-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Завершена
2 800 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період оскарження:
26.02.2024 10:16 - 22.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
a904791c44a440b6974ac301c0f13f8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-001564-a.c2
Назва:
СКАРГА
Скарга:
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
(що відбулося після оцінки тендерних пропозицій)
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 Лист-відгук.pdf 07.04.2024 18:06
- Додаток 1 Протокол.pdf 07.04.2024 18:06
- Скарга_UA-2024-02-26-001564-a.pdf.asice.zip 07.04.2024 18:06
- Додаток 4 Тех.карти № 4.pdf 07.04.2024 18:06
- Додаток 4 тех.карти № 3.pdf 07.04.2024 18:07
- Додаток 4 Тех.карти № 5.pdf 07.04.2024 18:07
- Додаток 2 Меню.pdf 07.04.2024 18:08
- Додаток 4 Тех.карти № 2.pdf 07.04.2024 18:09
- Додаток 4 Тех.карти № 1.pdf 07.04.2024 18:09
- sign.p7s 07.04.2024 18:10
- рішення від 09.04.2024 № 6297.pdf 09.04.2024 18:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2024 № 6855.pdf 18.04.2024 14:40
- рішення від 17.04.2024 № 6855.pdf 22.04.2024 11:15
- Пояснення на скаргу UA 2024 02 26 001564 ac2.pdf 11.04.2024 17:18
- Пояснення на скаргу UA 2024 02 26 001564 ac2.docx 11.04.2024 17:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2024 18:31
Дата розгляду скарги:
17.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2024 18:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.04.2024 11:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноважена особа вирішила:
1. Скасувати рішення про визначення ФОП Дженджера Оксана Петрівна переможцем процедури закупівлі — "Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-02-26-001564-a у відповідності з вимогами законодавства.
2. Провести повторний розгляд та оцінку тендерних пропозицій учасників закупівлі "Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)" .
Пункт скарги
Номер:
52252285f06740558bddb6892fef5e6e
Заголовок пункту скарги:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі також – Замовник) оголосило відкриті торги № UA-2024-02-26-001564-a на закупівлю послуги з організації харчування (ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів), очікуваною вартістю 2 800 000,00 грн.
ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» (далі також – Скаржник) та ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" взяли участь у торгах. За підсумками аукціону, що відбувався 25.03.2024, пропозиція ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" за ціною 1 893 200,00 грн. визнана найбільш економічно вигідною.
Протокольним рішенням (протоколом) №158-УО від 02.04.2024 ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" визначено переможцем. Проте, Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, адже тендерна пропозиція переможця містить ряд невідповідностей та помилок, зокрема тих, що стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Отже, замовник порушив право та законний інтерес Скаржника на укладення договору за результатами процедури закупівлі, визначивши переможцем ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", у зв’язку з чим його рішення про визначення ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" підлягає скасуванню в повному обсязі.
Опис заперечення:
Заперечення Скаржника:
1. В порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник акцептував пропозицію переможця, проте його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. В порушення абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник акцептував пропозицію переможця, проте його тендерна пропозиція може містити недостовірну інформацію, за яку б замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію.
1. В порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник акцептував пропозицію переможця, проте його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. В порушення абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник акцептував пропозицію переможця, проте його тендерна пропозиція може містити недостовірну інформацію, за яку б замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Обґрунтування заперечення №1.1.
Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
За змістом пункту 43 Особливостей Замовник у разі виявлення невідповідностей у тендерній пропозиції зобов’язаний надати час на їх усунення, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п. 13 Додатка 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо меню: «Для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант 2-х тижневого меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з чотириразовим харчуванням (сніданок, сніданок 2, обід та вечеря) (з цінами), з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні» та один варіант 2-х тижневого меню з розрахунку на 7 (сім) днів для пацієнтів військовослужбовців з чотириразовим харчуванням (сніданок, сніданок 2, обід та вечеря) (з цінами), з урахуванням вимог Постанови Кабінету міністрів України «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» №426 від 29.03.2002р. (зі змінами)».
