• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

З_24Т-015_Олива моторна 10W40_09210000 - 4 – Мастильні засоби

Торги не відбулися

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 08.03.2024 13:43 - 17.03.2024 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 24306b6b6cab44059ab06cf077fcc0e6
Дата опублікування: 13.03.2024 20:23
Опис: Добрий день, Шановний Замовнику! Враховуючи сучасні зміни у системі міжнародної класифікації АСЕА та стандарти Volvo і Mercedes-Benz, просимо Вас звернути увагу на наступні технічні питання, а саме: 1. З травня 2023 роду асоціація європейських виробників автомобілів ACEA запроваджено нові категорії E8 та E11, які замінюють застарілі категорії ACEA E6 та E9. Посилання на офіційний сайт та інформацію від АСЕА: https://www.acea.auto/publication/acea-oil-sequences-2022/ Також, на офіційному сайті www.api.org є інформація стосовно діючих специфікацій API і таких, які вже не дійсні. Таким чином, на теперешній момент специфікації API CG-4, CF-4, CF-2, CF є недійсними і втратили свою актуальність. Ці специфікації перекриваються відповідними CK-4, CJ-4, CI-4+, CI-4, CH-4. Цю інформацію можливо перевірити за посиланням https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/eolcs-categories-and-classifications/oil-categories#tab-diesel-c-categories Тому просимо внести відповідні правки до додатку 3, частина 1, п. 2 "Відповідність категоріям" і прибрати звідти неактуальні специфікації API CG-4, CF-4, CF-2, CF і замінити вимогу до ECEA E9 і викласти її у наступному вигляді (ECEA E9 та/або ECEA E11). 2. У зв'язку з поділом Daimler Truck AG (DTAG) і Mercedes-Benz Group AG (MBAG), DTAG змушена змінити специфікації рідин. Тому, наприклад, застарілі назви специфікацій MB 228.31 змінюються на актуальну назву DTFR 15C100. DTAG представляє специфікації DTFR (Daimler Truck Fluid Release). Міграція продуктів відбуватиметься у два етапи. Етап 1 вже завершено. Етап 2 буде виконано в період з квітня 2023 року по травень 2024 року. Посилання на офіційний сайт та інформацію від MB: https://bevo.mercedes-benz-trucks.com/DTFR_Liste_english.pdf Тому просимо внести відповідні правки до додатку 3, частина 1, п. 3 "Відповідність специфікаціям / наявність допусків виробників:" і викласти вимогу до наявності схвалення MB 228.31 у наступному вигляді (MB 228.31 та/або DTFR 15C100. 3. Згідно внутрішніх стандартів виробника обладнання Volvo, до малозольних моторних олив, які застосовуються у чотирьохтактних дизельних двигунах існує стандарт, згідно якого виробник підтверджує рівень властивостей. Згідно з технічної інформації моторної оливи Volvo Engine Oil VDS 4,5 10W-40 та прикладу офіційного схвалення Volvo на сторонні моторні оливи, коректний варіант декларування рівня властивостей проводиться за наступним стандартом: Volvo VDS-4,5; Mack EOS-4,5; Renault RLD-3. З урахуванням опису схвалень від виробника Renault/Volvo, cхвалення Renault RLD-4 базується на специфікаціях API CK-4 і аналогічний схваленням MACK EOS-4.5 і Volvo VDS-4.5. RLD-4 зворотно сумісна з попередніми специфікаціями API CJ-4 для картерних олив. Враховуючи, що в тендерній документації вже є вимога стосовно наявності схвалення Volvo VDS-4.5, вимога наявності схвалення Renault RLD-4 нам здається надмірною. Тому просимо внести відповідні правки до додатку 3, частина 1, п. 3 "Відповідність специфікаціям / наявність допусків виробників:" і прибрати вимогу щодо наявності схвалення Renault RLD-4 або замінити його на схвалення Renault RLD-3, для збільшення кола потенційних учасників процедури. Дякуємо за увагу!
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник складає вимоги до предмету закупівлі керуючись власними потребами, рекомендаціями виробника наявного на балансі обладнання, вимогами технічної служби та враховуючи власний багаторічний досвід експлуатації різних автотранспортних засобів, в тому числі і старших років випуску, де прописані саме ті допуски, стандарти та відповідності. Зважаючи на технічний поступ галузі та появою нових допусків та стандартів, які перекривають попередні, Замовник не заперечує щодо обґрунтованих пропозицій сучасних мастильних матеріалів. Відтак, Учасники мають можливість надати пропозицію із заповненою графою додатку №3 до тендерної документації : Інформація про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання. В разі якщо запропонована олива буде відповідати новим специфікаціям, які перекривають по технічних характеристиках старі специфікації, така олива буде розглядатися, як така, що відповідає умовам тендерної документації.
Дата відповіді: 15.03.2024 09:46
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: a3f0377690604a098f2e1c719946da55
Дата опублікування: 12.03.2024 15:33
Опис: Шановний Замовнику. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ДСТУ ГОСТ 25371 або ASTM D2270 показник "Індекс в'якості" - це розрахункова величина і не має розмірності. Дякую.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Буде внесено зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 13.03.2024 15:35
Відповідь надана

Технічна

Номер: dfc81745273c4976b365f9e8547fb464
Дата опублікування: 11.03.2024 13:29
Опис: Шановний Замовнику. В якій техніці буде використовуватися дана олива 10W40 і чи обов’язково вона повинна мати відповідність API: «SN» - яка відноситься для бензинових двигунів.
Відповідь: Шановний Учаснику. Дана олива буде використовуватися у відповідності до власних потреб в якості універсальної для наявного на балансі автопарку. Предмет закупівлі має відповідати усім вимогам, що зазначені у додатку №3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 12.03.2024 09:36