• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 662,2 км)

Головна мета Служби відновлення на час воєнного стану - проводити процедури закупівель із дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх етапах. Нові стандарти спрощують участь компаній у закупівлях та скорочують кількість вимог до учасників. Основою нововведень стали уніфіковані кваліфікаційні критерії, а саме: підтвердження роботи за аналогічним договором з об’єктами такого ж класу (протягом 5 років) та фінансової спроможності претендента. Що дає можливість в подальшому залучити до виконання послуг підприємства з необхідним досвідом та стабільною фінансовою здатністю. Як показує досвід, саме ці критерії відіграють важливу роль для отримання якісного результату. Крім того, маємо новий стандартизований підхід до визначення лотів, якості виконаних робіт й гарантійних термінів, до надання послуг внесено проведення обстежень та паспортизації доріг. Задля забезпечення здійснення планування дорожніх робіт включаємо в договори вимогу щодо збору даних, обстеження та паспортизації автомобільних доріг та транспортних споруд й збір транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг. Застосовуємо середньострокове планування, згідно з Бюджетним кодексом України це 3 роки. Тобто приблизно мільярд гривень на рік передбачається на експлуатаційне утримання. Насправді це орієнтовна сума для комплексу робіт з експлуатаційного утримання на мережі в 1642 кілометри державних доріг у Житомирській області. Розрахунки проводились відповідно до мінімального експлуатаційного рівня утримання та з урахуванням підвищення цін на матеріали, зношеністю певних ділянок доріг та цілих напрямків та базувались на досвіді попередніх років. Основні роботи, що будуть виконуватись в рамках експлуатації: - ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття гарячим та холодним асфальтобетоном, - ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом, - очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по дорожньому покриттю. Акцентуємо увагу на тому, що розрахунок з виконавцем робіт здійснюватиметься лише за вже надані послуги та після підписання сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт/послуг» і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт/послуг і витрат», складених у відповідності до положень чинних стандартів з ціноутворення. Більше того, ставимо перед виконавцем вимогу щодо якості послуг, порядку здійснення оплати, забезпечення матеріалами, залучення співвиконавців, дотримання гарантійних строків, антикорупційних й санкційних застережень. Нова методика проведення закупівель розроблена командою Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України та базується на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель послуг, направлена на уникнення ризиків, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією, дискримінаційними кваліфікаційними критеріями, недотриманням зобов’язань потенційними виконавцями, ознаками змови, зловживанням оскарженням, підвищення рівня утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.

Завершена

1 085 107 054.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 425 535.27 UAH
Період уточнення: 05.03.2024 16:46 - 22.03.2024 00:00
Відповідь надана

Переможець

Номер: 62a10f307df84b9ba1e9458e28f49f30
Дата опублікування: 16.03.2024 12:12
Опис: Шановний Замовнику! Згідно Розділу VI. Результати торгів та укладення договору про закупівлю п.3. Проєкт договору про закупівлю п.6.3.11. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну у форматі PDF, сформовану за результатами аукціону. Замовник повинен протягом 5 робочих днів перевірити надану Переможцем договірну ціну на відповідність вимог, визначених у пункті 3 цього розділу та у разі наявності невідповідностей зазначених вимог повинен повідомити про це Переможця, надіславши відповідного електронного листа на електронну адресу Переможця, зазначену ним як контактну у тендерній пропозиції з переліком усіх невідповідностей та надати час на усунення невідповідностей. У випадку, якщо протягом 5 робочих днів з дати завантаження Переможцем договірної ціни Замовник не надасть обгрунтованих зауважень щодо невідповідностей, вважається що Замовник погодив договірну ціну. Після отримання та опрацювання зауважень Замовника щодо невідповідностей, Переможець протягом 3 робочих днів з моменту отримання зауважень від Замовника завантажує виправлену договірну ціну на веб-портал Уповноваженого органу. Якщо Переможець не усуне повідомлені йому Замовником невідповідності у розрахунку договірної ціни, то він буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору (підпункт 3 пункту 44 Особливостей). Чому саме тільки Переможець завантажує все в електронну систему закупівель Договірну ціну і виправлення, а Замовник надсилає на електронну адресу Переможця, а не в електронну систему закупівель. Вимагаємо, внести зміни у п.6.3.11.3. Проєкт договору про закупівлю Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, що Замовник надсилає повідомлення про невідповідність у Договірній ціні в електронну систему закупівель, а не на електронну адресу Переможця, щоб не виникло непередбачуваних обставин ( випадкового неотримання документа Переможцем).
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 19.03.2024 14:03
Відповідь надана

