• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Арматура трубопровідна згідно ДК 021:2015 код 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Торги не відбулися

4 380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 87 600.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2024 16:55 - 08.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Оскарження протокольного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «НВО «Союзенергомаш»)

Номер: dbc7e592b876413e8e1fd30660e3aa09
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-010935-a.c2
Назва: Оскарження протокольного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «НВО «Союзенергомаш»)
Скарга:
Суб’єкт оскарження не погоджується з рішенням Замовника, вважає, що тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, Скаржником - Науково-виробничим об’єднанням «Союзенергомаш», повністю підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, які передбачені у п.п. 16-17 Додатку №2 до Тендерної документації. Детальні пояснення в Додатках.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2024 16:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.04.2024 17:18
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕРГОМАШ", Дробот Дмитро Павлович KALYNANATA@GMAIL.COM

Пункт скарги

Номер: 0a789056448a4e268b2ba9790eea3484
Заголовок пункту скарги: Оскарження протокольного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника (ТОВ «НВО «Союзенергомаш»)
Опис заперечення: Суб’єкт оскарження не погоджується з рішенням Замовника, вважає, що тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, Скаржником - Науково-виробничим об’єднанням «Союзенергомаш», повністю підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, які передбачені у п.п. 16-17 Додатку №2 до Тендерної документації. Детальні пояснення в Додатках.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Надання недостовірної інформації
Тип порушення: Надання недостовірної інформації
Опис суті пункту скарги: Детальні почснення в додатках
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Вирішена

Невідповідність

Номер: b3fcf959cc6d42939547e9b16bc3d23c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-010935-a.c1
Назва: Невідповідність
Вимога:
Вважаємо, що замовником не було дотримано основних принципів здійснення закупівлі в частині відкритості та прозорості, тому вимагаємо вказати в технічній спеціфікації загагальноприйняті типи запірної арматури по кожній позиції (30с41нж, 19ч21бр тощо) , усунути невідповідність по тиску по п.16 та п.17 та виключити вимогу про надання сертифікату відповідності, тому що згідно чинного законодавства він не є обовязковий.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) у тендерній документації зазначається, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічну специфікацію Додатку 2 до тендерної документації складено у відповідності до вимог статті 23 Закону і вона містить опис та перелік усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Закон не вимагає класифікувати товар, що накуповується, по загальновизнаним чи невизнаним типам, а вимагає опис технічних, функціональних та якісних характеристик предмета закупівлі. Згідно із Законом замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Так, виходячи зі змісту норми статті 23 Закону, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо. Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. З 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. При цьому, згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов торгів. Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами. Стосовно позицій 16, 17 - у Додаток 2 до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено