-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизель-генераторна установка
Завершена
529 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 645.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 645.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2024 16:54 - 29.03.2024 23:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" з вимогою про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Номер:
688a4c0bc6d448cb94c50d4a82f81b0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-012760-a.c4
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" з вимогою про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Скарга:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" з вимогою про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Пов'язані документи:
Учасник
- 33 витяг про рахунки.pdf 12.04.2024 10:44
- 33 запит на отримання витягу.pdf 12.04.2024 10:44
- 33 лист-пояснення.pdf 12.04.2024 10:44
- Про затвердження Порядку функціонування електронного кабінету _ від 14.07.2017 № 637.pdf 12.04.2024 10:44
- Податковий кодекс України _ від 02.12.2010 № 2755-VI.pdf 12.04.2024 10:44
- Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття закриття рахунків _ від 18.08.2015 № 721.pdf 12.04.2024 10:44
- СКАРГА.pdf 12.04.2024 10:44
- Протокол 21.pdf 12.04.2024 10:44
- СКАРГА.pdf.asice.zip 12.04.2024 10:44
- Тендерна_документація.zip 12.04.2024 10:44
- sign.p7s 12.04.2024 10:45
- рішення від 16.04.2024 №6749.pdf 16.04.2024 17:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 №7243.pdf 24.04.2024 12:56
- рішення від 23.04.2024 №7243.pdf 26.04.2024 15:34
- Пояснення_UA-2024-02-22-012760-a.c4.docx 17.04.2024 16:24
- Пояснення СМАРТ ГРІД.pdf 17.04.2024 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2024 14:36
Дата розгляду скарги:
23.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 17:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.04.2024 15:35
Пункт скарги
Номер:
3b11927984a04b0c90f57d4172771ad1
Заголовок пункту скарги:
І. ЗАПЕРЕЧЕННЯ- оскаржується рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Опис заперечення:
Оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ ГРІД» (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №21 від «08» квітня 2024 року), визначити його неправомірним, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, вимагається скасувати його. Відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було сформовано вимогу до учасників закупівлі: «Учасник повинен надати довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року)», яку учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" виконало в повному обсязі, але всупереч вищезазначеного, наша тендерна пропозиція була безпідставно відхилена.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
На виконання вимоги, встановленої за тендерною документацією: «Учасник повинен надати довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року», учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" в складі своєї тендерної пропозиції було надано Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 29.02.2024 року який був отриманий шляхом формування запиту через інформаційно-комунікаційну систему «Електронний кабінет» про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах щодо зареєстрованих рахунків учасника (файл «33 витяг про рахунки.pdf» завантажено в систему у складі нашої тендерної пропозиції 01 квітня 2024 09:24), але наша тендерна пропозиція все одно була відхилена.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" не погоджується з рішенням замовника щодо свого відхилення та в обґрунтування неправомірного відхилення повідомляє наступне:
Пунктом 1.1. Статті 1 Податкового Кодексу України (далі - Кодекс) встановлено: «Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства».
Пунктом 41.1. Статті 41 Кодексу встановлено: «Контролюючими органами є: податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи».
Пунктом 421.2. Статті 42.1 Кодексу встановлено: «Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених цим Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання цього Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом:
отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги"
забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених цим Кодексом, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку».
Пунктом 69.2. Статті 69 Кодексу встановлено: «Банки, інші фінансові установи, небанківські надавачі платіжних послуг, емітенти електронних грошей зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку/електронного гаманця платника податків - юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку/електронного гаманця».
Додатково повідомляємо, що наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 року № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначаються загальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі - Електронний кабінет), процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет.
Пунктом 4 розділу VI Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок) визначено: «Платник податків може надіслати до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Кодексу, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 до цього Порядку. У запиті зазначається, про які рахунки запитується інформація - ті, про які не надходили повідомлення про їх закриття (відкриті рахунки) та/або ті, про які надійшли повідомлення щодо їх закриття (закриті рахунки), із зазначенням періоду закриття.
ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до цього Порядку.
Витяг з журналу формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається платнику автоматично з використанням електронних комунікаційних мереж в електронній формі, а також розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки, які взято на облік в контролюючих органах, згідно із критеріями, що вказані у запиті платником податків (закриті та/або відкриті). Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до журналу».
