-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження)
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період уточнення:
01.03.2024 13:50 - 10.03.2024 00:00
Відповідь надана
Стосовно кошториса
Номер:
f7a823efe6e74e0687ba6af26bdba27b
Дата опублікування:
08.03.2024 15:57
Опис:
Шановний Замовни! Поясніть будь ласка, яким чином можна замінити 88 вікон, при цьому підсумковою відомістю ресурсів, що наявна у Вас у тендерній документації, визначено, що треба використати 0,016 шт. сверла??? Тобто дозволяється використати 1,6% сверла? Поясніть з відки взято такі норми, та як виконати умови ТД у частині кошторисної документації?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Витрати матеріальних ресурсів, час роботи механізмів та кількість витратних матеріалів визначає програмний комплекс, призначений для автоматизованого випуску кошторисної документації.
Дата відповіді:
11.03.2024 14:03
Відповідь надана
Навчання охорона праці
Номер:
509ca6d7be2c4b0cb7a5c4f339e3e573
Дата опублікування:
06.03.2024 12:51
Опис:
Шановний Замовник, поясніть потребу в навчані по НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті. При виконанні робіт Капітальний ремонт (заміна вікон). Просимо внести зміни і прибрати дану вимогу, як таку, що не відноситься до виконання робіт по даному предмету закупівлі
Відповідь:
Шановний Учаснику, дана вимога встановлена у відповідності до норм чинного законодавства України.
Відповідно до Правил охорони праці на автомобільному транспорті, затверджених Наказом МНС України 09.07.2012 № 964 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 1 серпня 2012 р. за № 1299/21611 (далі – Правила), вимоги Правил поширюються на суб’єктів господарювання, які організовують або здійснюють роботи на автомобільному транспорті.
Відповідно до вимог тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічних вимогах замовника.
В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями.
Навчання з НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті потрібне у зв’язку з тим, що до об’єкту, де будуть виконуватися роботи, необхідно завозити як працівників, які будуть виконувати ці роботи, так і інструменти та необхідне обладнання, необхідне для виконання даних послуг.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
08.03.2024 12:29
Відповідь надана
уточнення та внесення змін
Номер:
63a0437ce32149f58e4b2f46a9b88b81
Дата опублікування:
04.03.2024 16:05
Опис:
Вимога про Акт огляду (обстеження) порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України
Відповідь:
Шановний Учаснику, в тендерну документацію внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
05.03.2024 16:18
Відповідь надана
....
Номер:
fb3b0b97e3344e3593e9892e097da36c
Дата опублікування:
04.03.2024 16:03
Опис:
Пане замовнику, демонтаж віконних коробок в кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах; демонтаж віконних зливів; установлення пластикових підвіконних дошок; установлення віконних зливів; встановлення зовнішніх металевих нащільників не є монтаж і демонтаж будинків, споруд.
Відповідь:
Шановний Учаснику, демонтаж віконних коробок в кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах; демонтаж віконних зливів; установлення пластикових підвіконних дошок; установлення віконних зливів; встановлення зовнішніх металевих нащільників є частиною будинків, споруд, а відповідно буде здійснюватися зміцнення аварійних частин будинків, споруд.
Отже, дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
05.03.2024 16:18
Відповідь надана
...
Номер:
cbee7a84569c43929baaddb17e5d608d
Дата опублікування:
04.03.2024 16:00
Опис:
Замовнику, ви так і не пояснили необхідність надання сертифікатів ISO щодо сфер будівництво житлових і нежитлових будівель, електромонтажні роботи. Дані роботи не передбачені цією закупівлею
Відповідь:
Шановний Учаснику, в тендерну документацію внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
05.03.2024 16:18
Відповідь надана
внесення змін
Номер:
18ab19eea25944faad12c7bba64560c9
Дата опублікування:
01.03.2024 18:10
Опис:
Замовнику, внесіть зміни до ТД щодо виключення дискримінаційних вимог про надання ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2). Роботи по даній закупівлі не передбачають обов'язкової наявності ліцензії.
Та виключте дискримінаційну вимогу про надання сертифікатів ISO щодо сфер будівництво житлових і нежитлових будівель, електромонтажні роботи. Оскільки дана закупівля не передбачає виконання таких робіт.
Відповідь:
Добрий день! Шановний Учаснику, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки встановлена на підставі частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи дію воєнного стану в Україні, нестабільну економічну ситуацію та постійне коливання цін на ринку, Замовник прагне здійснити закупівлю та укласти договір з Учасником, який в змозі буде виконати свої зобов’язання згідно з договором, що не призведе до розірвання договору та неможливістю Замовника отримати послуги, передбачені предметом закупівлі.
