-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою : вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області" ( ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Завершена
12 697 986.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 489.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 63 489.93 UAH
Номер:
6b7e3d9ad9104ea281fb4036ed235da1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-08-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2024 00:00
Період моніторингу:
08.05.2024 18:01 - 30.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.05.2024 № 105
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-03-08-003210-a 08.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені значущі порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 02.04.2024 № 11/24 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, а також зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 06.03.2024 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.03.2024 № 11/03/24, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.03.2024, протокол розкриття від 18.03.2024, тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» (далі – Переможець, Підрядник), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» від 25.03.2024 № 20/03/24, протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про визначення переможця та намір укласти договір від 27.03.2024 № 22/03/24, повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2024, договір про закупівлю від 02.04.2024 № 11/24, додаткову угоду від 02.04.2024 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.05.2024.
Моніторингом установлено, що на участь у тендері подано пропозиції двох учасників: ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», з остаточною ціною пропозиції - 12 585 870,00 гривень, якого визначено Переможцем торгів, а також ФОП УМАНСЬКИЙ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, з остаточною ціною пропозиції - 12 585 875,20 гривень.
Згідно пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Таким чином, моніторингом встановлено відсутність в проєкті договору (додаток № 3 до ТД) та договорі про закупівлю від 02.04.2024 № 11/24 умов щодо гарантійного строку на виконані роботи (експлуатацію об’єкта будівництва), що не відповідає вимогам статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668.
Період усунення порушень:
31.05.2024 10:30 - 15.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2024 10:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання частини 3 розділу ІІ Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-08-003210-a від 31.05.2024 року щодо виконання зобов'язання про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) та керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо необхідності оприлюднення Замовником, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, оприлюднюємо інформацію та документи, що підтверджують про усунення встановленого порушення.
Дата публікації звіту:
06.06.2024 17:25
Запити/Пояснення
Номер:
f629deaa7b3140d09759452ff03c3136
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
09.05.2024 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області», замовником якої є Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-08-003210-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b1e0387799e54ff58593b7130d2a6f51
Назва:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Дата опублікування:
14.05.2024 12:44
Опис:
На ваш запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 09 травня 2024 року повідомляємо наступне.
Відповідно до рішення 44-ї сесії VIII-го скликання Сквирської міської ради від 14.02.2024 р. № 03-44-VIII « Про внесення змін до рішення Сквирської міської ради від 12.12.2023 року № 02-42-VIII « Про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2024 рік» виділено кошти по КПКВК 1217640 «Заходи з енергозбереження» КЕКВ 3142 «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» на суму 12 745 500,00 гривень на відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради на наступні закупівлі по об’єкту:
- Здійснення робіт по об’єкту: «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області»
- Здійснення робіт з технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області»
Інформація з рішеннями про виділені кошти розміщена на офіційному сайті Сквирської міської ради.
- Робочий проект по даному об»єкту розроблено ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПТК-22», який містить всі кошторисні розрахунки та переліки робіт, які необхідно виконати та затверджено рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради від 09 січня 2024 року № 2/1
Кошторисна частина проектної документації пройшла експертизу та відповідно було отримано від експертної організації - Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ «ОСНОВА» позитивний експертний звіт від 20.12.2023 № 0501/23/ЕК.
- Загальна кошторисна вартість будівництва, відповідно до Експертного звіту від 20.12.2023 № 0501/23ЕК на об’єкт «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області» складає 13 499, 722 тис. грн, в тому числі:
- -будівельні роботи- 4 945, 972 ;
- - устаткування – 5 577,016;
- - інші витрати – 2 976,734
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з «Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області» відповідають проєктній документації на даний Об’єкт , яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ «ОСНОВА» позитивний експертний звіт від 20.12.2023 № 0501/23/ЕК за яким загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 20.12.2023 року складає 13 499,722 тис. грн.
Робочий проект по даному об’єкту розроблено ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПТК-22» , який містить всі кошторисні розрахунки з визначеними статтями витрат та відповідно визначено загальну очікувану вартість по даному Об’єкту.
Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанови), відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 13 499, 722 тис.грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Згідно частини 41 пункту Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів встановлено наступне: «головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення КОНКУРЕНТНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У зв’язку з тим, що проводилась конкурента процедура закупівлі, а саме відкриті торги з особливостями, Замовником дане обґрунтування було оприлюднено на веб-сайті Сквирської міської ради https://skvyrska-gromada.gov.ua/news/1710236531/
Додатково надаємо до даної відповіді проектно-кошторисну документацію (робочий проект том 5 «Кошторисна документація» ), експертний звіт (позитивний), рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради.
З повагою,
Уповноважена особа