-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Деревина дров’яна для промислового та непромислового використання, твердих порід, 1-а група (граб, ясен, дуб, акація)
Завершена
3 740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 700.00 UAH
Номер:
3e3e597b3a6b4d988ad7bf0ae5fe7268
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-06-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2024 00:00
Період моніторингу:
06.05.2024 14:14 - 28.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.05.2024 №35-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.05.2024 №35-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2024-02-29-009120-a, 29.02.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Васіліогло Марія Петрівна установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Постанови 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, оприлюднення інформації про внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов Договору у відповідність до вимог законодавства у сфері закупівель та недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 29 лютого 2024 року (протокол №29, далі – тендерна документація), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогами щодо усунення порушення (UA-2024-02-29-009120-a.c1; UA-2024-02-29-009120-a.c2; UA-2024-02-29-009120-a.c3; UA-2024-02-29-009120-a.b4; UA-2024-02-29-009120-a.a5; UA-2024-02-29-009120-a.c6; UA-2024-02-29-009120-a.c7; UA-2024-02-29-009120-a.a8), рішення уповноваженої особи від 14 та 18 березня 2024 року (протоколи №31; №33), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Васіліогло Марія Петрівна, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Васіліогло Марія Петрівна до 15 березня 2024 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 25 березня 2024 року №111 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 25 березня 2024 року, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 05 квітня 2024 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 21 травня 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Так, у пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Абзацом 8 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178 передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 5 розділу ІІІ, пункті 4 розділу V тендерної документації Замовником не враховано зміни, внесені до абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178, що набрали чинності 13 лютого 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09 лютого 2024 року №131 «Про внесення змін до постанови №1178».
Також Замовником не враховано зміни, внесені до пункту 17 та підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178, що набрали чинності 19 травня 2023 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року №471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України №1178 і від 21 березня 2023 року №253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Зокрема в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (підпункт 3.5. пункту 3 розділу VI), із одночасним визначенням їх ненадання підставою для відхилення переможця процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 41 Закону (пункт 4 розділу V).
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Постанови №1178, чим порушено вимоги підпунктів 1 та 3 пункту 44 та пункту 17 Постанови №1178.
Отже, тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 28 Постанови №1178.
Водночас, згідно з розміщеною в електронній системі закупівель інформацією, ТОВ «ВФМ ГРУП» 04 березня 2024 року звернувся до Замовника з вимогами щодо усунення порушень під час проведення тендеру (UA-2024-02-29-009120-a.a5 та UA-2024-02-29-009120-a.c7), зокрема щодо внесення змін до тендерної документації, в частинах визначення підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції в чинних на час проведення процедури закупівлі редакціях пунктів 44 та 47 Постанови №1178.
При цьому, Замовником в наданому роз’ясненні на вимогу щодо усунення порушень під час проведення тендеру (UA-2024-02-29-009120-a.a5) зазначено, що вона підлягає задоволенню та у разі необхідності він розгляне можливість про внесення змін до тендерної документації.
Згідно абзацу 3 пункту 54 Постанови №1178 замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Поряд із цим, моніторингом установлено невідповідності у встановлених Замовником в тендерній документації вимогах для надання учасниками документів та інформації у складі своїх тендерних пропозицій, зокрема в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про його відповідність кваліфікаційним вимогам, згідно з додатком 1, тоді як в підпункті 5.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначена інформація, що підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям не вимагається.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Замовник зазначив, що під час складання тендерної документації було допущено механічну описку в частині доповнення підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, яка мала б містити вимогу щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зазначена описка є формальною, несуттєвою помилкою, адже вимога щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зазначена в додатку 1 до тендерної документації.
Водночас Замовником в підпункті 2.2. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: копій всіх аналогічних договорів, зазначених в довідці про їх виконання, що складена відповідно до підпункту 2.1. зазначеного додатку, з копіями всіх накладних, що підтверджують отримання товару покупцем згідно договору, та копіями фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт повного виконання в частині оплати товару за такими договорами.
Моніторингом установлено, що учасником ФОП Васіліогло Марія Петрівна, на виконання вимоги підпункту 2.1. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, надано у складі своєї тендерної пропозиції довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 06 березня 2024 року №305 (файл «ст.16»), в якій міститься інформація про укладення даним учасником договору із Відділом освіти, молоді та спорту Вороновицької селищної ради на суму 395 134,30 грн із зазначенням посилання на розміщення інформації про вказану закупівлю в електронній системі закупівель за номером UA-2019-01-15-002093-с.
