-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Основні бланки паперової продукції для ЗСУ (39290000-1 Фурнітура різна)
Строк поставки товару зазначено у ДОДАТКУ №3
Завершена
133 866 733.32
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 8 103.13 UAH
мін. крок: 0% або 8 103.13 UAH
Період оскарження:
27.02.2024 12:41 - 03.03.2024 15:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
800c12cd38b64025bbd0374651ecde20
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-27-005268-a.b2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Потенційний учасник, ознайомившись з положеннями оголошення Замовника, вважає, що деякі вимоги щодо надання у складі пропозиції документів не відповідають нормам чинного законодавства, виходячи з наступного.
1. Пункт 8 розділу 1 Додатку №10 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачає надання у складі пропозиції таких документів як «Сканований оригінал/копія антикорупційної програми юридичної особи та сканований оригінал/копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи відповідно до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.12.2021р №794/21, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.». В той самий час, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій» відсутнє поняття та професійної назви роботи такої посади як «уповноважений з антикорупційної програми юридичної особи», натомість правильною професійною посадою згідно зазначеного класифікатору є «Уповноважений з антикорупційної діяльності». Таким чином, враховуючи дану невідповідність, керуючись частиною сьомою статті 14 Закону, вимагаємо усунути дане встановлене порушення у закупівлі шляхом приведення у відповідність вимоги пункту 8 розділу 1 додатку №10 до оголошення шляхом встановленням чинних вимог до предмета закупівлі, а саме: замінити вимогу щодо надання «наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи» на «наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної діяльності».
2. Додатком №3 до оголошення за лотом №2 встановлено строк для поставки військового квитка осіб рядового, сержантського і старшинського складу – до 30.06.2024 року. Враховуючи час, необхідний для здійснення закупівлі матеріалів, необхідних для виготовлення цих бланків, а також беручи до уваги складність виготовлення даного замовлення, просимо внести зміни до тендерної документації в частині термінів поставки, а саме встановити граничний строк поставки першої партії у кількості 400 000 штук до 01.10.2024, другої партії у кількості 350 000 – до 20.12.2024 року.
Аналогічна ситуація з бланком військового квитка офіцера запасу, просимо встановити термін поставки бланків у кількості 42000 штук до 30.06.2024.
Також, просимо врахувати зміну термінів у положеннях проєкту договору, зокрема в частині терміну дії договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2024 13:57
Вирішення:
Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Щодо зміни термінів постачання, наразі узгоджено перенесення термінів, відповідні зміни будуть внесені до закупівлі. Щодо питання назви професії - згідно ЗУ "Про запобігання корупції" - "в юридичних особах, зазначених у частині другій цієї статті, для реалізації антикорупційної програми призначається особа, відповідальна за реалізацію антикорупційної програми (далі - Уповноважений), правовий статус якої визначається цим Законом". Відмінності в назвах професій "уповноважений з антикорупційної діяльності", або "уповноваженого з антикорупційної програми" не впливають на підтвердження відповідності вимогам оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо серії та нумерації
Номер:
82a356f5cb3447c49f475f0f91ed54e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-27-005268-a.a1
Назва:
Вимога щодо серії та нумерації
Вимога:
Вимоги Замовника, згідно з якими виготовляються товари, у т.ч. ТС та відповідне законодавство (у т.ч. накази Міністерства оборони України) передбачають наявність серії та нумерації для певної поліграфічної продукції, проте відповідної інформації не містить проєкт договору та/або оголошення. Оголошення не містить інформації щодо серій та номерів, які має містити поліграфічна продукція. При цьому в проєкті договору взагалі відсутній обов'язок Замовника надати таку інформацію.
Як свідчить наш минулорічний досвід, серія та нумерація Товару може бути надана лише через місяць після укладання Договору, що робить неможливою своєчасне виготовлення поліграфічної продукції та поставку предмету закупівлі за цим Оголошенням.
Отже, просимо внести зміни до договору доповнивши його наступним формулюванням «Замовник зобов’язується надати Постачальнику серії та нумерації Товару, в разі якщо ТС та/або законодавство передбачають наявність серії та нумерації Товару, у строк протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Договору».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до законодавства технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються. Серія та номер товару є невід'ємною характеристикою певної поліграфічної продукції, проте така інформація відсутня в Оголошенні. Тому просимо внести зміни до оголошення або проєкту договору, передбачивши порядок надання необхідної інформації щодо серії та нумерації товару, в разі якщо ТС та відповідне законодавство передбачають наявність останніх.
Як альтернативу пропонуємо розглянути встановлення термінів поставки продукції в договорі з прив’язкою до дати надання Постачальнику серії та нумерації Замовником, або доповнити договір пунктом, який передбачає відтермінування поставки у разі невиконання Замовником цих вимог на відповідну кількість днів прострочення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2024 14:12
Вирішення:
Шановний учасник! Дякуємо за питання. Щодо питання термінів постачання відповідні зміни будуть внесені до оголошення. Щодо нумерації продукції - така інформація буде надана в робочому порядку після укладання договору.
Статус вимоги:
Відхилено