-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Основні бланки паперової продукції для ЗСУ (39290000-1 Фурнітура різна)
Строк поставки товару зазначено у ДОДАТКУ №3
Завершена
133 866 733.32
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 8 103.13 UAH
мін. крок: 0% або 8 103.13 UAH
Період уточнення:
27.02.2024 12:41 - 03.03.2024 15:00
Відповідь надана
Аналогічний досвід
Номер:
898712a6bc48467a9a413e5fa3b2a0be
Дата опублікування:
01.03.2024 19:56
Опис:
Шановний замовнику, в попередніх уточненнях ви надали наступне роз'яснення: відповідністю наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 20% від обсягу постачання вважається від кількості номенклатурних позицій товару. Уточніть, будь ласка, чи має в якості аналогічного договору бути наданий один договір, який буде демонструвати досвід виконання учасником обсягу постачання не менше 20% від кількості номенклатурних позицій товару, який закуповується, чи цей обсяг може показаний учасником сумарно відповідно до декількох виконаних ним договорів, які вкладаються в зазначений вами період (протягом останніх трьох років)?
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Наявність аналогічного досвіду обсягом постачання не менше 20% Учасник підтверджує копією договору та/або договорів сумарно.
Дата відповіді:
04.03.2024 09:10
Відповідь надана
Загальне питання по закупівлі
Номер:
b367f8b73f7e454596d21715250e18c3
Дата опублікування:
01.03.2024 15:17
Опис:
Картка-замісник Наказ МОУ від 15.09.2022 №280 (д.65) - це розмір 100*150 мм папір 190-250 г/м2 а друк 1+1?
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за питання. Друк двосторнній.
Дата відповіді:
04.03.2024 13:53
Відповідь надана
Загальне питання по закупівлі
Номер:
71e81475950d4ddeaf2e5d26ffee7aa0
Дата опублікування:
01.03.2024 14:59
Опис:
Обліково-послужна картка на сержантів і солдатів Наказ МОУ від 15.09.2022 №280 (д.10) TC A01XJ.16600-473:2023(01) - має такі ж самі технічні характеристики, як Обліково-послужна картка до військового квитка ТС А01XJ.05403-473:2023?
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за питання, інформація про характеристики зазначена у відповідній технічній специфікації Міністерства оборони України. В різних ТС вимоги можуть бути аналогічними або ідентичними.
Дата відповіді:
04.03.2024 13:52
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
ee04fb075efe4f639549978d3449c13b
Дата опублікування:
29.02.2024 14:35
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику! Відповідністю наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 20% від обсягу постачання вважається від суми договору чи від кількості номенклатурних позицій товару ?
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Відповідністю наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 20% від обсягу постачання вважається від кількості номенклатурних позицій товару.
Дата відповіді:
01.03.2024 18:13
Відповідь надана
Невідповідність технічної специфікації до назви Товару
Номер:
80a4ff0523cf4f838197d1b7b52af500
Дата опублікування:
28.02.2024 14:24
Опис:
Розглянувши Додаток №3 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі
«Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Основні бланки паперової продукції для ЗСУ» ЛОТ 1 , ЛОТ 8 та перелік продукції яка планується до закупівлі за цими лотами було виявлено розбіжність назви Товару до Технічної специфікації згідно якої повинен бути виготовлений такий Товар, а саме:
Добова відомість військової частини на особливий період має посилання на TC A01XJ.16600-474:2023(01).
Вказана TC A01XJ.16600-474:2023(01) відповідає зовсім іншій назві товару , а саме Добова відомість, яка закуповується за ЛОТОМ 8.
Відповідно Добова відомість вказано що виготовляється згідно TC A01XJ.16600-485:2023(01)
Просимо внести зміни, які будуть коректно відображати НАЗВУ ТОВАРУ та номер технічної специфікації згідно якої виготовляється даний Товар.
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Повідомляємо, що до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни. Відповідні зміни будуть оприлюднені після періоду уточнення.
Дата відповіді:
29.02.2024 09:21
Відповідь надана
Умови участі та терміни постачання
Номер:
416804420e1e47d48d7c4a3fd7a1e067
Дата опублікування:
28.02.2024 11:15
Опис:
27 лютого 2024 опубліковано звернення щодо термінів постачання бланків паперової продукції для ЗСУ.
В цей же день Замовник вносить зміни, але лише щодо одного лоту та виду продукції – військового квитка осіб рядового, сержантського і старшинського складу. Одночасно робиться виключення для цієї ж позиції «Військовий квиток осіб рядового, сержантського і старшинського складу» щодо необхідності отримання копії акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у Додатку №3).
Таким чином, прийняти участь, виготовити та поставити продукцію за іншими лотами відповідно до встановлених умов (наявність акту) та вкрай стислих строків поставки поліграфічне підприємство не матиме можливості, що обмежить конкуренцію та участь учасників за іншими лотами.
Просимо обґрунтувати чому саме для окремого виду бланків робиться виключення й по строках, й по порядку підтвердження нормативно-технічній документації Міністерства оборони України такого товару, хоча інші лоти – це такі ж самі бланки паперової продукції для ЗСУ?
