-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби та пігмент
Завершена
170 571.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 705.71 UAH
мін. крок: 1% або 1 705.71 UAH
Період уточнення:
05.03.2024 11:09 - 10.03.2024 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
35d36d6610a14e78911cf82854ba7277
Дата опублікування:
06.03.2024 21:58
Опис:
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь:
Добрий день. Внесення запропонованих Вами змін не буде в повній мірі відповідати вимогам чинного законодавства, оскільки вимоги ПКМУ №187 від 03.03.2022 року «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами) прямо реалізовані у п. 2 Особливостей, затверджених ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) і знаходять відображення у п. 44 та п. 47 цих Особливостей. Підстави ж нікчемності договору про закупівлю чітко визначені п. 21 Особливостей.
Дата відповіді:
07.03.2024 13:04
Відповідь надана
проєкт
Номер:
4219fefe4f0f44899d47887c812f752a
Дата опублікування:
06.03.2024 21:58
Опис:
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Добрий день. Відповідно до п.п.4 п. 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації - ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ДОГОВОРУ - НЕ Є ОСТАТОЧНИМИ І ВИЧЕРПНИМИ, І МОЖУТЬ БУТИ ДОПОВНЕНІ І СКОРИГОВАНІ ПІД ЧАС УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ З УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору. Тому, зміна/деталізація умов Договору в частині форс-мажорних обставин можливі за погодженням сторін. Разом з тим, звертаємо увагу, що п. 7.2. Додатку 5 зазначено, що під форс-мажорними обставинами розуміються обставини, які не існували на час підписання цього Договору, а отже, логічно, настали після його укладання. Також, ч. 2 ст. 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» передбачено, що форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, ЩО ОБ’ЄКТИВНО УНЕМОЖЛИВЛЮЮТЬ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо). Щодо довідки торгово-промислової палати, яка стосується визначення введення воєнного стану, як форс-мажору, то варто врахувати, що, відповідно до постанови Верховного суду України № 910/9258/20 від 01.06.2021 року - ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ НЕ МАЮТЬ ПРЕЮДИЦІЙНОГО ХАРАКТЕРУ, і при їх виникненні сторона, яка посилається на них як на підставу неможливості виконання зобов'язання, повинна довести наявність таких обставин не тільки самих по собі, але й те, що ці обставини були форс-мажорними саме для даного конкретного випадку виконання господарського зобов'язання. Тому, фактично, все зазначене Вами у запитані, має місце в системі права і, відповідно, поширюється на умови проєкту договору.
Дата відповіді:
07.03.2024 13:04
Відповідь надана
проєкт
Номер:
80eb30588c0543549d907b74bd6c93b2
Дата опублікування:
06.03.2024 21:53
Опис:
Пунктом 3.1. вказано, що Товар повинен бути поточного року випуску, а його якість відповідати вимогам стандартів і діючих державних стандартів, відображених у кожній специфікації до цього Договору та підтверджуватись відповідними сертифікатами якості.
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
3.1. Товар повинен бути поточного року випуску, а його якість відповідати вимогам стандартів і діючих технічних умов виробника, відображених у кожній специфікації до цього Договору та підтверджуватись відповідними сертифікатами (паспортами) якості.
Відповідь:
Добрий день. Відповідно до п.п.4 п. 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації - ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ДОГОВОРУ - НЕ Є ОСТАТОЧНИМИ І ВИЧЕРПНИМИ, І МОЖУТЬ БУТИ ДОПОВНЕНІ І СКОРИГОВАНІ ПІД ЧАС УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ З УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору. Оскільки умови п. 3.1. Додатку № 5 не підпадають під визначення істотних умов договору – вони можуть бути скориговані за згодою сторін безпосередньо під час укладання Договору з переможцем закупівлі. Просимо учасника врахувати вищевикладене без внесення змін до тендерної документації на етапі проведення закупівлі, оскільки такі зміни не носять принципового характеру.
Дата відповіді:
07.03.2024 13:03
Відповідь надана
проєкт
Номер:
df78aff567084918bb7414472addd77f
Дата опублікування:
06.03.2024 21:44
Опис:
Пунктом 2.5. вказано, що Термін поставки та монтажу Товару ….далі за текстом. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що не підлягають монтажу. Прошу відкоригувати пункт договору відповідно до поточної закупівлі або підтвердити можливість коригування на єтапі укладання договору.
Відповідь:
Добрий день. Відповідно до п.п.4 п. 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації - ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ДОГОВОРУ - НЕ Є ОСТАТОЧНИМИ І ВИЧЕРПНИМИ, І МОЖУТЬ БУТИ ДОПОВНЕНІ І СКОРИГОВАНІ ПІД ЧАС УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ З УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору. Таким чином, замовник підтверджує коригування пункту 2.5. Договору під час укладання, в частині монтажу товару, як це передбачено тендерною документацією.