Також учасником ФОП Васіліогло Марія Петрівна у складі своєї тендерної пропозиції надано копію договору (від 18 лютого 2019 року №1), укладеного із вищевказаним Відділом освіти на суму 399 740,00 грн із додатковими угодами до нього від 16 вересня та 20 грудня 2019 року за №1 та 2, а також копії накладних на отримання товару та платіжних доручень про оплату за нього на загальну суму 395 134,30 грн.
Водночас, згідно звіту про виконання вищевказаного договору, розміщеного в електронній системі закупівель за номером UA-2019-01-15-002093-с, сума його виконання становить 468 929,78 грн.
Отже тендерна пропозиція учасника ФОП Васіліогло Марія Петрівна не містить копій всіх накладних, що підтверджують отримання товару покупцем згідно договору, зазначеного в довідці про досвід виконання аналогічних договорів, та копій фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт повного виконання в частині оплати товару за такими договорами, чим не дотримано вимоги підпункту 2.2. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 43 Постанови №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Васіліогло Марія Петрівна та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не включив їх до розміщеного в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та тим самим не надав можливості їх усунути.
За умовами пункту 1.1. розділу І Договору, укладеного між Замовником та ФОП Васіліогло Марія Петрівна, передбачено закупівлю деревини дров’яної для промислового та непромислового використання твердих порід, 1 група (граб, ясен, дуб, акація) в кількості 1870 куб.м загальною вартістю 3 085 500,00 грн (без ПДВ).
На дату укладання Договору сторони узгодили його істотні умови, в тому числі ціну за одиницю товару, яка згідно із специфікацією до Договору (додаток №1) становила 1 650,00 грн (без ПДВ).
Додатковою угодою від 05 квітня 2024 року №1 до Договору внесені зміни в частині збільшення ціни за одиницю товару за Договором на 214,50 грн, без ПДВ, що не призводить до збільшення суми, визначеної Договором, та одночасним зменшенням загальної кількості товару.
Згідно з підпунктом 2 пункту 19 Постанови №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Постанови №1178, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключного переліку випадків, зокрема у разі погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Водночас, вищевказана норма Постанови №1178 передбачена в підпункті 2 пункту 11.4 розділу XI Договору.
Крім того, умовами Договору визначено, що порядок внесення змін до істотних умов Договору (далі – Порядок змін) викладено в додатку 3 до нього та який є його невід’ємною частиною.
Так, пунктом 4 Порядку змін визначено, що внесення змін до істотних умов Договору має бути обґрунтованим та підтвердженим довідками, листами, висновками (завіреними копіями довідок, листів, висновків відповідних органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію).
Згідно з пунктом 6 Порядку змін внесення змін до істотних умов Договору, в частині погодження зміни ціни за одиницю товару у разі коливання його на ринку, здійснюється з урахуванням даного Порядку змін, зокрема зазначене погодження відбувається з моменту укладення Договору або останнього внесення змін до нього в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми визначеної в Договорі на момент його укладання. Погодження зміни ціни за одиницю товару в Договорі у разі коливання ціни такого товару на ринку, можлива за умови надання відповідних документів виданих підприємствами, установами, організаціями, які уповноважені надавати відповідну інформацію із обов’язковим зазначенням коливання ціни такого товару на ринку та дати початку коливання ціни товару на ринку.
Відповідно до інформації та документів, оприлюднених в електронній системі закупівель та наданих Замовником у своєму поясненні, додаткова угода від 05 квітня 2024 року до Договору укладалась на підставі листа ФОП Васіліогло Марії Петрівни від 05 квітня 2024 року №15 та експертного висновку Вінницької торгово-промислової плати від 04 квітня 2024 року№В-124 (далі – Експертний висновок №В-124).
Отже, Замовником факт коливання ціни товару на ринку документально підтверджується Експертним висновком №В-124.
Так, згідно з наведеними в Експертному висновку №В-124 результатами дослідження, підставою для проведення яких є заявка ФОП Васіліогло Марії Петрівни від 02 квітня 2024 року №12, рівень оптово-ринкових цін на території Вінницької області на деревину дров’яну промислового використання (твердих порід) за 1 куб.м для організацій, установ, закладів освіти з урахуванням доставки в межах 60 км станом на 03 квітня 2024 року визначено в межах 1 938,00 грн/куб.м – 2 406 грн/куб.м з урахуванням ПДВ.
