• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Влаштування покриття за адресою: Залізничне шосе, 9, м. Київ)

Влаштування покриття за адресою: Залізничне шосе, 9, м. Київ

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період уточнення: 01.03.2024 16:01 - 08.03.2024 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: b2052415f2254a35ab82a007d9d7c2e9
Дата опублікування: 05.03.2024 13:10
Опис: Вимога Замовника про те, що «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що зазначені у Довідці, Учасник надає копію диплому про вищу освіту у галузі дорожнього будівництва на головного інженера», є неправомірною та такою, що порушує основні принципи проведення публічних закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, ст. 5 недискримінація учасників, ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки прийняти участь у Закупівлі зможуть тільки ті Учасники, які мають головного інженера з дипломом про вищу освіту саме у галузі дорожнього будівництва. У свою чергу хочемо зауважити, ми як Учасник неодноразово успішно виконували роботи, подібні до тих що є предметом даної закупівлі, з головним інженером, який отримав вищу освіту за спеціальністю «Міське будівництво та господарство» та здобув кваліфікацію інженер-будівельник, що цілком відповідає предмету закупівлі. Просимо Замовника прибрати неправомірні вимоги з тендерної документації, що напряму порушують Закон України.
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 06.03.2024 17:07
Відповідь надана

щодо технічного огляду спец техніки (будівельних машин)

Номер: 5a66426217d5432c93d2bef273c85d6f
Дата опублікування: 05.03.2024 10:03
Опис: Добрий день! Умовами тендерної документації вимагається: «На підтвердження наявності власних та залучених транспортних засобів (машин, спец. техніки) Учасник надає свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів (машин, спец. техніки) на кожне найменування, що зазначене у Довідці та чинні протоколи/акти щодо проходження періодичного (чергового) технічного огляду/експертного обстеження, перевірки технічного стану у відповідності до чинних нормативних актів України.». Просимо надати пояснення, чи буде вважати Замовник відсутність у Учасника чинних протоколів/актів проходження періодичного (чергового) технічного огляду/експертного обстеження, перевірки технічного стану на спец техніку (будівельну техніку), таким, що не відповідає умовам тендерної документації? Оскільки, відповідно до статті 55 ЗУ «Про дорожній рух», обов'язковому технічному контролю не підлягають: 1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації; 2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років. 3) технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України". Для проходженням технічного огляду легковими, вантажними автомобілями та мотоциклами та іншими транспортними засобами, які зареєстровані МВС, прийнято «Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» (затверджений Постановою КМУ №137 від 20 січня 2012 року. Дане вбачається з пункту 1 цього ж Порядку Водночас, у порядку відсутні вказівки щодо проходження обов’язкового технічного контролю будівельними машинами. Тож поняття «транспортні засоби» і поняття «технічні засоби для агропромислового комплексу» від початку розділяються в ЗУ «Про дорожній рух», і «Порядком проведення обов’язкового технічного контролю…». Згідно з переліком термінів (стаття 1) ЗУ «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» технічні засоби для агропромислового комплексу - машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку, перелік видів яких ведеться і постійно оновлюється в електронному вигляді центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Такі механізми як асфальтоукладач, коток дорожній та подібні не беруть самостійної участі у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт, оскільки не призначені для цього і транспортуються на платформах з тягачами або евакуаторах. У зв’язку з цим вказані будівельні машини не є машинами, на які поширюється дія ЗУ «Про дорожній рух», «Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» та ЗУ «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України». Крім того, Стаття 20 ЗУ "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України" вказує, що Державний технічний нагляд за відповідністю машин вимогам безпеки здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, відповідно до законодавства. Пунктом 7 частини 1 статті 21 даного Закону вказано, що основними завданнями центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, у системі інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу є зокрема здійснення перевірок технічного стану і експлуатації машин, які підлягають перевірці на підтвердження відповідності вимогам законодавства. Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667 (зі змінами), Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який реалізує державну політику у галузі державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу. Таким чином, наявне законодавство передбачає впроваджений державний нагляд і контроль у сфері агропромислового комплексу. Водночас, відсутній регуляторний документ, який передбачає порядок, періодичність і послідовність проведення технічного огляду засобів для агропромислового комплексу, зокрема будівельних машин. З системного аналізу згаданих норм Законодавства вбачається, що для будівельних машин і механізмів проходження перевірки технічного стану уповноваженим на те органом (Держпродспоживслужби) не є обовязковим. Це підкреслюється у численних роз’ясненнях територіальних управлінь Держпродспоживслужби за 2018 рік, коли власне і було внесено зміни до ст. 35 ЗУ «Про дорожній рух». Наприклад, роз’яснення ГУ Держпродспоживслужби у Рівненській області від 09.10.2018 (https://www.rivneprod.gov.ua/2018/10/09/do-vidoma-vlasnykiv-silskogospodarskoyi-tehniky-obov-yazkovyj-tehnichnyj-kontrol-skasovano/) «За численними зверненнями власників та користувачів тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних та меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інші механізмів Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, що обов’язковий технічний контроль цих машин (технічний огляд) – ВІДМІНЕНО!». ГУ Держпродспоживслужби у Полтавській області (http://polvet.gov.ua/uk/news/vlasnykam-korystuvacham-traktoriv-ta-inshyh-samohidnyh-silskogospodarskyh-mashyn-chy-potribno-zaraz-prohodyty-tehoglyad/) зазначає в листі, що «В зв’язку з численними зверненнями власників та користувачів тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних та меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інші механізмів Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області повідомляє, що обов’язковий технічний контроль цих машин (технічний огляд) – ВІДМІНЕНО!».
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 06.03.2024 17:07
Відповідь надана

уточнення до технічної частини

Номер: a559d54e34a5421e865f1c15f5f67d97
Дата опублікування: 04.03.2024 12:36
Опис: Добрий день! Просимо Замовника уточнити стосовно демонтажу/улаштування збірних залізобетонних плит, відповідно до техзавдання, а саме: планується використання старих чи нових плит? та розмір плит або кількість? Дякуємо!
Відповідь: Плити старі. Площа плит від 3 м. кв. до 10,5 м. кв. Загальна площа 67 м. кв
Дата відповіді: 05.03.2024 14:32