• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів

Торги відмінено

928 707.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 643.54 UAH
Період уточнення: 28.02.2024 16:23 - 04.03.2024 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 5174a8ba70314597af21bef069026759
Дата опублікування: 29.02.2024 09:56
Опис: Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до технічного завдання та надати інформацію щодо назви відповідного вантажопідіймального обладнання, його вантажопід’ємність, та за можливістю графік надання послуг та адреси виробничих підрозділів. Така інформація необхідна для розрахунку можливих наданих послуг. Дякуємо
Відповідь: Замовником щорічно здійснюється закупівіля таких послуг без означення інформації, зазначеної Вами. До того ж задля визначення очікуваної вартості закупівлі, було здійснено моніторинг вартості послуг та отримано комерційні пропозиції, без означення назви відповідного вантажопідіймального обладнання, його вантажопід’ємність, графіку надання послуг та адреси виробничих підрозділів.
Дата відповіді: 01.03.2024 14:55
Відповідь надана

Кваліфікація

Номер: aa8c08bc7ed7495f85af321cdc11fa16
Дата опублікування: 29.02.2024 09:49
Опис: Шановний Замовник! Просимо уточнити чи не є вимога, що зазначена в додатку 2 п 4 щодо "Для виконання обстеження будівельних конструкцій, проведення вишукувань, розрахунків на міцність – не менше двох експертів з обстеження будівельних конструкцій і споруд класу наслідків СС3, не менше одного інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань, не менше двох інженерів-проектувальників у частині забезпечення механічного опору та стійкості з урахуванням класу наслідків (відповідальності) відповідно до предмету закупівлі " технічною помилкою. Адже відповідно до предмету закупівлі та технічного завдання, відсутні такі роботи, як «виконання обстеження будівельних конструкцій, проведення вишукувань, розрахунків на міцність»
Відповідь: Обладнання підвищеної небезпеки, а саме, вантажопідіймальні механізми (ВПМ) та будівельна частина, на яку спирається дане обладнання розглядаються чинним законодавством як окремі незалежні об’єкти. Так, Методика проведення експертного обстеження (технічного діагностування) кранів ОМД 00120253.001-2005 не містить посилань на Настанову щодо обстеження будівель і споруд для визначення їх технічного стану (ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016), Порядок проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів, затверджений Постановою КМУ від 12.04.2017 №257. Технічні експерти з промислової безпеки, атестовані згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право на технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим наказом Держгірпромнагляду від 20.12.2006 №16 зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.02.2007 за №103/13370, не являються відповідальними виконавцями з обстеження та визначення технічного стану будівельних конструкцій і не можуть виконати перевірочні розрахунки на міцність у випадку незадовільного стану конструкцій. Не дивлячись на це, під час виконання експертних обстежень вантажопідіймальних механізмів, наше підприємство регулярно отримує зауваження від експертних організацій щодо стану будівельних конструкцій без визначення категорії технічного стану, надання обсягів робіт з ремонту чи підсиленню таких конструкцій, попри те, що зазначені дефекти можуть унеможливити роботу ВПМ. Насосні станції, на яких розташовані ВПМ і які підлягають експертному обстеженню, є об’єктами підвищеної небезпеки, а отже згідно з ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)» належать до об’єктів класу наслідків СС3. Відмова та аварійні ситуації при експлуатації таких об’єктів несуть загрозу безпеці життєдіяльності людей та стану навколишнього середовища. За результатами обстеження ВПМ на об’єктах КП «Кривбасводоканал» ми хочемо отримати висновки про можливість експлуатації ВПМ в цілому з урахуванням стану технологічних і опорних будівельних конструкцій, механізмів, гідравлічного приводу, електричного обладнання, приладів та пристроїв безпеки і сигналізації, рейкової колії та її обладнання з вичерпними детальними рекомендаціями щодо усунення невідповідностей і дефектів.
Дата відповіді: 01.03.2024 14:33