Отже, наведена в Експертному висновку №В-124 інформація документально не підтверджує коливання ціни товару (деревини дров’яної для промислового та непромислового використання твердих порід, 1 група (граб, ясен, дуб, акація)) на ринку, що відбулося з моменту укладення Договору (25 березня 2024 року) до дати укладення додаткової угоди №1 (05 квітня 2024 року).
Водночас, інших документальних підтверджень, які б слугували підставами для внесення змін до Договору, в частині збільшення ціни за одиницю товару, Замовником не надано.
Зважаючи на зазначене, Замовником додаткову угоду від 05 квітня 2024 року №1 до Договору укладено з порушенням вимог підпункту 2 пункту 19 Постанови 1178.
Період усунення порушень:
27.05.2024 17:40 - 11.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2024 17:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради на виконання пункту 3 Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-29-009120-а, щодо приведення договору про закупівлю товарів від 25 березня 2024 року № 111 у відповідність до вимог законодавства у сфері закупівель інформує, що до постачальника ФОП Васіліогло Марії Петрівни направлено лист від 03 червня 2024 року № 196 із додатковою угодою щодо приведення договору про закупівлю товарів від 25 березня 2024 року № 111 у відповідність до вимог законодавства у сфері закупівель. Після підписання додаткової угоди постачальником, вона буде завантаженна до електронної системи закупівель.
Дата публікації звіту:
03.06.2024 17:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionChanges: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто .
Дата публікації:
10.06.2024 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
4e424e9079934ac0b2f163c43a2d4abb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.05.2024 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини дров’яної для промислового та непромислового використання, твердих порід, 1-а група (граба, ясена, дуба, акації) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-19-003009-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового ко нтролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Яким чином вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надайте посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Чому тендерна документація (пункт 5 розділу ІІІ; пункт 4 розділу V; підпункт 3.5 пункту 3 розділу VI) складена не у відповідності до вимог пункту 44, абзацу 2 пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, із урахуванням змін внесених від 09 лютого 2024 року №131?
4. Обґрунтуйте наявність в тендерній документації вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про його відповідність кваліфікаційним вимогам, згідно з додатком 1 (пункт 1 розділу ІІІ) із одночасним зазначенням в тендерній документації, що підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Замовником не вимагається (підпункт 5.2. пункту 5 розділу ІІІ)?
5. Яким чином учасником ФОП Васіліогло Марія Петрівна, якого обрано переможцем, виконано вимоги підпункту 2.2. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації щодо надання копій всіх аналогічних договорів зазначених в довідці, складеній відповідно до підпункту 3.1. зазначеного додатку, з копіями всіх накладних, що підтверджують отримання товару покупцем згідно договору, та копії фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт повного виконання в частині оплати товару за такими договорами, оскільки у складі тендерної пропозиції відсутні додатки до додаткових угод, що є невід’ємними частинами договору від 16 жовтня 2018 року №11, а також відсутня додаткова угода від 23 січня 2020 року №3 до договору від 18 лютого 2019 року №1 та не в повному обсязі надані копії накладних та фінансово-платіжних документів, що підтверджують отримання товару та оплату за нього?
6. Надайте документальні підтвердження, які слугували підставами для внесення змін до договору про закупівлю від 25 березня 2024 року №111 додатковою угодою від 05 квітня 2024 року №1?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d8a32f50ebcb453baa8d96be5f3255e3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.05.2024 16:58
Опис:
Відділ освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради у межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7- Деревина (Деревина дров’яна для промислового та непромислового використання, твердих порід, 1-а група (граб, ясен, дуб, акація)), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІD: UA-M-2024-05-06-000021) надає пояснення згідно поставлених питань.
1. Яким чином вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?.
Відповідь: Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено відповідно до кошторису відділу освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради на 2024 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось згідно ТУ У 16.1-00994207-005:2018 «Деревина Дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги», інших стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством України до товару даного виду.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось шляхом аналізу ринку через загальнодоступну інформацію щодо цін на деревину дров’яну для промислового та непромислового використання, твердих порід, 1-а групи (граб, ясен, дуб, акація), яка міститься у відкритих джерелах та спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надайте посилання яке буде доступне для перегляду.
Відповідь: Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на веб-сайті засновника за посиланням: https://tom.gov.ua/news/1716286529/
3. Чому тендерна документація (пункт 5 розділу ІІІ; пункт 4 розділу V; підпункт 3.5 пункту 3 розділу VI) складена не у відповідності до вимог пункту 44, абзацу 2 пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, із урахуванням змін внесених від 09 лютого 2024 року №131?