Виходячи з усього вищезазначеного, надавши у складі своє пропозиції Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 29.02.2024 року шляхом взаємодії через електронний кабінет платника податків з контролюючим органом засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" в повному обсязі виконав вимогу Замовника.
Хочемо звернути увагу, що Замовником за тендерною документацією не було встановлено вимог щодо оформлення довідки уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, отже, різниця в назвах документів підпадає під перелік формальних несуттєвих помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, та положень тендерної документації п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.».
Але всупереч цього, Замовник розмістив в електронній системі закупівель Вимогу про усунення невідповідностей з подальшим відхилення нашої тендерної пропозиції. Замовник не мав жодного законного права розміщувати вимогу про усунення невідповідностей щодо вимоги про надання учасником довідки уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року), так як ці документи і так були наявні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "СМАРТ ГРІД".
Докази Заперечення №1:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-012760-a;
2. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №21 від 08 квітня 2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД".
3. 33.Витяг про рахунки.
4. 33.Запит на отримання витягу.
5. 33.Лист -пояснення щодо довідки з ДПСУ.
6. Податковий кодекс України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text.
7. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0942-17#Text.
8. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1058-15#Text.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" не погоджується з рішенням замовника щодо свого відхилення та в обґрунтування неправомірного відхилення повідомляє наступне:
Пунктом 1.1. Статті 1 Податкового Кодексу України (далі - Кодекс) встановлено: «Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства».
Пунктом 41.1. Статті 41 Кодексу встановлено: «Контролюючими органами є: податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи».
Пунктом 421.2. Статті 42.1 Кодексу встановлено: «Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених цим Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання цього Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом:
отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги"
забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених цим Кодексом, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку».
Пунктом 69.2. Статті 69 Кодексу встановлено: «Банки, інші фінансові установи, небанківські надавачі платіжних послуг, емітенти електронних грошей зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку/електронного гаманця платника податків - юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку/електронного гаманця».
Додатково повідомляємо, що наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 року № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначаються загальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі - Електронний кабінет), процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет.
Пунктом 4 розділу VI Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок) визначено: «Платник податків може надіслати до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Кодексу, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 до цього Порядку. У запиті зазначається, про які рахунки запитується інформація - ті, про які не надходили повідомлення про їх закриття (відкриті рахунки) та/або ті, про які надійшли повідомлення щодо їх закриття (закриті рахунки), із зазначенням періоду закриття.
ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до цього Порядку.
Витяг з журналу формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається платнику автоматично з використанням електронних комунікаційних мереж в електронній формі, а також розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки, які взято на облік в контролюючих органах, згідно із критеріями, що вказані у запиті платником податків (закриті та/або відкриті). Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до журналу».
Виходячи з усього вищезазначеного, надавши у складі своє пропозиції Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 29.02.2024 року шляхом взаємодії через електронний кабінет платника податків з контролюючим органом засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" в повному обсязі виконав вимогу Замовника.
Хочемо звернути увагу, що Замовником за тендерною документацією не було встановлено вимог щодо оформлення довідки уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника, отже, різниця в назвах документів підпадає під перелік формальних несуттєвих помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, та положень тендерної документації п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.».
Але всупереч цього, Замовник розмістив в електронній системі закупівель Вимогу про усунення невідповідностей з подальшим відхилення нашої тендерної пропозиції. Замовник не мав жодного законного права розміщувати вимогу про усунення невідповідностей щодо вимоги про надання учасником довідки уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року), так як ці документи і так були наявні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "СМАРТ ГРІД".
Докази Заперечення №1:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-012760-a;
2. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №21 від 08 квітня 2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД".
3. 33.Витяг про рахунки.
4. 33.Запит на отримання витягу.
5. 33.Лист -пояснення щодо довідки з ДПСУ.
6. Податковий кодекс України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text.
7. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0942-17#Text.
8. Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1058-15#Text.
