-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Влаштування покриття за адресою: Залізничне шосе, 9, м. Київ)
Влаштування покриття за адресою: Залізничне шосе, 9, м. Київ
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2024 16:01 - 08.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення
Номер:
bd29c49cb7304a97a03f7e7f24c3d670
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-010107-a.b3
Назва:
неправомірне відхилення
Вимога:
Відповідно протоколу про відхилення тендерної пропозиції уповноваженою особою ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У М.КИЄВІ від 27.03.2024року № 3 була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», яка визнана системою PROZORRO найбільш економічно вигідною.
Уповноваженою особою зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції не надав Протокол сертифікаційних випробувань щебнево-піщаноної суміші ЩПС вимогам ДСТУ 9177-2:2022, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» не погоджується з рішенням уповноваженої особи та вважаємо, що Замовник повинен був надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки відсутність зазначеного Протокола сертифікаційних випробувань не може вважатися помилкою, виправлення якої призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасником було надано основний документ, що підтверджує відповідність ЩПС вимогам ДСТУ 9177-2:2022, а саме Сертифікат відповідності, що виданий уповноваженим уповноваженим органом з сертифікації.
Також, уповноваженою особою зазначено, що під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника у пункті 9 Локального кошторису було виявлено найменування робіт і витрат «Плити залізобетонні (повторне використання)», що суперечить технічній специфікації згідно якої не було передбачено повторного використання залізобетонних плит».
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» не погоджується з таким рішенням уповноваженої особи, оскільки 04.03.2024 о12:36 було оприлюднено уточнююче питання через системою PROZORRO до Замовника стосовно залізобетонних плит, а саме «Добрий день! Просимо Замовника уточнити стосовно демонтажу/улаштування збірних залізобетонних плит, відповідно до техзавдання, а саме: планується використання старих чи нових плит? та розмір плит або кількість? Дякуємо!».
05.03.2024 о14:32 системою було зареєстровано відповідь Замовника «Плити старі. Площа плит від 3 м. кв. до 10,5 м. кв. Загальна площа 67 м. кв»
Таким чином, при оцінці тендерної документації ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» Замовником було застосовано аргументацію для відхилення, що суперечить відповіді наданій Замовником.
Хочемо зауважити, що у наступного учасника, тендерна пропозиція якого визнана системою PROZORRO наступною найбільш економічно вигідною, у Локальному кошторисі взагалі відсутні плити залізобетонні. Тобто, зазначені роботи з демонтажу та улаштування залізобетонних плит, а самих плит (старих чи нових) не зазначено.
Просимо переглянути рішення протоколу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол до сертифіката ЩПС С7 ДСТУ 9177-2.2022 29.03.2024 11:39
- сканирование0259.pdf 29.03.2024 15:28
Дата подачі:
29.03.2024 11:39
Вирішення:
Відповідно до другої частини п. 44 Особливостей – тендерна пропозиція відхиляється, якщо вона:
– не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей;
Відсутність інформації та або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. «Учасник надає чинний Сертифікат відповідності, що виданий уповноваженим органом з сертифікації та Протокол сертифікаційних випробувань до такого сертифікату щодо відповідності показників щебенево-піщаної суміші ЩПС вимогам ДСТУ 9177-2:2022 (п.п. 7.2 табл.7.1 (ч 1-4), 7.3, 7.4), що виданий акредитованою/атестованою випробувальною лабораторією згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (надати документ, що підтверджує атестацію/акредитацію), даний документ в складі тендерної документації ВІДСУТНІЙ.
