-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів Слобожанського лісового офісу ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ)
Завершена
32 889 564.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 164 447.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 164 447.82 UAH
Період уточнення:
28.02.2024 13:09 - 04.03.2024 00:00
Відповідь надана
Запитання до договору
Номер:
4b40f6470836456d8f7c05f79016640d
Дата опублікування:
29.02.2024 13:54
Опис:
Вами опублікований проект договору, але в ньому не зазначений зовсім Замовник, та його реквізити. Питання договір буде підписуватись з самим Замовником ДП Ліси України чи з якимось одним з його філіалів?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Законодавчо не передбачено обов’язку Замовника зазначати назву Замовника та його реквізити.
Внесення інформації про Замовника та його реквізити відбудеться на етапі укладення договору за результатами закупівлі. Договір буде підписуватися або, безпосередньо Замовником, або Слобожанським лісовим офісом ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ» відповідно до чинної на момент укладення договору довіреності.
Дата відповіді:
01.03.2024 11:25
Відповідь надана
Загальне запитання до закупівлі
Номер:
3b3accc1a8224b1cb657ebb37b593c81
Дата опублікування:
29.02.2024 13:39
Опис:
Доброго дня шановний Замовнику.
Оглянувши Тендерну документацію до закупівлі за кодом ДК 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів Слобожанського лісового офісу ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-28-005928-a, у нас, як у потенційного учасника з’явилось дуже багато запитань, а саме:
В додатку №2 до тендерної документації зазначається надати: Сканована/-і копія/-ї довідки учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* (не менше одного) за предметом закупівлі договору/-ів** (в кількості не менше 10 постів у різних областях України по одному (кожному) договору)
Виникає запитання, а чому не 41 пост скільки необхідно охороняти? Чому саме 10 постів. Ця вимога яка обмежує аналогічний договір є дискримінаційною і суперечить принципам закупівлі.
Присутні і вимоги щодо наявності персональних супутникових GPS-трекерів з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників, наявності апаратно-програмного комплексу, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постами охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет, наявності системи яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту, Учасник повинен бути авторизованою охоронною компанією та мати можливість кваліфіковано обслуговувати системи охоронної бездротової сигналізації з такими функціями: - можливість поновлення, керування і налаштування з будь-якої точки світу за допомогою хмарного сервера; - використання трьох незалежних каналів зв’язку; робота без WI-FI і кабелю при швидкості GPRS 0.5 кбіт/сек; перевірка стану пристроїв від з інтервалом від 12 секунд; - передача серії фото в разі тривоги та виклик патруля охоронної компанії в разі тривоги; можливість підключення до 100 пристроїв; можливість створення до 25 груп; можливість керування системою через додаток до смартфонів на iOS I Android або через браузер, Довідку, що підтверджуює наявність в Учасника собак (у кількості не менше двох) для залучення до виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті, Учасник, протягом місяця з моменту укладення договору на охорону, за власні кошти повинен встановити системи охоронної сигналізації, підключити іх та кнопку тривожного виклику на постах охорони до власного централізованого пульта охорони (моніторингової станції), здійснювати технічне обслуговування; встановити засоби відеоспостереження (за необхідності) на кожному з постів, зазначених у Дислокації .
В свою чергу хочемо повідомити замовнику, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України № 1109 від 09 жовтня 2020 р. «Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури» та Постановою №83 від 04 березня 2015 р. «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» - Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» та його діяльність не відноситься до об’єктів критичної інфраструктури або об’єктом державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Хочемо також звернути увагу замовника, що такі замовники, як АТ «Укрпошта» (яка є об'єктом державної власності, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави), оголошує закупівлю, яка не дискримінує інших учасник і має прозорі вимоги до них (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-12-022529-a), або також як приклад тендер на охорону який оголошений Комунальним підприємством "Харківводоканал" (який також є об'єктом державної власності, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави), встановив вимоги, які відповідають об’єкту важливої інфраструктури, для держави ( посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-26-009558-a).
