• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Арматура трубопровідна згідно ДК 021:2015 код 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Торги не відбулися

4 380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 87 600.00 UAH
Період уточнення: 28.02.2024 16:55 - 08.03.2024 00:00
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: 754f92c9bb3741faaac913cde5c24810
Дата опублікування: 07.03.2024 19:02
Опис: Шановний Замовнику! Додатком 2 Тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерно пропозиції надає: · сертифікат відповідності (сертифікат експертизи/перевірки типу) на відповідність, запропонованих у п.п.1-17 Таблиці 1 цього Додатку 2 товарів, вимогам Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019р. № 27 виданий за результатами проведення оцінки відповідності за однією із нижченаведених процедур: - модулі В і D , модулі В і F, модулі В і Е ,модулі В і С2,модуль Н. ·-сертифікат відповідності запропонованих у п.п. 18-20 Таблиці 1 товарів, п. 4 (Таблиця 1, рядки 1-3) ДСТУ ЕN 12266-1:2015; п.п. 4.7, 5.1.4.3, 5.1.4.6-5.1.4.9, 5.1.5.6 ДСТУ ГОСТ 5762:2004. Хочемо уточнити, чи обов'язково в сертифікаті відповідності мають бути зазначені пункти ДСТУ ГОСТ 5762:2004, чи можливо надання сертифікату, який містить підтвердження продукції стандарту ДСТУ ГОСТ 5762:2004 в цілому, адже ДСТУ містить не тільки ці пункти, а і інші, яким відповідає продукція. Крім того, зазначаємо, що законодавством не передбачена надання сертифікату для модуля С2. Для підтвердження відповідності вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском достатньо надання сертифікату відповідності ОДНОМУ модулю (В або Н) та Декларації про відповідність тех.регламенту. В зв'язку з цим, для усунення дискримінаційних вимог тендерної документації та розширення кола потенційних учасників, просимо виключити необхідність наявності в сертифікаті конкретних (визначених замовником) пунктів ДСТУ ГОСТ 5762:2004 та передбачити надання сертифікату відповідності тех.регламенту по ОДНОМУ МОДУЛЮ (В або Н). Дякуємо!
Відповідь: Відповідно до вимог, встановлених для підтвердження пропозиції учасника інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ (Додаток 2 до тендерної документації), учаснику у складі пропозиції необхідно надати сертифікат відповідності, запропонованих у п.п. 18-20 Таблиці 1 товарів, п. 4 (Таблиця 1, рядки 1-3) ДСТУ ЕN 12266-1:2015; п.п. 4.7, 5.1.4.3, 5.1.4.6-5.1.4.9, 5.1.5.6 ДСТУ ГОСТ 5762:2004. Тобто і пункти, і таблиці входять до складу вказаних ДСТУ ЕN 12266-1:2015 та ДСТУ ГОСТ 5762:2004. Згідно пунктів 43 та 44 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019р. № 27 (далі Регламент) обладнання, що працює під тиском, повинне пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника, який, зокрема, може обрати застосування однієї з процедур викладених для категорії, за якою його класифіковано. Процедурами оцінки відповідності, які необхідно застосовувати для різних категорій, є: 1) категорія I - модуль A; 2) категорія II: модуль A2; модуль D1; модуль E1; 3) категорія III: модулі В (тип проекту) і D; модулі В (тип проекту) і F; модулі В (тип виробництва) і Е; модулі В (тип виробництва) і С2; модуль Н; 4) категорія IV: модулі В (тип виробництва) і D; модулі В (тип виробництва) і F; модуль G; модуль H1. Зазначене у питанні твердження, що законодавством не передбачено надання сертифікату тільки для модуля С2, не відповідає дійсності. Окрім того, у Додатку 2 до тендерної документації учаснику надано вибір щодо надання сертифікату відповідності (сертифікату експертизи/перевірки типу) за результатами проведення оцінки відповідності за однією із вищенаведених процедур, чотири з яких не містять модуль С2. Твердження про достатність надання сертифікату відповідності ОДНОМУ модулю (В або Н) та Декларації про відповідність також не відповідає дійсності, оскільки процедури оцінки відповідності тільки по модулю В, згідно Регламенту, не існує. Вимога про надання сертифікату відповідності (сертифікату експертизи/перевірки типу) окремо на модуль Н є у Додатку 2 до тендерної документації та можливе його надання у складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 08.03.2024 11:53
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 29ff3c46e2d144e2ba6fcfa7a2a91066
Дата опублікування: 04.03.2024 14:38
Опис: Шановний Замовнику! Просимо надати уточнення щодо позиції 14 Технічного завдання, а саме - Клапан зворотній міжфланцевий DN 100 1,6 Мпа Клапан зворотній з нержавючої сталі соже бути типу "хлопавка", який містить ущільнення VITON, але максимальна температа для таких клапанів складає 180 градусів. Для більш високих температур передбачені клапани міжфланцеві дискові, але вони не містять ущільнення Viton. Просимо уточнити, який саме клапан мається наувазі? Якщо Замовником передбачений клапан визначеного виробника, то просимо вказати модель та виробника Дякуємо!
Відповідь: До позиції 14 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) будуть внесені зміни
Дата відповіді: 05.03.2024 16:32
Відповідь надана

Уточнення тиску

Номер: 7c61f45847d94e7eb67359f1ecc01434
Дата опублікування: 01.03.2024 16:04
Опис: Просимо уточнити тиск по поз. 16 та 17. Так як в найменуванні наведено тиск PN 16, а в технічних характеирисках наведено PN 40
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) у тендерній документації зазначається, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічну специфікацію Додатку 2 до тендерної документації складено у відповідності до вимог статті 23 Закону і вона містить опис та перелік усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Закон не вимагає класифікувати товар, що накуповується, по загальновизнаним чи невизнаним типам, а вимагає опис технічних, функціональних та якісних характеристик предмета закупівлі. Згідно із Законом замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Так, виходячи зі змісту норми статті 23 Закону, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо. Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. З 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. При цьому, згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов торгів. Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами. Стосовно позицій 16, 17 - у Додаток 2 до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 04.03.2024 13:00