-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою : вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області" ( ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Завершена
12 697 986.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 489.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 63 489.93 UAH
Період уточнення:
08.03.2024 11:25 - 15.03.2024 00:00
Відповідь надана
Додаткова інформація
Номер:
ab1836db1d7c458ba6174abec48f52ee
Дата опублікування:
14.03.2024 16:34
Опис:
Прохання надати креслення, принципові схеми, які б розкрили розуміння всього обсягу робіт.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне, В Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ для здійснення Учасником кошторисних розрахунків, Замовником надано «Відомість обсягів робіт» відповідно робочого проекту «Кошторисна документація» по «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.» , де зазначено перелік робіт по даному об»єкту та визначено обсяги робіт по даній закупівлі.
Дата відповіді:
15.03.2024 16:29
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
a62cb0d537344bcbb9fb0535c372b7a9
Дата опублікування:
14.03.2024 16:30
Опис:
Вітаю! Не зовсім зрозуміло позиція та вимога Замовника згідно Тендерної документації, що банківська гарантія має бути з грошовим покриттям.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» забезпеченням тендерної пропозиції, а саме: наданням забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, є гарантія.
У відповідності до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається постачальнику.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Отже, Замовник самостійно в тендерній документації визначає конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції.
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 63 489,93 гривень.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та /або електронна банківська гарантія, PDFабо Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме:
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі (Додаток 1 до тендерної документації), є обов'язковими для складання гарантії.
З повагою уповноважена особа.
Дата відповіді:
15.03.2024 16:16
Відповідь надана
Проєктна документація
Номер:
db67442876e543f0b27ed1d6600fc1f2
Дата опублікування:
14.03.2024 16:24
Опис:
Доброго дня! Для складання кошторисної документації відповідно до переліку в наданій тендерній документації, а саме: • договірна ціна, що враховує всі запропоновані Замовником до виконання обсяги робіт та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями (у випадку іх залучення);
• підсумкова відомість ресурсів;
• локальний(і) кошторис(и);
• відомість ресурсів по кожному локальному кошторису;
• розрахунки показника загальновиробничих витрат (в цілому та/або по кожному локальному кошторису);
• розрахунки показника адміністративних витрат;
• відомість обладнання
• розрахунок прибутку.
Просимо додатково надати проєктну документацію для чіткого прорахунку та розуміння обсягу робіт.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Дякуємо за зацікавленість на закупівлю робіт : «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.» ( ДК 021:2015 -45454000-4 – Реконструкція.)
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне, що згідно тендерної документації ( зі змінами) затвердженої 13.03.2024 року в Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ для здійснення Учасником кошторисних розрахунків, Замовником надано «Відомість обсягів робіт» відповідно робочого проекту «Кошторисна документація» по «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.» , де зазначено перелік робіт по даному об»єкту та визначено обсяги робіт по даній закупівлі. Також Замовником надано відомість основних матеріальних ресурсів та устаткування, які можуть використовуватись під час розрахунку договірної ціни (згідно підсумкової відомості ресурсів по «реконструкції котельні»). Але в кошторисних розрахунках повинні бути враховані всі основні матеріали, згідно технологічних процесів.
З повагою уповноважена особа.
Дата відповіді:
15.03.2024 16:16
Відповідь надана
п.17.1. розділу 17 проекту Договору. Це все вірно?
Номер:
ed82fdfd6e91438992b7b9761d2e99e2
Дата опублікування:
12.03.2024 18:20
Опис:
Можливо проект договору потребує допрацювання у відповідності до вимог викладених в Додатку 2 до Тендерної документації та до пункту 3.6. розділу 3 проекту договору?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Дата відповіді:
13.03.2024 14:56
Відповідь надана
форми КБ-2в та форма КБ-3 ?
Номер:
1babeb3f352547079b3d23383ca3e209
Дата опублікування:
12.03.2024 18:17
Опис:
Проект договору містить зазначення використання форма КБ-2в та форма КБ-3 , які в договорі прописані під назвами: акт приймання виконаних підрядних робіт за формою КБ-2в та довідку про вартість виконаних підрядних робіт за формою КБ-3.
По факту нормативами затверджені Акт приймання виконаних будівельних робiт форма КБ-2в та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форма КБ-3.
Це повинні бути якісь інші форми документів, чи це так Вами присвоєна назву документу?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, форми КБ-2в та форма КБ-3 надаються відповідно Настанови з визначення вартості будівництва.
З повагою уповноважена особа.
Дата відповіді:
13.03.2024 15:03
Відповідь надана
підпункти 7 .4. 4 та 7. 4. 10. проекту договору
Номер:
80fa3da2dbde491d843f34466b9b0cd7
Дата опублікування:
12.03.2024 17:56
Опис:
Чому підпункти 7 .4. 4 та 7. 4. 10. проекту договору аналогічні між собою - "7.4.4. забезпечувати охорону місця виконання підрядних робіт, забезпечувати безпеку руху автотранспорту та пішоходів на об’єкті, забезпечувати його освітлення, огорожу, дотримання санітарних і протипожежних вимог, правил техніки безпеки та охорони праці при проведенні робіт, складуванні, зберіганні і використанні матеріалів, техніки і обладнання;" та "7.4.10. забезпечувати безпеку руху автотранспорту та пішоходів на об’єкті, забезпечувати його освітлення, огорожу, дотримання санітарних і протипожежних вимог, правил техніки безпеки та охорони праці при проведенні робіт, складуванні, зберіганні і використанні матеріалів, техніки і обладнання;"
Крім того, схоже що цей договір для виконання дорожніх робіт....
Це вірно зазначено?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Дата відповіді:
13.03.2024 14:56
Відповідь надана
пункт 3.6. розділу 3 проекту договору потребує внесення відповідних змін до закупівлі, для приведення у відповідність
Номер:
40244f1fde8742169d0ff08f7594f3ee
Дата опублікування:
12.03.2024 17:47
Опис:
Чому встановлені вимоги Замовником містять такі розбіжності:
пункт 3.6. розділу 3 проекту договору містить:
" В складі договірної ціни Підрядник надає замовнику наступну документацію:
- договірна ціна – 1 прим.;
- пояснювальна записка – 1 прим.;
- локальні кошториси та розрахунки загальновиробничих витрат до них – 1 прим.;
- підсумкова відомість ресурсів – 1 прим.;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів однієї машино- години будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення – 1 прим.;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- розрахунок показників загальновиробничих витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась – 1 прим."
В той же час, в Додатку 2 встановлено:
" Замовник зазначає, що до моменту укладення договору, Переможець закупівлі надає Замовнику (в електронному або паперовому вигляді) підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (твердої) з урахуванням Настанови, в тому числі:
• договірна ціна, що враховує всі запропоновані Замовником до виконання обсяги робіт та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями (у випадку іх залучення);
• підсумкова відомість ресурсів;
• локальний(і) кошторис(и);
• відомість ресурсів по кожному локальному кошторису;
• розрахунки показника загальновиробничих витрат (в цілому та/або по кожному локальному кошторису);
• розрахунки показника адміністративних витрат;
• відомість обладнання
• розрахунок прибутку ; "
з чим пов'язані такі розбіжності у встановлених вимогах???????????????
Приведіть у відповідність документацію по закупівлі.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Дата відповіді:
13.03.2024 14:56
Відповідь надана
Умови договору не відповідають діючому законодавству
Номер:
44883c2342ac4cbd9c5475b572ae47c2
Дата опублікування:
12.03.2024 17:42
Опис:
У проекті договору в пункті 3.2. розділу 3 Договору встановлено: "3.2. Договірна ціна може бути змінена за взаємною згодою Сторін у порядку визначеному чинним законодавством (ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі») та цим Договором, шляхом укладання відповідних додаткових угод до Договору." Чому даний пункт не встановлює зміни договірної ціни до пункту 19 Особливостей, затверджених Постановою №1178? якщо стаття 41 Закону України "Про публічні закупівлі" не відповідає діючим нормам сьогодення??
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Дата відповіді:
13.03.2024 14:55
Відповідь надана
Уточніть встановлені вимоги до закупівлі
Номер:
08767d834a024ae4ab81a04cdca4cc24
Дата опублікування:
12.03.2024 16:58
Опис:
Вимоги закупівлі:
"На підтвердження надаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робочих професій ( диплом, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії)."
На працівників таких як: Підсобний робітник та Різноробочий, які документи про освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робочих професій ( диплом, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії. Якщо дані працівники не повинні мати спеціальної освіти згідно діючого законодавства. То відповідно встановлені вимоги є дискримінаційними, оскільки зобов'язують обов'язково мати документ та не дають можливості надати до прикладу пояснення щодо таких вимог. Просимо привести у відповідність вимоги закупівлі, оскільки за таких вимог змушуєте подати сьогодні скаргу до відповідного органу оскарження з публічних закупівель.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Дата відповіді:
13.03.2024 14:54
Відповідь надана
Не вірне трактування встановлених вимог ТД
Номер:
824ea84c8e844995b1780fe86d1f34fd
Дата опублікування:
12.03.2024 16:42
Опис:
Замовнику!
За договором лізингу, оренди чи суборенди - не має сторони субпідрядника. За даною закупівлею є учасник лише, і субпідрядник лише у разі, якщо учасник потребує залучення до виконання робіт/надання послуг субпідрядника. В інших випадках субпідрядника немає.
З Вашої відповіді "Відповідь: Шановний учасник!
Згідно тендерної документації щодо Розділу 2 пункту 1 "Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" зазначено, якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не є власністю учасника, а залучені ( договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством), то учасник на всі вказані в довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подаються:
4) оригінал листа- підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та інших для виконання робіт( надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/ виконання робіт за предметом закупівлі. Отже лист -підтвердження надає орендодавець, власник машин, механізмів, обладнання, з яким укладено договір оренди."
З Вашої відповіді Ви хочете бачити лист виданий учаснику даної закупівлі???? а за Вимогами потрібно такий лист отримувати на СУБПІДРЯДНИКА. Виходить, що вимоги Тендерної документації виписані не вірно. Приведіть у відповідність для вірного трактування Тендерної документації, щоб уникнути підстав для уникнення незаконного відхилення учасників та в майбутнього для уникнення ситуації розірвання договору,у разі здійснення перевірки даної закупівлі перевіряючими органами, які зобов'яжуть розірвати договір або накласти адмінстягнення з Замовника.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, замовником будуть внесені зміни та викладено Тендерну документацію по даній закупівлі в новій редакції.
З повагою уповноважена особа.
Дата відповіді:
13.03.2024 14:53