АБЗ

Номер: fe0c27fc4fe249f683354cac10cbb3fb
Дата опублікування: 16.03.2024 11:39
Опис: Шановний Замовнику! Ми, як учасник , маємо атестований асфальтобетонний завод. На даний час змонтоване додаткове обладнання для виготовлення ЩМА і проходить процес атестації. Враховуючи терміни проведення закупівлі у нас на момент завершення закупівлі буде завершений процес атестації. Чи буде підтвердженням даної вимоги заключений договір про проведення атестації. Так чи Ні. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до умов ТД, Учасник повинен надати на Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 підтверджуючі документи - посвідчену копію атестату виробництва та посвідчену копію договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору.
Дата відповіді: 19.03.2024 09:02
Відповідь надана

АБЗ - дискримінаційна вимога

Номер: 40de8590e6584feead2d183b861a5fd8
Дата опублікування: 15.03.2024 17:52
Опис: Шановний Замовнику! На попереднє питання Ви відповіли: "БН В.2.3-4:2015 – нормативно-правовий акт, затверджений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, наказ 21.09.2015 №234, набрав чинності з 01.04.2016 і є діючим на сьогоднішній день. Його дія не відмінена жодним іншим нормативно-правовим документом. Керуючись пунктом 20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами 1, 2) була виставлена вимога в ТД щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Дана вимога не є дискримінаційною, так як ДБН В.2.3-4 (зі змінами) є чинний, а нова методика закупівель експлуатаційного утримання доріг розроблена Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України має рекомендаційний характер." Виникає питання, якщо нова методика носить рекомендаційний характер, чому тоді у всіх інших вимогах своїх Ви вказували саме передбачені методикою вимоги ? Повторно просимо Вас внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги по АБЗ, тим самим сприятимете розширенню конкуренції та економії бюджетних коштів, аби не 1 чи 2 підрядні організації мали змогу прийняти участь у торгах.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до вимог пункту 6 Додатку 3 до Тендерної документації Учасники підтверджують наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно з предметом закупівлі. Відповідно до умов договору, що буде укладений за результатами закупівлі, Послуги повинні здійснюватися відповідно до норм чинного законодавства України, нормативно-правових актів, норм та стандартів та іншого нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства, в тому числі і відповідно до норм ДБН В.2.3-4-2015 (зі змінами). У випадку, якщо протягом строку дії цього Договору відбудеться зміна норм законодавства та/або державних будівельних норм, стандартів, технічних умов та інших правил у дорожній сфері (у тому числі, набрання чинності новими нормами), Виконавець зобов’язаний здійснювати експлуатаційне утримання у відповідності до чинної редакції таких змін. Згідно умов Договору експлуатаційне утримання повинно здійснюватися відповідно, але не виключно, до Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198. Даним документом передбачено, що роботи з ремонту та утримання дорожніх об’єктів повинні виконуватися відповідно до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Мінрегіону від 14 лютого 2012 р. № 54, згідно з якими матеріали для проведення робіт з ремонту та утримання вулиць та доріг дозволяється використовувати за наявності технічного свідоцтва або сертифіката відповідності, а також висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який видається установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби центрального органу в галузі охорони здоров'я. Таким чином, потенційний Виконавець у своїй Тендерній пропозиції має передбачити для надання послуг на об’єкті залучення асфальтобетонного(их) заводу(ів), який дасть змогу надавати послуги відповідно до умов договору та норм чинного законодавства України, нормативно-правових актів, норм та стандартів та іншого нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства, на погодження з чим, Учасник в складі Тендерної пропозиції надає гарантійний лист, згідно з яким він зобов’язується надати послуги по даній процедурі закупівлі згідно додатку 6 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору, викладеному в додатку 5 тендерної документації. Наголошуємо на тому, що відсутність вимог щодо певних документів у тендерній пропозиції - не знімає з потенційного Виконавця відповідальність за якість послуг у подальшому, а також, не дозволяє Виконавцю відступати від вимог чинного законодавства при наданні послуг (виконанні робіт). Тож рекомендуємо у тендерній пропозиції надавати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть залученні при наданні послуг (виконанні робіт) на об’єкті за предметом закупівлі, що відповідають вимогам тендерної закупівлі, зокрема, технічного завдання та проекту договору, так як невиконання умов договору та надання неякісних послуг у подальшому може призведе до неможливості приймання таких послуг Замовником, застосування Замовником санкцій, передбачених договором, втрати Виконавцем забезпечення виконання договору тощо. А технічно реалізувати поставку асфальтобетону на відстань , що перевищує три годин (із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг) є неможливим, так як при наданні послуг суміш втратить свої властивості та комерційної недоцільності через великі транспортні витрати, так і з причин невідповідності умовам договору в частині надання послуг відповідно до чинних нормативних актів тощо. А зважаючи на те, що замовник вимагає підтвердження поставки асфальтобетону саме з виробництва, яке буде залучене при виконанні робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі - надання учасником заводу, що розташований на відстані що перевищує три годин (із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг) від об’єкту не може бути розглянуто як відповідність кваліфікаційним вимогам.
Дата відповіді: 18.03.2024 11:01
Відповідь надана

