-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарба, емаль алкідна, грунт-емаль, грунтовка
Торги не відбулися
288 077.87
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 440.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 440.39 UAH
Період уточнення:
01.03.2024 14:25 - 06.03.2024 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
31e5167e1e47459bb903569a4829705d
Дата опублікування:
05.03.2024 14:06
Опис:
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) засвідчуються за зверненням суб'єктів господарської діяльності та фізичних осіб по кожному окремому договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання яких стало неможливим через наявність зазначених обставин.
У додатку 5 до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» у розділі VIII. «ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ» у п.8.1. зазначено , що сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України, рішення органів Законодавчої та Виконавчої влади України тощо.
З урахуванням зазначеного, запропонована Замовником редакція є універсальною та відповідає встановленому законом порядку.
Дата відповіді:
06.03.2024 15:34
Відповідь надана
проєкт
Номер:
9fc1de10afd14edc9bb50a0ee4951a0a
Дата опублікування:
05.03.2024 14:06
Опис:
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь:
Тендерна документація Замовника в розділі « Оцінка тендерної пропозиції» п.2. містить інформацію про те , що у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а саме: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/РеспублікиБілорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
У разі встановлення факту наявності підстав для відхилення відповідно до вищевказаного пункту 2 Постанови № 1178, замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Під час дії воєнного стану антикорупційна діяльність Замовника регламентується, в тому числі, Постановою КМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації». У зв’язку з цим, у Замовника відсутня можливість недотримуватися дії мораторію (заборони) встановленого Постанова КМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації».
Дата відповіді:
06.03.2024 15:33
Відповідь надана
проєкт
Номер:
a2b9ce2a10e243f4871acc8ca7cbfcda
Дата опублікування:
05.03.2024 14:05
Опис:
.Пунктом 12.3. вказано,що Підписуючи цей договір Сторони погодили можливість використання електронних сервісів M.E.DOC з накладанням КЕП для обміну первинними документами та для підписання листів/претензій. Прошу вказати можливість використання іншого ресурсу для обміну електроними документами, на випадок відсутності можливості використовувати M.E.DOC переможцем торгів. Чи можливо коригувати цей пункт договору на етапі укладання ?
Відповідь:
Замовник у своїй діяльності використовує програмне забезпечення M.E.Doc.
В п. 12.3. Проєкту Договору вказано про можливість використання електронних сервісів M.E.Doc з накладанням КЕП для обміну первинними документами. Однак, Сторони можуть користуватися іншими способами обміну електронних документів (п. 12.2. Проєкту Договору). Відповідно до п.18 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропорзиції переможця процедури закупівлі. Тому вносити зміни на етапі укладання в договір неможливо.
Дата відповіді:
06.03.2024 15:33
Відповідь надана
проєкт
Номер:
28b408c312cb439c9ff4f9644e61e3fc
Дата опублікування:
05.03.2024 13:58
Опис:
Пунктом 8.3 вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є сертифікат Торгово-промислової палати України.
ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.3 та викласти у наступній редакції:
Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є сертифікат Торгово-промислової палати України або іншим компетентним органом.
Відповідь:
Відповідно до ч. 1 ст. 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю.
Враховуючи вищевикладене, засвідчення форс-мажорних обставин та видача Сертифіката про настання таких обставин, відноситься до компетенції Торгово-промислової палати України та уповноважені регіональні органи ТПП.
Відповідно до ст. 13 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» членами Торгово-промислової палати України є торгово-промислові палати, створені відповідно до цього Закону, юридичні особи, які створені і діють відповідно до законодавства України, громадяни України, що зареєстровані як підприємці, та їх об'єднання. Члени регіональних торгово-промислових палат одночасно є членами Торгово-промислової палати України.
У зв’язку з цим, запропонована Замовником редакція п. 8.3. Проєкту Договору є достовірною та не суперечить чинному законодавству.
Дата відповіді:
06.03.2024 15:32