×
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1058-15#Text
-
Опис доказу:
Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1058-15#Text
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття закриття рахунків _ від 18.08.2015 № 721.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0942-17#Text
-
Опис доказу:
Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0942-17#Text
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Порядку функціонування електронного кабінету _ від 14.07.2017 № 637.pdf
-
-
Назва доказу:
Податковий кодекс України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text
-
Опис доказу:
Податковий кодекс України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text
-
Повʼязаний документ:
Податковий кодекс України _ від 02.12.2010 № 2755-VI.pdf
-
-
Назва доказу:
33.Лист -пояснення щодо довідки з ДПСУ
-
Опис доказу:
33.Лист -пояснення щодо довідки з ДПСУ
-
Повʼязаний документ:
33 лист-пояснення.pdf
-
-
Назва доказу:
33.Запит на отримання витягу
-
Опис доказу:
запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9, надісланий до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет
-
Повʼязаний документ:
33 запит на отримання витягу.pdf
-
-
Назва доказу:
33.Витяг про рахунки
-
Опис доказу:
Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 29.02.2024 року шляхом взаємодії через електронний кабінет платника податків з контролюючим органом засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС
-
Повʼязаний документ:
33 витяг про рахунки.pdf
-
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №21 від 08 квітня 2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД"
-
Опис доказу:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №21 від 08 квітня 2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД"
-
Повʼязаний документ:
Протокол 21.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-012760-a
-
Опис доказу:
Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-012760-a
-
Повʼязаний документ:
Тендерна_документація.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити Органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі код ДК 021:2015: 31121100-1 - Дизель-генераторні установки (Дизель-генераторна установка), що полягають у незаконному та безпідставному відхиленні пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД". 3) Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИШНЕВИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КОЛОБОК" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення щодо незаконного та безпідставного відхиленні пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД" з підстав, що описані за Скаргою та здійснити повторний розгляд з урахуванням прийнятого рішення Органу оскарження. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання економічного ефекту від укладання Договору про закупівлю, пов'язаного з перемогою у Процедурі закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
fcd7f3ac927648aba87223eb2de57736
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-012760-a.a3
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Оскарження вимог додатку 2 до Тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), оскільки встановлені дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічний паспорт на ДГ (ДГУ) СТРУМ К20Т.pdf 26.02.2024 19:35
- СКАРГА КОЛОБОК.pdf 26.02.2024 19:35
- рішення від 28.11.2023 № 19146.pdf 26.02.2024 19:35
- sign.p7s 26.02.2024 19:37
- Заперечення на пояснення Замовника по Скарзі Колобок.pdf 11.03.2024 00:26
- рішення від 28.02.2024 № 3697.pdf 28.02.2024 15:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4371.pdf 12.03.2024 10:34
- рішення від 11.03.2024 № 4371.pdf 13.03.2024 18:40
- Пояснення_UA-2024-02-22-012760-a.a3.docx 01.03.2024 15:53
- пояснення по скарзі UA-2024-02-22-012760-a.a3.pdf 01.03.2024 15:53
- Дизельний_генератор_LWA_30A_LISTER_PETTER.pdf 01.03.2024 15:53
- EP-25B.pdf 01.03.2024 15:53
- Протокол 16.pdf 18.03.2024 15:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2024 20:03
Дата розгляду скарги:
11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.02.2024 15:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2024 18:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальний заклад "Вишневий заклад дошкільної освіти "Колобок" виконав рішення Антимонопольного комітету України від 11.03.2024 року № 4371-р/пк-пз (внесено зміни до тендерної документації).
