• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з експертного обстеження, технічного огляду, розробка журналів нагляду (паспортів) вантажопідіймальних механізмів

Торги відмінено

928 707.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 643.54 UAH
Період оскарження: 28.02.2024 16:23 - 04.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо приведення тендерної документації у відповідність дочинного законодавства

Номер: c29589f196df4f8391782b95fddfb493
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-010382-a.c1
Назва: Щодо приведення тендерної документації у відповідність дочинного законодавства
Вимога:
У відповідності до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", технічна документація Замовника повинна містити, у тому числі: 1) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"; 2) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Окрім того, згідно ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Послуги, які являються предметом даної закупівлі, надаються згідно вимог передбачених Порядком проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.05.2004 № 687. В свою чергу, організації, що провадять надання послуг з проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки мають відповідати Вимогам до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, затверджених наказом Держгірпромнагляду від 03.09.2007 № 195. Будь-якими іншими нормативно-правовими актами, що мали б рівну юридичну силу зазначеним, на дату подання тендерної пропозицію не існує. Враховуючи викладене, вимагаємо внести до Тендерної документації наступні зміни, що приведуть її у відповідність до чинного законодавства: 1) зазначити чіткі моделі обладнання, на які Замовник очікує отримати експертно-технічні послуги із зазначенням місця надання таких послуг, що надасть Учасникам можливість здійснити свої кошторисні розрахунки; 2) видалити із тендерної документації вимоги щодо: а) надання дозвільного документу на право виконання верхолазних робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників (вказані роботи відсутні в постанові КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107; б) надання Оригіналу/копії Сертифікату на відповідність системи управління охороною здоров'я та безпекою праці вимогам ДСТУ ISO 45001:2018 або системи управління гігієною та безпекою праці вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2007, Оригінал/копію Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (не передбачено законодавством); в) надання інформації щодо наявності не менше двох експертів з обстеження будівельних конструкцій і споруд класу наслідків СС3, не менше одного інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань, не менше двох інженерів-проектувальників у частині забезпечення механічного опору та стійкості з урахуванням класу наслідків (відповідальності) (не вимагається законодавством, це експертно-технічні послуги, а не обстеження будівель); г) надання інформації про наявність випробувальної та/або діагностичної лабораторії для проведення експертного обстеження устаткування, в т. ч. електротехнічна лабораторія (необхідно передбачити можливість залучення сторонніх випробувальної та/або діагностичної лабораторії для проведення експертного обстеження). У разі не задоволення даної вимоги, будемо змушені подавати тендерну пропозицію із додаванням обґрунтування у відповідності до згідно ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а в разі відхилення тендерної пропозиції (в разі перемоги), будемо змушені звертатися за захистом своїх прав у порядку передбаченому ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу міститься у вкладенні
Статус вимоги: Відхилено