ТД

Номер: 690a514f2cdc47289e0086d55407754f
Дата опублікування: 14.03.2024 18:51
Опис: 1. Просимо надати конкретну відповідь на конкретне запитання, чи має право учасник при розрахунку договірної ціни застосовувати Галузеві розрахунки витрат ресурсів (РВР) саме для тих машин і механізмів, які наявні в учасника та за своїми технічними характеристиками є аналогічними (еквівалентними) тим, які Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області вбачає за доцільне та передбачила в технічній специфікації. Також хочемо нагадати, що обмеження прав когось із учасників, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників є дискримінація учасників публічних закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» дискримінація учасників заборонена. 2. Просимо надати конкретну відповідь на конкретне запитання, а саме вказати числове значення коефіцієнта, який застосувується до ресурсів норми ДУ4-35-1(стосовно) Знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток. Тому, що «Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи» передбачають порядок застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи, а п. 2.8 ( «Витрати ресурсів на роботи з демонтажу окремих конструкцій будівель і споруд, внутрішнього санітарно-технічного та електротехнічного обладнання, а також зовнішніх мереж за відсутності необхідних норм на демонтаж (розбирання) можуть визначатися за нормами відповідних Збірників РЕКН на будівельні роботи без урахування норм витрат матеріалів, конструкцій, арматури, трубопроводів, санітарно-технічного та електротехнічного обладнання, врахованих нормами, із застосуванням до норм витрат труда робітників-будівельників, машиністів (3), часу експлуатації будівельних машин і механізмів, механізованого виробничого знаряддя, що застосовуються при демонтажі, таких коефіцієнтів: а) при демонтажі збірних залізобетонних і бетонних конструкцій - 0,8; б) те саме, збірних дерев'яних конструкцій - 0,8; в) те саме, внутрішнього санітарно-технічного і електротехнічного обладнання (водопроводу, каналізації, водостоків, опалення, вентиляції, електропостачання) - 0,4; г) те саме, зовнішніх мереж водопроводу, каналізації, теплопостачання, газопостачання, електропостачання - 0,6; д) те саме, металевих конструкцій - 0,7. Середній розряд робіт з демонтажу (розбирання) приймається за відповідними нормами на будівельні роботи»), передбачає застосування та розмір коефіцієнтів до витрат ресурсів з демонтажу. ДУ4-35-1 Улаштування снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток не належить до ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи та не відноситься до робіт з демонтажу збірних залізобетонних і бетонних конструкцій, збірних дерев'яних конструкцій, внутрішнього санітарно-технічного і електротехнічного обладнання (водопроводу, каналізації, водостоків, опалення, вентиляції, електропостачання), зовнішніх мереж водопроводу, каналізації, теплопостачання, газопостачання, електропостачання, металевих конструкцій. З огляду на вищевикладене, просимо вказати числове значення коефіцієнта, який застосовується до ресурсів норми ДУ4-35-1 при виконанні робіт з знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток.
Відповідь: 1. Учасник має право при розрахунку договірної ціни застосовувати розрахунки витрат ресурсів (РВР) саме для тих машин і механізмів, які наявні в учасника та за своїми технічними характеристиками є аналогічними (еквівалентними) тим, які Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області вбачає за доцільне та передбачила в технічній специфікації, при умові, що заміна РВР не призведе до зміни складу та технології робіт, зазначених в Специфікації та в подальшому не вплине на якість їх виконання. 2. У зв’язку з відсутністю в Галузевих розрахунках витрат ресурсів прямої норми на знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток, Замовником застосовано РВР ДУ4-35-1 (стосовно) з урахуванням коефіцієнту на демонтажні роботи. Так як коефіцієнти на демонтажні роботи в технічній частині Галузевих розрахунків витрат ресурсів відсутні, застосовуємо (стосовно!) коефіцієнт 0,8 відповідно до п 2.8 Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи.
Дата відповіді: 15.03.2024 15:24
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 5e71c5cd302e44028e14a2c8c86fb09f
Дата опублікування: 14.03.2024 15:11
Опис: Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України запровадило нову методику закупівель експлуатаційного утримання доріг. Нова методика стандартизує кваліфікаційні вимоги для Служб відновлення в усіх регіонах. У тому числі вимоги до обладнання, досвіду і фінансової спроможності підрядників, а також єдиний набір документів необхідних документів для участі у тендері. При цьому, Методика скасовує вимогу щодо відстані і часу транспортування асфальто-бетонних сумішей при наданні послуг з експлуатаційного утримання доріг. Однак, у тендерній документації присутня дана вимога, а саме: відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин (із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг). Дана вимога є дискримінаційною, а також такою, що прямо суперечить вимогам чинного законодавства та методиці закупівель експлуатаційного утримання доріг. Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дані вимоги.
Відповідь: ДБН В.2.3-4:2015 – нормативно-правовий акт, затверджений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, наказ 21.09.2015 №234, набрав чинності з 01.04.2016 і є діючим на сьогоднішній день. Його дія не відмінена жодним іншим нормативно-правовим документом. Керуючись пунктом 20.8.2 ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами 1, 2) була виставлена вимога в ТД щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Дана вимога не є дискримінаційною, так як ДБН В.2.3-4 (зі змінами) є чинний, а нова методика закупівель експлуатаційного утримання доріг розроблена Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України має рекомендаційний характер.
Дата відповіді: 15.03.2024 15:19
Відповідь надана