Пункт скарги
Номер:
0f0f51ea0e1e448e9ab96f6f718fa0ad
Заголовок пункту скарги:
Замовником встановлено дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Опис заперечення:
Оскарження вимог додатку 2 до Тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі), а саме - встановлених показників щодо товщини основних стінок шумозахисного капоту, рівня шуму на відстані, габаритів, обсягу вбудованого в раму паливного баку.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник порушує вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.», а також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так, за результатами ознайомлення з тендерною документацією Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» планує запропонувати товар власного виробництва (дизельний генератор СТРУМ К20Т), проте проаналізувавши характеристики Замовника вбачається, що тільки дизельні генератори одного виробника відповідають технічним вимогам, які встановлені Замовником у додатку 2 до Тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі Дизельний генератор (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори)). Так, заявляємо, що якщо взяти у сукупності всі вимоги, що зазначив Замовник до Дизельного генератору, то лише Дизельний генератор одного виробника відповідає всім вимогам Замовника. Звертаємо увагу, що спростувати наведене твердження Замовник може у разі надання документального підтвердження того, що щонайменше є як мінімум 2 (два) Товари, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника, з такими ми ж самими характеристиками, у відповідності з вимогами ТД. Просимо Замовника надати інформацію про як мінімум 2 (два) Товари, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника та містять встановлені Замовником параметри, що підтверджує наявність конкуренції та відсутність дискримінації в цій частині. Передбачені Замовником вимоги прямо порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» як учасника процедури закупівлі на чесні та прозорі торги, оскільки Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» є виробником Товарів даної групи (дизельних генераторів, бензинових генераторів, дизель-генераторних установок) з великим досвідом і можемо заявити, що не існує більше як одного Товару згідно тих вимог, які зазначив Замовник у ТД. Тому у нас як у виробника даного виду Товарів не має можливості подати свою тендерну пропозицію із Товаром, що є не гіршим за своїми властивостями за той, що вимагає Замовник. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» є виробником дизельних генераторів та має у наявності дизельний генератор СТРУМ К20Т, що має характеристики відповідно до встановлених замовником, проте з певними відмінностями (Технічний паспорт на дизельний генератор СТРУМ К20Т додається у вигляді Додатку до Скарги). За технічними вимогами Замовника дизельний генератор СТРУМ К20Т не відповідає вимогам замовника лише в певним незначних показниках, які нівелюються при постійній експлуатації цих Товарів (товщина основних стінок шумозахисного капоту, рівень шуму на відстані, габарити, обсяг вбудованого в раму паливного баку). Просимо внести зміни до тендерної документації задля того, щоб потенційні учасники, в тому числі і Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ», мали можливість прийняти участь у даній закупівлі. Дані зміни в показниках безпосередньо при експлуатації дизельного генератору не сприяє погіршенню продуктивності дизельного генератору, показники є сучасними, відповідно до державних стандартів та такими, що забезпечують вищий рівень безпечності для екології та охорони довкілля. Завдяки внесенню змін Замовник зможе розглянути альтернативні варіанти дизельних генераторів якості не гірше, ніж вимагає сам Замовник, та провести конкурентну закупівлю, внаслідок чого з’явиться можливість заощадити бюджетні кошти. До Замовника також неодноразово зверталися потенційні учасники через електронний майданчик щодо внесення змін до тендерної документації у частині внесення змін до ТД щодо характеристик дизельного генератору, щоб можна було запропонувати альтернативи товару та створити конкуренцію, проте Замовник проігнорував дані прохання/вимоги. Невнесення вищезазначених змін прямо порушує права у частині недискримінації учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
×
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Опис доказу:
рішення аналогічного питання при практиці АМКУ, що підтвержує, що вказана вимога Замовника є дискримінаційною
-
Повʼязаний документ:
рішення від 28.11.2023 № 19146.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний паспорт на дизельний генератор СТРУМ К20Т, який підтвержує характеристики Товару
-
Опис доказу:
Відповідність Товару, що пропонується, вимогам тендерної документації, за виключенням тих умов, що є дискримінаційними
-
Повʼязаний документ:
Технічний паспорт на ДГ (ДГУ) СТРУМ К20Т.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВИШНЕВИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КОЛОБОК" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ – внести зміни до тендерної документації, з метою виключення дискримінаційних умов, описаних у мотивувальній частині скарги
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на умови тендерної документації
Номер:
1e60225e4bae4d00a8d09d912ddf004d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-012760-a.b2
Назва:
СКАРГА на умови тендерної документації
Скарга:
Дизель-генераторна установка
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Колобок.pdf 26.02.2024 15:52
- ПАСПОРТ DE 25YS.pdf 26.02.2024 15:52
- UA-2024-02-22-012760-a-Dizel-generatorna_ustanovka.zip 26.02.2024 15:52
- sign.p7s 26.02.2024 15:54
- Колобок - Скарга.doc 26.02.2024 16:29
- Платіжна інструкція 26.02.2024 16:54
- Рішення від 28.02.2024 № 3714.pdf 28.02.2024 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4415.pdf 11.03.2024 18:18
- Рішення від 11.03.2024 № 4415.pdf 14.03.2024 15:12
- Пояснення_UA-2024-02-22-012760-a.b2.docx 01.03.2024 15:42
- пояснення по скарзі UA-2024-02-22-012760-a.b2.pdf 01.03.2024 15:42
- Дизельний_генератор_LWA_30A_LISTER_PETTER.pdf 01.03.2024 15:42
- EP-25B.pdf 01.03.2024 15:42
- Протокол 17.pdf 18.03.2024 15:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2024 16:22
Дата розгляду скарги:
11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.02.2024 16:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.03.2024 15:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальний заклад "Вишневий заклад дошкільної освіти "Колобок" виконав рішення Антимонопольного комітету України від 11.03.2024 року № 4415-р/пк-пз (внесено зміни до тендерної документації).
