують відповідно до вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 13.03.2024 14:31
Відповідь надана

Прошу корректно зазначити марку вугілля

Номер: e23c84e50ed04b0082bf823017b80337
Дата опублікування: 11.03.2024 20:17
Опис: Шановний Замовнику. Національний стандарт ДСТУ 7146-2010 не передбачає такої марки вугілля як Вугілля кам’яне марки Г (Г1/Г2) (13-100) тому що Г1 та Г2 це різіні марки вугілля Г, тому прошу чітко визначити яке вугілля є предметом закупівлі марки Г (Г1) (13-100) або Вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100). Прощу не ігнорувати наше запитання шляхом відписок щоб не затягувати закупівлію через оскарження! Дякую за розуміння.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Вугілля Г (Г1) (13-100) та Г (Г2) (13-100) – це одна і таж марка вугілля, тобто вугілля газове із розміром кусків 13-100. Г1 та Г2 – це групи вугілля марки Г згідно з ДСТУ 3472:2015. Для Замовника немає значення яка група буде запропонована учасниками для поставки, тому замовник не уточнював відповідний показник у тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, Ви вправі запропонувати як вугілля марки Г (Г1) (13-100) так і вугілля марки Г (Г2) (13-100), або навіть вугілля обох груп одночасно.
Дата відповіді: 13.03.2024 14:27
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога!

Номер: cc013b8e500644aeb17b8ca5a7ec7dd2
Дата опублікування: 08.03.2024 20:56
Опис: * - аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договори щодо поставки продукції, яка відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів та які укладені із Замовниками які здійснюють закупівлі відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі» та відносяться до категорій Замовників визначених частиною четвертою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Законом не передбачено, що аналогічні договори повинні бути саме з Замовниками, які здійснюють закупівлі відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі» та відносяться до категорій Замовників визначених частиною четвертою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлюючи таку вимогу, замовник штучно знижує коло учасників, що можуть взяти участь у торгах, оскільки не всі учасники мають укладені договори з Замовниками, які здійснюють закупівлі відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі»! Таким чином, дана вимога порушує законодавство України і дискримінує учасників, обмежуючи їх коло! Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу!
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Формуючи вимоги тендерної документації Замовник не мав не меті включати вимоги, що можуть обмежити конкуренцію серед учасників. Вимоги п.п. 3.5.2. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію серед учасників, із наступних причин: - по-перше, Замовником було проведено попереднє дослідження ринку продажу товару, що є предметом закупівлі, шляхом аналізу відкритої інформації в системі «Прозорро», та було встановлено, що станом на сьогодні на ринку функціонують та здійснюють свою діяльність декілька десятків учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів, саме із організаціями бюджетного сектору, Замовник є бюджетною установою, тому відповідна вимога не може бути дискримінаційною: - по-друге, Замовнику відомі випадки, коли недобросовісні учасники надають у складі тендерної пропозиції аналогічні договори, які складені із порушенням статті 234 Цивільного кодексу України, тобто є фіктивними. Згідно ст. 234 Цивільного кодексу України фіктивним є правочин, який вчинено без наміру створення правових наслідків, які обумовлювалися цим правочином; - по-третє, кваліфікаційні критерії визначені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в будь-якому, випадку обмежують конкуренцію серед учасників, адже не усі учасники ринку є рівними, деякі учасники не здійснювали діяльність у 2023-24 роках тому не можуть підтвердити фінансову спроможність, а деякі учасники неналежно виконували договори поставки товару, тому не можуть підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних договорів, однак вимогами Особливостей та Закону не встановлено окремих обмежень на включення відповідних кваліфікаційних вимог до тендерної документації, адже ці вимоги необхідні саме для відбору кращих учасників. Наразі Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.03.2024 15:27