АБЗ

Номер: 2e27a4a5ae624e628f30548b825c61ca
Дата опублікування: 12.03.2024 17:54
Опис: Добрий день. Шановний Замовнику, повідомляємо, що на підприємстві є власний атестований АБЗ. У разі перемоги у тендерній закупівлі може бути перевезений і змонтований на матеріально-технічній базі вказаній у тендерній пропозиції протягом 20-30 днів. Просимо дати відповідь чи дана інформація буде відповідати вимогам щодо п.6 Додатку 3 тендерної документації . Дякуємо.про наявність АБЗ
Відповідь: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 6 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням. АБЗ може бути як стаціонарним, так і мобільним з дотриманням наступних вимог, зазначеним в тендерній документації та ДБН В.2.3-4, а саме: відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин (із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг).
Дата відповіді: 14.03.2024 10:38
Відповідь надана

Розрахунок ДЦ

Номер: 89cc42bfd7f04d8c8febbe1973123f7a
Дата опублікування: 12.03.2024 11:12
Опис: Шановний замовнику. При складанні інвесторського кошторису та визначенні очікуваної вартості, до складу витрат, не було включено загально-виробничі витрати. Поясніть чи має право учасник при розрахунку ДЦ включити такі витрати?
Відповідь: При складанні інвесторської кошторисної документації, до складу витрат Замовником були включені загальновиробничі витрати згідно п 4.15 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Дата відповіді: 12.03.2024 15:43
Відповідь надана

КДМ

Номер: 8b67a0677661459e9612f1f0d8791c8c
Дата опублікування: 12.03.2024 09:43
Опис: Шановний Замовнику, Просимо надати роз’яснення щодо наявності в Учасника Комбінованих дорожніх машин (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожележних матеріалів. Саме поняття Комбінована дорожня машина (КДМ) передбачає, що це машина з можливістю комбінування різних функцій. Таких як, наприклад, очищення доріг від снігу та розприділення протиожеледних матеріалів, очищення доріг щіткою та полив і миття доріг і т.д. Тобто, основною характеристикою даної машини є не шассі, на якому встановлено обладнання, а саме обладнання та його функції. Тому чи буде належним підтвердженням наявності даних машин, надання підтвердження Автомобілів-самоскидів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розприділення протиожеледних матеріалів? Звертаємо Вашу увагу, що наше підприємство та багато інших підприємств вдало застосовують таке обладнання для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних робіт як відповідно до договорів з Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області, так і з іншими Службами відновлення та розвитку інфраструктури у інших областях України. Також хочемо зауважити, що відповідно до пункту «Найменування механізмів (вітчизняні або зарубіжні аналоги)» ДОДАТОКУ Д (довідковий) Таблиця Д.1 –Рекомендовані машини для зимового утримання передбачено Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг П Г.1-218-118:2005, очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів (в твердому та рідкому стані) за допомогою комбінованих дорожніх машин із змінним обладнанням, в т.ч. використовується також і навісне снігоочисне обладнання та розприділювачі.
Відповідь: Замовником не встановлено додаткових вимог щодо шассі КДМ. Так, буде вважатися підтвердженням наявності КДМ на базі автомобілів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розпроділення протиожеледних матеріалів
Дата відповіді: 14.03.2024 10:32
Відповідь надана