Що ж виникає питання, чому саме такі вимоги до закупівлі визначаєте Ви, як Замовник? Просимо пояснити.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне:
1. Щодо аналогічного договору.
В межах даної закупівлі послуги закуповуються за предметом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів Слобожанського лісового офісу ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ).
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Об’єкти Замовника, для яких надаються послуги охорони, розташовані в межах Полтавської та Харківської областей.
Замовник прагне отримати послуги найвищої якості, саме тому Виконавець повинен мати досвід та бути спроможний одночасно надати послуги у різних адміністративно-територіальних одиницях, саме тому кількість постів у аналогічному (-их) договорі (-ах) та місцерозташування об’єктів охорони у різних областях України вимагається через те, що наші об’єкти знаходяться в різних областях України.
Наявність у Учасника такого (-их) договору (-ів) підтвердить, що останній має змогу якісно надати весь об’єм послуг, який передбачено в межах даної закупівлі та які потрібно надавати одночасно згідно термінів вказаних в умовах документації в різних областях України.
Стосовно надати аналогічний за предметом закупівлі договір (в кількості не менше 10 постів у різних областях України по одному (кожному) договору) необхідно зазначити наступне:
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Задля недопущення створення нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших, Замовником встановлено мінімальні вимоги щодо кількості постів охорони в аналогічних договорах (в кількості не менше 10 постів у різних областях України по одному (кожному) договору). Потенційний Учасник може надати аналогічний договір з більшою кількістю постів, що не буде підставою для встановлення невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв
2. Інші запитання до закупівлі.
Вимоги Тендерної документації до предмета закупівлі сформовано з дотриманням принципів публічних закупівель, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: зокрема 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
В ч.1 ст.23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Відповідно до ч.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
Відповідно до ч.4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч. 3 статті 22 Закону).
З огляду на зазначені норми Закону характеристики робіт або послуг можуть містити опис вимог до системи охоронної сигналізації, способу її встановлення та підтвердження можливості його здійснення.
Відповідно до зазначених Вами нормативно-правових актів, Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» та його діяльність дійсно не відноситься до об’єктів критичної інфраструктури або об’єктом державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Однак, необхідно зазначити, що Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» відповідає критеріями, які визначають, що суб’єкти господарської діяльності відносяться до Замовників, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
При цьому, хочемо наголосити, що Постанова Кабінету Міністрів України № 1109 від 09 жовтня 2020 р. «Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури» та Постанова №83 від 04 березня 2015 р. «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» не містять норм, які регулюють процедури публічних закупівель.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Дата відповіді:
01.03.2024 11:24
Відповідь надана
Працівники ГШР
Номер:
5e785c68361546f0a8bd0e6e1410ad1a
Дата опублікування:
29.02.2024 12:30
Опис:
Вами не вимагається надання жодної інформації про працівників групи швидкого реагування однак в пп. 2.3.7 Додатку ІІ ви вимагаєте надати Сканована/-і копія/-ї чинного на час розкриття тендерних пропозицій договору страхування від нещасних випадків на працівників групи швидкого реагування згідно п.2.3.10 з наданням підтверджуючих платіжних документів. Поясніть на який п.2.3.10 ви посилаєтесь? Чому більше жодної інформації про наявність працівників ГШР ви не вимагаєте?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне:
Вважаємо, що Ваше зауваження, що Замовником не вимагається надання жодної інформації про працівників групи швидкого реагування є необгрунтованим, оскільки в Додатку 1 до Тендерної документації передбачено залучення груп швидкого реагування при наданні послуг.