Пункт скарги
Номер:
6290a58ee03047369617f504be187b1b
Заголовок пункту скарги:
Таблиці 1, 2 Додатку 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Опис заперечення:
Таблиці 1,2 Додатку 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; а також, п.п.2.2, п.2 Додатку 3 до тендерної документації (1 Кваліфікаційні критерії)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
1.Товар, який Скаржник планує запропонувати Замовнику, не відповідає вимогам, встановленим в Додатках 1 та 2, лише за двома характеристиками — габаритні розміри дизель генераторної установки в шумозахисному капоті та рівень шуму на відстані.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Скаржник переконаний, що якщо оцінити в сукупності всі вимоги, вказані Замовником в Додатках 1 та 2, то лише дизельна генераторна установка одного виробника відповідає всім цим вимогам Замовника.
Це прямо порушує право Товариства, як учасника процедури закупівлі, на чесні та прозорі торги, оскільки у Товариства, як виробника такого товару, немає можливості подати свою тендерну пропозицію із товаром, що є не гіршим за своїми властивостями за той, що вимагає Замовник.
2. В Примітці* зазначено, що «*Вартість комерційної пропозиції повинна враховувати доставку на територію Замовника, розвантаження, монтаж, прокладання кабельних трас та підключення дизель-генератора з усіма необхідними матеріалами (кабельними лініями, блоком автоматики для автоматичного режиму роботи)».
При цьому Замовником не визначено конкретний обсяг робіт, що їх має виконати учасник та конкретний обсяг матеріалів, які учасник має передати Замовнику за фактом виконання робіт.
Як приклад, прокладання кабельних трас з матеріалами при прокладанні 1 (одного) метру і при прокладанні 100 (сто) метрів буде мати суттєву різницю і спричиняє нерівне ставлення до учасників, тим що Замовник не надає змогу учасникам які мають подавати пропозиції відповідно до вимог ТД визначити обсяг витрат які вони мають врахувати, і як наслідок, унеможливлює приймання участі у закупівлі на рівних умовах.
3. В п.п.2.2, п.2 Додатку 3 до тендерної документації (1 Кваліфікаційні критерії) Замовником зазначена вимога: надання договору про надання послуг, відповідно до якого залучається транспортний засіб та свідоцтво про реєстрацію залученого транспортного засобу (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг).
Вимога замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції свідоцтва про реєстрацію залученого транспортного засобу або машини (у разі залучення автотранспорту або машини на підставі договору про надання послуг) суперечить правилам и нормам найму автотранспорту та заздалегідь встановлює вимоги, які не можуть бути виконані учасником.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Скаржник переконаний, що якщо оцінити в сукупності всі вимоги, вказані Замовником в Додатках 1 та 2, то лише дизельна генераторна установка одного виробника відповідає всім цим вимогам Замовника.
Це прямо порушує право Товариства, як учасника процедури закупівлі, на чесні та прозорі торги, оскільки у Товариства, як виробника такого товару, немає можливості подати свою тендерну пропозицію із товаром, що є не гіршим за своїми властивостями за той, що вимагає Замовник.
2. В Примітці* зазначено, що «*Вартість комерційної пропозиції повинна враховувати доставку на територію Замовника, розвантаження, монтаж, прокладання кабельних трас та підключення дизель-генератора з усіма необхідними матеріалами (кабельними лініями, блоком автоматики для автоматичного режиму роботи)».
При цьому Замовником не визначено конкретний обсяг робіт, що їх має виконати учасник та конкретний обсяг матеріалів, які учасник має передати Замовнику за фактом виконання робіт.