Проте, у порушення вказаної вимоги, переможцем ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" надано у складі пропозиції 2-х тижневе меню з розрахунку на 7 (сім) днів для пацієнтів військовослужбовців, але у наданому меню не вказано цін на позиції каша пшоняна молочна з вершковим маслом та цукром, каша пшоняна молочна з вершковим маслом протерта, каша пшоняна молочна з вершковим маслом (в’язка, без цукру), чай (без цукру), хліб український нарізний і т.д. (позиції у меню, що без ціни).
Зазначаємо, що меню є тим документом, який безпосередньо пов’язаний із предметом закупівлі (кейтерингові послуги), адже містить інформацію про страви, які пропонуються учасниками постачати замовнику, а також їх ціни та вагу (у грамах або кілограмах), що разом безпосередньо і становить предмет закупівлі, відтак відсутність інформації, що передбачена для зазначення у меню, є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Докази:
- Протокол №158-УО від 02.04.2024;
- Меню учасника-переможця.
Обґрунтування заперечення №1.2.
Відповідно до п. 15 Додатка 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо технологічних карток: «У складі пропозиції також надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п.13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізикохімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІП, посада, підпис».
Проте, в технологічні карті учасника-переможця №12/2 "Борщ український" та "Борщ український з картоплею", вихід 300, міститься в складі цукор, але дана позиція вказана для дієти ЦД (цукровий діабет) по меню (понеділок, п'ятниця обід - перший тиждень, понеділок, середа, п'ятниця обід - другий тиждень).
В технологічній карті учасника-переможця №13 "Салат з квашеної капусти ", вихід 70, - у переліку найменування сировини міститься цукор для дієти ЦД (цукровий біадет) (вівторок , 1й тиждень, обід).
В технологічній карті учасника-переможця №205-11 " Тушкована морква зі сметаною" - у переліку найменування сировини та напівфабрикатів міститься цукор для дієти ЦД (цукровий діабет) (неділя 1й тиждень обід).
У технологічній карті учасника-переможця №317-3 "Каша пшоняна молочна з вершковим маслом (в'язка, без цукру), вихід 250, вказано лише консистенцію, а саме – однорідна, в’язка, проте не вказано який вигляд має страва (всупереч прямій вимозі у ТД).
Технологічні карти є тим документом, який безпосередньо пов’язаний із предметом закупівлі (кейтерингові послуги), адже містить інформацію про ряд обов’язкових для приготування страв вимог, зокрема: найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та які саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, а отже технологічні картки у сукупності з меню зосереджують у собі інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, відтак відсутність інформації, що передбачена для зазначення у технологічних картках та меню (або зазначення її не відповідно до вимог, що ставляться до меню та технологічних карток), є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Докази:
- Технологічні карти учасника-переможця (5 файлів).
Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
За змістом пункту 43 Особливостей Замовник у разі виявлення невідповідностей у тендерній пропозиції зобов’язаний надати час на їх усунення, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п. 13 Додатка 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо меню: «Для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант 2-х тижневого меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з чотириразовим харчуванням (сніданок, сніданок 2, обід та вечеря) (з цінами), з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні» та один варіант 2-х тижневого меню з розрахунку на 7 (сім) днів для пацієнтів військовослужбовців з чотириразовим харчуванням (сніданок, сніданок 2, обід та вечеря) (з цінами), з урахуванням вимог Постанови Кабінету міністрів України «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» №426 від 29.03.2002р. (зі змінами)».
Проте, у порушення вказаної вимоги, переможцем ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" надано у складі пропозиції 2-х тижневе меню з розрахунку на 7 (сім) днів для пацієнтів військовослужбовців, але у наданому меню не вказано цін на позиції каша пшоняна молочна з вершковим маслом та цукром, каша пшоняна молочна з вершковим маслом протерта, каша пшоняна молочна з вершковим маслом (в’язка, без цукру), чай (без цукру), хліб український нарізний і т.д. (позиції у меню, що без ціни).
