-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Завершена
2 800 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період уточнення:
26.02.2024 10:16 - 22.03.2024 00:00
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
cb1766d3735140339a0929b1c7ec18b1
Дата опублікування:
28.02.2024 18:41
Опис:
Шановний замовнику! Пунктом 23. Додатку 2 тендерної документації вимагається: Учасники подають у складі пропозиції також акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році). Вимагаємо видалити прив'язку до року видачі Акту, адже це є, дискримінаційною вимогою до Учасників, які отримали даний акт у 2024 році.
Відповідь:
У період воєнного стану проведення заходів контролю було відновлено на початку 2023 р., тому замовник вимагає надати саме акт за 2023 р. як достатньо свіжий документ, що позитивно характеризує роботу учасника. Як що учасник має більш свіжий документ, тобто акт складений за результатами заходу контролю у 2024 р. – то учасник не обмежений у можливості надати такий документ.
Дата відповіді:
01.03.2024 22:08
Відповідь надана
меню
Номер:
5ce0c097fb56469d999bc4e4991d7746
Дата опублікування:
28.02.2024 18:40
Опис:
Шановний замовнику! У Додатку 2 тендерної документації зазначено: *Учасник не обмежений цим меню, та може подати свій варіант 2-х тижневого меню з розрахунку на 7 (сім) днів з чотириразовим харчуванням (сніданок, сніданок 2, обід та вечеря) для столів №№9, 5, 15, протерте та для військовослужбовців. Однак, п. 2 цього ж додатку зазначено: 7-денне меню з 4-х разовим харчуванням повинно бути розроблено відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» та вимог Постанови Кабінету міністрів України «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» №426 від 29.03.2002р. (зі змінами). Дані посилання ставлять учасників не в рівні становища. Не добросовісні учасники можуть надати, значно гірше меню, чим зможуть забезпечити собі, нижчу ціну, а відхилити Замовник їх не зможе, адже Примірне меню надане Замовником, теж не відповідає даним правовим актам, особливо №426 від 29.03.2002р. (зі змінами). Просимо внести зміни, для забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, зазначивши в ТД, що учасник не може вносити зміни до меню.
Відповідь:
Усі учасники поставлені в однакове становище, адже усі учасники мають можливість подати або меню, складене замовником, або будь-яке інше меню, модифіковане на їхній розсуд, однак складене відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального
харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» та вимог Постанови Кабінету міністрів України «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових
формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» №426 від 29.03.2002р.
(зі змінами) – про що прямо вказано у пункті 2 додатку 2 до тендерної документації.
Дата відповіді:
01.03.2024 22:09
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
d7773949d4c04b5c9517f5cabcef3326
Дата опублікування:
28.02.2024 18:39
Опис:
Шановний замовнику! Пунктом 20. Додатку 2 тендерної документації вимагається: Також обов’язково надати у складі пропозицій результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразку змивів (результат має бути виданий Учаснику), мета дослідження – на наявність патогенної та умовно-патогенної мікрофлори. Згідно вказаного документу, має бути досліджено не менше 4 змивів. Просимо повідомити, змиви З ЧОГО маються на увазі? Якщо мова йде про кухонний інвентар - то просимо прямо вказати про це в ТД. Окрім того, вказані вимоги є надмірними –через звуження кола досліджень одними лише наявність патогенної та умовно-патогенної мікрофлори. Просимо усунути дискримінацію, установивши, що учасники надають результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів з поверхонь кухонного інвентарю (не менше 4 змивів), мета дослідження – на наявність БГКП та/або патогенної і умовно-патогенної мікрофлори.
Відповідь:
Лабораторні дослідження змивів об’єктивно можуть здійснюватися лише щодо поверхонь: посуду, іншого кухонного інвентарю, рук кухонного персоналу тощо. Замовник не обмежує жодним чином учасників у питанні того, дослідження змивів з яких саме поверхонь будуть надані ним у складі пропозиції. Мета дослідження – достатньо широка і виправдана з урахуванням предмета закупівлі, тим більше що кишкова паличка входить до складу патогенної мікрофлори.
