-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Луки села Таганча Степанецької територіальної громади Черкаського району Черкаської області (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011))
Завершена
4 505 263.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 526.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 526.32 UAH
Період уточнення:
22.02.2024 19:21 - 29.02.2024 00:00
Відповідь надана
транспортна схема
Номер:
a69d5a09dedf46eebd31dd83b4fa12af
Дата опублікування:
28.02.2024 09:09
Опис:
Вимога тендерної документації, «Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 Автомобільні дороги. Учасником надається транспортна схема доставки асфальтобетонної суміші, що буде використуваватися при виконанні робіт, складена відповідно до до вимог ДБН В.2.3-4-2015» є неправомірною, оскільки ДБН В.2.3-4-2015 не містить вимог до складання транспортної схеми, її складання, зразку, формул тощо. Єдине що з цього приводу містить ДБН В.2.3-4-2015 це таблиця з відстанями. Це аж ніяк не транспортна схема (зміна №1 пункт 20.8.2. Таблиця 20.2а). Відповідно, вимога Замовника є некоректною і суперечить будівельним стандартам ДБН В.2.3-4-2015. Ми як потенційний учасник вважамо незрозумілим вимогу надання транспортної схеми (її вигляд, тощо). Дане може призвести до відхилення пропозиції Скаржника. Тому дана вимога має бути приведена у відповідність до чинного законодавства і будівельних стандартів.
Відповідь:
Доброго дня! Інформауємо Вас, що вважаємо встановлену вимогу щодо надання транспортної схеми обгрунтованою та цілком зрозумілою. Замовник не вважє необхідним вносити зміни до умов тенденої документаціїв цій частині.
Дата відповіді:
28.02.2024 16:07
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
dcf58e2bf38b4b9880cd2b061d1cd7ab
Дата опублікування:
23.02.2024 15:13
Опис:
Добрий день! Відповідно до вимог ТД «учасник має надати паспорт (-ти)/сертифікати радіаційної якості на зразки будівельних матеріали (емульсiя бiтумна, сумiш пориста асфальтобетонна, суміш піщано-щебенева), що підтверджують їх відповідність І або ІІ класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), що виданий (-і) компетентною на момент проведення випробовувань лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу])». Зазначена вимога є дискримінаційною, та такою, що порушує основні принципи проведення публічних закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, ст. 5 недискримінація учасників, ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки обов’язкове отримання не всіх вищезазначених документів передбачено Законодавством України.
Таким чином, відповідно до розділу 3 Стандарту (визначення понять) вбачається, що бітумною емульсією є рідиною, що отримана при диспергування бітуму у водному розчині із застосуванням кислоти чи лугу.
Відповідно до пункту 6.1.1 Стандарту, емульсії бітумні дорожні за ступенем впливу на організм людини належать до 4 класу небезпеки (мало небезпечні речовини). Канцерогенної дії не мають. Мають слабку кумулятивну дію.
Згідно з п. 6.1.15 Стандарту, ефективна сумарна питома активність природних радіонуклідів в емульсіях та їх компонентах не повинна перевищувати 740 Бк. Кг-1. Контроль ефективної сумарної питомої активності природних радіонуклідів здійснюють згідно з ДБН В 1.4-2.01.
Тобто, емульсії бітумні дорожні не відносяться до І або ІІ класу радіаційної безпеки та відповідні паспорти/сертифікати радіаційної якості мати не можуть. І той факт, що один з виробників бітумної емульсії, придбав відповідний сертифікат або паспорт не дає права вимагати таких документів від інших виробників.
Стосовно надання документів, що підтверджують відповідність І або ІІ класу радіаційної безпеки «суміші пористої асфальтобетонної», хочемо зауважити, що чинним Законодавством передбачено отримання таких документів на добровільній основі і жодним чином не є зобов’язанням виробника. У свою чергу, погоджуючись з необхідністю здійснення контролю, у тому числі і за радіаційною безпекою, своєї продукції, виробники асфальтобетонних сумішей можуть звертатися до компетентних випробувальних лабораторій для проведення аналізу. Проте, не завжди проведення відповідного дослідження супроводжується паспортами чи сертифікатами це також можуть бути висновки, звіти, рішення, свідоцтва тощо.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та не обмежувати перелік документів, що підтверджують відповідність «суміші пористої асфальтобетонної» до І або ІІ класу радіаційної безпеки, зазначивши узагальнено «документи, що підтверджують відповідність «суміші пористої асфальтобетонної» до І або ІІ класу радіаційної безпеки» та прибрати неправомірну вимогу «надати паспорт (-ти)/сертифікати радіаційної якості на емульсiю бiтумну, що підтверджують їх відповідність І або ІІ класу радіаційної безпеки.»
Відповідь:
Шановний учасник! Ваше питання розглянуте. В тендерну документацію внесені зміни.
Дата відповіді:
27.02.2024 12:11