-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобільне паливо (Дизельне паливо)
Торги відмінено
10 386 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 103 860.00 UAH
мін. крок: 1% або 103 860.00 UAH
Період уточнення:
04.03.2024 14:57 - 10.03.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна умова тендерної документації (фіскальні чеки)
Номер:
14b9b025d5284155acb70293ea259bb9
Дата опублікування:
07.03.2024 08:07
Опис:
Шановний замовнику!
Відповідно до умов пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник має надати «Гарантійний лист, в якому Учасник підтвердить, що у фіскальних чеках після відпуску товару Замовнику буде відображено назву ПОСТАЧАЛЬНИКА з яким Замовник заключить договір (назва Учасника)», а також надати копію такого чеку.
Така вимога НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ (ОБМЕЖУЄ) участь у закупівлі для учасників, які працюють з власниками мережі АЗС на основі ПАРТНЕРСЬКИХ договорів.
Адже, відповідно до вимог п. 14 Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2002 № 199, чеки, що видаються при кожному обслуговуванні по карткам, місять реквізити саме дані (в т.ч. назву) суб’єкта, який БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЗДІЙСНЮЄ ПРОДАЖ товару.
Тобто, у фіскальних чеках буде зазначатися назва ПАРТНЕРА учасника, а не самого УЧАСНИКА.
Однак, у разі перемоги у закупівлі учасника, який працює з власником мережі АЗС на основі партнерського договору, договір з замовником буде укладати саме УЧАСНИК, а не його партнер.
Тому така вимога тендерної документації НЕ МОЖЕ бути виконана учасниками, які працюють з власниками мережі АЗС на основі ПАРТНЕРСЬКИХ договорів.
Отже, зазначена вимога тендерної документації суперечить принципам здійснення закупівель, встановленим частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частина 4 Закону забороняє законнику встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Така вимога є БЕЗПІДСТАВНОЮ ТА НЕЗАКОННОЮ.
Враховуючи наведене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме, ВИКЛЮЧИТИ з неї зазначену незаконну вимогу.
У разі відмови від усунення з тендерної документації зазначеної незаконної вимоги, залишаємо за собою право оскаржити закупівлю до Антимонопольного комітету та поінформувати відповідні правоохоронні та контролюючі органи.
Відповідь:
Повідомляємо Вам, що з метою недопущення дискримінації Учасників та проведення закупівлі з дотримання норм законодавства, Замовником прийняте рішення детального опрацювання вимог тендерної документації. В зв’язку із цим дану закупівлю буде скасовано.
Дата відповіді:
08.03.2024 12:12
Відповідь надана
Дискримінаційна умова тендерної документації (РРО)
Номер:
e0c20024f03c450284b514d6c678afed
Дата опублікування:
07.03.2024 08:06
Опис:
Шановний замовнику!
Відповідно до умов пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, «необхідно надати КОПІЇ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСВІДЧЕНЬ НА РЕЄСТРАТОРИ РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ на запропоновані АЗС у м. Рівне Рівненської області».
З цього приводу слід зауважити, що правові відносини у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та програмних РРО (далі – ПРРО) встановлені Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265).
Пунктами 1, 2 та 3 ст. 3 Закону № 265 встановлено, зокрема, що суб’єкти господарювання, які ЗДІЙСНЮЮТЬ РОЗРАХУНКОВІ ОПЕРАЦІЇ в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані:
проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу ПРРО зі створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів;
надавати особі, яка отримує послугу або відмовляється від неї, при отриманні послуг в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції.
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги) затверджений наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547.
Зазначені нормативно-правові акти НЕ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ обов’язку надання суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахункові операції, копій реєстраційних посвідчень на реєстратори розрахункових операцій будь-яким третім особам, які не є органами контролю у відповідній сфері, в тому числі, партнерам (розповсюджувачам пального) та замовникам публічних закупівель.
Отже, така вимога тендерної документації НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ (ОБМЕЖУЄ) участь у закупівлі для учасників, які працюють з власниками мережі АЗС на основі ПАРТНЕРСЬКИХ договорів.
Адже, з урахуванням наведених вище положень законодавства, копії реєстраційних посвідчень на реєстратори розрахункових операцій є у наявності ЛИШЕ у суб’єктів господарювання, які безпосередньо здійснюють розрахункові операції на АЗС. Учасники, які працюють з власниками таких АЗС на основі ПАРТНЕРСЬКИХ договорів, зазначених документів не мають, як і НЕ МАЮТЬ ЗАКОННИХ ПІДСТАВ гарантовано отримати їх.