Щодо зазначення в Додатку 2 до Тендерної документації п.2.3.10 необхідно зазначити, що це є технічною опискою, тому Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
01.03.2024 11:23
Відповідь надана
Працівники
Номер:
bee018223d214e21b15c5a77e74bb5dc
Дата опублікування:
29.02.2024 12:23
Опис:
Шановний Замовнику, вами передбачено 41 пост охорони, однак ви вимагаєте наявність саме 50 охоронців. Обґрунтуйте будь ласка! Адже працівники мають змінюватися, а також ходити у відпустки, тож залучення всього 50 працівників є недостатнім для надання такого об’єму послуг.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне:
В межах даної закупівлі послуги закуповуються за предметом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів Слобожанського лісового офісу ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ»).
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Задля недопущення створення нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших, Замовником встановлено мінімальні вимоги щодо чисельність працівників Учасника (не менше 50 охоронників).
Потенційний Учасник може надати інформацію про наявність більшої кількісті працівників встановивши оптимальну кількість персоналу для якісного надання послуг, що не буде підставою для встановлення невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв
Крім того, необхідно зазначити, що відповідно до Тендерної документації Учасник має право залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю .
Дата відповіді:
01.03.2024 11:23
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
7b03c9349e62416281325806eda35e9d
Дата опублікування:
29.02.2024 12:20
Опис:
Відповідно до вашого технічного завдання територія надання послуг є великою, тож не зрозуміло чому вами прописано залучення автотранспорту (не менше 4 одиниць), що буде використовуватись групами негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони, яким чином 4 одиниці автотранспорту швидко можуть пересуватися між областями? Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне:
В межах даної закупівлі послуги закуповуються за предметом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів Слобожанського лісового офісу ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ»).
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Задля недопущення створення нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших, Замовником встановлено мінімальні вимоги щодо залучення автотранспорту (не менше 4 одиниць).
Згідно статті 42 Господарського кодексу України: Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Потенційний Учасник може самостійно визначити найбільш оптимальну кількість автотранспорту для якісного виконання послуг.
Потенційний Учасник може надати інформацію про наявність більшої кількісті автотранспорту, що не буде підставою для встановлення невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв
Крім того, необхідно зазначити, що відповідно до Тендерної документації Учасник має право залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю .
Дата відповіді:
01.03.2024 11:22
Відповідь надана
Кваліфікація
Номер:
8b795004acf64ee9bfa45d33e4291845
Дата опублікування:
29.02.2024 12:13
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до технічних характеристик оприлюднених на майданчику вами закуповується 41 пост охорони, однак відповідно до пп. 2.1.1. додатку ІІ вами вимагається надати аналогічний за предметом закупівлі договір (в кількості не менше 10 постів у різних областях України по одному (кожному) договору). Чим саме зумовлена цифра в 10 постів? Чому не 20 або не 40 постів?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне:
В межах даної закупівлі послуги закуповуються за предметом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів Слобожанського лісового офісу ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ).
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Об’єкти Замовника, для яких надаються послуги охорони, розташовані в межах Полтавської та Харківської областей.
Замовник прагне отримати послуги найвищої якості, саме тому Виконавець повинен мати досвід та бути спроможний одночасно надати послуги у різних адміністративно-територіальних одиницях, саме тому кількість постів у аналогічному (-их) договорі (-ах) та місцерозташування об’єктів охорони у різних областях України вимагається через те, що наші об’єкти знаходяться в різних областях України.
Наявність у Учасника такого (-их) договору (-ів) підтвердить, що останній має змогу якісно надати весь об’єм послуг, який передбачено в межах даної закупівлі та які потрібно надавати одночасно згідно термінів вказаних в умовах документації в різних областях України.
Стосовно надати аналогічний за предметом закупівлі договір (в кількості не менше 10 постів у різних областях України по одному (кожному) договору) необхідно зазначити наступне:
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Задля створення недопущення нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших, Замовником встановлено мінімальні вимоги щодо кількості постів охорони в аналогічних договорах (в кількості не менше 10 постів у різних областях України по одному (кожному) договору). Потенційний Учасник може надати аналогічний договір з більшою кількістю постів, що не буде підставою для встановлення невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв.
Дата відповіді:
01.03.2024 11:21