Також просимо роз’яснити, чому необхідно підтверджувати відповідним актом відповідність нормативно-технічній документації Міністерства оборони України інший товар за цією закупівлею?
Одночасно інформуємо, що такі привілеї щодо окремого виду поліграфічної продукції необґрунтовані. Відсутність відповідних змін за іншими видами поліграфічної продукції щодо строків виготовлення та умов щодо участі суб’єктів господарювання (наявність акту) обмежує конкуренцію з підстав, які зазначені вище, що є порушенням принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону України «про публічні закупівлі»).
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі.
1) Повідомляємо, що до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни в частині термінів постачання. Відповідні зміни будуть оприлюднені після періоду уточнення.
2) Результати здійснення перевірки відповідності товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України та зразку-еталону оформлюється актом відповідно до Порядку проведення оборонних закупівель у Міністерстві оборони України за централізованими розрахунками під час дії правового режиму воєнного стану, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 12.05.2023 № 277/нм.
Дата відповіді:
28.02.2024 18:36
Відповідь надана
Терміни постачання
Номер:
cad919fcff234a0fbfa429fbe415abe8
Дата опублікування:
28.02.2024 10:16
Опис:
Шановний замовнику,
Своїм запитом повністю підтримуємо попереднього автора питання щодо термінів постачання та приєднуємось до запиту щодо змін.
Заявлені в тендерній документації терміни постачання не є реальними до виконання в частині поставки продукції до 31 березня 2024 року відповідно до наступного.
Якщо врахувати термін, відведений сукупно на проведення торгів, кваліфікацію та укладення договору із переможцем, то орієнтовно процедура закінчиться не раніше 20 березня.
Оскільки деякі позиції потребують отримання нумерації, потрібно також зважати на той суттєвий факт, що Міністерство фінансів не видає нумерацію без укладеного договору із замовником і на розгляд листа бере 10 днів, відповідно, орієнтовною датою отримання необхідної інформації для початку виробництва можна вважати лише 29 березня. При цьому здати перші партії потрібно вже до 31 березня.
Тобто: в проміжок часу з 29 березня (п’ятниця) до 31 березня (неділя) потрібно замовити всі необхідні матеріали, виготовити робочий зразок, провести лабораторне випробовування зразка, затвердити робочий зразок, виготовити партію продукції, провести виїмку та лабораторне випробовування примірників з партії, пройти процес приймального контролю та здачі продукції. Тому ми повторно наголошуємо, що реалізація всіх необхідних процесів у зазначені строки не є реальною. Спираючись на власний досвід, можемо також зазначити, що поставка перших партій продукції до 30 червня 2024 року виглядає більш реалістично, враховуючи необхідний час для проходження всіх бюрократичних процедур, визначених в тендерній документації.
З огляду на зазначене, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію в частині термінів постачання у зв’язку з їх нереальністю до виконання.
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі.
Повідомляємо, що до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни в частині термінів постачання. Відповідні зміни будуть оприлюднені після періоду уточнення.
Дата відповіді:
28.02.2024 16:52
Відповідь надана
Терміни постачання
Номер:
151716c65ab1451192cb2464ba12614c
Дата опублікування:
27.02.2024 17:34
Опис:
Ми є підприємством, яке протягом багатьох років виготовляє друковану продукцію, в тому числі для потреб Міністерства оборони України. Маючи досвід в даному питанні, звертаємо Вашу увагу на те, що виготовити та поставити продукцію відповідно до встановлених термінів не матимемо можливості.
У випадку даної закупівлі надаємо орієнтовні терміни по порядку:
1. Проведення закупівлі (самих торгів) - 7 березня;
2. Кваліфікація – (5 днів) до 12 березня;
3. Заключення договору – (10 днів) до 22 березня;
4. Затвердження робочих зразків, а також отримання додаткової інформації від замовника (яка не передбачена в ТС, наприклад, вимоги до нумерації продукції) – (від 10 до 20 днів) до 30 березня – 19 квітня;
5. Підготовка виробництва та виробництво першої партії – (30 днів) до 20 травня; А у випадку необхідності здачі всієї партії продукції (для великих тиражів – більше 100 тис примірників) – 30 червня.
6. Перевірка продукції (вилучення з підготовленої партії певної кількості зразків, відправка до лабораторії на перевірку і лише після отримання протоколів про результати перевірки, партія готова до приймального контролю) – (10 днів) відповідно 30 травня, або 10 липня для всієї партії (великих тиражів – більше 100 тис примірників).
Виходячи з викладених фактів, із самого початку в умови тендеру закладені нездійсненні умови щодо термінів постачання продукції. Перша реальна поставка можлива орієнтовно 30 травня. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині термінів поставки першої партії, а саме до 30.05.2024, а у випадку поставки всієї партії продукції (для великих тиражів – більше 100 тис примірників) – до 10.07.2024.
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі.
Повідомляємо, що до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни в частині термінів постачання. Відповідні зміни будуть оприлюднені після періоду уточнення.
Дата відповіді:
28.02.2024 16:51