ТЗ

Номер: 8fc0422d58b7495ba9f3a5dc7bc32ebe
Дата опублікування: 12.03.2024 09:38
Опис: Відповідно до п.1.1 Проекту договору: Виконавець своїми силами і засобами та/або із залученням Співвиконавців зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, надати послуги: 63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області, протяжністю 662,2 км) (далі- послуги) за рахунок коштів державного бюджету, відповідно до планів-завдань, дефектного акту, відомості обсягів робіт (BoQ), технічної специфікації із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів та/або технічного завдання викладеного в тендерній документації в обумовлений цим Договором термін. 1. В технічній специфікації вказані обгрунтування (шифр норм). Просимо надати роз'яснення, якщо механізми в нормах, що зазначені в технічній специфікації, не відповідають фактично наявним механізмам в Учасника, то Учасник має право застосовувати норми для фактичнно наявних механізмів, які за своїми технічними характеристиками є аналогічними (еквівалентними)? 2. В технічній специфікації до виду робіт - Улаштування снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток та -Знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток Вказано обгрунтування (шифр норми) ДУ4-35-1. Просимо роз'яснити, який коефіцієнт примінити до ресурсів норми ДУ4-35-1, при зніманні снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток, тому що в технічній частині галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування, на даний вид робіт коефіцієнт не вказано. 3. В технічній специфікації до виду робіт –Встановлення опор для дорожніх знаків (обгрунтування (шифр норм) ДУ3-12-2), не вказано норму витрат матеріалів, що застосовуються для приготування цементного розчину. Просимо вказати норму витрат матеріалів для приготування розчину, який використовується при встановленні опор дорожніх знаків, або роз'яснити чи Учасник має право розрахувати норми витрат матеріалів згідно технології виконання робіт.
Відповідь: 1. Згідно п.6.2. Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування для визначення ціни тендерних пропозицій Замовником надано Відомість обсягів робіт (BoQ) та Технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів. Враховуючи вищенаведене Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області вбачає за доцільне передбачити застосування механізмів, які є цілком відповідні за своїми характеристиками з метою можливості виконання даних робіт з відповідною якістю. 2. Знімання снігозатримувальних пристроїв із полімерних сіток розраховується згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів (далі РВР), зокрема ДУ4-35-1 (стосовно), із застосуванням понижаючого коефіцієнту відповідно до п 2.8 Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. 3. Встановлення опор для дорожніх знаків розраховується згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів (далі РВР), зокрема згідно ДУ3-12-2. В складі робіт даної РВР передбачено приготування цементного розчину. Витрати матеріалів для приготування цементного розчину розраховуються підрядником згідно технології виконання робіт.
Дата відповіді: 14.03.2024 09:44
Відповідь надана

Техніка

Номер: 413d4337d01f4d48b6dc083c0e278686
Дата опублікування: 07.03.2024 18:59
Опис: Шановний Замовнику, Просимо надати роз’яснення щодо наявності в Учасника Комбінованих дорожніх машин (КДМ) для снігоочистки та розподілення протиожележних матеріалів. Саме поняття Комбінована дорожня машина (КДМ) передбачає, що це машина з можливістю комбінування різних функцій. Таких як, наприклад, очищення доріг від снігу та розприділення протиожеледних матеріалів, очищення доріг щіткою та полив і миття доріг і т.д. Тобто, основною характеристикою даної машини є не шассі, на якому встановлено обладнання, а саме обладнання та його функції. Тому чи буде належним підтвердженням наявності даних машин, надання підтвердження Автомобілів-самоскидів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розприділення протиожеледних матеріалів? Звертаємо Вашу увагу, що наше підприємство та багато інших підприємств вдало застосовують таке обладнання для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних робіт як відповідно до договорів з Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області, так і з іншими Службами відновлення та розвитку інфраструктури у інших областях України. Також хочемо зауважити, що відповідно до пункту «Найменування механізмів (вітчизняні або зарубіжні аналоги)» ДОДАТОКУ Д (довідковий) Таблиця Д.1 –Рекомендовані машини для зимового утримання передбачено Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг П Г.1-218-118:2005, очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів (в твердому та рідкому стані) за допомогою комбінованих дорожніх машин із змінним обладнанням, в т.ч. використовується також і навісне снігоочисне обладнання та розприділювачі.
Відповідь: Замовником не встановлено додаткових вимог щодо шассі КДМ. Так, буде вважатися підтвердженням наявності КДМ на базі автомобілів з встановленим снігоочисним обладнанням та обладнанням для розпроділення протиожеледних матеріалів
Дата відповіді: 09.03.2024 17:31