Як приклад, прокладання кабельних трас з матеріалами при прокладанні 1 (одного) метру і при прокладанні 100 (сто) метрів буде мати суттєву різницю і спричиняє нерівне ставлення до учасників, тим що Замовник не надає змогу учасникам які мають подавати пропозиції відповідно до вимог ТД визначити обсяг витрат які вони мають врахувати, і як наслідок, унеможливлює приймання участі у закупівлі на рівних умовах.
3. В п.п.2.2, п.2 Додатку 3 до тендерної документації (1 Кваліфікаційні критерії) Замовником зазначена вимога: надання договору про надання послуг, відповідно до якого залучається транспортний засіб та свідоцтво про реєстрацію залученого транспортного засобу (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг).
Вимога замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції свідоцтва про реєстрацію залученого транспортного засобу або машини (у разі залучення автотранспорту або машини на підставі договору про надання послуг) суперечить правилам и нормам найму автотранспорту та заздалегідь встановлює вимоги, які не можуть бути виконані учасником.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
UA-2024-02-22-012760-a-Dizel-generatorna_ustanovka.zip
-
-
Назва доказу:
Паспорт
-
Опис доказу:
паспорт
-
Повʼязаний документ:
ПАСПОРТ DE 25YS.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, а саме в: Додаток 1 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», Таблиці 1,2 Додатку 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, п.п. 2.2, п.2 Додатку 3 до тендерної документації (1 Кваліфікаційні критерії)
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
36a3b7ccf97f47b79860b8688da35293
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-22-012760-a.c1
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник!
У тендерній документації містяться корупційні ознаки: а саме таблиця із характеристиками прописана під певного виробника, про що свідчить:
1) У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»:
- пункт 7. Вбудований в раму паливний бак – не менше 120 літрів.
Чим аргументований об’єм баку? Об’єм баку на генератори такої потужності становить від 40 до 80 літрів. Витрата на годину від 4-6л., що дає 13 годин безперервної роботи. В такому разі повинен бути виготовлений розширений бак, що дає змогу працювати дизель-генератору більше 12 годин як постійний режим, що відповідно збільшує ціну об’єкту закупівлі та є додатковою опцією у виробників. Режим роботи також не вказаний у Додатку 2.
- пункт 6. Габаритні розміри дизель генераторної установки в шумозахисному капоті – не більше ніж 1750 мм х850 мм х1400 см.
Допущена помилка у розмірах висоти – 1400 см, що означає висоту в 14 метрів.
Чим аргументовані габаритні розміри?
Рама генератора(основа), яка встановлюється на спроектований/підготовлений фундамент чи бетонні блоки може мати значно менший розмір за шумозахисний капот. Якщо місце встановлення обмежує розміри генератора – надайте пояснення з точним описом.
- пункт 4. Товщина основних стінок шумозахисного капоту – не менше 9 см.
Стандартна ширина основних стінок капотного виконання становить 2-4 см. Рівень шуму аналогічних генераторів при товщині стінок 2-4 см. має значення від 69 до 80 дБ шуму на відстані 7м. Товщина основних стінок шумозахисного капоту більше 9 см. є гарантованою ознакою додаткової опції та збільшує ціну об’єкту закупівлі. Що мається на увазі «товщина стінок»? Це товщина металу чи шумо/віброізоляції?
2) У додатку 1 до тендерної документації зазначено «*Вартість комерційної пропозиції повинна враховувати доставку на територію Замовника, розвантаження, монтаж, прокладання кабельних трас та підключення дизель-генератора з усіма необхідними матеріалами (кабельними лініями, блоком автоматики для автоматичного режиму роботи)».
Прохання у додатку 2 вказати повний опис вимог, так як неможливо прорахувати бюджет без жодної інформації.
Вимагаємо внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації з метою розширення кола потенційних учасників та обрання найбільш вигідної цінової пропозиції серед потенційних учасників даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2024 16:44
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення!
Законодавством в сфері публічних закупівель Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Дані вимоги ніяким чином не порушують законодавство України та не обмежують учасників.
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен відповідати товару, що е предметом закупівлі за усіма показниками.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.04.2024 00:00