Зазначаємо, що меню є тим документом, який безпосередньо пов’язаний із предметом закупівлі (кейтерингові послуги), адже містить інформацію про страви, які пропонуються учасниками постачати замовнику, а також їх ціни та вагу (у грамах або кілограмах), що разом безпосередньо і становить предмет закупівлі, відтак відсутність інформації, що передбачена для зазначення у меню, є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Докази:
- Протокол №158-УО від 02.04.2024;
- Меню учасника-переможця.
Обґрунтування заперечення №1.2.
Відповідно до п. 15 Додатка 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо технологічних карток: «У складі пропозиції також надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п.13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізикохімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІП, посада, підпис».
Проте, в технологічні карті учасника-переможця №12/2 "Борщ український" та "Борщ український з картоплею", вихід 300, міститься в складі цукор, але дана позиція вказана для дієти ЦД (цукровий діабет) по меню (понеділок, п'ятниця обід - перший тиждень, понеділок, середа, п'ятниця обід - другий тиждень).
В технологічній карті учасника-переможця №13 "Салат з квашеної капусти ", вихід 70, - у переліку найменування сировини міститься цукор для дієти ЦД (цукровий біадет) (вівторок , 1й тиждень, обід).
В технологічній карті учасника-переможця №205-11 " Тушкована морква зі сметаною" - у переліку найменування сировини та напівфабрикатів міститься цукор для дієти ЦД (цукровий діабет) (неділя 1й тиждень обід).
У технологічній карті учасника-переможця №317-3 "Каша пшоняна молочна з вершковим маслом (в'язка, без цукру), вихід 250, вказано лише консистенцію, а саме – однорідна, в’язка, проте не вказано який вигляд має страва (всупереч прямій вимозі у ТД).
Технологічні карти є тим документом, який безпосередньо пов’язаний із предметом закупівлі (кейтерингові послуги), адже містить інформацію про ряд обов’язкових для приготування страв вимог, зокрема: найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та які саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, а отже технологічні картки у сукупності з меню зосереджують у собі інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, відтак відсутність інформації, що передбачена для зазначення у технологічних картках та меню (або зазначення її не відповідно до вимог, що ставляться до меню та технологічних карток), є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Докази:
- Технологічні карти учасника-переможця (5 файлів).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
На підставі викладеного вище та керуючись статтею 18 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень у процедурі закупівель № UA-2024-02-26-001564-a. 3. Зобов’язати замовника усунути допущене ним порушення, а саме: скасувати протокольне рішення (протокол) №158-УО від 02.04.2024 про визначення переможцем ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА".
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження дискримінаційних вимог, що включені замовником до тендерної документації.
Номер:
57a8c5202c8e4090b6f6bd39eb753c18
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-26-001564-a.a1
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог, що включені замовником до тендерної документації.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Свідоцтво про одруження Корчак.pdf 01.03.2024 18:26
- ТД (3).pdf 01.03.2024 18:26
- Дипломи.pdf 01.03.2024 18:26
- Скарга (1).pdf 01.03.2024 18:26
- Накази_merged.pdf 01.03.2024 18:26
- Скарга.docx.asice.zip 01.03.2024 18:26
- Лабор.дослід.готових страв-1.pdf 01.03.2024 18:26
- Акт інспектування.pdf 01.03.2024 18:26
- sign.p7s 01.03.2024 18:27
- рішення від 05.03.2024 № 4078.pdf 05.03.2024 16:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2024 № 4725.pdf 15.03.2024 12:57
- рішення від 14.03.2024 №4725.pdf 19.03.2024 15:13
- Пояснення до скарги.docx 07.03.2024 18:23
- Пояснення до скарги.docx 07.03.2024 18:24
- Додаток Результати_мікробіолог._ФОП_Дженджера.pdf 07.03.2024 18:24
- Пояснення до скарги.pdf 07.03.2024 18:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2024 18:31
Дата розгляду скарги:
14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.03.2024 16:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.03.2024 15:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до Тендерної документації по закупівлі Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) код ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-02-26-001564-a та викладено останню в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також затверджено перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу
Пункт скарги
Номер:
bc771ab67a424592b0d26f0658f37653
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги.