2.У Технічній специфікації, згідно Додатоку 2 до тендерної документації відсутній пункт «Плити залізобетонні (повторне використання)». Локальний кошторис складений не у відповідності з вимогами викладеними у Технічній специфікації, згідно Додатоку 2 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
ВИМОГИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ
Номер:
23e45f61a33d4962bc5a8e319547761c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-010107-a.b2
Назва:
ВИМОГИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ
Скарга:
Не коректні вимоги тендерної документації омежують Скаржника в участі в закупівлі (освіта головного інженера має бути саме в галузі ДОРОЖНЬОГО будівництва; вимога про надання протоколів огляду дорожніх будівельних машин)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ПОЛІЦІЯ 2024.pdf.asice.zip 05.03.2024 18:18
- Група доказів техніка.zip 05.03.2024 18:18
- Документи Білоцерківський С.І,.pdf 05.03.2024 18:18
- sign.p7s 05.03.2024 18:19
- Клопотання.pdf 07.03.2024 12:55
- Клопотання.pdf 07.03.2024 13:00
- Рішення від 07.03.2024 № 4247.pdf 07.03.2024 18:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2024 № 4854.pdf 19.03.2024 12:37
- Рішення від 18.03.2024 № 4854.pdf 20.03.2024 18:15
- Відповідь на Вимогу .docx 08.03.2024 18:06
- п. запит АМКУ 1.docx 11.03.2024 16:40
- пр 2 відповідь.pdf 11.03.2024 16:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2024 19:27
Дата розгляду скарги:
18.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.03.2024 18:10
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.03.2024 18:16
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.03.2024 18:16
Пункт скарги
Номер:
87c4af95e1484bff87c73e8b155e447c
Заголовок пункту скарги:
протоколи технічного огляду будівельних машин
Опис заперечення:
1--------
ВИМОГА ТД, ЩО ОСКАРЖУЄТЬСЯ: Додаток 1 ТД, розділ 2 таблиці «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» – «1.3. На підтвердження наявності власних та залучених транспортних засобів (машин, спец.техніки) Учасник надає свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів (машин, спец.техніки) на кожне найменування, що зазначене у Довідці та ЧИННІ ПРОТОКОЛИ/АКТИ ЩОДО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕРІОДИЧНОГО (ЧЕРГОВОГО) ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ/ЕКСПЕРТНОГО ОБСТЕЖЕННЯ, ПЕРЕВІРКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ у відповідності до чинних нормативних актів України.».
ВИМОГА ТД, ЩО ОСКАРЖУЄТЬСЯ: Додаток 1 ТД, розділ 2 таблиці «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» – «1.3. На підтвердження наявності власних та залучених транспортних засобів (машин, спец.техніки) Учасник надає свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів (машин, спец.техніки) на кожне найменування, що зазначене у Довідці та ЧИННІ ПРОТОКОЛИ/АКТИ ЩОДО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕРІОДИЧНОГО (ЧЕРГОВОГО) ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ/ЕКСПЕРТНОГО ОБСТЕЖЕННЯ, ПЕРЕВІРКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ у відповідності до чинних нормативних актів України.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Оскільки, відповідно до статті 35 ЗУ «Про дорожній рух», обов'язковому технічному контролю не підлягають: 1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації; 2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років. 3) технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України".
Для проходженням технічного огляду легковими, вантажними автомобілями та мотоциклами та іншими транспортними засобами, які зареєстровані МВС, прийнято «Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» (затверджений Постановою КМУ №137 від 20 січня 2012 року. Дане вбачається з пункту 1 цього ж Порядку.
Водночас, у Порядку відсутні вказівки щодо проходження обов’язкового технічного контролю будівельними машинами.
Тож поняття «транспортні засоби» і поняття «технічні засоби для агропромислового комплексу» від початку розділяються в ЗУ «Про дорожній рух», і «Порядком проведення обов’язкового технічного контролю…».
Згідно з переліком термінів (стаття 1) ЗУ «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» технічні засоби для агропромислового комплексу - машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку, перелік видів яких ведеться і постійно оновлюється в електронному вигляді центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
Такі механізми як асфальтоукладач, коток дорожній та подібні не беруть самостійної участі у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт, оскільки не призначені для цього і транспортуються на платформах з тягачами або евакуаторах.
У зв’язку з цим вказані будівельні машини не є машинами, на які поширюється дія ЗУ «Про дорожній рух», «Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» та ЗУ «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України».
Крім того, Стаття 20 ЗУ "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України" вказує, що Державний технічний нагляд за відповідністю машин вимогам безпеки здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, відповідно до законодавства.
Пунктом 7 частини 1 статті 21 даного Закону вказано, що основними завданнями центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, у системі інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу є зокрема здійснення перевірок технічного стану і експлуатації машин, які підлягають перевірці на підтвердження відповідності вимогам законодавства.
Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667 (зі змінами), Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який реалізує державну політику у галузі державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу.
Таким чином, наявне законодавство передбачає впроваджений державний нагляд і контроль у сфері агропромислового комплексу.
Водночас, відсутній регуляторний документ, який передбачає порядок, періодичність і послідовність проведення технічного огляду засобів для агропромислового комплексу, зокрема будівельних машин.
З системного аналізу згаданих норм Законодавства вбачається, що для будівельних машин і механізмів проходження перевірки технічного стану уповноваженим на те органом (Держпродспоживслужби) не є обов’язковим.
