-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Деревина дров’яна для промислового та непромислового використання, твердих порід, 1-а група (граб, ясен, дуб, акація)
Завершена
3 740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 700.00 UAH
Період уточнення:
29.02.2024 16:27 - 05.03.2024 00:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
45f131c6168546979c873abe78b3e2f7
Дата опублікування:
04.03.2024 21:14
Опис:
Згідно вимог ч. 5 розділу 3 ТД, 5.2. Підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Замовником не вимагається.
Так вимагається чи ні? Додаток треба не враховувати?
Чому одне положення тендерної документації суперечить іншому??
Внесіть зміни!.
Відповідь:
Замовник розглянув Ваше питання від 04.03.2024 року та інформує наступне.
Відповідно до абзацу два підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (Деревина дров’яна для промислового та непромислового використання, твердих порід, 1-а група (граб, ясен, дуб, акація)) затвердженої протоколом уповноваженої особи від 29 лютого 2024 р., протокол № 29 передбачено, що надання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, (Додаток 1 ТД).
Додатком 1 до тендерної документації тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (Деревина дров’яна для промислового та непромислового використання, твердих порід, 1-а група (граб, ясен, дуб, акація)) затвердженої протоколом уповноваженої особи від 29 лютого 2024 р., протокол № 29 встановлено кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі Замовником застосовуються та мають надаватись учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
06.03.2024 16:51
Відповідь надана
уточнення
Номер:
b7ce01823ecd4f3a81068c6744870cea
Дата опублікування:
04.03.2024 21:10
Опис:
Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Чому тільки КЕП, якщо законодавство перебачає використання УЕП у тому числі?
Чому встановлено обмежувальну вимогу?
Відповідь:
Замовник розглянув Ваше питання від 04.03.2024 року та інформує наступне.
Відповідно до частини три статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно частини 3 статті 15 «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, використання кваліфікованих електронних підписів та печаток забезпечує високий рівень довіри до засобів електронної ідентифікації, з використанням яких створюються такі електронні підписи та печатки, а також до схем електронної ідентифікації, в рамках яких видаються відповідні засоби електронної ідентифікації.
Використання удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, забезпечує середній рівень довіри до засобів електронної ідентифікації, з використанням яких створюються такі електронні підписи та печатки, а також до схем електронної ідентифікації, в рамках яких видаються відповідні засоби електронної ідентифікації.
З метою забезпечення максимально високого рівня довіри до засобів електронної ідентифікації, Замовником вимагається накладення саме кваліфікованого електронного підпису.
Дата відповіді:
06.03.2024 14:39
Відповідь надана
уточнення.
Номер:
a28c0358ff5149399326bd65a3e32441
Дата опублікування:
04.03.2024 21:01
Опис:
Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість відтермінування платежу за поставлену продукцію, в т.ч. й на наступний рік.
Яким чином Замовник буде оплачувати поставку у наступному році, якщо видатки на ці торги виділені у 2024 році?
Відповідь:
Замовник розглянув Ваше питання від 04.03.2024 року та інформує наступне.
Пунктами 4.2. та 4.3. проекту договору про закупівлю товарів, що є додатком 4 до тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (Деревина дров’яна для промислового та непромислового використання, твердих порід, 1-а група (граб, ясен, дуб, акація)) затвердженої протоколом уповноваженої особи від 29 лютого 2024 р., протокол № 29, передбачено, що оплата за поставлений товар здійснюється Замовником в національній валюті України, відповідно до видаткової накладної на фактично отриману партію товару протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту отримання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Товар проводиться протягом 7 (семи) операційних (банківських днів), з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тобто, замовник оплачує за фактично отриманий товар протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту отримання видаткової накладної, а в разі затримки бюджетного фінансування, протягом 7 (семи) операційних (банківських днів), з дати отримання Замовником бюджетних призначень.
Пунктом 10.2. проекту договору про закупівлю товарів, що є додатком 4 до тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (Деревина дров’яна для промислового та непромислового використання, твердих порід, 1-а група (граб, ясен, дуб, акація)) затвердженої протоколом уповноваженої особи від 29 лютого 2024 р., протокол № 29, передбачено, що продовження строку дії Договору та виконання зобов'язань щодо передачі Товару може мати зміст у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі.
Отже, Замовник не планує здійснювати оплату за поставлений товар у наступному році, а гарантійний лист, що підтверджує можливість відтермінування платежу за поставлену продукцію, в т.ч. й на наступний рік, дозволяє Замовнику, в разі затримки бюджетного фінансування здійснити оплату за поставлений товар після надходження бюджетних призначень та фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок в тому числі і на наступний рік.
Дата відповіді:
06.03.2024 14:33