• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів Слобожанського лісового офісу ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ)

Завершена

32 889 564.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 164 447.82 UAH
Період оскарження: 28.02.2024 13:09 - 04.03.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: 492bfce1f70240128ca725cacc7bd03c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-005928-a.c2
Назва: Дискримінація
Вимога:
В додатку 1 Замовником зазначається, що «Учасник повинен мати договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами. Для підтвердження необхідно надати такий договір у складі пропозиції та підтвердити сплату страхового платежу». Відповідно до вимог законодавства така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже договір є добровільним та НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як такий, що обов'язковий. Також, відповідно до діючого законодавства, у разі настання нещасного випадку відповідальність за це несе Учасник (роботодавець). Замовник не може вказувати як вести господарську діяльність Учаснику і які договори укладати. На підставі вищезазначеного вимагаємо прибрати дискримінаційні умови закупівлі, а саме видалити вимоги щодо надання вищезазначених документів та внести зміни у тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за увагу до процедури закупівлі та повідомляємо наступне: Відповідно до Закону України «Про страхування» страхування - правовідносини щодо захисту страхових інтересів фізичних та юридичних осіб (страховий захист) при страхуванні ризиків, пов’язаних з життям, здоров’ям, працездатністю та пенсійним забезпеченням, з володінням, користуванням і розпорядженням майном, з відшкодуванням страхувальником заподіяної ним шкоди особі або її майну, а також шкоди, заподіяної юридичній особі, у разі настання страхових випадків, визначених договором страхування, за рахунок коштів фондів, що формуються шляхом сплати страхувальниками страхових премій (платежів, внесків), доходів від розміщення коштів таких фондів та інших доходів страховика, отриманих згідно із законодавством. Відповідно до ч.1 ст.2. Закону України «Про страхування» передбачено, що Цей Закон регулює загальні засади функціонування ринку страхування та діяльності його учасників, особливості державного регулювання та нагляду за діяльністю на ринку страхування, а також захисту прав та законних інтересів клієнтів. Відповідно до ч.3 ст.2. Закону України «Про страхування» передбачено, що Страховикам забороняється здійснювати діяльність за класом страхування 21 (Інвестиційне страхування життя), за класом страхування 22 (Безперервне страхування здоров’я), якщо це прямо не передбачено спеціальним законом з регулювання страхування за цим класом. Таким чином, Закон України «Про страхування» не містить заборон щодо страхування професійної відповідальності перед третіми особами на добровільних засадах. Вважаємо, що дана вимога тендерної документації не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель, не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які мають намір надати якісні послуги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.03.2024 00:03
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконна вимога

Номер: 7c783c01b07f4859a6c053604f9f6923
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-28-005928-a.b1
Назва: Незаконна вимога
Вимога:
Вами була встановлена вимога «Проведення на етапі подання пропозицій первинного обстеження технічної укріпленості приміщень об’єктів з наданням рекомендацій щодо встановлення обладнання та підписання відповідного акту, копію акту подати у складі тендерної пропозиції». Частиною 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлюючи вимогу щодо первинного обстеження об’єктів замовник порушує право учасників на конфіденційність, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в закупівлі необхідно отримати акт за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлена вимога є незаконна, та така що порушує права учасників та наступні принципи закупівель: - Добросовісна конкуренція - Максимальна економія - Запобігання корупційним діям Отже, враховуючи позицію АМКУ щодо аналогічних вимог і Закону України вимагаємо прибрати дану вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за увагу до процедури закупівлі та повідомляємо наступне: Відповідно до абз.2 ч.2 ст.28 Законом України «Про публічні закупівлі» та пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) передбачено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Об’єкти Замовника, для яких надаються послуги охорони Замовник прагне отримати послуги найвищої якості, саме тому Виконавець повинен мати досвід та бути спроможний одночасно надати послуги у різних адміністративно-територіальних одиницях. В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання щодо необхідної технічної укріпленості приміщень об’єктів, в системах сигналізації та суміжних системах, Замовником встановлено вимогу щодо первинного обстеження технічної укріпленості приміщень об’єктів з наданням рекомендацій щодо встановлення обладнання, яка не створює нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших Замовник відкритий до звернень будь кого з уповноважених осіб Учасників. Розраховуючи на участь в закупівлі широкого кола Учасників, які мають досвід у галузі охорони обєктів із застосуванням в т.ч. систем охоронної сигналізації, Замовник прагне отримати фахові рекомендації, тому жодних перепон або корупційних ризиків в підписанні Акту первинного обстеження технічної укріпленості об’єктів з боку Замовника не вбачається.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.03.2024 00:03