Вимога встановлена з метою наочного розуміння технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та полегшення процесу визначення Учасниками обсягу та вартості робіт, що є предметом закупівлі. Можливість здійснення такого обстеження надається усім потенційним Учасникам без будь – яких обмежень з боку Замовника.
Дана вимога є необхідною для всіх потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки учасники мають можливість ознайомитися із фактичними обсягами виконання робіт на місці, реально здійснити оцінку своїх можливостей та економічної доцільності щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
04.03.2024 15:51
Відповідь надана
.........
Номер:
71ce76bb680041e9a095947ef8f87f96
Дата опублікування:
01.03.2024 18:07
Опис:
Ви надати Діючий дозвіл Держпраці або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на наступні види робіт/механізмів:
- монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин;
- нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).
У разі надання декларації – вона повинна бути видана щодо адреси об’єкту, на якому будуть
здійснюватися роботи згідно даної закупівлі, або містити формулювання «згідно укладених
договорів (або за договорами) на об’єктах замовника (-ів) у м. Києві (або на території
України)».
Згідно даної закупівлі не проводиться роботи, які перелічені вище і на які ви вимагаєте Дозвіл або декларацію. Приберіть дану дискримінаційну вимогу. Та приберіть дискримінаційну вимогу щодо зазначення в Деклараціїх об'єкту де будуть провдитись зазначені роботи
Відповідь:
Добрий день! Шановний Учаснику, дана вимога встановлена у відповідності до норм чинного законодавства та технічного завдання.
Форма декларації встановлена відповідно до Додатку 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. Відповідно до затвердженої форми декларації встановлено обов’язкову вимогу про зазначення місця виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
При цьому, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107:
21. Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року № 77, здійснюються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які не включено до групи Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2) та групи Б переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 року № 77.
Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці.
Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.
Відмова в реєстрації декларації не допускається.
У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
Крім того зазначаємо, що тендерною документацією вимагається надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або конкретно щодо адреси об’єкту, на якому будуть здійснюватися роботи за даною процедурою закупівлі, або згідно укладених договорів (або за договорами) на об’єктах замовника (-ів) у м. Києві (або на території України). Тобто, Ви не позбавлені можливості подати у складі пропозиції декларацію відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з різним змістом.
Повідомляємо, що дана вимога повністю відповідає положенням Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107.
Додатково повідомляємо, що Учасники можуть надавати в складі пропозиції один із зазначених документів - або дозвіл на надання послуг підвищеної небезпеки, або декларацію відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Щодо наявності в дозволі або декларації таких робіт як монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, то вони встановлені відповідно до технічного завдання, а саме: в дефектному акті містяться такі роботи: демонтаж віконних коробок в кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах; демонтаж віконних зливів; установлення пластикових підвіконних дошок; установлення віконних зливів; встановлення зовнішніх металевих нащільників.
Щодо наявності в дозволі або декларації таких робіт як нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), то вони встановлені відповідно до технічного завдання, а саме: в дефектному акті містяться такі роботи: шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою; додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2; ґрунтування відкосів; просте фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по штукатурці та збірних конструкціях, підготовлених під фарбування.
Таким чином, дана вимога встановлена відповідно до технічного завдання та не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
04.03.2024 15:52
Відповідь надана
дискримінаціна вимога
Номер:
86ac4c4492ae4ef6a16f8c2e72daa74b
Дата опублікування:
01.03.2024 16:38
Опис:
Доброго дня. В Тендерній документації Вами вказана вимога: «Для більш детального ознайомлення з обсягами робіт Учасник повинен здійснити огляд об’єкту.
Після обстеження Учасник має надати підписаний закладом Акт огляду." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Добрий день! Шановний Учаснику, вимога щодо наявності ліцензії або документа дозвільного характеру (декларації) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) встановлена відповідно до чинного законодавства України.
Відповідно до пункту 9 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Крім того повідомляємо, що відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу 5 тендерної документації зазначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем - нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису.
Щодо надання сертифікатів ISO щодо сфер будівництво житлових і нежитлових будівель, електромонтажні роботи не є дискримінаційною, оскільки сертифікати ISO може отримати будь – яка організація незалежно від форми власності, організаційно – правової форми, виду діяльності тощо, яка здійснює свою діяльність у відповідності до таких стандартів.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
04.03.2024 15:53