-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизель-генераторна установка
Завершена
529 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 645.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 645.00 UAH
Період уточнення:
22.02.2024 16:54 - 29.03.2024 23:00
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
182d3f5d827244178a8662699a1b4dbb
Дата опублікування:
26.03.2024 12:18
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до умов проекту Договору у Розділі 7 ТД Відповідальність сторін, Замовник зазначив наступні положення:
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором.
7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товарів за бюджетні кошти Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції – пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості Товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7 відсотків вказаної вартості.
7.3. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання своїх зобов’язань за Договором.
7.4. Замовник звільняється від сплати штрафних санкцій у разі несвоєчасного бюджетного асигнування та/або затримки проведення Державною казначейською службою України відповідних платежів.
Вважаємо, що встановлення штрафних санкцій лише для Постачальника є дискримінаційною умовою, ставить учасників та потенційних переможців у невигідне становище, порушує принципи рівності сторін Договору, суперечить суті господарських відносин.
У преамбулі Закону України “Про публічні закупівлі” вказано, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Таким чином, Замовник у проєкті Договору умисно уникає відповідальності, прописує Договір так, щоб сторона Постачальника перебувала у значному ризику, без будь-яких орієнтовних гарантій на добросовісні господарські відносини.
Отже, учасники, які потенційно добросовісно, уважно, належно ведуть свою господарську діяльність, які обирають контрагентів, зважають на свою репутацію, будують економіку - повинні обирати: працювати з високими ризиками, обирати контрагента, який не несе відповідальність чи не брати участь у закупівлі.
Потенційно - це дискримінація. Так як учасники, які не ставлять в пріоритет економіку угоди, результати, добросовісні відносини, не турбуються про наслідки, про вигоду від угоди із Замовником йдуть на будь-які вимоги Замовника.
Крім того, такі умови Тендерних документацій та проєкти Договорів також можуть свідчити про корупційну складову, про “близькі та позадоговірні” відносини між Замовником та потенційними учасниками, що повністю нівелює принципи економічної ефективності, добросовісності, недискримінації публічної закупівлі.
Відповідальність повинна бути у обох контрагентів, суб'єктів господарювання, незалежно від форми власності.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань», платники грошових коштів сплачують на користь одержувачів цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін.
Якщо у вчиненому сторонами правочині (договорі про закупівлю) розмір та базу нарахування пені не визначено або вміщено умову (пункт) про те, що пеня нараховується відповідно до чинного законодавства, суму пені може бути стягнуто лише в разі, якщо обов’язок та умови її сплати визначено певним законодавчим актом.
Щодо застосування вказаного Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань» для нарахування пені не встановлюється розмір пені за прострочення виконання грошового зобов’язання, а лише її максимальний розмір, який не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня.
Тобто, щоб у майбутньому стягнути пеню за відсутність оплати з боку Замовника, необхідно передбачити в проєкті Договору про закупівлю можливість її стягнення.
З метою врегулювання пропорційної та двосторонньої відповідальності сторін Договору, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а також виконання принципів та правил господарського законодавства, звичаїв ділового обороту, виходячи з конституційних принципів верховенства права, справедливості та рівності, просимо внести зміни у
Додаток 3 до тендерної документації - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ про закупівлю товарів та викласти пункт 7.4. у наступній редакції:
«7.4. Замовник звільняється від сплати штрафних санкцій у разі несвоєчасного бюджетного асигнування та/або затримки проведення Державною казначейською службою України відповідних платежів. За несвоєчасну оплату Товару згідно з пунктами, яка не пов’язана із затримкою бюджетного фінансування, Замовник сплачує пеню в розмірі 0,1 відсотка від суми несплачених коштів, за кожен день прострочення, а за прострочення оплати понад 30 днів - додатково стягується штраф у розмірі 7 відсотків вказаної вартості»
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Враховуючи досвід співпраці з недобросовісними постачальниками, Замовник встановлює штрафні санкції для постачальників у разі недобросовісних дій з їхнього боку.
Відповідно до статті 6 Цивільного кодексу України, що закріплює принцип свободи договору, який полягає в тому, що сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства та сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Проект договору передбачає штрафні санкції за порушення вимог договору. Зазначені санкції передбачають захист коштів місцевого бюджету від неефективного використання.
Дата відповіді:
29.03.2024 09:53
Відповідь надана
Стосовно "Іншої інформації"
Номер:
bb0fbdf1afc448619d09cd4b6f12de28
Дата опублікування:
21.03.2024 13:42
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
В п.2 "Інша інформація" Розділу 5 ТД наявна вимога:
"Учасник повинен надати довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана в поточному році) та письмові згоди на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду).
В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції".
Прошу дати чітке і логічне роз’яснення щодо неоднозначної і суперечливої вимоги стосовно надання учасниками листів-згоди на обробку персональних даних (в одному абзаці ви вимагаєте, в іншому - жодних окремих підтверджень подавати не потрібно).
Відповідь:
Доброго дня, шановний Замовнику! В п.2 "Інша інформація" Розділу 5 ТД наявна вимога: "Учасник повинен надати довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана в поточному році) та письмові згоди на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). В усіх інших випадках факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції". Прошу дати чітке і логічне роз’яснення щодо неоднозначної і суперечливої вимоги стосовно надання учасниками листів-згоди на обробку персональних даних (в одному абзаці ви вимагаєте, в іншому - жодних окремих підтверджень подавати не потрібно).
Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
25.03.2024 10:14
Відповідь надана
стосовно ТТХ
Номер:
d7a2c9e52c184d2c991289838b0665a0
Дата опублікування:
26.02.2024 10:02
Опис:
Доброго дня, шановний замовник. В ТД міститься : 1. Шумозахисний капот – супер тихий 4) Товщина основних стінок шумозахисного капоту – не менше 9 см 5) Рівень шуму на відстані – 7 м , не більше 66 дБ
Єдиний сенс у потовщенні стінок шумозахисного капоту - зменшення рівня шуму. При цьому сучасні шумоізоляційні матеріали дозволяють зменшити шум до рівня менше 64 дБ з 7м при товщині стінок 3-4 см, що більш ніж задовольняє потреби супер тихих корпусів (super silent). Просимо внести зміни в ТД для розширення кола потенційних учасників. Дякуємо.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Учаснику, Ви маєте можливість запропонувати товар, який відповідає вимогам, які встановлені Додатком 2 до тендерної документації. Тендерна документація встановлює можливість для закупівлі еквівалентного товару. Кожна технічна характеристика, яку встановлену Додатком 2 до тендерної документації є важливою для нашої установи, тому, просимо дотримуватися вимог, які визначені тендерною документацією. Дякуємо.
Дата відповіді:
26.02.2024 16:16