Дата відповіді:
01.03.2024 22:09
Відповідь надана
санітарно-мікробіологічного дослідження
Номер:
3f7a7cc021284eb7b7feb0ae0744387b
Дата опублікування:
28.02.2024 18:37
Опис:
Шановний замовнику! Пунктом 16. Додатку 2 тендерної документації вимагається: Для підтвердження відповідності послуг вимогам законодавства, учасники мають надати у складі своїх пропозицій результат санітарно-мікробіологічного дослідження (виданий Учаснику), мета дослідження – ДСП 4.4.5-078-2001 Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування. У вказаному результаті серед найменування зразків повинно бути вказано не менше трьох страв. Також вказаний результат має підтвердити, що відібрані зразки харчових продуктів за мікробіологічними показниками відповідають ДСП 4.4.5-078-2001. Вказаний результат може бути наданий на будь-які страви, не обмежуючись меню.
Звертаємо вашу увагу на те, що – ДСП 4.4.5-078-2001 Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування, затверджений Постановою від 07.11.2001 № 139 Про затвердження Державних санітарних правил і норм Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування, втратив чинність з 21.08.2023, тобто до дати затвердження тендерної документації, затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.02.2024 № 101 - УО). Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо вашу увагу на те, що вимога про надання у складі пропозиції результату санітарно-мікробіологічного дослідження (виданий Учаснику), мета дослідження – ДСП 4.4.5-078-2001 Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування, є дискримінаційною та такою, що порушує наші законні права та інтереси як учасника. Варто наголосити, що відповідно до статті 5 Закону принципами здійснення публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Варто зауважити, що Замовник не може вимагати надання у складі пропозиції документ, що передбачений нормативно-правовим актом, який втратив чинність. Таким чином, зазначене свідчить про недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та вимог частини п’ятої статті 14 Закону.
Відповідь:
Мета замовника – пересвідчитися у регулярному проведенні учасників тестування своєї продукції зам мікробіологічними показниками. ДСП 4.4.5-078-2001 втратили чинність згідно з наказом МОЗ від 21.08.2023 № 1504 лише наприкінці серпня 2023 року, а отже умова ТД у вказаній редакції надає можливість будь-якому учаснику, який проводить мікробіологічні дослідження власної продукції на регулярній основі, надати відповідні результати, складені у будь-який час до 21.08.2023, тобто – і в першій половині 2023 р., і навіть в 2022 році. Звертаємо увагу, що ТД не містить жодних обмежень в аспекті часової ретроспективи, а відтак скаржник (за умови, що він взагалі хоч колись здійснював контроль своїх страв на предмет дослідження ДСП 4.4.5-078-2001) жодним чином не обмежений у своїх правах та можливостях подати відповідні документи за будь-який період.
Дата відповіді:
01.03.2024 22:10
Відповідь надана
Щодо освітнього рівня технолога
Номер:
a27d58ef094642e1ab3ab37eb6965959
Дата опублікування:
28.02.2024 18:35
Опис:
Шановний замовнику! Пунктом 2.3. Додатку 1 тендерної документації вимагається: «Надати у складі пропозиції наказ про прийняття на роботу технолога або трудову книжку. Крім цього, надати у складі пропозиції документ про освіту технолога, а саме диплом магістра за спеціальністю «Харчові технології». Зауважимо, що за таких умов взяти участь в процедурі закупівлі можуть лише учасники, що мають працевлаштованого технолога саме з дипломом магістра за спеціальністю саме «Харчові технології». Також повідомляємо, що довідником кваліфікаційних характеристик професій, затвердженим наказом Міністерства промислової політики України від 22 березня 2007 № 120 не встановлено обов'язкової вимоги щодо обов'язкового освітнього рівня "магістр (вимагається Замовником) професії "технолог (Харчові технології)". Аналогічно, не встановлюють вимоги про обов'язковий освітній рівень "магістр" і ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", наказ Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 "Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні", на які є посилається в умовах Документації.
У звязку з наведеним, просимо внести зміни до документації в даній частині, зокрема, щодо освітнього ступеня технолога, найменування спеціальності.
Зауважимо, що аналогічні питання вже неодноразово були предметом розгляду органу оскарження, зокрема, у рішенні № 2315-р/пк-пз від 06.02.2024; № 2018-р/пк-пз від 01.02.2024.
Відповідь:
Вказаний замовником тип спеціальності та освітнього рівня відповідає актуальним освітнім напрямкам та вимогам до документів про освіту у сфері харчових технологій, що підтверджують наявність повної вищої освіти у цій сфері. У разі, якщо документ скаржника є еквівалентним, то скаржник не позбавлений можливості надати свій документ із відповідним обґрунтуванням, яке засвідчить дійсну еквівалентність документів.
Дата відповіді:
01.03.2024 22:10