ЦЕ ПІДКРЕСЛЮЄТЬСЯ У ЧИСЛЕННИХ РОЗ’ЯСНЕННЯХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ УПРАВЛІНЬ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ за 2018 рік, коли власне і було внесено зміни до ст. 35 ЗУ «Про дорожній рух».
Наприклад, роз’яснення ГУ Держпродспоживслужби у Рівненській області від 09.10.2018 (https://www.rivneprod.gov.ua/2018/10/09/do-vidoma-vlasnykiv-silskogospodarskoyi-tehniky-obov-yazkovyj-tehnichnyj-kontrol-skasovano/) «За численними зверненнями власників та користувачів тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних та меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інші механізмів Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, що обов’язковий технічний контроль цих машин (технічний огляд) – ВІДМІНЕНО!».
ГУ Держпродспоживслужби у Полтавській області (http://polvet.gov.ua/uk/news/vlasnykam-korystuvacham-traktoriv-ta-inshyh-samohidnyh-silskogospodarskyh-mashyn-chy-potribno-zaraz-prohodyty-tehoglyad/) зазначає в листі, що «В зв’язку з численними зверненнями власників та користувачів тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних та меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інші механізмів Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області повідомляє, що обов’язковий технічний контроль цих машин (технічний огляд) – ВІДМІНЕНО!».
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» для виконання даної закупівлі проведено розрахунок договірної ціни, відповідно до вимог Додатку 2 ТД (у відповідності до Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 - Кошторисні норми України "Настанова з визначення вартості будівництва" із змінами (далі Настанова)).
Згідно відомості ресурсів до Локального кошторису (додаток 4 Настанови) для виконання даних робіт слід залучити такі машини і механізми: Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3; Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т; Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т;
Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]; Машини поливально-мийні, місткість 6000 л; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.] Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т Заливальник швів на базі автомобіля Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т Агрегати зварювальні пересувні з
дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А; Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т; Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.];
Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т.
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» має залучити вказані машини за договорами надання послуг (з КП ШЕУОболонського району м. Києва, ТОВ «ТЕХНО ЛІДЕР»,ТОВ «ШБУ 111»), оскільки не має повного комплекту власної техніки. Договори з даними організаціями додаються до Скарги.
Крім того, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» не обмежується даними контрагентами при використанні будівельних машин, а користується послугами різних компаній, які можуть надати найбільш комерційно вигідні пропозиції.
Постачальники КП ШЕУОболонського району м. Києва, ТОВ «ТЕХНО ЛІДЕР»,ТОВ «ШБУ 111» не мають протоколів перевірки технічного стану будівельних машин, оскільки відсутня обов’язковість для проходження перевірки такими машинами.
Відтак, Скаржник не зможе прийняти участь у даній закупівлі.
Водночас, участь у закупівлі зможуть взяти суб’єкти господарювання, які заздалегідь пройшли НЕОБОВ’ЯЗКОВИЙ технічний огляд дорожніх будівельних машин.
Дане дискримінує Скаржника, усуваючи його від участі в закупівлі, робить нерівною конкуренцію (в порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Для проходженням технічного огляду легковими, вантажними автомобілями та мотоциклами та іншими транспортними засобами, які зареєстровані МВС, прийнято «Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» (затверджений Постановою КМУ №137 від 20 січня 2012 року. Дане вбачається з пункту 1 цього ж Порядку.
Водночас, у Порядку відсутні вказівки щодо проходження обов’язкового технічного контролю будівельними машинами.
Тож поняття «транспортні засоби» і поняття «технічні засоби для агропромислового комплексу» від початку розділяються в ЗУ «Про дорожній рух», і «Порядком проведення обов’язкового технічного контролю…».
Згідно з переліком термінів (стаття 1) ЗУ «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» технічні засоби для агропромислового комплексу - машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку, перелік видів яких ведеться і постійно оновлюється в електронному вигляді центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
Такі механізми як асфальтоукладач, коток дорожній та подібні не беруть самостійної участі у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт, оскільки не призначені для цього і транспортуються на платформах з тягачами або евакуаторах.
У зв’язку з цим вказані будівельні машини не є машинами, на які поширюється дія ЗУ «Про дорожній рух», «Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» та ЗУ «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України».
Крім того, Стаття 20 ЗУ "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України" вказує, що Державний технічний нагляд за відповідністю машин вимогам безпеки здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, відповідно до законодавства.
Пунктом 7 частини 1 статті 21 даного Закону вказано, що основними завданнями центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, у системі інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу є зокрема здійснення перевірок технічного стану і експлуатації машин, які підлягають перевірці на підтвердження відповідності вимогам законодавства.
Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667 (зі змінами), Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який реалізує державну політику у галузі державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу.
Таким чином, наявне законодавство передбачає впроваджений державний нагляд і контроль у сфері агропромислового комплексу.
Водночас, відсутній регуляторний документ, який передбачає порядок, періодичність і послідовність проведення технічного огляду засобів для агропромислового комплексу, зокрема будівельних машин.
З системного аналізу згаданих норм Законодавства вбачається, що для будівельних машин і механізмів проходження перевірки технічного стану уповноваженим на те органом (Держпродспоживслужби) не є обов’язковим.
ЦЕ ПІДКРЕСЛЮЄТЬСЯ У ЧИСЛЕННИХ РОЗ’ЯСНЕННЯХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ УПРАВЛІНЬ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ за 2018 рік, коли власне і було внесено зміни до ст. 35 ЗУ «Про дорожній рух».
Наприклад, роз’яснення ГУ Держпродспоживслужби у Рівненській області від 09.10.2018 (https://www.rivneprod.gov.ua/2018/10/09/do-vidoma-vlasnykiv-silskogospodarskoyi-tehniky-obov-yazkovyj-tehnichnyj-kontrol-skasovano/) «За численними зверненнями власників та користувачів тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних та меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інші механізмів Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, що обов’язковий технічний контроль цих машин (технічний огляд) – ВІДМІНЕНО!».
ГУ Держпродспоживслужби у Полтавській області (http://polvet.gov.ua/uk/news/vlasnykam-korystuvacham-traktoriv-ta-inshyh-samohidnyh-silskogospodarskyh-mashyn-chy-potribno-zaraz-prohodyty-tehoglyad/) зазначає в листі, що «В зв’язку з численними зверненнями власників та користувачів тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних та меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інші механізмів Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області повідомляє, що обов’язковий технічний контроль цих машин (технічний огляд) – ВІДМІНЕНО!».
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» для виконання даної закупівлі проведено розрахунок договірної ціни, відповідно до вимог Додатку 2 ТД (у відповідності до Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 - Кошторисні норми України "Настанова з визначення вартості будівництва" із змінами (далі Настанова)).
Згідно відомості ресурсів до Локального кошторису (додаток 4 Настанови) для виконання даних робіт слід залучити такі машини і механізми: Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3; Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т; Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т;
Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]; Машини поливально-мийні, місткість 6000 л; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.] Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т Заливальник швів на базі автомобіля Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т Агрегати зварювальні пересувні з
дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А; Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т; Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.];
Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т.
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» має залучити вказані машини за договорами надання послуг (з КП ШЕУОболонського району м. Києва, ТОВ «ТЕХНО ЛІДЕР»,ТОВ «ШБУ 111»), оскільки не має повного комплекту власної техніки. Договори з даними організаціями додаються до Скарги.
Крім того, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» не обмежується даними контрагентами при використанні будівельних машин, а користується послугами різних компаній, які можуть надати найбільш комерційно вигідні пропозиції.
Постачальники КП ШЕУОболонського району м. Києва, ТОВ «ТЕХНО ЛІДЕР»,ТОВ «ШБУ 111» не мають протоколів перевірки технічного стану будівельних машин, оскільки відсутня обов’язковість для проходження перевірки такими машинами.
Відтак, Скаржник не зможе прийняти участь у даній закупівлі.
Водночас, участь у закупівлі зможуть взяти суб’єкти господарювання, які заздалегідь пройшли НЕОБОВ’ЯЗКОВИЙ технічний огляд дорожніх будівельних машин.
Дане дискримінує Скаржника, усуваючи його від участі в закупівлі, робить нерівною конкуренцію (в порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
×
-
Назва доказу:
Група доказів техніка
-
Опис доказу:
Група доказів техніка
-
Повʼязаний документ:
Група доказів техніка.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Номер:
324f62e1f090442bb66436d832af1c9f
Заголовок пункту скарги:
Освіта Головного інженера
Опис заперечення:
ВИМОГА ТД, ЯКА ОСКАРЖУЄТЬСЯ: Додаток 1 ТД, розділ 3 таблиці (Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) – «3.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що зазначені у Довідці, Учасник надає копію диплому про вищу освіту у галузі дорожнього будівництва на головного інженера Учасника;»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
Скаржник може підтвердити наявність на підприємстві головного інженера Білоцерківського Сергія Ігоровича (Освіта: вища Найменування учбового закладу: Київській національний університет будівництва і архітектури Спеціальність «МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО ТА ГОСПОДАРСТВО» Диплом КВ № 25764852 від 30.06.2005р.). Наказ на призначення працівника та диплом додаються.