Відповідь: Під час складання тендерної документації в пунктах 5 розділу ІІІ та пункті 4 розділу V було допущено технічну описку.
Щодо підпункту 3.5. пункту 3 розділу VІ Тендерної документації, інформуємо, що відповідно до вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом першим частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, вимога підпункту 3.5. пункту 3 розділу VІ Тендерної документації встановлена відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, абзацу першого частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».
Також, у підпункті 3.5. пункту 3 розділу VІ Тендерної документації зазначено, що копію ліцензії або документа дозвільного характеру надається у разі їх наявності. Тому замовник вважає вимогу встановлену у підпункті 3.5. пункту 3 розділу VІ Тендерної документації правомірну та таку, що відповідає нормам чинного законодавства.
В свою чергу хочемо зазначити, що під час прийому документів жодним з учасників не було оскаржено вимоги тендерної документації, а тому всі учасники погодились із зазначеними вимогами.
4. Обґрунтуйте наявність в тендерній документації вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про його відповідність кваліфікаційним вимогам, згідно з додатком 1 (пункт 1 розділу ІІІ) із одночасним зазначенням в тендерній документації, що підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Замовником не вимагається (підпункт 5.2. пункту 5 розділу ІІІ)?
Відповідь: Під час складання тендерної документації було допущено механічну описку в частині доповнення підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, яка мала б містити вимогу щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Замовник вважає, що ця описка є формальною, несуттєвою помилкою, адже вимога щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зазначена в додатку 1 до Тендерної документації.
5. Яким чином учасником ФОП Васіліогло Марія Петрівна, якого обрано переможцем, виконано вимоги підпункту 2.2. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації щодо надання копій всіх аналогічних договорів зазначених в довідці, складеній відповідно до підпункту 3.1. зазначеного додатку, з копіями всіх накладних, що підтверджують отримання товару покупцем згідно договору, та копії фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт повного виконання в частині оплати товару за такими договорами, оскільки у складі тендерної пропозиції відсутні додатки до додаткових угод, що є невід’ємними частинами договору від 16 жовтня 2018 року №11, а також відсутня додаткова угода від 23 січня 2020 року №3 до договору від 18 лютого 2019 року №1 та не в повному обсязі надані копії накладних та фінансово-платіжних документів, що підтверджують отримання товару та оплату за нього?
Відповідь: У підпункті 2.2. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що учасник має надати «Оригінал або нотаріально завірена копія всіх листів-відгуків, від організацій, з якими укладено аналогічні договори та копію всіх аналогічних договорів зазначених в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1. до цього додатку, з копіями всіх накладних, що підтверджують отримання товару покупцем згідно договору та копії фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт повного виконання в частині оплати товару за такими договорами (дата складання відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів та має містити інформацію про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставленого товару згідно договору ).».
Тобто, ця вимога передбачає, надання учасником оригіналу або нотаріально завіреної копії всіх листів-відгуків, від організацій, з якими укладено аналогічні договори та копію всіх аналогічних договорів зазначених в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1. до цього додатку, але не вимагає надання додатків до цих договорів.
В складі тендерної пропозиції ФОП Васіліогло Марії Петірвни (файл «ст 16.PDF») надано додаткові угоди в яких змінювався обсяг постачання товару та відповідно видаткові накладі та платіжні доручення на обсяг товару, який фактично постачався, отже учасником ФОП Васіогло Марією Петрівною виконано вимогу підпункту 2.2. пункту 2 тендерної документації та підтверджено фактичне постачання товару та його оплату, а ненадання певних додатків, які не вимагались замовником є несуттєвими, тим паче у складі тендерної пропозиції ФОП Васіліогло Марії Петрівни наявні посилання в системі "Prozorro" щодо укладення цих договорів.
6. Надайте документальні підтвердження, які слугували підставами для внесення змін до договору про закупівлю від 25 березня 2024 року №111 додатковою угодою від 05 квітня 2024 року №1?
Відповідь: додаткова угода від 05 квітня 2024 року до договору про закупівлю від 25 березня 2024 року № 111 укладалась відповідно до листа фізичної особи-підприємця Васілігло Марії Петрівни від 05.04.2024 року № 15 та експертного висновку Вінницької торгово-промислової плати № В-124 від 04 квітня 2024 року.