Тому така вимога тендерної документації НЕ МОЖЕ бути виконана учасниками, які працюють з власниками мережі АЗС на основі ПАРТНЕРСЬКИХ договорів.
Отже, зазначена вимога тендерної документації суперечить принципам здійснення закупівель, встановленим частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частина 4 Закону забороняє законнику встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Така вимога є БЕЗПІДСТАВНОЮ ТА НЕЗАКОННОЮ.
Враховуючи наведене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме, ВИКЛЮЧИТИ з неї незаконну вимогу щодо надання учасниками копій реєстраційних посвідчень на реєстратори розрахункових операцій на запропоновані АЗС.
У разі відмови від усунення з тендерної документації зазначеної незаконної вимоги, залишаємо за собою право оскаржити закупівлю до Антимонопольного комітету та поінформувати відповідні правоохоронні та контролюючі органи.
Відповідь:
Повідомляємо Вам, що з метою недопущення дискримінації Учасників та проведення закупівлі з дотримання норм законодавства, Замовником прийняте рішення детального опрацювання вимог тендерної документації. В зв’язку із цим дану закупівлю буде скасовано.
Дата відповіді:
08.03.2024 12:12
Відповідь надана
Дискримінаційна умова тендерної документації (АЗС)
Номер:
4a77a0174204411db1444eedace16849
Дата опублікування:
07.03.2024 08:04
Опис:
Шановний замовнику!
Відповідно до умов пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, «Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність ВЛАСНИХ АБО ОРЕНДОВАНИХ АЗС в м. Рівне та ВЛАСНИХ, ОРЕНДОВАНИХ в кожному районі…»; «Учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист про те, що він є ВЛАСНИКОМ АБО ОРЕНДАРЕМ АЗС (запропонованих у складі своєї пропозиції)»; «Учасник повинен мати ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензії на право зберігання пального за місцем розташування ВЛАСНИХ АБО ОРЕНДОВАНИХ АЗС»; «Якщо Учасники не мають ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та ліцензію на право зберігання пального на АЗС за місцем розташування ВЛАСНИХ АБО ОРЕНДОВАНИХ АЗС запропонованих в пропозиції та не надали їх в складі пропозиції то пропозиція такого Учасника відхиляється».
Зазначені умови свідчать про те, що замовник передбачає участь у процедурі закупівлі виключно учасників, які є ВЛАСНИКОМ АБО ОРЕНДАРЕМ запропонованих у складі пропозиції АЗС.
Таким чином, замовник штучно обмежує можливості участі у процедурі закупівлі учасників, які НЕ Є власником або орендарем запропонованих у складі пропозиції АЗС, а пропонують їх на підставі ПАРТНЕРСЬКИХ договорів, укладених з власниками таких АЗС.
Встановлення такої вимоги порушує принципи здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Крім того, частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Такої ж позиції дотримується і Антимонопольний комітет України, який, зокрема, у Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк зазначає, зокрема, що «вимога тендерної документації щодо наявності в учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази (АЗС, пально-мастильних складів тощо) звужує коло потенційних учасників аукціону та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази».
Також, Антимонопольний комітет України, як Орган оскарження у сфері публічних закупівель, сформував сталу практику щодо цього питання, відповідно до якої подібні вимоги визнаються не обґрунтованими та дискримінаційними.
Враховуючи наведене, пропонуємо добровільно внести зміни до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме, передбачити можливість участі у процедурі закупівлі не лише для учасників, які є власником або орендарем запропонованих у складі пропозиції АЗС, а і учасників, які працюють за ПАРТНЕРСЬКИМИ договорами, укладеними з власниками запропонованих АЗС.
У разі відмови від усунення з тендерної документації зазначеної незаконної вимоги, залишаємо за собою право оскаржити закупівлю до Антимонопольного комітету та поінформувати відповідні правоохоронні та контролюючі органи.
Відповідь:
Повідомляємо Вам, що з метою недопущення дискримінації Учасників та проведення закупівлі з дотримання норм законодавства, Замовником прийняте рішення детального опрацювання вимог тендерної документації. В зв’язку із цим дану закупівлю буде скасовано.
Дата відповіді:
08.03.2024 12:11