При цьому, у чинному законодавстві відсутні обмеження бути головним інженером при спеціальності «Міське будівництво», а така професія як Головний інженер у галузі дорожнього будівництва не передбачена ані Національним Класифікатором професій (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va327609-10#Text), ані іншими галузевими нормативними актами. Тобто, «Головний інженер» є професією широкого профілю і передбачає знання нормативної документації (ДБН, ДСТУ тощо) у будь-якій сфері, де б головний інженер не провадив своє керування.
На це вказує розділ 8 «ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" (розділи 1, 3, 4) (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0249241-99#Text) .
Отже, формулювання ТД про те, що освіта головного інженера МАЄ БУТИ САМЕ В ГАЛУЗІ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА дискримінує Скаржника, усуваючи його від участі в закупівлі, робить нерівною конкуренцію (в порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Участь у закупівлі зможуть взяти суб’єкти господарювання, які мають на підприємстві головного інженера З ОСВІТОЮ САМЕ У ГАЛУЗІ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА.
При цьому, у чинному законодавстві відсутні обмеження бути головним інженером при спеціальності «Міське будівництво», а така професія як Головний інженер у галузі дорожнього будівництва не передбачена ані Національним Класифікатором професій (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va327609-10#Text), ані іншими галузевими нормативними актами. Тобто, «Головний інженер» є професією широкого профілю і передбачає знання нормативної документації (ДБН, ДСТУ тощо) у будь-якій сфері, де б головний інженер не провадив своє керування.
На це вказує розділ 8 «ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" (розділи 1, 3, 4) (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0249241-99#Text) .
Отже, формулювання ТД про те, що освіта головного інженера МАЄ БУТИ САМЕ В ГАЛУЗІ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА дискримінує Скаржника, усуваючи його від участі в закупівлі, робить нерівною конкуренцію (в порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Участь у закупівлі зможуть взяти суб’єкти господарювання, які мають на підприємстві головного інженера З ОСВІТОЮ САМЕ У ГАЛУЗІ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА.
×
-
Назва доказу:
Документи Білоцерківський С,І.
-
Опис доказу:
Документи Білоцерківський С,І.
-
Повʼязаний документ:
Документи Білоцерківський С.І,.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційна вимога
Номер:
f3399fd99fcc45b39bf9433cec66d2a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-01-010107-a.c1
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
ТД передбачена вимога про те, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати : "Гарантійний лист учасника про застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг (виконання робіт) визначених у технічній специфікації та дійсний Cертифікат Учасника процедури закупівлі на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) в галузі, що відповідає предмету закупівлі. Орган сертифікації має бути акредитовано НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» та мати незалежне підтвердження своєї компетентності, на підтвердження чого учасник у складі пропозиції повинен надати документ, що підтверджує акредитацію (компетентність) органу з сертифікації, який видав Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)" (цитата ТД). Вважаємо, що вимога щодо "Орган сертифікації має бути акредитовано НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» та мати незалежне підтвердження своєї компетентності, на підтвердження чого учасник у складі пропозиції повинен надати документ, що підтверджує акредитацію (компетентність) органу з сертифікації, який видав Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)" є дискримінаційною з наступних підстав:
У зв'язку з періодично виникаючими вимогами тендерних комітетів про обов'язкову держреєстрацію сертифікатів і (або) акредитацію органів сертифікації в Національному агентстві акредитації України, звертаємо Вашу увагу на документи уповноважених органів з цих питань:
Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повиннi мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер.
«Акредитація не є обов'язковою. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html).
Таким підтвердженням, поряд із акредитацією, є Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO (Комітету з оцінки відповідності ISO) з видачою офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами.
Саме тому статтею 5. Закона України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407III встановлена добровільність акредитації.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2407-14#Text
А на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України чітко вказано:
«Основними принципами діяльності НААУ є:…добровільність акредитації;…»
(https://naau.org.ua/nacionalne-agentstvo-z-akreditaciyi-ukrayini/)
Цю ж інформацію (про добровільність акредитації) викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Т.С. Миловановим від 21.11.2019
(https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2019/12/Polozhennya-pro-NAAU-2019-na-sajt.pdf).
В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам.
Вимагаємо прибрати вимогу, щодо обов'язковості акредитації сертифікаційного органу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на Вимогу .docx 08.03.2024 18:03
Дата подачі:
05.03.2024 13:25
Вирішення:
До тендерної документації 06 березня 2024 внесено зміни
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.03.2024 18:18