Дата відповіді:
07.03.2024 13:03
Відповідь надана
Уточнення по характеристикам
Номер:
bffd34d6cd854994ac4a2fa8e91bd3f9
Дата опублікування:
05.03.2024 16:26
Опис:
Доброго дня, підкажіть, Фарба водоемульсійна 14 кг MGF (або аналог) вам ппотрібно для яких робіт зовнішніх чи внутрішніх???
Просимо внести відповідні зміни в ТД (Додаток 4) щоб уточнити тех характиристики продукції, що необхідна замовнику
Відповідь:
Фарба водоемульсійна 14 кг MGF (або аналог) буде використовуватись для проведення внутрішніх робіт. Відповідно п. 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Оскільки у даній відповіді, замовником надано вичерпне роз’яснення щодо Вашого запитання - в замовника немає потреби чи обов’язку у внесенні змін до технічного опису, оскільки встановлені ним вимоги не порушують норм законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
05.03.2024 18:33
Відповідь надана
Назва кольоу пігмента
Номер:
29df3daef704408890838e7047d3122c
Дата опублікування:
05.03.2024 16:17
Опис:
Доброго дня
Замовникуом в Додатку 4 (Технічий опис)
вказано позицію № 1 Пігмент слонова кістка 0,1л. Дана позиція містить найменування кольору «слонова кістка» колірної палітри створеної виробником для своєї продукції, що ускладнює надання еквіваленту Учасниками відповідного кольору. Дана назва пігменту нележить конкретній ТМ і обмежує пропозиції інших виробників.
Просимо внести зміни та надати можливість пропонувати наближені відтінки пігментів, а саме прописати:
" Позиція № 1 Пігмент слонова кістка або пісочний або бежевий 0,1л."
Таким чином це надасть можливість досягти більшої ефективності та підвищення конкуренції та, в свою чергу, дотримання одного з основних принципів публічних закупівель: максимальної економіі, ефективності та пропорційності та недискримінації учасників.
Сподіваємося на зважене рішення Замовника.
Відповідь:
Добрий день. Вивчивши Ваше запитання надаємо наступну відповідь. Назва кольору «Слонова кістка» - не належить конкретній ТМ чи виробником, а є поширеною назвою для відтінку білого кольору. Дану назву використовують у промисловості, торгівлі, архітектурі та дизайні. Колір «Слонова кістка» має місце в міжнародній системі відповідності кольорів RAL (RAL 1014), в списку кольорів Х11 та низці інших систем. Внесення пропонуємих Вами змін - не відповідає потребам замовника, оскільки потребується саме пігмент білого кольору з незначним жовтим відтінком, опису якого найкраще відповідає саме «Слонова кістка». Наближеними відтінками будуть не «бежевий» та «пісочний», а кольори «айвері» або «екрю». Враховуючи вищевикладене, замовник виходить з принципу ефективності, залишаючи тендерну документацію без змін в частині Вашого запитання. Зазначений колір в технічному описі дає повне розуміння всім потенційним учасникам для визначення наближеного відтінку для пропозиції аналогу, а отже жодним чином не обмежує конкуренцію.
Дата відповіді:
05.03.2024 18:33
Відповідь надана
Щодо кольору
Номер:
93944aba8e7d4af8a4e36515ad716000
Дата опублікування:
05.03.2024 16:09
Опис:
Доброго дня
Замовникуом в Додатку 4 (Технічий опис)
вказано позицію № 4 Фарба фасадна (Terra 13) 14 кг MGF (або аналог). Дана позиція містить найменування кольору «Terra 13» колірної палітри створеної виробником для своєї продукції, що ускладнює надання еквіваленту Учасниками відповідного кольору.
Частина 4 ст. 22 Закону наголошує на тому, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв'язку з чим, просимо Замовника указати колір необхідної йому фарби згідно загальноприйнятих каталогів кольорів: NCS або RAL
Таким чином це надасть можливість досягти більшої ефективності та підвищення конкуренції та, в свою чергу, дотримання одного з основних принципів публічних закупівель: максимальної економіі, ефективності та пропорційності та недискримінації учасників.
Сподіваємося на зважене рішення Замовника.
Відповідь:
Добрий день. Технічним описом наведено назву кольору «Terra 13» та чітко зазначено, про надання аналогу. Отже, цілком логічно та очевидно, що інформація про колір надана учасникам для ознайомлення і розуміння кольорової гами. Окрім того, до прикладу, зазначений колір використовується різними виробниками, такими як «MGF», «Caparol», а сам колір «Terra» також використовується компанією «Sigma». В системі NCS – колір відповідає номеру S0361-Y61R; в системі RAL – 1034; в системі палітри HTML - E8B070 або HTML5, в системі Pantone - P 24-4 C або #ECB06E. Відповідно п. 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Оскільки у даній відповіді, замовником надано вичерпне роз’яснення щодо Вашого запитання - в замовника немає потреби чи обов’язку у внесенні змін до технічного опису, оскільки встановлені ним вимоги не порушують норм законодавства в сфері публічних закупівель та забезпечують можливість надання аналогічної продукції, а отже, жодним чином не обмежують конкуренцію.
Дата відповіді:
05.03.2024 18:33