Опис заперечення:
Пунктом 2.3. Додатку 1 тендерної документації вимагається: «Надати у складі пропозиції наказ про прийняття на роботу технолога або трудову книжку. Крім цього, надати у складі пропозиції документ про освіту технолога, а саме диплом магістра за спеціальністю «Харчові технології».
За таких умов взяти участь в процедурі закупівлі можуть лише учасники, що мають працевлаштованого технолога саме з дипломом магістра за спеціальністю саме «Харчові технології».
За таких умов взяти участь в процедурі закупівлі можуть лише учасники, що мають працевлаштованого технолога саме з дипломом магістра за спеціальністю саме «Харчові технології».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.», а також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.», а також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
Диплом технолога
-
Опис доказу:
Підтверджує наявність кваліфікованого працівника
-
Повʼязаний документ:
Дипломи.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни.
Номер:
0b55dd4958874e2dad33a521f27066ca
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги.
Опис заперечення:
Згідно з пунктом 23 додатку 2 тендерної документації передбачено, що «Учасники подають у складі пропозиції також акт (виданий учаснику процедури закупівлі, акт має бути виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (акт повинен бути без виявлених порушень та бути виданим у 2023 році).
Встановивши зазначену вимогу, замовник обмежив коло потенційних учасників лише тими, які мають в наявності такий акт виданий саме у 2023 році, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Повідомляємо, що Скаржник має у наявності відповідний акт, що виданий у 2024 році. Проте, через формулювання вимоги, такий акт не буде прийнятий замовником та його надання призведе до відхилення тендерної пропозиції
Встановивши зазначену вимогу, замовник обмежив коло потенційних учасників лише тими, які мають в наявності такий акт виданий саме у 2023 році, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Повідомляємо, що Скаржник має у наявності відповідний акт, що виданий у 2024 році. Проте, через формулювання вимоги, такий акт не буде прийнятий замовником та його надання призведе до відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.», а також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.», а також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
Акт Держпродспоживслужби 2024р.
-
Опис доказу:
Наявність Акту, що вимагається, але 2024р.
-
Повʼязаний документ:
Акт інспектування.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни.
Номер:
f4eb8e9edd9c41bba431a8c5e3edfe51
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги.
Опис заперечення:
Згідно з пунктом 16 додатку 2 тендерної документації вимагається: «Для підтвердження відповідності послуг вимогам законодавства, учасники мають надати у складі своїх пропозицій результат санітарно-мікробіологічного дослідження (виданий Учаснику), мета дослідження – ДСП 4.4.5-078-2001 Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування. У вказаному результаті серед найменування зразків повинно бути вказано не менше трьох страв. Також вказаний результат має підтвердити, що відібрані зразки харчових продуктів за мікробіологічними показниками відповідають ДСП 4.4.5-078-2001. Вказаний результат може бути наданий на будь-які страви, не обмежуючись меню».
Звертаємо вашу увагу на те, що – ДСП 4.4.5-078-2001 Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування, затверджений Постановою від 07.11.2001 № 139 Про затвердження Державних санітарних правил і норм Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування, втратив чинність з 21.08.2023
Звертаємо вашу увагу на те, що – ДСП 4.4.5-078-2001 Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування, затверджений Постановою від 07.11.2001 № 139 Про затвердження Державних санітарних правил і норм Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування, втратив чинність з 21.08.2023
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.», а також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.», а також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
результат лабораторних досліджень
-
Опис доказу:
Аналогічний результат санітарно-мікробіологічного дослідження.
-
Повʼязаний документ:
Лабор.дослід.готових страв-1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути порушення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, та внести відповідні зміни.